آموزش انتقال واتساپ بین اندروید و آیفون

آموزش انتقال واتساپ بین اندروید و آیفون

آیا قبلاً چنین مشکلاتی داشته اید؟ وقتی از موبایل اندرویدی به آیفون مهاجرت می کنیم، هنگام انتقال همه برنامه ها و داده هایمان از یک موبایل به موبایل دیگر با مشکلات خاصی مواجه می شویم. هیچ چیز ناامید کننده تر از از دست دادن تمام مکالمات، مخاطبین، عکس ها و.. نیست. تا چند سال قبل شما مجبور بودید برنامه هایی مانند WhatsApp را دوباره در آیفون نصب کنید و تمام اطلاعات شما در واتساپ قبلی منتقل نمیشدند. در این مقاله قصد داریم نحوه انتقال آسان واتس اپ از اندروید به آیفون را بیان کنیم.

iToolab WatsGo – WhatsApp Transfer, Backup & Restore یک ابزار واتس اپ همه کاره برای انتقال واتس اپ یا واتس اپ بیزینس بین اندروید و آیفون است. iToolab همیشه حریم خصوصی کاربران را حفظ می کند و هرگز داده ای را جمع آوری نمی کند بنابراین اگر در مورد امنیت خود نگرانید باید بگوییم که این برنامه ۱۰۰٪ ایمن میباشد.

برخی از ویژگی های نرم افزار WatsGo میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اصلا نیازی به ریست فکتوری آیفون ندارید.
  • داده های WhatsApp را که می خواهید منتقل کنید انتخاب کنید.
  • سرعت انتقال سریع: در مقایسه با انتقال به آی او اس، ۱۰۲۴۰ کیلوبایت بر ثانیه
  • انتقال مستقیم و بدون وقفه ناگهانی: به خصوص انتقال داده های بزرگ تا ۲۰G
  • بیش از ۶۰۰۰ دستگاه اندروید پشتیبانی می شود: از جمله Huawei، Xiaomi، OnePlus 
  • بیش از ۲۰ نوع داده قابل جابجایی است: تصاویر، فیلم ها، مخاطبین، صوت، پیام ها و غیره.
  • سازگار با iOS 16 و Android 13، آخرین سری آیفون ۱۴
  • دارای کد تخفیف ۳۰ درصد: WATSNEW03

نحوه انتقال واتساپ از اندروید به آیفون با WatsGo

مرحله ۱: برای انتقال واتساپ از اندروید به آیفون به وب سایت رسمی WatsGo بروید و نرم افزار را دانلود کنید. سپس آن را روی کامپیوتر خود نصب کنید.

رابط اصلی watsgo

مرحله ۲: ۲ دستگاه را با استفاده از کابل های مربوطه به کامپیوتر متصل کنید.

راهنمای watsgo - اتصال اندروید و آیفون

مرحله ۳: در نهایت بر روی دکمه Start کلیک کنید تا انتقال را ادامه داده و به پایان برسانید.

 آموزش انتقال واتساپ بین اندروید و آیفون

چند سوال در مورد انتقال واتساپ از اندروید به آیفون

سوال ۱: آیا می توانم واتس اپ را از اندروید به آیفون با استفاده از گوگل درایو انتقال دهم؟

همانطور که قبلاً گفتم، بسیاری از کاربران سعی می کنند واتس اپ را از اندروید به آیفون یا واتساپ iPhone to Android از طریق Google Drive منتقل کنند تا راحت کار کنند. با این حال، مشکلات سازگاری بین دستگاه های اندروید و iOS این کار را غیرممکن می کند.

سوال ۲: آیا انتقال واتساپ از اندروید به آیفون از طریق ایمیل روش خوبی است؟

بدون شک ایمیل یکی از ساده ترین راه ها برای انتقال واتس اپ از اندروید به آیفون است. حتی اگر بتوانید به چت های واتس اپ اندرویدی خود ایمیل بفرستید، محدودیت های خاصی دارید. توجه: شما می توانید مکالمات ایمیل را به صورت یک فایل متنی ارسال کنید که فقط می تواند به عنوان یک سند باز شود. همچنین به این معنی است که در واتس اپ جدید خود، نمی توانید این چت ها را باز کنید. انتقال چت با ایمیل فقط برای افرادی که می خواهند یک موضوع حیاتی را ذخیره کنند مفید است.

برای انجام اینکار باید مراحل زیر را طی کنید:

مرحله ۱: برنامه WhatsApp را در دستگاه اندروید خود باز کنید.
مرحله ۲: روی ۳ نقطه در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید و تنظیمات را انتخاب کنید.
مرحله ۳: سپس، Chats را از لیست انتخاب کنید.
مرحله ۴: روی Export chat ضربه بزنید تا صفحه باز شود و چت مخاطبی را که می خواهید از آن خروجی بگیرید را انتخاب کنید.
مرحله ۵: آدرس ایمیل را انتخاب کنید و تاریخچه چت را به ایمیل ارسال کنید. برای ارسال ایمیل می‌توانید انتخاب کنید که سرویس گیرنده ایمیل Gmail باشد یا هر سرویس دیگری.
مرحله ۶: به صندوق ورودی حساب ایمیل در آیفون خود بروید. سپس می توانید فایل پشتیبان چت را که به صورت پیوست موجود است پیدا و دانلود کنید.
مرحله ۷: اکنون، می توانید داده ها را با استفاده از آیفون خود مشاهده کنید. اگر یک نمایشگر txt در گوشی خود دارید، می توانید به راحتی محتوا را بررسی کنید. اگر نه، ممکن است لازم باشد یک برنامه برای آن نصب کنید.

انتقال واتساپ از اندروید به آیفون از طریق ایمیل

سوال ۳: آیا در صورت تغییر تلفن، مکالمات WhatsApp خود را از دست خواهم داد؟

بستگی دارد.

اگر از اندروید به آیفون یا آیفون به اندروید سوئیچ کنید، مکالمات قبلی خود را از دست خواهید داد. اما با کمک WatsGo کل اطلاعات واتس اپ را به طور کامل منتقل خواهید کرد.

سخن پایانی

در این مطلب بر نحوه انتقال واتس اپ از اندروید به آیفون تاکید کردیم. این شما هستید که تصمیم می گیرید در هنگام نیاز از کدام روش استفاده کنید. اگر دستگاه‌های مختلفی برای انتقال دارید و در طول فرآیند انتقال به سختی کار پیش میرود و با مشکل خرابی یا گیر کردن روند انتقال مواجه می‌شوید،  WatsGo – WhatsApp Transfer  بهترین انتخاب شما خواهد بود.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات