معرفی و دانلود بهترین نرم افزار ویرایش PDF ویندوز ، مک و لینوکس

معرفی و دانلود ۲۰ تا از بهترین نرم افزار ویرایش PDF ویندوز ، مک و لینوکس

فایل های پی دی اف به گونه ای طراحی شده اند که نمی توان آنان را به سادگی ویرایش کرد. ✏️ با این حال، برای انجام این کار نرم افزارهایی وجود دارد. در این مطلب از انزل وب به معرفی و دانلود ۲۰ تا از بهترین نرم افزار ویرایش PDF ویندوز ، مک و لینوکس میپردازیم.

دانلود رایگان نرم افزار ویرایش PDF

Best Free PDF Editor Software For PC 

برنامه های زیادی برای ویرایش  فایل های PDF وجود دارد. هر کدام از این برنامه ها ابزارها و قابلیت های مختلفی را ارائه می دهند. در این مطلب از انزل وب قصد داریم بهترین برنامه ادیت پی دی اف ویندوز، مک و… را معرفی کنیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

نکته: نسخه کامل این برنامه ها را می توانید از سرویس های داخلی دانلود و نصب کنید.

برنامه ویرایش PDF برای ویندوز Adobe Acrobat Pro DC

می توان گفت بهترین نرم افزار ویرایش فایل PDF برنامه Adobe Acrobat Pro DC است. شاید وقتی نام پی دی اف را می شنوید در همان ابتدا لوگوی این برنامه به ذهنتان برسد. رابط کاربری این برنامه برای افراد آماتور کمی پیچیده است.با این حال اگر کمی با آن کار کنید، میتوانید به راحتی میان سربرگ‌ها بگردید. این برنامه قابلیت های زیادی دارد و با استفاده از آن می توانید پی دی اف خود را ویرایش کنید. نسخه موبایل این برنامه هم وجود دارد.

ویرایشگر PDF برای ویندوز Nitro PDF Pro

ویرایش فایل PDF

Nitro PDF Pro نرم افزار ویرایش PDF برای ویندوز است. این برنامه نسخه موبایلی ندارد. س ربرگ های آن ظاهری شبیه به ورد دارند برای همین کار با آن‌ها راحت‌تر است. قابلیت استفاده از برنامه در فضای ابری به شما کمک می کند تا بتوانید به سادگی به همکاران، دوستان و… خود در این فضا ارتباط برقرار کنید و فایل را در همان صفحه مرورگر ادیت کنید.

ویرایشگر PDF ویندوز Swifdoo

ویرایش فایل PDF

ویرایشگر PDF برای ویندوز ۱۰ و… Swifdoo را می توانید روی سیستم عامل ویندوز نصب کنید. این برنامه نسخه موبایل ندارد. این برنامه دارای ابزارهای مختلف و مفیدی است که یکی از آنها ابزار ویرایش پی دی اف است. استفاده از ابزارهای این برنامه نیز ساده است.

نرم افزار رایگان ویرایش PDF: PDF Candy

ویرایش فایل PDF

PDF Candy برنامه ای است که نسخه رایگان هم دارد. این برنامه نسخه مک ندارد. استفاده از آن آسان است، هر چند ممکن است در ابتدا شما را کمی گیج کند. قابلیت های فراوانی دارد اما برای دستیابی به تمامی قابلیت های آن باید نسخه اشتراکی را خریداری کنید. این برنامه دارای قابلیت OCR است.

برنامه ویرایش PDF در دستگاه های اپل: PDF Expert

ویرایش فایل PDF

PDF Expert از دیگر برنامه های ویرایش پی دی اف است. این برنامه را تنها روی دستگاه های اپل می توانید نصب کنید. علاوه بر این می توانید اطلاعات آن را با دیگر دستگاه های اپل خود سینک کنید. این برنامه ابزارهای کامل و مختلفی دارد. رابط کاربری آن ساده است و استفاده از آن آسان است.

بهترین برنامه رایگان ویرایش PDF در مک: Apple Preview PDF editor

ویرایش فایل PDF

Apple Preview PDF editor برنامه رایگان و خوبی برای ویرایش پی دی اف است. این برنامه را تنها روی دستگاه مک می توانید استفاده کنید.می توان گفت که این برنامه تمامی ابزارهای لازم برای ادیت پی دی اف را دارد. علاوه بر این، می توانید برای فایل خود رمزگذاری کنید و مجوز دسترسی آن را تغییر دهید.

برنامه ویرایش پی دی اف pdfFiller

برنامه ویرایش پی دی اف

pdfFiller هم می تواند گزینه مناسبی برای ویرایش فایل PDF باشد. با این برنامه می توانید امنیت فایل خود را نیز بالا ببرید. علاوه بر این، رابط کاربری آن بر پایه مرورگر است و برای همین استفاده از آن راحت است. با این برنامه می توان فرمت فایل را تغییر دهید یا حجم آن را کم کنید. همچنین می توانید برای فایل خود امضای دیجیتال بگذارید.

ویرایشگر PDF برای کامپیوتر Qoppa PDF Studio

برنامه ویرایش پی دی اف

برنامه Qoppa PDF Studio را می توانید روی ویندوز، مک، لینوکس و… نصب کنید. این برنامه به شما اجازه می دهد تا فایل پی دی اف خود را ویرایش کنید. امنیت فایل را بالا ببرید و حتی فرمت آن را تغییر بدهید. همچنین می توانید روی فایل واترمارک بگذارید و از قابلیت OCR استفاده کنید.

دانلود PDF editor: PDFelement

برنامه ویرایش پی دی اف

PDFelement برنامه ای با قابلیت های فراوان است. با این برنامه می توانید فرمت فایل را تغییر دهید و آن را ویرایش کنید. با این برنامه می توانید به راحتی متن و تصویر درون پی دی اف را ویرایش کنید. امکان کمپرس کردن فایل هم وجود دارد. علاوه بر این از قابلیت OCR نیز پشتیبانی می‌کند.

برنامه ویرایش PDF: Ashampoo® PDF Pro 2

برنامه ویرایش پی دی اف

Ashampoo® PDF Pro 2 هم گزینه مناسبی برای ویرایش، تغییر فرمت و ایجاد فایل پی دی اف است. این برنامه قابلیت های زیادی دارد. حتی قابلیت auto-repair  دارد. نوار ابزار برنامه شکلی ساده دارد و برای همین استفاده از آن آسان می شود.

اگر نمی خواهید کسی فایل پی دی اف شما را تغییر بدهد، می توانید مطلب آموزش ۸ روش جلوگیری از ویرایش و کپی شدن متن فایل PDF را مطالعه کنید.

نرم افزار ویرایش PDF: PDF Agile

برنامه ویرایش پی دی اف

PDF Agile برنامه ای است که از آن برای ویرایش پی دی اف می توانید استفاده کنید. استفاده از این برنامه رایگان است اما برای این که بتوانید از تمام قابلیت های آن استفاده کنید باید اشتراک خریداری کنید. با این سایت می توانید فایل پی دی اف را بدون افت کیفیت کم حجم کنید. به راحتی هم می توانید فرمت فایل را تغییر دهید.

ویرایشگر فایل PDF: Foxit

برنامه ویرایش پی دی اف

Foxit PhantomPDF هم برنامه ای است که می توانید از آن برای ویرایش فایل پی دی اف استفاده کنید. کار با این برنامه ساده است و به راحتی می توانید فایل ادیت شده را با دیگران به اشتراک بگذارید.

ویرایش فایل پی دی اف با Nuance Power PDF

برنامه ویرایش پی دی اف

با استفاده از برنامه Nuance Power PDF هم می توانید فایل PDF را ادیت کنید. این برنامه قابلیت های زیادی دارد و به شما این امکان را می دهد که روی فایل واترمارک بگذارید، مجوزهای دسترسی را تغییر دهید. امکان جستجو هم در آن وجود دارد و علاوه بر این، می توانید روی فایل کامنت بگذارید. همچنین می توانید برای راحتی کار صفحات، تصاویر و … را Drag و Drop کنید.

اگر می خواهید فایل خود را به صورت آنلاین ویرایش کنید، مطلب ۵ سایت برتر ویرایش آنلاین فایل های PDF را مطالعه کنید.

نرم افزار ویرایش PDF آنلاین: Sejda PDF Editor

دانلود رایگان نرم افزار ویرایش PDF

Sejda PDF Editor برنامه ای رایگان است و قابلیت های زیادی را در بخش رایگان ارائه می دهد. با این حال، اگر می خواهید از تمامی قابلیت های آن استفاده کنید باید اشتراک خریداری کنید. در بخش رایگان می توانید تا ۲۰۰ صفحه را با حجم ۵۰ مگابایت ادیت کنید. از این مورد می توانید سه بار در هر ساعت استفاده کنید. این برنامه آنلاین است و به سادگی می توانید با استفاده از آن تغییرات لازم را روی فایل پی دی اف خود ایجاد کنید.

ویرایش فایل پی دی اف با PDFescape

دانلود رایگان نرم افزار ویرایش PDF

PDFescape یکی دیگر از بهترین پلتفرم های آنلاین برای ویرایش فایل پی دی اف است. شما می توانید از بخش رایگان آن استفاده کنید و تا ۱۰۰ صفحه با حجم ده مگابایت را به صورت رایگان تغییر دهید. برای فایل های بزرگتر باید اکانت خریداری کنید. در این سایت می توانید پی دی اف هایی را که قبلا باز کردید، با بازگشت مجدد به سایت، لود کنید. یعنی دیگر نیازی به آپلود مجدد فایل نیست. امکان استفاده از آن در مرورگرهای فایرفاکس، کروم، سافاری، اپرا و IE وجود دارد.

ویرایش فایل پی دی اف با iSkysoft PDF Editor

دانلود رایگان نرم افزار ویرایش PDF

از برنامه iSkysoft PDF Editor در ویندوز و مک می توانید استفاده کنید. این برنامه به شما این قابلیت را می دهد که فایل PDF خود را به سادگی ویرایش کنید. به فایل یادداشت اضافه کنید. فرمت فایل را به فرمت ورد، PPT، اکسل، RTF، HTML و… تغییر دهید. علاوه بر این، می توانید چندین فایل پی دی اف را با هم ادغام کنید.

ویرایشگر PDF برای ویندوز ۱۱ و… SmallPDF

دانلود رایگان نرم افزار ویرایش PDF

SmallPDF به شما این امکان را می دهد که فایل PDF خود را ویرایش کنید. امکان تبدیل فایل پی دی اف به ورد هم وجود دارد. علاوه بر این، می توانید فایل را به فرمت اکسل و پاورپوینت نیز تغییر دهید. امکان وارد کردن شماره صفحه هم وجود درد. همچنین می توانید برای امنیت بیشتر روی فایل خود رمز بگذارید.

نرم افزار سایت ویرایش PDF: EasePDF

دانلود رایگان نرم افزار ویرایش PDF

اگر نمی خواهید نرم افزاری روی کامپیوتر خود نصب کنید، می توانید از سایت EasePDF استفاده کنید. با این برنامه آنلاین می توانید فرمت فایل خود را تغییر بدهید و آن را به PPT، HTML، اکسل، ورد و… تبدیل کنید. امکان فرمت این فایل‌ها به پی دی اف هم وجود دارد. همچنین می توانید روی فایل خود رمز بگذارید. از این سایت روی هر دستگاهی می توانید استفاده کنید.

نرم افزار ویرایش پی دی اف PDF Architect 8

برنامه ویرایش PDF برای ویندوز

PDF Architect 8 برنامه خوب دیگری برای ویرایش پی دی اف است. این برنامه انواع مختلفی دارد. برای استفاده از تمامی قابلیت های آن باید نسخه تخصصی را خریداری کنید. با این حال می توانید از بخش ویرایش پی دی اف هر کدام از آن ها استفاده کنید. اما ممکن است قابلیت ها تفاوت هایی اساسی داشته باشند. شما می توانید فرمت فایل را تغییر دهید، روی فایل کامنت بگذارید، برای امنیت بیشتر آن رمزگذاری انجام دهید.

نرم افزار ویرایش PDF: PDF-XChange Editor

برنامه ویرایش PDF برای ویندوز

برنامه PDF-XChange Editor هم امکانات خوبی دارد. با این برنامه می توانید متن فایل را ادیت کنید، روی آن کامنت متنی یا صوتی بگذارید. همچنین می توانید به متن هایپرلینک اضافه کنید و بوک مارک آن را ویرایش کنید. از دیگر مزایای این برنامه امکان دسترسی به فایل های گوگل درایو، Sharepoint و Microsoft Office 365 است. بخش رایگان این برنامه تمامی قابلیت ها را ارائه نمی دهد اما برای ویرایش ابتدایی فایل های پی دی اف مناسب است.

ویرایش فایل پی دی اف با ورد

برنامه ویرایش PDF برای ویندوز

در نسخه های جدید Word و ورژن‌های ۲۰۱۳، ۲۰۱۶، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ می توانید فایل ورد را به پی دی اف و برعکس تبدیل کنید. یعنی اگر فایل وردی را به پی دی اف تبدیل کنید، می‌توانید با استفاده از همین برنامه آن را دوباره در حالت ورد باز کنید. سپس هر جایی را که می خواهید ویرایش کنید و پس از آن فایل را به صورت PDF ذخیره کنید. فایل های وردی را که به پی دی اف تبدیل می شوند، می توان به سادگی دوباره تبدیل به فرمت ورد کرد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب بهترین نرم افزارهای ویرایش فایل PDF را معرفی کردیم. شما از کدام برنامه برای انجام این کار استفاده می کنید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

لیست بررسی 7 ابزار کاهش حجم PDF بدون افت کیفیت آنلاین
بررسی ۷ ابزار کاهش حجم PDF بدون افت کیفیت آنلاین
9 ابزار قوی و سریع ویرایشگر PDF آنلاین (فارسی و انگلیسی)
۹ ابزار قوی و سریع ویرایشگر PDF آنلاین (فارسی و انگلیسی)
آموزش پرینت گرفتن PDF (در همه دستگاه ها)
آموزش پرینت گرفتن PDF (در همه دستگاه ها)
آموزش کامل تنظیمات پرینت PDF : چاپ فایل قفل شده ، چند فایل و..
آموزش کامل تنظیمات پرینت PDF : چاپ فایل قفل شده ، چند فایل و..

نظرات