معرفی و دانلود 14 تا از بهترین برنامه روزشمار فارسی و انگلیسی اندروید و آیفون

دانلود ۱۵ تا از بهترین برنامه روزشمار فارسی و انگلیسی اندروید و آیفون

بسیاری از افراد به دلیل فراموشی، مشغله و… ممکن است تاریخ های مهم زندگی 📆 خود را فراموش کنند و این گونه موجب ناراحتی و سوتفاهم شوند. گاهی هم تعداد رویدادهایی که باید به یاد داشته باشیم زیاد می شود و یادآوری آنان برای ما دشوار می شود. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید، پیشنهاد می کنیم از برنامه های روزشمار استفاده کنید. در این مطلب از انزل وب به معرفی و دانلود ۱۵ تا از بهترین برنامه روزشمار فارسی و انگلیسی اندروید و آیفون میپردازیم.

دانلود برنامه روزشمار سربازی ، عشق ، کنکور ، ترک و..

Best Countdown Apps for Android and iOS

با نصب برنامه های روزشمار می توانید تاریخ های مهم زندگی خود، تولد عزیزان، سالگرد ازدواج و… را به یاد داشته باشید. در این مطلب از انزل وب بهترین برنامه های روزشمار را معرفی می کنیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

روزشمار تاریخ

روز شمار تاریخ

با روزشمار می توانید روزهای مهم را نشانه گذاری کنید تا به شما یاداوری شود. این برنامه را به صورت ویجت می توانید روی گوشی خود نصب کنید. در واقع همانند برنامه های معمولی در منوی اصلی گوشی نمایان نمی شود بلکه باید از بخش ویجت ها آن را تنظیم و فعال کنید.

روزشمار فارسی بارداری

روز شمار تاریخ

اگر باردار هستید و می خواهید بدانید که جنین در هفته چندم است، چند روز تا تولد وی باقی مانده و… می توانید از ویجت روزشماره بارداری دردانه استفاده کنید. این نرم افزار نیز به صورت ویجت روی گوشی شما نصب میشود و از بخش ویجت ها می توانید آن را فعال کنید.

روزشمار تولد و وقایع

روز شمار تاریخ

برنامه دیگری که برای یاداوری رویدادهای مهم زندگی خود می توانید استفاده کنید، روزشماره تولد و وقایع است. این گونه دیگر تولد عزیزانتان را فراموش نخواهید کرد. علاوه بر این، در این برنامه می توانید اطلاعاتی در مورد برج فلکی و… به دست آورید.

برنامه روزشمار سربازی

روز شمار تاریخ

با دانلود برنامه روزشمار سربازی می تونید از روزهای باقیمانده و گذشته از سربازی اطلاع پیدا کنید. افرادی که سرباز هستند یا در خانواده خود فردی را به سربازی فرستاده اند، می توانند با این برنامه اطلاعات کاملی را در مورد پایان یافتن دوره خدمت به دست آورند.

برنامه روزشمار عشق فارسی

روز شمار تاریخ

برنامه روزشمار عشق برنامه ای مناسب برای زوج های جوانی است که می خواهند اتفاقات دو نفره و مهمشان را همیشه به یاد داشته باشند. این برنامه حجم کمی دارد و برای پس زمینه آن می توانید از تصاویر خودتان استفاده کنید.

اگر اهل ورزش و تندرستی هستید، می توانید با استفاده از برنامه های قدم شمار میزان قدم هایی را که در طول روز برمیدارید، بشمارید. برای آشنایی با این برنامه ها مطلب ۱۲ تا از بهترین برنامه قدم شمار برای اندروید و آیفون را مطالعه کنید.

برنامه روز شمار کنکور و… DayCount آیفون

برنامه روز شمار کنکور

برنامه روزشمار تولد و… DayCount هم گزینه مناسبی برای افراد فراموش کار است. این برنامه مناسب کاربران آیفون است. با این برنامه می توانید روی مسائل مهم زندگی خود تمرکز کنید. برای تاریخ های مختلف اعلان بگذارید تا در روز موعود با اعلان به شما یادآوری شود. همچنین می توانید برای وقایع روزشمار معکوس بگذارید. این برنامه به صورت ویجت است.

روزشمار تاریخ Countdown+ Widgets Calendar

روزشمار تاریخ

برنامه روزشمار تاریخ Countdown+ Widgets Calendar نه تنها به شما این امکان را می دهد که برای تاریخ های مهم اعلان بگذارید و شمارش معکوس آن ها را فعال کنید، بلکه می توانید از این برنامه برای برنامه ریزی نیز استفاده کنید. علاوه بر این، می توانید تاریخ ها را دسته بندی کنید و هدف گذاری های خود را در برنامه نیز مشخص کنید. این برنامه به کاربران اجازه می دهد تا شخصی سازی های لازم را انجام دهند و از برنامه به نحوی که دوست دارند، استفاده کنند. امکان دانلود و نصب آن برای کاربران اندروید و آیفون وجود دارد.

روز شمار تاریخ Event Countdown Timer & Widget آیفون

روز شمار تاریخ

برنامه رایگان Event Countdown Timer & Widget مخصوص کاربران آیفون است. این برنامه قابلیت های زیادی دارد. به راحتی می توانید هر تاریخی را که ثبت می کنید، شخصی سازی کنید. برای آن بک گراند بگذارید و از ۶ ویجت مختلف آن استفاده کنید.

برنامه روزشمار کنکور و… Countdown اندروید و آیفون

روز شمار تاریخ

Countdown برنامه خوب دیگری است که هم برای کاربران اندروید و هم برای کاربران آیفون عرضه شده است. این برنامه خوش ساخت قابلیت های زیادی دارد. شما می توانید سالگرد ازدواج، تاریخ تولد عزیزان و… را در آن ثبت کنید تا در روز موعود به شما یادآوری شود.

روز شمار سربازی و… Dreamdays

روز شمار تاریخ

Dreamdays نیز برنامه دیگری است که هم برای کاربران آیفون و هم اندروید عرضه شده است. این برنامه به شما اجازه می دهد تا پس زمینه آن را عوض کنید، تاریخ های مختلف را دسته بندی کنید. به عنوان مثال، تاریخ تولد دوستان را در یک دسته و تاریخ تولد اعضای خانواده را در گروه دیگری قرار دهید. این گونه به راحتی می توانید به تاریخ های مختلف تسلط داشته باشید.

برنامه روزشمار امتحان Exam Countdown

روز شمار تاریخ

برنامه روز شمار کنکور و امتحان Exam Countdown مناسب افرادی است که در حال تحصیل هستند. در این برنامه می توانید تاریخ امتحانات مختلف خود را وارد کنید و سپس برنامه ریزی های لازم را در هر بخش انجام دهید. این برنامه هم برای آیفون و هم اندروید عرضه شده است. این گونه دیگر تاریخ امتحانات خود را اشتباه نمی کنید.

برنامه روزشمار Time Until اندروید

برنامه روز شمار کنکور

Time Until نیز دیگر روزشماری است که می توانید از آن استفاده کنید. با این برنامه می توانید تاریخ وقایع را وارد کنید و با شمارش معکوس مدت زمان باقی مانده را بدانید. این برنامه مناسب کاربران اندروید است. این برنامه به صورت ویجت ارائه شده است و شما می توانید ظاهر آن را شخصی سازی کنید.

برنامه روزشمار TheDayBefore

برنامه روز شمار کنکور

روزشمار کنکور و… TheDayBefore هم برای کاربران اندروید و هم برای کاربران آیفون ارائه شده است. این برنامه به شما کمک می کند تا تاریخ های مهم زندگی خود را به یاد داشته باشید. این برنامه به صورت ویجت است و شما می توانید ویجت آن را شخصی سازی کنید. اندازه، رنگ و… را تغییر بدهید.

برنامه روزشمار معکوس Countdown آیفون

برنامه روز شمار کنکور

برنامه خوب دیگری که می توانید از آن استفاده کنید، Countdown نام دارد. این برنامه مناسب کاربران آیفون است. در این برنامه می توانید زمان و تاریخی را مشخص کنید. برای آن اعلن بگذارید و ببینید که تا آن تاریخ چند روز باقی مانده است.

روز شمار کنکور و… Countdown Days App & Widget اندورید

برنامه روزشمار

روز شمار کنکور و… Countdown Days App & Widget برنامه ای است که در کنار نرم افزار، ویجت هم دارد. این برنامه مناسب کاربران اندروید است. کار با این برنامه آسان است زیرا رابط کاربری ساده‌ای دارد. با این برنامه می توانید تاریخ های مهم را روی تقویم مشخص کنید. برای آنها اعلان و شمارش معکوس بگذارید. با نصب این برنامه ۴ ویجت مختلف خواهید داشت که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب بهترین برنامه روزشمار را معرفی کردیم. شما از کدام برنامه استفاده می کنید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

بهترین برنامه های یادآور قرص و دارو اندروید و آیفون
معرفی ۱۷ تا از بهترین برنامه های یادآور قرص و دارو اندروید و آیفون
برنامه یادآوری و مدیریت کارهای روزانه با تقویم فارسی اندروید
۱۲ تا از بهترین برنامه فارسی و انگلیسی مدیریت کارهای روزانه اندروید

نظرات