معرفی و دانلود 9 تا از بهترین برنامه های امن یادداشت رمز دار

معرفی و دانلود ۹ تا از بهترین برنامه های امن یادداشت رمز دار

برنامه های مختلفی وجود دارد که شما میتوانید برای یادداشت نوشته های مهم خود 📄 از آن ها استفاده کنید. برخی از این برنامه ها به دلیل اینکه رمزگذاری میشوند از نشت اطلاعات شما جلوگیری میکنند. در این مطلب از انزل وب به معرفی و دانلود ۹ تا از بهترین برنامه های امن یادداشت رمز دار میپردازیم.

دانلود برنامه یادداشت امن برای اندروید ، ویندوز ، آیفون ، لینوکس و مک

The 9 Best Secure Encrypted Note-Taking Apps For Android, Windows, iPhone, Linux and Mac

در صورتی که شما اطلاعات مهم خود و یا لیست کارهایی که باید انجام دهید را زود فراموش میکنید بهتر است آن ها را یادداشت کنید. امروزه برنامه های مختلفی برای اندروید، ویندوز، آیفون، لینوکس و مک وجود دارد که به شما این امکان را میدهند تا از آن ها برای یادداشت برداری استفاده کنید. برخی از آن ها رمز دار هستند تا از دیدن یادداشت ها توسط سایر افراد جلوگیری کنند. در ادامه مطلب به معرفی چند برنامه امن برای یادداشت میپردازیم و مزایا و معایب آن ها را بررسی میکنیم.

در صورتی که میخواهید از برنامه های دفترچه یادداشت فارسی اندروید استفاده کنید میتوانید مطلب ۶ تا از بهترین برنامه های دفترچه یادداشت فارسی اندروید را مطالعه کنید.

برنامه یادداشت با امنیت بالا Turtl

Turtl یک برنامه یادداشت برداری امن است که به کاربران اجازه میدهد تا فایل ها، پسوورد ها، لیست های خرید و یا سفر و… خود را بنویسند تا فراموش نکنند. Turtl از رمزنگاری پیشرفته استفاده میکند تا کاربران نگرانی درمورد نشت اطلاعات خود نداشته باشند. فقط افراد مجاز میتوانند به این برنامه دسترسی پیدا کنند و اطلاعات خود را مشاهده کنند. شما میتوانید در Turtl نوشته های خود را مرتب کنید. همچنین از برچسب ها استفاده کنید تا راحت تر به نوشته مورد نظر دسترسی داشته باشید.

Turtl این امکان را در اختیار کاربران گذاشته تا آن ها بتوانند نوشته های خود را از طریق خود برنامه Turtl با سایر کاربران به اشتراک بگذارند. Turtl برای سیستم های ویندوز، اندروید، مک و لینوکس وجود دارد. به دلیل طراحی ساده ای که این برنامه دارد، نحوه کار با Turtl ساده است و پیچیدگی خاصی ندارد. کافیست برنامه را دانلود و نصب کنید. بعد از نوشتن نام کاربری دلخواه خود یک یادداشت جدید ایجاد کنید. سپس متن مورد نظر خود را بنویسید.

برنامه امن برای یادداشت

Protected Text برنامه یادداشت امن برای ویندوز و…

Protected Text یک ابزار تحت وب و آنلاین است که شما به صورت آنلاین میتوانید یادداشت های خود را ایجاد کنید. به دلیل اینکه Protected Text اطلاعات شخصی شما را ذخیره نمیکند میتواند ابزار مناسبی برای ذخیره لیست کارها، صفحات وب، پروژه ها، اسکریپت ها و یادداشت های جلسه باشد. Protected Text یادداشت های شما را رمزگذاری میکند و در وب آن را ذخیره میکند تا کسی به غیر از شما به آن دسترسی نداشته باشد.

دفترچه یادداشت امن

Protected Text ابزاری است که ساده ترین روش نوشتن یادداشت و ذخیره آن را در اختیار کاربران قرار داده است. این ابزار آنلاین رابط کاربری ساده ای دارد. این یعنی به راحتی میتوانید از آن استفاده کنید. در Protected Text شما بعد از نوشتن یادداشت میتوانید آن را با سایر افراد به اشتراک بگذارید و یادداشت را برای آن ها ارسال کنید. از آنجایی که Protected Text یک وبسایت است کاربران میتوانند با هر دستگاهی به آن متصل شوند و یادداشت های خود را بنویسند. این یک مزیت بزرگ برای Protected Text محسوب میشود. برای ذخیره یادداشت در Protected Text نیازی به ثبت نام ندارید.

دانلود دفترچه یادداشت رمزدار اندروید

برنامه نوت بوک امن قفل دار Laverna

Laverna یکی از برنامه های محبوب برای یادداشت نویسی است که کاربران زیادی از آن استفاده میکنند. این برنامه با جاوا اسکریپت نوشته شده است و عملکرد سریعی دارد. اگر شما برنامه ای میخواهید که سرعت بالایی داشته باشد میتوانید از Laverna استفاده کنید. Laverna یک ویرایشگر متن دارد که به کاربران اجازه میدهد تا سریعتر متن های خود را بنویسند. در صورتی که برخی از نوشته های شما مهم تر هستند میتوانید آن ها را به عنوان موارد دلخواه علامت گذاری کنید تا برجسته تر شوند. شما میتوانید از Laverna در ویندوز، مک و لینوکس استفاده کنید.

برنامه یادداشت امن برای اندروید

این برنامه به شما این امکان را میدهد تا حتی زمانی که آفلاین هستید نیز بتوانید یادداشت ها را ایجاد کنید. همچنین میتوانید به صورت آفلاین نوشته ها را ویرایش کنید. Laverna از رمزگذاری AES256 استفاده میکند تا مطمئن شود که فقط کاربران مجاز، به نوشته ها دسترسی دارند. این برنامه یک برنامه Open-source و منبع باز است. این یعنی کاربران میتوانند کد های این برنامه را مشاهده کنند و در توسعه آن مشارکت کنند. Laverna طراحی زیبا و ساده ای دارد که کاربران راحت بتوانند از آن استفاده کنند. همچنین Laverna یک نسخه وب نیز دارد که میتوانید برای سریعتر نوشتن یادداشت از آن استفاده کنید.

دفتر یادداشت رمزدار اندروید

برنامه یادداشت برداری Joplin

Joplin یک برنامه یادداشت نویسی منبع باز است. این برنامه قابلیت های زیادی دارد و کاربران میتوانند از این قابلیت ها استفاده کنند. این برنامه بر روی دستگاه های مختلف مانند اندروید، iOS، ویندوز، مک و لینوکس قابل استفاده است. همچنین در صورتی که دوست ندارید برنامه روی دستگاه خود نصب کنید، Joplin نسخه وب را نیز در اختیار شما قرار داده تا بدون نیاز به نصب برنامه یادداشت های خود را بنویسید. Joplin قالب های مختلفی دارد که شما میتوانید برای نوشته های خود از قالب ها استفاده کنید. این برنامه به کاربران اجازه میدهد تا از ابزار های Dropbox و OneDrive برای ذخیره سازی استفاده کنند.

برنامه یادداشت های امنیتی

در صورتی که یادداشت های شما در برنامه Joplin زیاد هستند میتوانید یادداشت مورد نظر را با جست جو پیدا کنید. همچنین شما در Joplin میتوانید یادداشت ها را برچسب گذاری، کپی و ویرایش کنید. با اینکه Joplin به صورت آنلاین است اما به کابران اجازه میدهد تا به صورت آفلاین نیز به یادداشت ها دسترسی داشته باشند. این برنامه از رمزگذاری E2EE برای محافظت از نوشته های شما استفاده میکند. Joplin نیازی به ثبت نام و ساخت حساب کاربری ندارد. بعد از دانلود میتوانید به راحتی یادداشت های خود را بنویسید.

Saferoom برنامه نوت پد رمز دار اندروید ، ویندوز و آیفون

Saferoom یکی دیگر از برنامه های امن یادداشت است که شما میتوانید برای نوشتن یادداشت های خود از آن استفاده کنید. Saferoom به کابران اجازه میدهد تا در نوشته های خود از PDF، ویدیو، صدا و تصاویر استفاده کنند. این برنامه با رمز گذاری داده ها از نوشته های شما محافظت میکند. رمزگذاری که این برنامه از آن استفاده میکند رمز گذاری AES-256 است. شما از دستگاه های مختلفی برای دسترسی به دفترچه یادداشت امن Saferoom میتوانید استفاده کنید. کاربران برای پیدا کردن یادداشت های خود میتوانند از جستجو کردن عناوین و یا برچسب ها استفاده کنند و یادداشت های خود را سازمان دهی کنند. با این کار دسترسی به نوشته ها راحت تر میشود.

برنامه نوت پد امن

نحوه کار با Saferoom تقریبا ساده و پیچیدگی ندارد. همچنین شما در صورتی میتوانید از Saferoom استفاده کنید که روی دستگاه شما نصب شده باشد.

برنامه نوت پد رمز دار اندروید

برنامه نوت پد امن SilentNotes

SilentNotes یکی از برنامه های امن یادداشت Open-source است که میتوانید یادداشت های خود را بنویسید و در آن ذخیره کنید. این برنامه برای اذیت نشدن کاربران و راحتی آن ها تبلیغاتی ندارد. بنابر این شما بدون مزاحمت میتوانید یادداشت های خود را بنویسید. SilentNotes از جستجوی متن برای پیدا کردن سریعتر متن مورد نظر پشتیبانی میکند. شما میتوانید برای یادداشت های خود در SilentNotes رمز بگذارید تا فقط شما به آن ها دسترسی داشته باشید. با این کار میتوانید از نوشته های خود محافظت کنید.

برنامه یادداشت برداری

برنامه SilentNotes جزو برنامه های امن یادداشت است که محیطی زیبا و رابط کاربری ساده ای دارد. همچنین این برنامه یک نوار ابزار دارد که کاربران میتوانند برای راحت تر نوشتن از آن استفاده کنند. SilentNotes برنامه ای مناسب برای نوشتن یادداشت های مهم و حتی لیست کارهایی که باید انجام شوند است و شما میتوانید از آن استفاده کنید.

Nextcloud+ Notes برنامه یادداشت های امنیتی

برنامه یادداشت امن Nextcloud+ Notes دسته بندی های مختلفی را برای دسته بندی و سازماندهی یادداشت ها در اختیار شما قرار میدهد. زمانی که شما در Nextcloud یادداشت خود را ذخیره میکنید میتوانید بعد ها آن را تغییر دهید. همچنین Nextcloud این امکان را در اختیار شما میگذارد تا بعد از نوشتن یادداشت خود آن را با سایر کابران به اشتراک بگذارید و برای بقیه ارسال کنید. Nextcloud عملکرد بالایی دارد و سرعت مناسبی دارد. شما در Nextcloud میتوانید پوشه های مختلفی قرار دهید که دسته بندی یادداشت ها را آسان تر میکند.

برنامه نوت بوک امن قفل دار

Nextcloud یک برنامه با رابط کاربری ساده است. مانند سایر برنامه های امن یادداشت معرفی شده، شما در برنامه Nextcloud نیز میتوانید با استفاده از قابلیت جست جو نوشته های خود را سریعتر پیدا کنید. برنامه Nextcloud+ Notes ویژگی های مختلفی دارد که شما میتوانید از آن ها برای یادداشت های خود استفاده کنید.

Etherpad دفتر یادداشت رمزدار لینوکس ، ویندوز و مک

یکی دیگر از برنامه هایی که شما میتوانید برای نوشتن امن یادداشت های خود از آن استفاده کنید Etherpad است. برنامه Etherpad به شما کمک میکند تا سریعتر نوشته های خود را ایجاد کنید. بعد از نوشتن یادداشت میتوانید آن ها را دسته بندی کنید تا دسترسی به نوشته ها راحت تر شود. این برنامه یادداشت برداری به شما این امکان را میدهد تا نسخه های قبلی نوشته های خود را ببینید. بعد از دیدن نوشته های قدیمی میتوانید در صورت نیاز آن ها را بازیابی و ذخیره کنید. همچنین شما میتوانید نوشته های خود را به فرمت های مختلف تبدیل کنید و در دستگاه خود ذخیره کنید.

برنامه یادداشت امن برای ویندوز

یکی از معایب این برنامه یادداشت با امنیت بالا این است که در حین تایپ کردن امکانات زیادی در اختیار کاربران قرار نمیدهند. این یعنی شما در نوشته های خود فقط میتوانید از قابلیت ایتالیک، خط کشیدن زیر متن و پر رنگ کردن متن استفاده کنید.

دانلود دفترچه یادداشت رمزدار اندروید ، ویندوز و.. NoteRiot

NoteRiot برنامه ای برای نکته برداری و کاربر پسند است که کاربران زیادی از آن استفاده میکنند. کاربران میتوانند برنامه NoteRiot را دانلود و نصب کنند و برای نوشتن یادداشت های خود از آن استفاده کنند. همچنین در صورتی که نمیخواهید در دستگاه خود برنامه ای نصب کنید میتوانید از نسخه وب NoteRiot استفاده کنید و یادداشت های خود را ذخیره کنید. NoteRiot قابلیت های مختلفی مانند دسترسی آسان به نوشته ها دارد که کاربران میتوانند از آن استفاده کنند.

برنامه یادداشت با امنیت بالا

برنامه یادداشت امن برای اندروید و… NoteRiot قالب های مختلفی دارد که شما میتوانید از این قالب ها برای نوشته های خود استفاده کنید. شما میتوانید نوشته های مهم خود را در برنامه NoteRiot به موارد دلخوه اضافه کنید تا راحت تر به آن ها دسترسی داشته باشید. به طور کلی NoteRiot یک برنامه آسان برای یادداشت امن است و کاربران به راحتی میتوانند یادداشت های خود را بنویسند و به آن ها دسترسی داشته باشند.

برنامه ای برای نکته برداری

برای آشنایی با برنامه هایی که میتوانید جایگزین نوت پد ویندوز کنید میتوانید مطلب ۱۰ تا از بهترین نرم افزار های جایگزین نوت پد ویندوز ۱۰، ۸ و ۷ را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز چند برنامه دفترچه یادداشت قفل دار معرفی شد. شما چه برنامه یادداشت های امنیتی دیگری میشناسید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه برنامه یادداشت با امنیت بالا در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

دفترچه یادداشت حرفه ای اندروید ، آیفون ، ویندوز ، وب کامپیوتر
۵ دفترچه یادداشت حرفه ای اندروید ، آیفون ، ویندوز ، وب و.. با قابلیت ذخیره خودکار
چگونه آدرس های اینترنتی و متن ها را آنلاین و به صورت امن برای خود ذخیره و نگهداری کنیم؟
یک محل امن آنلاین برای ذخیره متن و آدرس های اینترنتی مهم داشته باشید
انزل وب
معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۲
انزل وب
معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۱

نظرات