طراحی اپلیکیشن بدون کدنویسی

طراحی اپلیکیشن بدون کدنویسی

چطور با مشتریان خود یک ارتباط دو طرفه و موثر داشته باشیم؟

چطور مشتریان خود را حفظ کنیم؟

چطور رضایت و اعتماد آنها را جلب کنیم؟

علاوه بر اینکه شما وظیفه دارید محصولات و خدمات با کیفیت به مشتریان خود ارائه کنید باید مشاوره‌ی قبل از خرید، پشتیبانی حین و بعد از فروش، امکان خرید و پرداخت آسان، اعتمادسازی برای پرداخت آنلاین و بسیاری از کارهای دیگر را انجام دهید.

حالا سوال این است که چطور همه‌ی این کارها را به صورت یکجا و با بهترین کیفیت انجام دهیم؟

حتما تا کنون به این موضوع فکر کرده‌اید که داشتن یک وب سایت اختصاصی میتواند کمک بزرگی به دیده شدن شما بکند اما هزینه‌های جانبی و تخصص مورد نیاز آن تقریبا مسیر طولانی و سختی دارد.

جایگزین مناسب امروزه‌ی سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها هستند. آیا تا کنون به داشتن یک اپلیکیشن اختصاصی فکر کرده‌اید؟ اپلیکیشن اختصاصی به این معنا که شما خدمات و محصولات خود را به صورت اختصاصی به مشتریان خود عرضه میکنید با این روش مشتریان و کاربران شما همیشه به فروشگاه شما دسترسی دارند و در صورت قطع ارتباط در شبکه‌های اجتماعی شما را گم نخواهند کرد.

شما به راحتی و بدون نیاز به هیچ گونه تخصص خاص و یا دانش برنامه نویسی می‌توانید یک اپلیکیشن داشته باشید و مابقی بودجه خود را صرف تبلیغات کنید.

برای ساخت اپلیکیشن شما نیاز به نیروی متخصص ندارید و فقط کافیست خودتان یک لپ تاپ به همراه دانش اندکی از آن داشته باشید تا بتوانید اپ شخصی خود را بسازید.

با استفاده از اپلیکیشن ساز آنلاین اپتو می توانید یک اپ فروشگاهی، خدماتی، آزمایشگاهی، آشپزی، خبری و یا هر موضوعی که در آن فعالیت می‌کنید بسازید. حتی می‌توانید یک اپ شخصی برای خود بسازید و کارهای شخصی خود را مدیریت کنید. با اپتو هزینه طراحی اپلیکیشن را کاهش دهید و مابقی سرمایه خود را صرف تبلیغات کنید.

ساخت اپلیکیشن

اپتو این امکان را فراهم کرده است تا بتوانید در هر حوزه‌ای که فعالیت می‌کنید برای خود یک اپ اختصاصی با طراحی و رنگ بندی دلخواه خود داشته باشید. طراحی اپلیکیشن شما صرفا به سلیقه شما بستگی دارد و برای طراحی آن هیچ گونه محدودیتی در اپتو ندارید، حتی می‌توانید برای هرصفحه طراحی جداگانه‌ای ایجاد کنید. اگر شما مقدار کمی فتوشاپ هم بلد باشید در زیباسازی اپ شما تاثیر چشم گیری خواهد داشت.

برای مثال اگر معلم هستید می‌توانید با ساخت یک اپ، فیلم‌های آموزشی خود را در اختیار کاربران خود قرار دهید، دسترسی به آموزش‌ها را محدود به نقش هر فرد یا محدود به شارژ حساب کاربری کنید، همچنین شما می‌توانید از طریق آزمون ساز، آزمون های خود را به صورت آنلاین برگزار کنید.

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی نیز از طریق اپتو امکان پذیر است، از این طریق می‌توانید محصولات فیزیکی یا خدمات خود را به کاربران و مشتریان بفروشید. پرداخت از طریق درگاه‌های بانکی امکان پذیر است، همچنین می‌توانید از کیف پول اپتو برای پرداخت کاربران استفاده کنید. مهم نیست که محصول شما یک لباس است یا یک فیلم آموزشی! اپتو برای ساخت هرکدام ماژول‌های اختصاصی آماده کرده است.

نمونه‌های ساخته شده‌ی اپلیکیشن‌ها را می‌توانید در سایت اپتو مشاهده کنید و از آنها ایده بگیرید. اپتو در تمام مراحل مشاوره، طراحی و ساخت اپ و انتشار آن در مایکت‌ها کنار شماست.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات