قیمت لپ تاپ چنده شروع قیمت همه مدلها (با دلار روز)

قیمت لپ تاپ چنده ؟ شروع قیمت همه مدلها (با دلار روز)

برسی رنج قیمت لپ تاپ های مختلف با ( قیمت دلار روز ) ایسوس hp لنوو ایسر اپل acer مینی لپ تاپ و … ? اگر شما هم به دنبال خرید لپ تاپ هستید ولی نمی دانید قیمت لب تاب چنده و از چه قیمتی لب تاپ شروع میشه یا سری لپ تاپ های گیمینگ , دانشجویی , میانرده , طراحی و معماری و رندرگیری و …. را با چه قیمتی میشه خرید تا انتها با ما همراه باشد.

بدون شک امروزه قیمت لپ تاپ بزرگترین ملاک هنگام خرید لپ تاپ هست و اکثر افراد بسته به بودجه ای که دارند هزینه می کنند اما در این بازار بزرگ با قیمت های متفاوتی روبه رو می شوند که باعث سر در گمی خواهد شد اما نگران نباشید ما در این مقاله به صورت مفید و مختصر قیمت انواع لپ تاپ را با قیمت روز به صورت حدودی بیان میکنیم تا هنگام خرید لب تاب قیمت برند های مختلف را داشته باشید و بتوانید خرید بهتری انجام دهید .

قیمت لپ تاپ با کاربری های مختلف

بیشتر اوقات کاربر وابسته به کارش لپ تاپ خود را انتخاب میکنه به عنوان مثال اگر شما یک حسابداری هستید به دنبال لپ تاپ با مشخصات بالا و گرافیک دار نباید بگردید بلکه بیشترین چیزی که مهمه cpu و رم لپ تاپ هست سپس هارد و صفحه نمایش و کیبورد دستگاه که با این اوصاف باید در لیست لپ تاپ های میان رده و ارزان قیمت به دنبال لپ تاپ مناسب حسابداری بگردید به همین دلیل لپ تاپ ها را با کاربری هایی که دارند دسته بندی میکنند

در ادامه قیمت لپ تاپ با کاربری های مختلف رو شرح داده تا هنگام خرید قیمت لپتاپ با کاربری های مختلف را داشته باشید

قیمت لپ تاپ گیمینگ

لپ تاپ گیمینگ عموما مشخصات بالایی دارند و از سخت افزار بالایی برخوردارند به همین دلیل قیمت لپ تاپ گیمینگ از همه سری های دیگر لپ تاپ بالاتر می باشد . اما به صورت میانگین میتوان یک رنج رو برای قیمت لپ تاپ گیمینگ به این صورت در نظر گرفت

شروع حداقل قیمتی با سی پی یو i7 نسل ۷ سری h و ۸ گیگ رم و گرافیک gtx 4gb را میتوان ۱۶.۰۰۰.۰۰۰ تومان در نظر گرفت و هرچه مشخصات از این بالاتر برود قیمت هم بالاتر میره برای مثال سی پی یو i7-12780h و رم ۱۶ گیگ به همراه گرافیک rtx3060 6gb در حدود قیمتی ۳۰ تا ۳۳ میلیون تومان است و وابسته به برند و کیفیت صفحه نمایش و دستگاه متغیره

میانرده

دستگاه های میانرده که غالبا بیشترین استفاده را در بین کاربران دارند برای اکثر کارهای روزمره و مولتی مدیا استفاده می شوند جز پرفروشترین لپ تاپ های دنیا هستند این سری دستگاه ها بدون گرافیک و گرافیک دار عرضه میشوند که گرافیک انها حتی اگر مجزا باشد قوی نیست و بیشتر برای کارهای طراحی و فوتوشاپ و نیمه سنگین به کار می روند .

شروع قیمت لپ تاپ میانرده از ۸ میلیون تومان با سی پی یو i3 نسل ۱۱ است و قیمت نهایی لپ تاپ میانرده هم در بالاترین حالت حدود ۲۲ میلیون تومان با سی پی یو i7 نسل ۱۲ و گرافیک مجزا انودیا سری mx چهار گیگ پیش می رود .

دانشجویی

لپ تاپ دانشجویی بیشتر به لپ تاپ های ما بین میان رده و گیمینگ گفته می شود و قیمت لپ تاپ دانشجویی از ۱۰ میلیون تومان تا ۳۰ میلیون ادامه دارد و وابسته به برند و مشخصات قیمت لپ تاپ متغییر میشود به عنوان مثال لپ تاپ دانشجویی با مشخصات i5-10300 و ۸ گیگ رم همچنین گرافیک gtx 1050ti چهار گیگ در حدود ۲۰ تومان قیمت دارد .

لپ تاپ های دانشجویی بیشتر برای کارهای معمولی و نیمه سنگین مثل نرم افزارهای طراحی مهندسی مانند اتوکد مایا ۳dmax  همچنین فوتوشاپ پریمیر بکار میرود همچنین برای کارهای دیگری از جمله مولتی مدیا طراحی پروژه و برنامه نویسی

لپ تاپ ارزان قیمت

اصولا لپ تاپ ارزان قیمت به لپ تاپ های زیز ۱۰ میلیون تومان گفته میشود که اکثرا دارای cpu قدیمی مثلا نسل ۴ یا ۶ و ظاهری قدیمی و صنعتی هستند . لپ تاپ ارزان قیمت بیشتر برای کارهای حسابداری و سبک و اجرای نرم افزارهای سبک و فیلم دیدن مناسب است . از این سری لب تاپ برای کارهای اداری و صنعتی هم استفاده میشود .

قیمت روز لپ تاپ مدل های برتر

در بازار ایران یکسری برند هستند که بیشتر شناخته شده هستند و افراد با در نظر گرفتن کاربری لپ تاپ بر روی برند خاصی هم تمرکز میکنند که لب تاپ مورد نظر را از ان خریداری کنند .

هر کدام از این برند ها خود دارای دسته بندی های مخلفی از کاربری های متفاوت هستند تا بتوانند کل کاربران را پوشش دهند , قیمت روز لپ تاپ هر برند به ترتیب در ادامه ذکر خواهد شد .

قیمت لپ تاپ ایسوس

محبوب ترین برند در میان کاربران ایرانی لپ تاپ ایسوس است به همین دلیل قیمت لپ تاپ ایسوس اکبند و استوک بسیار رقابتی بوده و قیمتها به همدیگر نزدیکه به عنوان مثال قیمت لپ تاپ ایسوس با مشخصات core i5-8750 رم ۸ گیگ و گرافیک mx دو گیگ انودیا که جز لپ تاپ های میان رده و ارزان قیمت هم دسته بندی میشود حدود ۱۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان است.

قیمت لپ تاپ ایسوس - فروشگاه نوژینو

لپ تاپ های رده بالا ایسوس هم از قیمات ۲۸.۰۰۰.۰۰۰ تومان به بالا شروع میشوند و هرچه مشخصات و کارایی دستگاه به روز تر باشد قیمت بالاتر است مثال : i7-11800h / 16gb ram / rtx3060 6gb سری ایسوس تاف گیمینگ قیمت ۳۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان می باشد .

قیمت لپ تاپ دل

قیمت لپ تاپ دل یکی از مقاوم ترین و خوش استایل ترین لپ تاپ ها از سری میانرده ان که inspiron است با قیمت میانگین ۱۲ میلیون شروع و سری طراحی و رندرگیری ان که به precision معروفه و قمیتی میانگین در حدود ۱۶ میلیون دارند و سری گیمینگ ان با مشخصات روز سری alienware گیمینگ در حدود قیمتی ۳۰ میلیون تومان به بالا است

قیمت لب تاب hp

قیمت لب تاب hp - فروشگاه لپ تاپ استوک نوژینو

سری لپ تاپ های hp با کاربری و کانفیگ های مختلف شروع قیمتیشون بسته به مشخصات و سری ساخت از ۲ میلیون تومان شروع که با سی پی یو های نسل ۲ و رم ۴ و گرافیک اینتل کانفیگ شدن و سری میانرده hp در حدود قیمتی ۱۴ میلیون با سی پی یو i7 نسل ۸ و گرافیک ۲ گیگ gt ادامه می یابد تا سری لپ تاپ گیمنگ omen و pavilion

قیمت مینی لپ تاپ

مینی لپ تاپ ها با صفحات کوچک و اکثرا لمسی همچنین مشخصات سخت افزاری میانرده ای که دارند شروع قیمت انها از ۵ میلیون تومان تا ۱۵ میلیون تومان است این سری لپتاپها کوچک و جمع و جور نیاز های دانشجویی و اداری افراد را رفع می کنند و برای کارهای نیمه سنگین مناسبند .

قیمت لپ تاپ استوک دست دوم

به طور کلی قیمت لپ تاپ استوک در حدود ۱۰ الی ۴۰ درصد از اکبند پایینتر است و این اختلاف قیمت به دلیل کارکرد و دست دوم بودن این لپتاپ ها می باشد . لپتاپ استوک اکثرا از جعبه بیرون امده و روشن شدن به همین دلیل از ارزش اولیه انها کاسته شده و به عنوان لپ تاپ استوک وارد بازار می شوند تا افرادی که نمیخواهند هزینه بیشتری برای خرید لپتاپ بکنند با قیمت لپ تاپ استوک بتوانند بهترین گذینه برای خرید را انتخاب کنند .

فروشگاه لپ تاپ استوک نوژینو با بیش از ۱۰ سال سابقه خرید و فروش لپ تاپ استوک و دست دوم با قیمت رقابتی و پایین تر از هر فروشگاه دیگر مفتخر است انواع لپ تاپ استوک ایسوس , دل , لنوو , hp , سرفیس , ریزر و … را با نازلترین قیمت و مهلت تست در اختیار کاربران عزیز قرار داده همچنین با تنوع محصولی بالای فروشگاه nozhino کاربرا برای انتخاب بهتر و به روزتر مختار هستند . https://nozhino.ir

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات