bingx

معرفی و بررسی صرافی بینگ ایکس (bingx)

 در این مقاله شما را با صرافی بینگ ایکس بیشتر آشنا کرده و به اعتبار و مزایا آن برای ایرانی ها می پردازیم.

اگر به دنبال یک صرافی آنلاین بین‌المللی هستید، پیشنهاد ما صرافی bingx است که به خوبی می‌تواند خواسته شما را برآورده کند. در سال ۲۰۱۸ بود که این صرافی فعالیت رسمی خود را در کشور سنگاپور آغاز نمود؛ اما با تلاش‌های قابل‌توجه مدیران خود هم اکنون توانسته به بیش از ۱۰۰ کشور در سراسر دنیا، خدمات خود را ارائه دهد. بینگ ایکس توانست در سال ۲۰۲۱ موفق به کسب عنوان بهترین بروکر سال گردد.

دلیل انتخاب صرافی bingx

همان گونه که در بخش ابتدایی نوشتار نیز بیان نمودیم، صرافی bingx در سال ۲۰۲۱ توانست به عنوان بهترین صرافی سال در سایت trading view دست یابد. معامله در این صرافی به دلیل خدمات خوب و متنوع خود به شما پیشنهاد می‌شود. شما می‌توانید در این صرافی معاملات مربوط به فیوچرز ارز دیجیتال خود را انجام دهید و صرافی bingx یکی از ۵ صرافی برتر دنیا از نظر سایت کوین مارکت کپ، در راستای ارائه خدمات معاملات فیوچرز به شمار می‌رود. کارمزد معاملات در این صرافی پایین بوده و شما می‌توانید در سایت تریدینگ ویو نیز معاملات خود را انجام دهید چرا که امکان اتصال به این سایت را برای شما فراهم نموده است. همچنین کمتر صرافی را مشاهده می‌کنید که خدمات برورکر بازار فارکس مثل بروکر ارانته را در کنار ارزدیجیتال ارائه دهد. این دلایل را می‌توان به عنوان دلایلی در نظر گرفت که می‌توانند شما را تشویق به ثبت‌نام در این صرافی نمایند.

احراز هویت ایرانی ها در صرافی bingx 

شما با ثبت‌نام در bingx وارد یک صرافی بین‌المللی کاملاً معتبر خواهید شد که قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی را دارد. احراز هویت ایرانیان در این صرافی امکان پذیر هست و شما می‌توانید با استفاده از پاسپورت یا کارت ملی خود به راحتی در بینگ ایکس احراز هویت کنید.

عدم اجباری بودن احراز هویت

بله درست متوجه شدید! این صرافی شرایطی برای شما فراهم نموده است تا بتوانید بدون نیاز به احراز هویت در این صرافی فعالیت داشته باشید. این امکان برای کاربران ایرانی وجود دارد تا بتوانند روزانه تا سقف ۵۰۰۰۰ دلار برداشت نمایند. در حال حاضر شما به عنوان یک کاربر ایرانی می‌توانید به‌راحتی وارد این صرافی شده و از خدمات آن استفاده نمایید.

اعتبار صرافی بینگ ایکس

پرسشی که ممکن است خیلی از کاربران با آن مواجه باشند این است که آیا صرافی bingx اعتبار لازم را دارد؟ در حال حاضر صرافی‌های معتبر و بین‌المللی خیلی کمی  را می‌توان در جهان دید که خدمات متنوع خود را به کاربران ایرانی ارائه دهند. انتخاب یک صرافی که از میان صرافی‌های موجود، اعتبار بیشتری داشته باشد، اهمیت قابل‌توجهی دارد؛ چون ما دارایی خود را به آن می‌سپاریم و نباید دغدغه‌ی بلاک شدن حساب را داشته باشیم. بینگ ایکس از جمله صرافی‌های بسیار معتبری است که خدمات خرید و فروش ارزدیجیتال و ترید را در محیطی کاملاً امن برای شما فراهم می‌کند.

مزایای ثبت‌نام bingx 

ثبت نام در این صرافی مزایای قابل‌توجهی برای شما دارد و ما در بخش‌های قبل نیز به این موضوع تأکید داشتیم. از مهم‌ترین مزایای ثبت‌نام و ترید در آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت ترید در بازار ارز دیجیتال و فارکس
  • امکان اتصال به سایت تریدینگ ویو و انجام معامله در آن
  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • ارائه کارمزدهای پایین برای معاملات
  • ارائه خدمات معاملات فیوچرز
  • اجباری نبودن احراز هویت تا سقف برداشت ۵۰۰۰۰ دلار در روز
  • احراز هویت آسان و سریع
  • قابلیت انجام معاملات دمو در لایو مارکت
  • امکان کپی ترید در معاملات اسپات و فیوچرز

نحوه ثبت نام در بینگ ایکس

شما برای فعالیت در این صرافی ابتدا بایستی مراحل مربوط به ثبت نام bingx را طی نمایید که در ادامه به آموزش ثبت نام در این صرافی خواهیم پرداخت:

  • وارد وب‌سایت رسمی این صرافی به آدرس bingx.com شوید. پس از ورود به این سایت بایستی بر روی گزینه register که در قسمت بالای صفحه اصلی سایت قرار گرفته است، کلیک کنید. با انتخاب این گزینه فرآیند ثبت‌نام شما آغاز خواهد شد.
  • زمانی که موفق به باز نمودن صفحه ثبت نام شدید باید ایمیل خود را وارد نموده و در گام بعدی یک رمز عبور انتخاب کنید. (ثبت نام با ایمیل پیشنهاد ماست)

ثبت نام با ایمیل

  • پس از وارد نمودن ایمیل و ارسال آن، صرافی bingx یک کد را برای همان آدرس ایمیل ارسال خواهد نمود. در مرحله بعد بایستی این کد را در کادری در تصویر پایین می‌بینید وارد کنید. پس از وارد نمودن این کد و کلیک بر روی گزینه register مراحل ثبت‌نام شما به پایان می‌رسد.

توجه داشته باشید حتماً برای انتخاب رمز عبور خود دقت عمل بالایی را به کار گیرید. توصیه داریم به سراغ رمزهایی بروید که پیچیده و شامل حروف کوچک و بزرگ و کاراکترها باشد. همچنین شما می‌توانید مقاله کامل نحوه ثبت‌نام صرافی بینگ ایکس در سایت آموزش فارکس و ارزدیجیتال ایران تریدر را با کلیک روی لینک قرار داده شده در قسمت منبع، می‌توانید آن را مشاهده نمایید. همچنین با ثبت‌نام از طریق لینک قرار داده شده در صفحه زیر، مبلغی تا ۱۰۰ دلار را به عنوان پاداش برای کاربران جدید از صرافی bingx دریافت می‌کنید.

منبع: /https://irantrader.org/bingx

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات