5 سرویس چت و برگزاری تماس تصویری و صوتی گروهی ناشناس

۵ سرویس چت و برگزاری تماس تصویری و صوتی گروهی ناشناس

در صورتی که میخواهید به صورت ناشناس جلسات صوتی و تصویری 👥 تشکیل دهید میتوانید از چند ابزار استفاده کنید. در این مطلب از انزل وب به معرفی ۵ سرویس چت و برگزاری تماس تصویری و صوتی گروهی ناشناس میپردازیم.

سایت ویدئو کنفرانس های گروهی بدون نیاز به ثبت نام

Group Video Conference Site without Registration

اکثر ابزار ها و برنامه هایی که برای تماس تصویری استفاده میشوند، نیاز دارند تا شما با وارد کردن ایمیل خود و یا شماره خود یک اکانت بسازید. با این حال برخی از ابزار ها و سایت ها وجود دارند که شما میتوانید بدون وارد کردن ایمیل و یا شماره و حتی ساخت اکانت تماس صوتی گروهی تشکیل دهید. در ادامه چند سایت و نرم افزار تماس تصویری گروهی معرفی میکنیم.

سایت و برنامه چت گروهی آنلاین Jitsi

یکی از ابزار هایی که شما میتوانید از آن برای تشکیل ویدئو کنفرانس آنلاین استفاده کنید Jitsi است. جیتسی یک ابزار منبع باز یا Open source است که به شما اجازه میدهد به سادگی تماس تصویری چند نفره ایجاد کنید. برای کار با این ابزار و تشکیل قرار تماس تصویری گروهی میتوانید با گوشی و یا کامپیوتر خود وارد سایت شوید. همچنین در پایین سایت میتوانید از طریق گوگل پلی یا اپ استور، اپلیکیشن تماس تصویری گروهی جیتسی برای گوشی را دانلود کنید. بعد از ورود به سایت جیتسی در کادر میانه صفحه میتوانید آدرس URL کنفرانس خود را تایپ کنید. اگر نمیخواهید آدرس را تایپ کنید خود سایت آدرس های پیشنهادی برای شما قرار میدهد. بعد از تایپ آدرس URL روی Start Meeting کلیک کنید.

تماس تصویری گروهی

در صفحه بعد شما میتوانید تنظیم کنید که میکروفون، دوربین فعال باشد یا خیر.

جلسه آنلاین رایگان

در صورتی که روی آیکن چرخ دنده کلیک کنید کادر تنظیمات برای شما باز میشود. در این کادر میتوانید گزینه های زبان، پروفایل، تقویم و صدا را تغییر دهید.

سامانه برگزاری جلسات آنلاین

در آخر برای ایجاد جلسه آنلاین بعد از تغییر تنظیمات و وارد کردن نام مستعار خود روی Join Meeting کلیک کنید.

تماس صوتی گروهی

بعد از آن که خودتان وارد شدید لینک جلسه آنلاین رایگان را برای دوستان خود ارسال کنید تا آن ها به گفتگوی صوتی، تصویری یا متنی شما اضافه شوند.

نرم افزار جلسات

چگونه تماس چند نفره بگیریم؟ با سایت MiroTalk

شما با استفاده از MiroTalk میتوانید به راحتی جلسات گروهی به صورت صوتی و یا تصویری تشکیل دهید. اتاق مجازی رایگان MiroTalk در کنار سادگی خود سرعت بالایی نیز دارد. برای برگزاری تماس تصویری با استفاده از MiroTalk با گوشی و یا کامپیوتر خود وارد سایت شوید. صفحه را به سمت پایین بکشید. در کادر مشخص شده یک آدرس وارد کنید و روی Join Room کلیک کنید.

نرم افزار تماس تصویری گروهی

چند ثانیه صبر کنید. سپس با انتخاب گزینه Allow اجازه دسترسی به میکروفون و دوربین را بدهید.

چت گروهی

نام خود را وارد کنید. Join Meeting را انتخاب کنید. اکنون جلسه شما شروع میشود و میتوانید به آن بپیوندید و لینک را برای دوستان خود بفرستید.

تماس تصویری چند نفره

تماس صوتی چند نفره توسط Jam

یکی دیگر از سایت هایی که میتوانید از آن استفاده کنید Jam است. تفاوتی که این ابزار با سایر سایت های معرفی شده دارد این است که در Jam شما میتوانید جلسه های صوتی ایجاد کنید و جلسه تصویری امکان پذیر نیست. نحوه راه اندازی جلسه صوتی با Jam بسیار راحت است. کافیست وارد سایت Jam شوید. سپس در صفحه اصلی سایت روی Start Room کلیک کنید.

نرم افزار برگزاری جلسات آنلاین

بعد از آن جلسه صوتی شما شروع میشود و میتوانید لینک را برای دوستان خود بفرستید.

Mumble سامانه برگزاری جلسات آنلاین

برای برگزاری تماس تصویری با استفاده از Mumble وارد سایت شوید. مانند ابزار های قبلی آدرس URL برای جلسه خود تشکیل دهید و یا از اسم پیشنهادی خود سایت استفاده کنید. روی Create کلیک کنید.

ویدئو کنفرانس آنلاین

در صفحه باز شده اطلاعاتی مانند نام هاست، تعداد افرادی که میخواهند در جلسه شرکت کنند و لوکیشن را مشخص کنید. نام هاست به صورت دلخواه میتواند قرار بگیرد. بعد از آن صفحه را به سمت پایین بکشید و گزینه های نام، ایمیل و… را پر کنید. سپس میتوانید جلسه را شروع کنید.

اپلیکیشن تماس تصویری گروهی

ایجاد جلسه در گوگل میت به صورت ناشناس

همچنین شما میتوانید از Google Meet استفاده کنید تا جلسات تصویری تشکیل دهید. برای تماس تصویری گروهی با Google Meet شما باید حساب کاربری داشته باشید. برای ناشناس بودن و استفاده نکردن از ایمیل شما نیاز دارید تا یک جیمیل بسازید و از جیمیل ساخته شده فقط برای چت گروهی در گوگل میت استفاده کنید. بنابر این بعد از ساخت جیمیل برای یادگیری نحوه استفاده از این ابزار میتوانید مطلب آموزش کامل کار و استفاده از گوگل میت را مطالعه کنید.

ایجاد جلسه در گوگل میت

در صورتی که برای چت کردن خود به دنبال برنامه های امن میگردید میتوانید مطلب ۱۳ تا از بهترین برنامه امن برای چت اندروید ، آیفون ، ویندوز و.. ناشناخته را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز به معرفی چند سایت و نرم افزار برگزاری جلسات آنلاین پرداختیم. شما چه برنامه چت گروهی رایگان دیگری میشناسید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه تشکیل جلسات آنلاین به صورت تصویری و صوتی با نرم افزار جلسات معرفی شده در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

راهنما کامل رفع مشکل ویدیو کال یا تماس تصویری واتساپ (تست شده)
راهنما کامل رفع مشکل ویدیو کال یا تماس تصویری واتساپ (تست شده)
آموزش برقراری تماس گروهی در اسکایپ
آموزش برقراری تماس گروهی در اسکایپ
آموزش 15 روش حل مشکل فیس تایم آیفون و.. اپل (FaceTime)
آموزش ۱۵ روش حل مشکل فیس تایم آیفون و.. اپل (FaceTime)
آموزش 20 روش حل مشکل تماس واتساپ (صوتی و تصویری)
آموزش ۲۰ روش حل مشکل تماس واتساپ (صوتی و تصویری)

نظرات