خرید عروسک ولنتاین

هدیه دادن عروسک در روز ولنتاین

هر ساله با نزدیک شدن روز ولنتاین (۱۴ فوریه) همه زوج ها و کسانی که در رابطه های عاشقانه هستند، به فکر خرید کادو برای طرف مقابلشان می افتند. رد و بدل کردن کادو در این روز، بیشتر به معنی توجه به عشق و محبتی است که در درون رابطه جریان دارد. در این میان، عروسک های ولنتاین، شکلات و گل پای ثابت همه کادوها هستند. بعضی افراد مایلند که در کنار کادوی اصلی خود، از عروسک های بامزه ولنتاین هم استفاده کنند. اما زمانی که صحبت از عروسک ولنتاین می شود، بسیاری از افراد به خرس های کوچک و بزرگ قرمز، مشکی و سفید رنگ فکر می کنند.

بهتر است بدانید، در خرید عروسک ولنتاین نیازی نیست تنها به دنبال عروسک های خرسی باشید. عروسک های زوجی، عروسک حیوانات مختلف، شخصیت های کارتونی معروف و یا شخصیت های گوناگون فانتزی، همه و همه عروسک هایی هستند که افراد می توانند هدیه بدهند و یا در کنار کادوی اصلی خود از آن هم استفاده کنند. قیمت عروسک خرسی و انواع دیگر عروسک های ولنتاین، جنسیت افراد و مواد اولیه استفاده شده در تولید آنها، نکاتی هستند که برای مقایسه کیفیت در محصولات مختلف بسیار اهمیت دارند. در ادامه این مطلب قصد داریم به شناخت انواع عروسک های ولنتاین، ویژگی های خاص در عروسک های خرسی و برخی موارد موثر بر قیمت عروسک ولنتاین بپردازیم.

انواع عروسک های ولنتاین

همانطور که بیان شد، عروسک های خرسی در روزهای پیش از ولنتاین توجه بسیاری از افراد را به عنوان کادو جلب می کند. اما بهتر است بدانید انواع دیگر عروسک نیز هستند که برای این روز مناسب می باشند. یکی از موضوعاتی که در هدایای روز ولنتاین و خرید خرس های تدی به عنوان کادو در این روز مطرح است، تکراری بودن آنها است. اگر در سالهای گذشته به طرف مقابلتان عروسک خرسی هدیه داده اید، پیشنهاد میکنیم امسال برای خرید هدیه ولنتاین به انواع دیگر عروسک فکر کنید. عروسک های زوجی زن و مرد، عروسک حیواناتی مانند خرگوش، سگ، گربه و … نیز می توانند تنوع زیادی در کادوی شما ایجاد کنند.

برخی از زوج ها در این روز از مجموعه عروسک های خانوادگی برای هدیه به طرف مقابلشان استفاده می کنند. رعایت تم روز ولنتاین یعنی رنگ های قرمز، مشکی و سفید برای خرید عروسک ولنتاین مهم است. البته توجه به این نکته در هنگام خرید، دست و پای شما را در انتخاب یک محصول مناسب می بندد. به همین دلیل برخی از افراد ترجیح می دهند برای این که محدودیتی در انتخاب نداشته باشند، به این نکته در انتخاب رنگ عروسک توجهی نداشته باشند.

خرید عروسک ولنتاین

چرا در ولنتاین خرس هدیه می دهند

شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که چرا در رابطه های عاشقانه و روز عشق، عروسک های خرسی به میزان بیشتری هدیه داده می شوند. جالب است بدانید عروسک های خرسی از زمان های بسیار دور در بین عاشقان رد و بدل می شده. در یونان باستان خرس را نماد عشق و وفاداری می دانستند و در بین اسطوره های آنها از خرس به عنوان معشوقه زئوس یاد می کنند. به همین دلیل یکی از رسوم گذشتگان در روز ولنتاین هدیه دادن عروسک های خرسی در انواع گوناگون بوده است. خرس ها به شدت خون گرم، حیواناتی حساس و در نوع خود مهربان هستند.

پشمالو بودن و صورت های بامزه آنها، نماد آرامش و دوری از استرس و اضطراب است. از طرف دیگر خرس ها نماد قدرت نیز هستند و چه چیزی بهتر از این است که همراه با عشق، نمادی از قدرت و توانمندی را نیز به طرف مقابلتان در یک رابطه هدیه دهید. شاید یکی از دلایلی که خرس های بزرگ عروسکی در روز ولنتاین هدیه داده می شوند همین مطلب باشد. آنها به میزان بسیار بالایی نسبت به دیگر انواع عروسک در روز ولنتاین مورد استقبال و استفاده قرار می گیرند.

ویژگی های خرس های ولنتاین

خرس های پولیشی در ابعاد بزرگ، بسیار بامزه و بغلی هستند. اگر تجربه در آغوش کشیدن آنها را داشته باشید، میدانید که بغل کردن آنها احساس آرامش، محبت و قدرت را به صورت همزمان خصوصا برای دختر خانم ها به همراه خواهد داشت. نگهداری و تمیز کردن آنها به اندازه، کیفیت دوخت و موادی که در پر کردن آنها استفاده شده است، بستگی دارد. یکی از ویژگی های خاص در خرس های عروسکی بزرگ این است که به علت همین اندازه بزرگی که دارند، همیشه در دید معشوقتان قرار خواهند داشت و او را به یاد شما می اندازند.

میزان ماندگاری و مقاومت آنها در نمونه های گوناگون بسته به مواد مصرفی و نوع پارچه آنها تفاوت دارد. یکی از نکاتی که در انتخاب خرید عروسک ولنتاین می بایست مورد توجه قرار داد، سن افراد است. یکی از خوبی های خرس ولنتاین این است که برای همه سنین مناسب بوده و مخصوص رده سنی خاصی نیستند. از طرف دیگر از آنها در کادو به پسرها نیز می توان استفاده نمود. البته توجه داشته باشید، اگر قصد خرید عروسک خرس برای هدیه به یک پسر را دارید، باید در انتخاب رنگ، لباس (در صورت لباس داشتن عروسک) و اندازه عروسک دقت داشته باشید. در ادامه به این نکات اشاره خواهیم داشت.

نکاتی که در انتخاب عروسک ولنتاین اهمیت دارد

در خرید خرس ولنتاین و یا دیگر انواع عروسک پارچه ای و پولیشی، می بایست به بعضی از نکات توجه داشت. دقت و کیفیت دوخت در این محصولات از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. موادی که در پر کردن این عروسک ها بکارگیری شده اند نباید حساسیت زا باشند.

وزن عروسک های بزرگ نیز یکی دیگر از ویژگی هایی است که در انتخاب آنها اهمیت دارد. دقت داشته باشید که پسرها عموما از عروسک هایی که رنگ های دخترانه مانند، صورتی، زرد روشن و … دارند، خوششان نمی آید و برای کادو به آنها بهتر است از عروسک هایی با رنگهای پسرانه مثل آبی، کرمی و … استفاده نمایید. حتما نکاتی مانند رنگ و لباس را برای انتخاب عروسک، به تناسب جنسیت طرف مقابلتان مورد نظر قرار دهید. عروسک های بزرگ خرسی بیشتر برای خانم ها استفاده می شوند و در کادوی پسرانه غالبا عروسک هایی در ابعاد کوچکتر کاربرد دارند.

برای برخی از عروسک ها در کارگاه های تولیدی، بسته های بسیار شکیل و زیبایی نیز تولید می شود. بهتر است اگر عروسک شما بزرگ نیست آن را به صورت بسته بندی در انواع مناسب با روز ولنتاین کادو دهید.

خرید عروسک ولنتاین

توجه به نکات بیان شده، به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید محصولی مناسب و با کیفیت را به عنوان هدیه برای عشقتان تهیه کنید. با خرید عروسک ولنتاین در این روز علاوه بر این که محبت خود را به طرف مقابل نشان میدهید، کادو اصلی شما نیز بهتر مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

هموطنان عزیز می توانند از محصولات ویژه ما برای روز ولنتاین در وب سایت عروسک شاپ دیدن نموده و به وسیله تماس با شماره های درج شده در بخش ارتباطات وب سایت برای سفارش، خرید و ارسال آنها از همکاران ما مشورت دریافت نمایند. همشهریان اصفهانی نیز می توانند علاوه بر خرید اینترنتی به صورت حضوری در مرکز دنیای عروسک (aroosakshop.ir) واقع در چهارراه تختی، نبش خیابان عبدالرزاق و چهارباغ پایین، از کارهای با کیفیت و خوش قیمت ما با تنوع بسیار بالا دیدن نمایند.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

×