آموزش روش جدید بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام با ابزار جدید

آموزش جدید نحوه بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام با ابزار جدید

در حالی که اینستاگرام دارای ویژگی های امنیتی رایج مانند احراز هویت دو مرحله ای است، یک ابزار برگشت اکانت هک شده اینستاگرام ✅ را ارائه داده است که میتوانید از طریق دوستان اینستاگرام به حساب خود دسترسی پیدا کنید. در آموزش جدید نحوه بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام با ابزار کمک از دوستان ما اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید اکانتی که از دسترس خارج شده است را ریکاوری کنید.

طریقه برگرداندن پیج هک شده اینستاگرام از طریق دوستان ، شماره ، ایمیل و..

How Access To Instagram Hacked Accounts With New Recovery Tools

اگر اینستاگرام هک شود چه اتفاقی می افتد؟ Instagram اعلان کرده است که در حال معرفی و توسعه تعدادی از ویژگی هایی است که به کاربران کمک می کنند امنیت حساب های خود را حفظ کنند. مهمتر از همه این شبکه اجتماعی در حال راه اندازی یک ویژگی برای بازیابی اکانت اینستاگرام هک شده است که با آن کاربران می توانند مشکلات دسترسی به حساب خود را گزارش و حل کنند.

بعد از وارد شدن به لینک بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام در گوشی یا مرورگر سیستم دسکتاپ خود می توانید انتخاب کنید که آیا هک شده اید یا رمز عبور خود را فراموش کرده اید، دسترسی به احراز هویت دو مرحله ای را از دست داده اید؟ یا اکانت شما غیر فعال شده است. از آنجایی که کاربران می توانند یک سری مراحل را برای بازگرداندن اکانت اینستا هک شده دنبال کنند، اگر کاربری چندین اکانت داشته باشد می تواند انتخاب کند که کدام اکانت به پشتیبانی نیاز دارد.

علاوه بر ابزار بازیابی اکانت اینستاگرام در حال گسترش دسترسی به ویژگی است که به گونه ای طراحی شده است که راه های متعددی را در اختیار کاربران قرار می دهد تا در صورت قطع دسترسی؛ اکانت خود را باز گردانند. در اوایل سال جاری، اینستاگرام شروع به آزمایش این قابلیت برای برخی از افراد کرد تا از دوستان خود بخواهند هویت آنها را تایید کنند تا بتوانند دوباره به اکانت خود دسترسی پیدا کنند اما حالا این ویژگی برای همه در دسترس است. اگر اکانت هک شده ای دارید می توانید دو نفر از دوستان اینستاگرامی خود را برای تایید هویت تان انتخاب کنید و به اکانت خود دسترسی پیدا کنید.

آموزش نحوه برگرداندن اکانت هک شده اینستاگرام

ابعد از هک شدن اینستاگرام چه باید کرد؟ به منظور دسترسی سریع به اکانت خود شما باید به سریع به لینک پیگیری پیج هک شده اینستاگرام مراجعه کنید و مجموعه ای از دستورالعمل ها را دنبال کنید تا بتوانید بدون مشکل به اکانت خود دسترسی پیدا کنید.

در واقع حالا این شبکه اجتماعی امکان بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام با دوستان را فراهم می کنید این بدان معناست که دوستانتان باید هویت شما را تایید کنند. بعد از تکمیل این فرایند می توانید رمز عبور خود را ریست کنید. اگر دوستان تان هویت شما را تایید نکردند یک فرصت دیگر به شما داده می شود تا از دوستان جدید خود بخواهید هویت تان را تایید کنند. گرچه کار راحتی نیست اما اکانت شما را ایمن نگه می دارد.

علاوه بر موارد فوق، خود پلتفرم مراقب فعالیت های مشکوک است. اکانت هایی که به نظر مخرب هستند را حذف می کند. به ویژه مواردی که سعی در جعل هویت دیگران دارند. از آنجایی که این نوع اکانت ها همیشه در راه اندازی خود مشکل ایجاد نمی کنند، اینستاگرام در حال تست یک سیستم هشدار است که در صورت تلاش برای دسترسی به یک اکانت فعال می شود.

مراحل بازگرداندن اکانت اینستا هک شده

قبلا در مورد ۴ روش بازیابی استوری و پست های حذف شده در اینستاگرام صحبت کردیم اما برای بازگرداندن اکانت اینستا هک شده خود اولین کاری که باید بکنید کلیک روی لینک پیگیری پیج هک شده اینستاگرام است. بعد از انجام این کار صفحه ای مانند زیر به شما نمایش داده می شود. در اینجا باید گزینه My account was hacked را انتخاب کنید.

مراحل بازگرداندن اکانت اینستا هک شده

در صفحه بعدی شما باید نام کاربری، شماره تلفن و یا ایمیل خود را وارد کنید. روی دکمه آبی Next کلیک کنید.

مراحل بازگرداندن اکانت اینستا هک شده

در صفحه بعدی باید یکی از روش های لیست شده را برای ریکاوری اکانت خود انتخاب کنید.

مراحل بازگرداندن اکانت اینستا هک شده

حالا باید یا رمز قبلی که برای آخرین بار استفاده کرده اید را وارد کنید و یا ۲ دوستی اینستاگرام خود را که می توانند شما را تایید کنند را انتخاب کنید و یا با ۲ نفر از دوستان خود که می شناسید تماس بگیرید و یا پیام ارسال کنید. در اینجا ما گزینه دوم را انتخاب می کنیم.

مراحل بازگرداندن اکانت اینستا هک شده

در صفحه بعد به شما گفته می شود که اگر هر دو دوست شما در عرض ۲۴ ساعت شما را تایید کردند می توانید در صورت نیاز یک پسورد جدید ایجاد کنید. اما اگر این دو دوست شما را تایید نکرد؛ ۱ بار دیگر شانس دارید و می توانید از ۲ دوست دیگر خود کمک بگیرید. در اینجا روی دکمه Done کلیک کنید و منتظر تایید هویت تان توسط  ۲ دوست خود باشید.

مراحل بازگرداندن اکانت اینستا هک شده

آیا بازگردانی پیج هک شده بدون ایمیل و شماره امکان پذیر است؟

توسط این قابلیت جدید حالا بازگردانی اکانت هک شده اینستاگرام بدون ایمیل و شماره امکان پذیر شده است. از طریق لینک بازیابی پیج های هک شده اینستاگرام که در بالا معرفی کردیم شما می توانید از Request help from friends در بازگردانی پیج اینستا رایگان استفاده کنید. در واقع از این ویژگی جدید اینستاگرام می توانید برای همه سناریوهای محدود شدن دسترسی اکانت از جمله فراموش کردن رمز عبور، از دست دادن دسترسی به ایمیل یا شماره تلفن ، ایجاد یک حساب اشتباه با اطلاعات شما و غیره استفاده کرد. خود این شرکت در تمام مراحل پیگیری پیج هک شده اینستاگرام شما را به خوبی راهنمایی می کند.

قبلا برای بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام با شماره تلفن باید با قسمت پشتیبانی تماس می گرفتید که معمولا پاسخی هم دریافت نمی کردید. اما حالا اینستاگرام اعلام کرده است که ویژگی Request help from friends برای همه کاربران در دسترس خواهد بود. البته باید توجه داشته باشید که کلاهبرداران از این ویژگی سوءاستفاده خواهند کرد و بنابراین شما باید مراقب باشید. آنها اکانت های شخصی را تصاحب می کنند، بعد از دایرکت این اکانت ها به شما پیام می دهند و می گویند که اینستاگرام شما را به عنوان یکی از دوستان برای برگرداندن پست های هک شده اینستاگرام معرفی کرده است. این حقیقت ندارد، اگر شخصی دسترسی به اکانت را از دست بدهد نمی تواند از اکانت مذکور برای شما پیام ارسال کند. در عوض اگر دوست شما دچار مشکل شده باشد خود اینستاگرام با شما تماس خواهد گرفت.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب آموزش روش جدید بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام با ابزار جدید امروز انزل وب ما قابلیت جدیدی که این پلتفرم برای بازگردانی پیج هک شده بدون ایمیل و شماره معرفی کرده است را به شما معرفی کردیم. سایت بازگردانی پیج اینستاگرام در تمام مراحل شما را راهنمایی خواهد کرد. چگونگی پس گرفتن اکانت هک شده اینستاگرام کار سختی نیست و تنها کافیست این دستورالعمل ها را دنبال کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

راهنما سریع و قدم به قدم دیلیت اکانت اینستاگرام (دائمی و موقت)
راهنما سریع و قدم به قدم دیلیت اکانت اینستاگرام (دائمی و موقت)
چرا نمی توانم اکانت اینستاگرام بسازم؟ بررسی علت و روش های حل مشکل
چرا نمی توانم اکانت اینستاگرام بسازم؟ بررسی علت و روش های حل مشکل
آموزش استفاده همزمان چند نفر از یک اکانت اینستاگرام
آموزش استفاده همزمان چند نفر از یک اکانت اینستاگرام
آموزش 12 روش تشخیص اکانت فیک اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش تشخیص اکانت فیک اینستاگرام

نظرات