کاربرد و معنی کلمه Priority در دایرکت اینستاگرام چیست؟

کاربرد و معنی کلمه Priority در دایرکت اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام ویژگی Priority Label یا برچسب اولویت را در بخش دایرکت 💬 معرفی کرده است. اگر در مورد این ویژگی کنجکاو هستید و می خواهید بدانید که چه عملکردی را در اختیار شما قرار می دهد می توانید مطلب کاربرد و معنی کلمه Priority در دایرکت اینستاگرام چیست؟ امروز انزل وب را دنبال کنید.

Priority در اینستاگرام چیست؟

What Is Priority Label on Instagram Direct Message

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی است که دائما در حال تکمیل است و با ویژگی ها و قابلیت های جدید کاربران خود را هیجان زده می کند. امروز قصد داریم در مورد ویژگی جدید Priority در اینستاگرام صحبت کنیم.

Priority در دایرکت اینستاگرام چیست؟

قبلا ۳ روش جلوگیری از نمایش علامت خوانده شدن پیام دایرکت اینستاگرام را به شما آموزش دادیم اما اگر سوال شما این است که معنی Priority در اینستاگرام دایرکت چیست؟ باید بگوییم،  Priority Label یک ویژگی جدید اینستاگرام است که به شما امکان می دهد به کاربرانی که بیشترین ارتباط را با آنها دارید یک برچسب اضافه کنید و چت های خود را اولویت بندی کنید.

شما نمی توانید Priority Label را به نام هر کاربری اضافه کنید، اما اینستاگرام با تجزیه و تحلیل تعداد دفعات چت شما با کاربر تشخیص می دهد که کدام یک از دوستان یا فالوورهای شما اولویت بالاتری دارند.

بر اساس تعداد دفعاتی که به دوستانتان پیام می دهید، سیستم برنامه بلافاصله مخاطبین اولویت دار شما را تشخیص می دهد. در نتیجه انتظار این را داشته باشید که برچسب ذکر شده را روی دوستان یا آشنایانی که برای شما مهم هستند را مشاهده کنید.

این ویژگی جدید اما بدون نقص نیست. بسیاری از کاربران گزارش داده اند که این ویژگی به اشتباه چت ها را به عنوان اولویت دار برچسب گذاری می کند. به عنوان مثال حتی اگر یک کاربر فقط چند پیام را با شخصی رد و بدل کرده باشد، پروفایل او را در اولویت قرار می دهد.

لازم به ذکر است که این ویژگی هنوز در مرحله آزمایش است. اینستاگرام هنوز آن را در دسترس همه کاربران سراسر جهان قرار نداده است. بنابراین این ویژگی ممکن است در آینده بهبود پیدا کند یا در صورتی که کاربران به طور مداوم بازخورد منفی به آن بدهند، ممکن است به اینستاگرام راه پیدا نکند.

Priority در دایرکت اینستاگرام چیست؟

دریافت گزینه Priority در دایرکت اینستاگرام

قبلا در مورد نحوه  قرار دادن استاتوس با قابلیت Notes دایرکت اینستاگرام صحبت کردیم، اما برای دسترسی به علامت Priority در دایرکت اینستاگرام بسته به دستگاه خود برنامه را از طریق گوگل پلی استور یا اپ استور به روز کنید.

اینستاگرام را اجرا کنید و بعد از آپدیت برنامه از گوشه سمت راست بالا به بخش دایرکت بروید. کاربر (هایی) که بیشترین گفتگو را با آن داشتید یک برچسب Priority در زیر نام خود خواهد داشت. برای بدست آوردن این برچسب نیازی به انجام کار خاصی نیست.

اگر نمی توانید برچسب را پیدا کنید به این معناست که شما و طرف مقابل تان به اندازه کافی با هم در ارتباط نبوده اید. اگر از اینستاگرام بیشتر برای چت های خود استفاده کنید این برچسب به طور خودکار ظاهر می شود.

با این حال، الگوریتم اینستاگرام همیشه اولویت را تشخیص نمی دهد و برچسب ظاهر نمی شود. در این صورت، قبل از ادامه چت های خود در برنامه، کمی صبر کنید تا الگوریتم ها موفق به تشخیص میزان چت شما با کاربران دیگر شوند.

دریافت گزینه Priority در دایرکت اینستاگرام

نحوه غیرفعال کردن اولویت نمایش در دایرکت اینستاگرام

باید بدانید که برچسب اولویت در دایرکت اینستاگرام یک ویژگی اختیاری نیست که بتوانید آن را فعال یا غیر فعال کنید. این ویژگی به طور خودکار بعد از آخرین بروزرسانی فعال می شود. در نتیجه هیچ راهی برای غیر فعال کردن ویژگی Priority Label وجود ندارد و همچنان زیر نام کاربرانی که توسط ان برنامه مهم تلقی می شوند ظاهر می شود.

گرچه می توانید با عدم برقراری ارتباط با شخص برای چند روز و چت کردن با فرد دیگری این برچسب را حذف کنید و آن را به کاربر دیگری انتقال دهید.

آیا ارسال برچسب در دایرکت اینستاگرام مفید است؟

معنی Priority در دایرکت “اولویت” است و این نام به خوبی خود را توصیف می کند. برچسب Priority در بخش دایرکت اینستاگرام می تواند مفید واقع شود اما همه کاربران آن را نمی پسندند. زمانی که اینستاگرام متوجه شوید که چگونه تعاملات را به درستی ارزیابی کند و برچسب را به افراد مناسب اختصاص دهد، مفیدتر خواهد شد.

آیا ارسال برچسب در دایرکت اینستاگرام مفید است؟

وقتی که این اتفاق می افتد، کاربران می توانند راحت تر به چت ها دسترسی پیدا کنند. با این حال، اگر این ویژگی به اشتباه چت ها را اولویت بندی کند، کاربران را ناراضی خواهد کرد زیرا افراد تصادفی در بالای صفحه دایرکت اینستاگرام ظاهر می شوند و این ویژگی عملا بی فایده خواهد بود.

آیا ارسال برچسب در دایرکت اینستاگرام مفید است؟

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب کاربرد و معنی کلمه Priority در دایرکت اینستاگرام چیست؟ امروز انزل وب ما سعی کردیم این قابلیت جدید اینستاگرام را به شما معرفی کنیم. کلمه Priority در دایرکت اینستاگرام به صورت اختیاری ظاهر نمی شود و فعال کردن یا غیرفعال کردن آن به عهده کاربر نیست. آیا شما برچسب Priority را در دایرکت اینستاگرام خود مشاهده می کنید؟ آیا این قابلیت برای شما کاربردی است؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات این مطلب با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

چرا نوت اینستاگرام نمیاد؟ روش های فعال سازی این قابلیت اینستاگرام
چرا نوت اینستاگرام نمیاد؟ روش های فعال سازی این قابلیت اینستاگرام
حل مشکل گیر کردن در حالت Posting یا Sending استوری یا پست اینستاگرام
حل مشکل گیر کردن در حالت Posting یا Sending استوری یا پست اینستاگرام
آرشیو اینستاگرام کجاست و چه کاربردی دارد؟ (پست و استوری در نسخه جدید)
آرشیو اینستاگرام کجاست و چه کاربردی دارد؟ (پست و استوری در نسخه جدید)
آموزش ۴ روش سریع سرچ اینستاگرام بدون عضویت

نظرات