آموزش 2 روش حذف سریع اطلاعات و داده های گوشی اندروید از راه دور

آموزش ۲ روش حذف سریع اطلاعات و داده های گوشی اندروید از راه دور

زمانی که به گوشی دسترسی ندارید اما میخواهید تمام اطلاعات خود را پاک کنید 🗑️ میتوانید از برنامه های حذف اطلاعات گوشی از راه دور استفاده کنید. در این مطلب از انزل وب به آموزش ۲ روش حذف سریع اطلاعات و داده های گوشی اندروید از راه دور میپردازیم.

نحوه ریست گوشی اندروید از راه دور

?How to Reset Android Phone Remotely

زمانی که شما میخواهید برای حفظ حریم خصوصی خود برخی از اطلاعات و برنامه های گوشی خود را پاک کنید ولی دسترسی به آن ندارید میتوانید از برنامه ها برای این کار استفاده کنید. برخی برنامه ها طوری برنامه ریزی شده اند که از راه دور اطلاعات گوشی شما را حذف کنند و یا آن را ریست فکتوری کنند. همچنین شما با استفاده از برخی برنامه ها تنها با زدن یک دکمه در گوشی میتوانید به سرعت تمامی اطلاعات گوشی را پاک کنید. در ادامه نحوه حذف اطلاعات گوشی اندروید با یک گزینه را بررسی میکنیم.

سوزاندن اطلاعات گوشی از راه دور با Ripple

اولین برنامه ای که برای حذف دیتا برنامه در اندروید معرفی میکنیم، Ripple است. Ripple یکی از برنامه هایی است که با استفاده از آن شما خیلی راحت میتوانید اطلاعات گوشی خود را پاک کنید و تنظیمات را به حالت اولیه بازگردانید. همانطور که گفته شد گاهی در شرایط اضطراری شما نیاز دارید که نرم افزار ها و اطلاعات شما پاک شود و به حالت اولیه بازگردد. در این شرایط میتوانید از برنامه Ripple استفاده کنید. برای سوزاندن گوشی سامسونگ از راه دور با Ripple ابتدا آن را دانلود کنید. پس از دانلود برنامه، وارد برنامه File Manager شوید.

کد دستوری حذف اطلاعات گوشی سامسونگ

در File Manager روی فایل نصبی برنامه کلیک کنید تا بتوانید آن را نصب کنید. بعد از ضربه روی فایل نصبی یک کادر باز میشود از کادر باز شده روی Install ضربه بزنید.

سوزاندن اطلاعات گوشی از راه دور

بعد از نصب شدن برنامه وارد آن شوید. روی آیکن آن که به صورت قطره آب قرار دارد ضربه بزنید.

حذف دیتا برنامه در اندروید

در صفحه بعد مجددا همان آیکن قطره آب را به سمت پایین بکشید.

پاک کردن اطلاعات گوشی شیائومی از راه دور

در آخر برای حذف کامل اطلاعات و جلوگیری از ریکاوری فایل ها اندروید زمانی که به جای جمله Swipe down to trigger، جمله Release to confirm نوشته شد آیکن را رها کنید. حالا صفحه جدیدی برای شما باز میشود که از شماره پنج به صورت معکوس شمرده میشود. زمانی که اعداد شمرده شود برنامه کار خود را انجام میدهد. در صورتی که در مرحله آخر خواستید برنامه را لغو کنید و اطلاعات خود را پاک نکنید روی هر جای صفحه ضربه بزنید.

حذف اطلاعات برنامه های اندروید

همچنین شما میتوانید پیام های تلگرام را طوری تنظیم کنید که به صورت خودکار حذف شوند. برای این کار میتوانید مطلب آموزش تصویری تنظیم حذف خودکار پیام در تلگرام را مطالعه کنید.

پاک کردن اطلاعات گوشی شیائومی از راه دور با SecAddon

برنامه بعدی که میتوانید برای از کار انداختن گوشی از راه دور از آن استفاده کنید، SecAddon است. زمانی که شما احساس میکنید در گوشی خود مواردی هستند که باید به سرعت حذف شوند میتوانید از نرم افزار فرمت گوشی از راه دور SecAddon کمک بگیرید. این برنامه این امکان را برای شما قرار میدهد تا برنامه هایی که برای آن مشخص کردید و فایل ها و پوشه های مورد نظر را حذف کنید. همچنین میتواند گوشی را ریست فکتوری کند و پسورد شما را با AES-256 رمزگذاری کند. برنامه SecAddon نیاز به روت گوشی دارد. برای این کار میتوانید مطلب آموزش کامل روت اندروید نسخه های جدید با برنامه Magisk را مطالعه کنید. برای استفاده از این برنامه ابتدا آن را دانلود کنید. مانند برنامه قبل آن را نصب کنید. سپس SecAddon را باز کنید. در صفحه اصلی برنامه روی SMS ضربه بزنید.

حذف سریع اطلاعات گوشی در مواقع ضروری

سپس Set keyword را برای تنظیم کلمه حذف سریع اطلاعات و داده های گوشی اندروید از طریق SMS انتخاب کنید.

حذف اطلاعات گوشی از راه دور

در کادر باز شده کد دستوری حذف اطلاعات گوشی سامسونگ مورد نظر را وارد کنید. روی Set ضربه بزنید. شما میتوانید از Keyword برای حذف سریع اطلاعات گوشی در مواقع ضروری استفاده کنید. برای این کار کلمه یا کد را به گوشی خود اس ام اس کنید.

سوزاندن گوشی سامسونگ از راه دور

بعد از تنظیم کد حذف تمام اطلاعات گوشی، Set Actions را انتخاب کنید.

نرم افزار فرمت گوشی از راه دور

در این بخش کارهایی که بعد از دریافت SMS انجام میدهد را میتوانید مشخص کنید. این کار ها شامل حذف برنامه ها، حذف فایل ها، رمزگذاری پوشه ها و ارسال SMS است.

از کار انداختن گوشی از راه دور

در بخش Lock Screen میتوانید تنظیم کنید در صورتی که چند بار رمز را اشتباه وارد کنید برنامه به طور خودکار برای حذف اطلاعات برنامه های اندروید اجرا شود. همچنین با گزینه Shortut میتوان یک میانبر ساخت و برای ریست گوشی اندروید با دکمه استفاده کرد.

ریست گوشی اندروید با دکمه

در بخش Actions میتوانید کاری که برنامه باید انجام دهد را مشخص کنید. به عنوان مثال در قسمت Apps برنامه هایی که میخواهید این برنامه حذف کند را مشخص کنید. پس از تنظیم کامل برنامه میتوانید با روشی که مشخص کردید اطلاعات خود را حذف کنید.

کد حذف تمام اطلاعات گوشی

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به حذف برنامه مخفی در اندروید و کنترل گوشی از راه دور صحبت کردیم. آیا شما توانستید از روش های بالا برای حذف عکس گوشی از راه دور استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه پاک کردن اطلاعات گوشی از راه دور با ایمیل در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش تصویری حذف اطلاعات گوشی اندروید از راه دور
آموزش تصویری حذف اطلاعات گوشی اندروید از راه دور

نظرات