لپ تاپ ایسوس بهتر است یا hp

لپ تاپ ایسوس بهتر است یا hp

یکی از دو برندی که هنگام انتخاب لپ تاپ ممکن است بین انتخاب یکی از آن‌ها مردد شوید ایسوس و اچ پی است. هر دو سازنده محصولات جذابی را تولید می‌کنند و همین موضوع مسئله انتخاب گزینه بهتر را دشوارتر می‌کند. در ادامه این مطلب قصد داریم این دو برند را بیشتر مورد بررسی قرار دهید تا سازنده برتر مشخص شود.

برند ایسوس

ایسوس یک تولیدکننده تایوانی است که فعالیت خود را از سال ۱۹۸۹ در زمینه کامپیوترها و سخت افزار آغاز کرد. این برند حالا بزرگ‌ترین تولیدکننده مادربرد در جهان است و همچنین در زمینه تولید لپ تاپ‌های گیمینگ نیز توانایی بسیار بالایی دارد. لپ تاپ‌های محتلف این برند با تنوع بسیار زیاد در بازار کشور در دسترس قرار دارند و شما می‌توانید از سری‌های مختلف VivoBook، ZenBook، TUF و ROG خرید کنید.

ایسوس با تولید لپ تاپ‌های Duo خود نوآوری جالبی به خرج داده و این لپ تاپ‌ها را به دو نمایشگر مجهز کرده است تا کاربرانی که به دو نمایشگر نیاز دارند راحت‌تر بتوانند لپ تاپی مناسب خود خریداری کنند. لپ تاپ‌های ایسوس کیفیت ساخت بالایی هم دارند و در طولانی مدت می‌توانند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند.

ایسوس یا hp

برند HP

اچ پی یک برند آمریکایی است و در حال حاضر با در اختیار داشتن حدود ۱۹ درصد از فروش بازار لپ تاپ پیشت سر لنوو در رتبه دوم قرار گرفته است و همین موضوع به خوبی نشان می‌دهد که کاربران تا چه اندازه به این سازنده اعتماد و اطمینان دارند. اچ پی هم لپ تاپ‌های متنوعی در بازه‌های قیمتی مختلف دارد ولی به طور کلی لپ تاپ‌های این برند به اندازه ایسوس در بازار کشور موجود نیستند و این می‌تواند یکی از دلایل برتری ایسوس در ایران باشد.

اچ پی لپ تاپ‌های خود را با کیفیت ساخت بالا تولید می‌کند و سخت افزار این محصولات حتی در مدل‌های ارزان قیمت خوب و قابل قبول است و معمولا لپ تاپ hp از نظر سخت افزاری عملکرد رضایت‌بخشی دارند.

ایسوس و اچ پی

ایسوس یا اچ پی؟

این که بخواهیم به طور کلی یک برند را برتر از یک برند دیگر بدانیم چندان کار صحیح و منطقی نیست و برای مقایسه بهتر است تا محصولات را با هم مقایسه کنیم؛ چرا که ممکن است برند ایسوس در زمینه گیمینگ بهتر باشد و مثلا لپ تاپ اچ پی در زمینه مدل‌های میان‌رده و سبک! همان‌طور که در بالا هم اشاره کردیم موجودی لپ تاپ‌های ایسوس در بازار کشور بیشتر از اچ پی است و این اتفاق باعث می‌شود شما انتخاب‌های بیشتری برای خرید داشته باشید و بتوانید از بین کانفیگ‌های مختلف مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

هر دو برند از نظر نمایشگر لپ تاپ‌ها عملکرد بسیار خوبی دارند اما از نظر دقت رنگ و جذابیت رنگ‌ها ایسوس کمی شرایط بهتری دارد. همچنین لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس در مدل‌های گران‌قیمت نرخ نوسازی بالاتری نسبت به لپ تاپ‌های اچ پی دارند. از سوی دیگر در زمینه باتری و شارژدهی اچ پی مقداری بهتر از ایسوس عمل می‌کند؛ زیرا لپ تاپ‌های این برند آمریکایی معمولا ظرفیت باتری بالاتری دارند.

در زمینه کیفیت ساخت بدنه ایسوس را برند برتر می‌دانیم؛ زیرا این برند برخی از لپ تاپ‌های گیمینگ خود را به استاندارهای نظامی مجهز می‌کند تا در برابر سقوط از ارتفاع و ضربه بتوانند به خوبی مقاومت کنند. بحث قیمت که پیش بیاید مجدد کمپانی اچ پی برگ برنده را در دست خواهد داشت و لپ تاپ‌های این سازنده مقداری خوش‌قیمت‌تر از ایسوس هستند.

جمع بندی

اولین پیشنهادی که برای شما داریم این است که به جای مقایسه دو برند ترجیحاً دو لپ تاپ را با هم مقایسه کنید تا بهتر بتوانید تصمیم‌گیری کنید. در کل هم در بالا توضیح دادیم که هر برند در چه بخش‌هایی برتری دارد و مثلا لپ تاپ‌های اچ پی مقداری خوش‌قیمت‌تر هستند و لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس کیفیت ساخت و همچنین کیفیت نمایشگر و نرخ نوسازی بالاتری دارند. پس در نهایت انتخاب بر اساس نیاز با شما خواهد بود.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

×