معرفی 4 سایت پیشنهاد فیلم و سریال مشابه مورد علاقه شما

معرفی ۴ سایت پیشنهاد فیلم و سریال مشابه مورد علاقه شما

اگر از فیلم یا سریالی 🎥 خوشتان آمده است و می خواهید آثاری مشابه با آن را مشاهده کنید، می توانید از سایت های پیشنهاد فیلم و سریال مشابه استفاده کنید. در این مطلب از انزل وب به معرفی ۴ سایت پیشنهاد فیلم و سریال مشابه مورد علاقه شما میپردازیم.

سایت معرفی سریال و فیلم مشابه

?How to Find New Movies with Influences Similar to Your Favorite Films and TV Shows

گاهی ممکن است فیلم یا سریالی را ببینید از داستان ان خوشتان بیاید و بخواهید موارد مشابه آن را نیز مشاهده کنید. سایت هایی برای پیدا کردن سریال مشابه و فیلم شبیه وجود دارد. در این مطلب از انزل وب بهترین سایت های پیشنهاد فیلم و سریال مشابه را معرفی می کنیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

پیدا کردن فیلم مشابه و سریال در BestSimilar

برای پیدا کردن فیلم ها و سریال های مشابه See , My name , وایکینگ ها , ونزدی , گیم اف ترونز و.. می‌توانید از سایت BestSimilar استفاده کنید. کافی است نام فیلم یا سریال را در کادر Movies like… وارد کنید.

سایت پیشنهاد فیلم

سپس از فهرست اسامی روی فیلم و سریال موردنظر خود کلیک کنید.

سایت پیشنهاد فیلم

در ادامه صفحه‌ای باز می‌شود که در ابتدا اطلاعاتی درباره فیلم موردنظر شما ارائه می‌دهد. سپس می‌توانید در ادامه آن فیلم ها و سریال های مشابه با آن فیلم را مشاهده کنید. علاوه بر این، می‌توانید اطلاعاتی را در زمینه نمره فیلم و سریال، موضوع آن، کشور سازنده، سال ساخت و همچنین میزان مشابهت با فیلم و سریال موردنظر خود مشاهده کنید. به عنوان مثال یک فیلم حدود ۸۰ درصد با فیلم موردنظر شما شباهت دارد.

سایت پیشنهاد فیلم مشابه

سایت پیشنهاد فیلم مشابه Movie map

برای پیدا کردن فیلم های مشابه می توانید از سایت Movie map هم استفاده کنید. کافی است نام فیلم یا سریال را در کادر وارد کنید و روی Enter بزنید.

سایت پیشنهاد فیلم مشابه

سپس می توانید نام فیلم ها و سریال های مشابه را مشاهده کنید. نام فیلم موردنظر شما در وسط نقشه قرار دارد و هر چه فیلم ها و سریال های پیشنهادی دورتر از مرکز قرار می‌گیرند، میزان شباهت کمتر می‌شود.

سایت پیشنهاد فیلم مشابه

شما می‌توانید روی نام فیلم و سریال کلیک کنید و فیلم هایی مشابه با آن را نیز پیدا کنید.

برای یادگیری پیدا کردن برترین فیلم های جهان مطلب سایت‌های معرفی لیست بهترین فیلم های جهان در ژانرهای مختلف را مطالعه کنید.

جستجوی حرفه ای فیلم با Cinetrii

سایت پیشنهاد فیلم Cinetrii نیز گزینه دیگری است که برای پیدا کردن فیلم و سریال های مشابه می توانید استفاده کنید. در کادر Title نام اثر را وارد کنید.

سایت معرفی سریال و فیلم مشابه

سپس روی Enter بزنید. حال می توانید فیلم ها و سریال های مشابه را مشاهده کنید. با کلیک روی سه دایره گوشه سمت چپ و پایین می توانید پیشنهادات بیشتری را مشاهده کنید.

سایت معرفی سریال و فیلم مشابه

چگونه فیلم خوب پیدا کنیم؟ با TasteDive

سایت فیلم مشابه TasteDive نیز گزینه دیگری است که برای این کار می توانید استفاده کنید. در این سایت می توانید فیلم و سریال مشابه فیلم و سریال محبوب خود را پیدا کنید. ابتدا از کادر کنار جستجو، گزینه Movies را برای پیدا کردن فیلم و گزینه TV shows را برای پیدا کردن سریال انتخاب کنید. سپس در کادر نام سریال یا فیلم را وارد کنید.

چگونه فیلم خوب پیدا کنیم

پس از وارد کردن نام، فیلم ها یا سریال ها نمایش داده می شوند. با کلیک روی Show more می توانید پیشنهادات بیشتری را مشاهده کنید.

چگونه فیلم خوب پیدا کنیم

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب بهترین سایت جستجوی فیلم و سریال مشابه را معرفی کردیم. شما از کدام سایت برای جستجوی فیلم بر اساس ژانر و شباهت استفاده کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بهترین سایت های معرفی کتاب فارسی و انگلیسی
۱۰ تا از بهترین سایت های معرفی کتاب فارسی و انگلیسی

نظرات