آموزش 11 روش رفع مشکل باز نشدن و بالا نیامدن دایرکت اینستاگرام

آموزش ۱۱ روش رفع مشکل باز نشدن و بالا نیامدن دایرکت اینستاگرام

اینستاگرام شبکه اجتماعی محبوبی است که ممکن است گاهی با مشکلاتی مواجه شود. کار نکردن دایرکت اینستاگرام 💬 یکی از این مشکلات است. این مشکل را با روش های مختلفی می توانید برطرف کنید. در این مطلب از انزل وب به آموزش ۱۱ روش رفع مشکل باز نشدن و بالا نیامدن دایرکت اینستاگرام میپردازیم.

علت باز نشدن دایرکت اینستاگرام

Top 11 Ways to Fix Instagram Direct Messages Not Working

کاربران اینستاگرام ممکن است با مشکل باز نشدن و بالا نیامدن دایرکت اینستاگرام مواجه شوند. در این حالت نمی توان به پیام های دایرکت دسترسی پیدا کرد. برای رفع این مشکل روش های مختلفی وجود دارد. در این مطلب قصد داریم این روش ها را آموزش دهیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

قبل از امتحان روش های زیر ابتدا از فعال بودن برنامه تغییردهنده آی پی خود و تست سایر روش های تغییر آی پی مطمئن شوید و در صورتی که همچنان دایرکت اینستاگرام برای شما باز نمیشد روش های زیر را بررسی کنید.

حل مشکل دریافت پیام در دایرکت اینستاگرام با ری استارت کردن گوشی

برای رفع مشکل ارسال پیام در دایرکت اینستاگرام ابتدا یک بار گوشی خود را ری استارت کنید. سپس اینستاگرام را چک کنید. بسیاری از مشکلات با همین روش رفع می شوند.

علت باز نشدن دایرکت اینستاگرام چیست؟ مشکل اینترنت

ممکن است دلیل باز نشدن دایرکت اینستاگرام مشکلات اینترنتی باشد. یک بار اینترنت دستگاه را خاموش کنید. کمی صبر کنید و دوباره روشن کنید.

همچنین اینترنت خود را در برنامه ها و دستگاه های دیگر چک کنید. ممکن است مشکل از اینترنت باشد. به عنوان مثال قطع شده باشد یا بسته شما تمام شود.

اگر از اینترنت دیتا استفاده می کنید، آن را خاموش کنید و وای فای را روشن کنید و بالعکس. اگر گوشی آیفون دارید مطمئن شوید که اینترنت دیتا برای اینستاگرام فعال است. برای این کار وارد تنظیمات شوید. روی اینستاگرام بزنید.

مشکل لود نشدن دایرکت اینستاگرام

علامت جلوی Mobile Data را روشن کنید.

مشکل لود نشدن دایرکت اینستاگرام

یک بار مودم خود را خاموش کنید. چند دقیقه صبر کنید و دوباره روشن کنید. سپس دستگاه را به اینترنت وصل کنید.

چرا دایرکت اینستاگرام بالا نمیاد؟ مشکل سرورها

ممکن است مشکل از سرورهای اینستاگرام باشد. برای چک کردن این مورد می توانید Downdetector و اکانت توییتر یا فیس بوک اینستاگرام را چک کنید. اگر مشکلی وجود داشته باشد، در این سایت ها اعلام می شود. اگر مشکل سراسری باشد، تنها کاری که می توانید بکنید این است که صبر کنید تا مشکل را برطرف کنند.

رفع مشکل بالا نیامدن دایرکت اینستاگرام با Force stop

برای رفع مشکل باز نشدن دایرکت اینستاگرام وارد تنظیمات شوید. سپس روی Apps بزنید. حال روی اینستاگرام بزنید. سپس روی Force stop بزنید.

مشکل لود نشدن دایرکت اینستاگرام

پس از آن این صفحه را ببندید و دوباره وارد اینستاگرام شوید.

برای یادگیری نحوه استاتوس گذاشتن در اینستاگرام می توانید مطلب آموزش کار و قرار دادن استاتوس با قابلیت Notes دایرکت اینستاگرام را مطالعه کنید.

حل مشکل لود نشدن دایرکت اینستاگرام با پاک کردن کش

این روش فقط برای کاربران اندروید کاربردی است و کاربران آیفون برای حذف کش اینستاگرام باید برنامه را پاک و مجددا نصب کنند. برای رفع مشکل باز نشدن عکس در دایرکت اینستاگرام وارد تنظیمات شوید. سپس روی Apps بزنید.

حل مشکل باز نشدن دایرکت اینستاگرام

روی App Management بزنید و اینستاگرام را انتخاب کنید.

حل مشکل باز نشدن دایرکت اینستاگرام

روی Storage usage بزنید.

حل مشکل باز نشدن دایرکت اینستاگرام

سپس روی Clear data و Clear cache بزنید.

حل مشکل باز نشدن دایرکت اینستاگرام

حل مشکل باز نشدن دایرکت اینستاگرام در آیفون و اندروید با ورود مجدد به اکانت

روش دیگر این است که روی پروفایل خود بزنید. سپس روی Settings بزنید. به پایین صفحه بروید و روی Log out بزنید. سپس دوباره اینستا را باز کنید. رمز و نام کاربری را وارد کنید و وارد اکانت شوید.

حل مشکل باز نشدن دایرکت اینستاگرام

حل مشکل بالا نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام با استفاده از نسخه وب

راه حل دیگر این است که از نسخه وب اینستاگرام استفاده کنید. کافی است مرورگری را باز کنید. سپس سایت اینستاگرام را پیدا کنید و وارد اکانت خود شوید. برای ورود به اکانت هم باید نام کاربری و رمز را وارد کنید.

مشکل لود نشدن دایرکت اینستاگرام

حل مشکل پیام دادن در دایرکت اینستاگرام با تغییر شروع کردن پیام دایرکت

پیشنهاد می کنیم برای شروع مکالمه در دایرکت، به جای زدن روی آیکون دایرکت و پیام دادن در آن بخش، پستی را برای فرد موردنظر خود ارسال کنید.

روی آیکون ارسال پست به دایرکت بزنید.

حل مشکل پیام دادن در دایرکت اینستاگرام

سپس نام فرد را انتخاب کنید. با این کار پست برا فرد ارسال می شود.

حل مشکل پیام دادن در دایرکت اینستاگرام

حل مشکل در دایرکت اینستاگرام با حذف و نصب مجدد برنامه

برای رفع مشکل در دایرکت اینستاگرام روی آیکون آن چند ثانیه نگه دارید. سپس روی ضربدر قرمز یا آیکون سطل زباله بزنید. سپس روی Delete یا OK بزنید. حال صبر کنید برنامه حذف شود. گوشی را ری استارت کنید. سپس وارد اپل استور یا گوگل پلی شوید. اینستاگرام را سرچ کنید. روی نام آن بزنید و سپس روی Install بزنید. صبر کنید تا برنامه نصب شود. حال وارد برنامه شوید و وارد اکانت خود شوید.

حل مشکل پیام دادن در دایرکت اینستاگرام

البته می توانید از روش دیگری هم برای حذف برنامه استفاده کنید. ابتدا وارد اپل استور یا گوگل پلی شوید. سپس نام اینستاگرام را سرچ کنید و روی آن بزنید. سپس روی Uninstall بزنید و صبر کنید برنامه حذف شود.

حل مشکل پیام دادن در دایرکت اینستاگرام

رفع مشکل باز نشدن دایرکت اینستا با آپدیت برنامه

روش دیگر این است که برنامه را به روزرسانی کنید. برای آپدیت برنامه وارد اپل استور یا گوگل پلی شوید. سپس اینستاگرام را سرچ کنید. روی آن بزنید. حال در صورت فعال بودن دکمه Update روی آن بزنید. صبر کنید تا برنامه آپدیت شود. سپس گوشی را ری استارت کنید و مشکل را بررسی کنید.

حل مشکل پیام دادن در دایرکت اینستاگرام

رفع مشکل آپدیت اینستاگرام با تماس با پشتیبانی

اگر روش های ذکر شده مشکل شما را رفع نکرد، بهتر است با تیم پشتیبانی اینستاگرام تماس حاصل کنید و مشکل خود را مطرح کنید. برای این کار وارد اینستا شوید. سپس روی پروفایل خود بزنید. حال روی منوی سه خطی در بالای صفحه بزنید. سپس روی Settings بزنید. روی Help بزنید و سپس Report a Problem بزنید.

بالا نیامدن دایرکت اینستاگرام

حال مشکل خود را به صورت خلاصه تایپ کنید. اگر اسکرین شاتی دارید، می توانید با زدن روی علامت + آن را هم آپلود کنید. سپس روی Submit بزنید. حال باید صبر کنید تیم پشتیبانی مشکل را چک و رفع کند. جواب از طریق ایمیل برای شما ارسال می شود. البته ممکن است جوابی دریافت نکنید یا دریافت پاسخ چندین روز طول بکشد.

بالا نیامدن دایرکت اینستاگرام

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب علت نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام و باز نشدن آن را بررسی کردیم. شما از کدام روش برای رفع مشکل دایرکت اینستاگرام در آیفون و اندروید استفاده کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش تخصصی و سریع حل مشکل اد استوری اینستاگرام (اندروید و آیفون)
آموزش تخصصی و سریع حل مشکل اد استوری اینستاگرام (اندروید و آیفون)
راهنما جدید حل مشکل ریپلای اینستاگرام (تست شده)
راهنما جدید حل مشکل ریپلای اینستاگرام (تست شده)
آموزش سریع و کاربردی تغییر صدای نوتیفیکیشن اینستاگرام در آیفون
آموزش سریع و کاربردی تغییر صدای نوتیفیکیشن اینستاگرام در آیفون
آموزش جدید بستن ریپلای استوری در اینستاگرام
آموزش جدید بستن ریپلای استوری در اینستاگرام

نظرات