آموزش ویرایش توییت در توییتر

آموزش ویرایش توییت در توییتر

کاربرانی که از توییتر استفاده میکنند گاهی ممکن است توییتی را به اشتباه ارسال کنند. در اینصورت با قابلیت جدید توییتر میتوانید توییت خود را ویرایش کنید و آن را تغییر دهید. ✏️ در این مطلب از انزل وب به آموزش ویرایش توییت در توییتر میپردازیم.

چگونه توییت توییتر را ویرایش کنیم؟

?How to Edit a Tweet on Twitter

Twitter یکی از برنامه های محبوب برای ارسال پیام های متنی به همراه عکس است. شما میتوانید مطالب دلخواه خود را توییت کنید تا سایر کاربران از مطلب استفاده کنند. گاهی ممکن است مطالبی که در توییتر منتشر کردید غلط باشد و یا مشکلی داشته باشد. در این شرایط شما به جای حذف توییت در توییتر میتوانید آن را ویرایش کنید و مجددا آن را ارسال کنید. در ادامه نحوه ادیت توییت در توییتر و محدودیت های ویرایش توییت را بررسی میکنیم.

ویرایش پست در توییتر پس از ارسال آن

همانطور که گفته شد زمانی که در توییتر توییت میزنید تا ۳۰ دقیقه بعد میتوانید آن را ویرایش کنید. برای ویرایش توییت در توییتر ابتدا وارد برنامه توییتر در گوشی خود شوید. در صورتی که این برنامه برای شما باز نمیشود و با مشکل مواجه هستید میتوانید برای رفع مشکل خود مطلب آموزش ۱۲ روش حل مشکل باز نشدن توییتر را مطالعه کنید. بعد از باز شدن توییتر روی سه نقطه بالای توییت خود ضربه بزنید. با این کار یک منو برای شما باز میشود. از منو باز شده Edit Tweet را انتخاب کنید.

چگونه توییت توییتر را ویرایش کنیم؟

سپس یک صفحه برای شما باز میشود. در صفحه باز شده شما میتوانید متن توییت خود را پاک کنید، سپس متن جدید را وارد کنید و یا اینکه کلمات مورد نظر را تغییر دهید. همچنین حین تغییر توییت میتوانید یک عکس به توییت خود اضافه کنید. بعد از تغییر توییت خود و اتمام ویرایش از بالای صفحه سمت راست روی Update ضربه بزنید. اکنون توییت شما آپدیت میشود و ویرایش شده آن نشان داده میشود.

ویرایش پیام در توییتر

اگر میخواهید در توییتر برای سایر افراد پیام ارسال کنید و با آن ها صحبت کنید میتوانید مطلب آموزش ۳ روش ارسال پیام در توییتر را مطالعه کنید.

محدودیت های ویرایش متن در توییتر

ویرایش توییت توییتر محدودیت هایی دارد. به عنوان مثال شما فقط حداکثر ۳۰ دقیقه بعد از ارسال توییت خود، میتوانید آن را ویرایش کنید. بعد از ۳۰ دقیقه امکان ویرایش توییت وجود ندارد. بعد از تغییر توییت آیکن مداد کنار توییت شما نمایش داده میشود. آیکن مداد اعلام میکند که این توییت ویرایش شده است.

ادیت توییتر

شما فقط ۵ بار میتوانید توییت خود را ویرایش کنید. بعد از بار پنجم گزینه Edit Tweet از بین میرود و دیگر نمیتوانید توییت خود را ویرایش کنید. همچنین شما نمیتوانید ریتوییت ها، ریپلای ها و نظرسنجی ها را ویرایش کنید. در آخر شما فقط میتوانید با دستگاهی که توییت را ارسال کردید آن را ویرایش کنید. این یعنی اگر با گوشی اندرویدی توییت را ارسال کردید نمیتوانید با آیفون وارد اکانت خود شوید و توییت را تغییر دهید.

سوالات متداول

نبود گزینه Edit Tweet چه معنایی دارد؟

در صورتی که وارد توییتر شدید و روی سه نقطه بالای توییت خود ضربه زدید اما گزینه Edit Tweet در منو باز شده وجود نداشت ممکن است به دلیل قدیمی بودن نسخه توییتر نصب شده روی گوشی شما باشد. بنابر این ابتدا برنامه را آپدیت کنید. همچنین گفته شد که این قابلیت محدودیت هایی مانند تعداد دفعات ویرایش و مدت زمان ویرایش دارد. در صورتی که محدودیت های ویرایش توییت اعمال شوند این گزینه از دسترس شما خارج میشود.

آیا در همه دستگاه ها مانند اندروید و آیفون میتوان از این قابلیت استفاده کرد؟

بله شما میتوانید از دستگاه های مختلف برای ویرایش پست در توییتر حداکثر ۳۰ دقیقه بعد از ارسال توییت استفاده کنید، اما شما فقط میتوانید با دستگاهی که توییت را منتشر کردید آن را ویرایش کنید. پس از طریق همان دستگاهی که توییت را ارسال کردید، اقدام به ویرایش توییت کنید.

بعد از ادیت توییت کاربران میتوانند نسخه اصلی توییت شما را مشاهده کنند؟

همانطور که گفته شد بعد از ادیت توییت، آیکن مداد بالای صفحه نمایش داده میشود. این آیکن نشان دهنده این است که توییت ویرایش شده است. همچنین در صورتی که کاربران روی آیکن مداد ضربه بزنند میتوانند تمام نسخه های توییت خود، از جمله نسخه اصلی را مشاهده کنند. این یعنی اگر شما تا قبل از ۳۰ دقیقه توییت خود را ۵ بار ادیت کنید، سایر مخاطبین میتوانند هر ۵ توییت ویرایش شده را مشاهده کنند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به نحوه ویرایش پیام در توییتر صحبت کردیم. آیا شما توانسیتد با توجه به روش بالا توییت خود را ویرایش کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه ادیت توییتر در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش جدید و 2 روش سریع نصب گوگل پلی روی ویندوز 11
حل مشکل ساسبند شدن توییتر
آموزش 3 روش ساخت اکانت توییتر بدون شماره تلفن و با شماره
آموزش ۳ روش ساخت اکانت توییتر بدون شماره تلفن و با شماره
آموزش ترفند ها و نکات مهم هشتگ زدن در توییتر
آموزش ترفند ها و نکات مهم هشتگ زدن در توییتر
آموزش 12 روش حل مشکل باز نشدن توییتر
آموزش ۱۲ روش حل مشکل باز نشدن توییتر

نظرات