17 روش حل مشکل ورود به تلگرام : Internal Server Error ، Too Many Attempts و..

۱۷ روش حل مشکل ورود به تلگرام : Internal Server Error ، Too Many Attempts و..

مشکل ارور Internal Server Error در تلگرام یا Too Many Attempts چیزی است که کمتر کاربری با آن مواجه نشده است. اگر نمیدانید با مشکل ورود تلگرام 🚪 چگونه مقابله کنید در مطلب امروز انزل وب ۱۷ روش حل مشکل ورود به تلگرام از جمله ارور Internal Server Error ، Too Many Attempts و.. را لیست کرده ایم که امیدواریم کمک کننده باشد.

📖 در این مطلب می‌خوانید: نمایش

آموزش روش رفع خطای Internal Server Error و Too Many Tries در تلگرام

Common Telegram Login Problems and Solutions

تلگرام یکی از بهترین پلتفرم های پیام رسان آنلاین است که از طریق دستگاه های مختلف می توان از آن استفاده کرد. برخلاف سایر سرویس ها، تلگرام یک برنامه اختصاصی برای دستگاه‌های Windows، macOS، Android و iOS دارد. علاوه بر این، یک برنامه مبتنی بر وب نیز موجود است که باید روی هر مرورگر وب مدرنی کار کند.

اگر هنگام تلاش برای دسترسی به حساب خود هستید، خطاهایی مانند ارور Too Many Tries در تلگرام را تجربه خواهید کرد، برای کمک به شما ما در ادامه راه حل هایی را برای رفع حل این ارور و رفع خطای Internal Server Error در تلگرام توضیح خواهیم داد. اما اگر تلگرام به طور کلی کاری انجام نمی دهد می توانید از مطالب آموزش ۱۴ روش حل مشکل کار نکردن تلگرام در اندروید و آیفون و آموزش ۱۴ روش حل مشکل کار نکردن تلگرام دسکتاپ کمک بگیرید.

برای ورود به تلگرام مشکل دارم؟ دستگاه خود را ریستارت کنید

اگر نمی توانید به اکانت تلگرام خود دسترسی پیدا کنید، ابتدا باید دستگاه خود را ریستارت کنید. در صورتی که در تلگرام و سایر اپلیکیشن ها با مشکل دیگری مواجه شدید هم ریستارت کردن را به عنوان یک راه حل در نظر بگیرید:

در ویندوز:

با فشار دادن کلید Win به منوی Start بروید.

بعد از آن، به سربرگ Power Options بروید.

روی Restart کلیک کنید.

برای ورود به تلگرام مشکل دارم .. دستگاه خود را ریستارت کنید

در مک:

روی آیکن Apple در گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش خود کلیک کنید تا منوی Apple باز شود.

بعد گزینه Restart را انتخاب کنید.

در نهایت در کادر محاوره ای روی Restart کلیک کنید تا اقدام خود را تایید کنید.

برای ورود به تلگرام مشکل دارم .. دستگاه خود را ریستارت کنید

در اندروید:

دکمه پاور را فشار دهید تا منوی زیر نمایش داده شود.

روی Restart ضربه بزنید تا گوشی ریستارت شود.

برای ورود به تلگرام مشکل دارم .. دستگاه خود را ریستارت کنید

در آیفون:

به Assistive Touch روی صفحه نمایش خود دسترسی پیدا کنید.

حالا به سربرگ Device بروید.

در نهایت روی More ضربه بزنید و Restart را انتخاب کنید.

حالا به تلگرام برگردید و سعی کنید به اکانت تلگرام خود وارد شوید.

برای ورود به تلگرام مشکل دارم .. دستگاه خود را ریستارت کنید

حل مشکل ورود به تلگرام با بررسی اتصال اینترنت

چه از برنامه وب تلگرام و چه از اپلیکیشن تلگرام استفاده کنید، اولین چیزی که باید از آن اطمینان داشته باشید این است که آیا دستگاه شما به اینترنت متصل است یا خیر.

با کمک سایت هایی مانند Fast.com می توانید یک تست سرعت در شبکه خود اجرا کنید تا پهنای باند آپلود و دانلود فعلی خود را اندازه گیری کنید. اگر نتیجه نشان داد که مشکل در اتصال شماست،

حل مشکل ورود به تلگرام با بررسی اتصال اینترنت

 

مودم یا روتر خود را ریستارت کنید تا اتصال با سرورهای ISP شما دوباره برقرار شود. روتر خود را از منبع تغذیه جدا کنید و ۵ تا ۱۰ ثانیه منتظر بمانید تا دوباره آن را وصل کنید. پس از اتمام، آزمایش دیگری را انجام دهید تا مطمئن شوید که آیا ریستارت کردن مودم کارآمد است یا خیر. اگر نه، با ارائه دهنده خود تماس بگیرید تا مشکل اتصال خود را گزارش کنید.

حل مشکل ورود به تلگرام با بررسی اتصال اینترنت

باید تنظیمات دستگاه خود را بررسی کنید و ببینید که آیا حالت هواپیما فعال است یا خیر. در صورت فعال بودن؛ این ویژگی را غیر فعال کنید در غیر این صورت به اینترنت متصل نخواهید شد و در نتیجه هنگام ورود به اکانت تلگرام با مشکل مواجه خواهید شد.

خراب بودن سرورها علت ارور Internal Server Error در تلگرام

اگر از خودتان این سوال را می پرسید که چرا تلگرام امروز کار نمی کند، احتمالا دلیل آن مشکل از کار افتادن سرورهای تلگرام است. برای اینکه مطمئن شوید که سرورهای تلگرام در حال کار هستند یا نه به سایت Downdetector مراجعه کنید.

خراب بودن سرورها علت ارور Internal Server Error در تلگرام

حل مشکل ورود به تلگرام با استفاده از پروکسی یا نرم افزار تغییر دهنده ای پی

اگر می خواهید از طریق وب سایت تلگرام وارد اکانت خود شوید باید بدانید که در ایران باید از پروکسی یا نرم افزار تغییر دهنده آی پی استفاده کنید. در صورتی که حتی با فعال بودن برنامه تغییر دهنده آی پی نمی توانید به تلگرام وصل شوید سرور یا کشور پشتیبانی شده را تغییر دهید.

برای فعال کردن پروکسی در ویندوز هم می توانید کلیدهای Win + I را با هم فشار دهید.

در نوار جستجو Proxy را سرچ کنید. روی Change proxy settings کلیک کنید.

حل مشکل ورود به تلگرام با استفاده از پروکسی یا نرم افزار تغییر دهنده ای پی

مطمئن شوید که Use a proxy server فعال است.

حل مشکل ورود به تلگرام با استفاده از پروکسی یا نرم افزار تغییر دهنده ای پی

رفع مشکل ورود به تلگرام با پاک کردن کش

اگر ارور Internal Server Error در تلگرام را مشاهده می کنید باید بدانید که در بسیاری از اوقات هنگام ورود به برنامه ممکن است به دلیل خرابی کوکی ها و فایل های کش مرورگر این مشکل رخ می دهد. در چنین حالتی، می توانید حافظه کش مرورگری که از آن برای ورود به برنامه وب تلگرام استفاده می کنید را پاک کنید یا ممکن است با استفاده از مرورگر دیگری وارد اکانت خود شوید و ببینید که مشکل همچنان پا وجود دارد یا نه.

برای پاک کردن کش از صفحه اصلی گوشی برنامه تلگرام را انتخاب کنید و انگشت خود را روی آن نگه دارید.

از منوی ظاهر شده App Info را انتخاب کنید و به سربرگ Storage & Cache بروید.

در نهایت دکمه Clear Cache را انتخاب کنید.

رفع مشکل ورود به تلگرام با پاک کردن کش

دستگاه دیگری را امتحان کنید

اگر چندین بار سعی کرده اید وارد اکانت تلگرام خود شوید، بهترین کار این است که حداقل یک ساعت صبر کنید و بعد برای وارد شدن مجدد اقدام کنید. این یک اقدام ایمنی است که توسط تلگرام برای جلوگیری از هک کردن حساب شما توسط دیگران انجام شده است. با این حال، ممکن است بتوانید با استفاده از یک دستگاه دیگر، این دوره را دور بزنید.

به آنتی ویروس اجازه دسترسی به تلگرام را بدهید

هنگام حل مشکل ورود به تلگرام دسکتاپ باید بدانید که در بسیاری از مواقع آنتی ویروس نصب شده در سیستم باعث ایجاد مشکل در دسترسی به برخی از وب سایت ها می شود. در چنین سناریویی باید به آنتی ویروس خود اجازه دسترسی به وب سایت تلگرام را بدهید. انجام این کار برای هر آنتی ویروس متفاوت است.

رفع مشکل ورود به تلگرام بیش از حد مجاز (Internal Server Error ، Too Many Attempts )

وقتی سعی می کنید وارد تلگرام شوید ممکن است با مشکل بیش ازحدمجازامتحان کردید مواجه شوید. در چینین شرایطی باید ۲۴ ساعت منتظر بمانید تا دوباره فرصت ورود به اکانت تلگرام خود را پیدا کنید. با این حال، می توانید بررسی کنید که چقدر زمان باقی مانده تا بتوانید وارد اکانت خود شوید. این کار را می توانید با مراجعه به web.telegram.org انجام دهید و سعی کنید به اکانت خود وارد شوید. سپس با پیامی از شما خواسته می شود روی Show technical details کلیک کنید. بعد از انجام این کار زمانی به شما نشان داده می شود که باید قبل از تلاش مجدد برای ورود به اکانت تلگرام خود منتظر بمانید.

عدم دریافت کد و حل مشکل ورود به تلگرام

اگر به تازگی از دستگاه دیگری وارد اکانت تلگرام خود شده اید، کد ورود به اکانت این دستگاه وارد می شود و برای شما پیامک نمی شود. برای دریافت کد فعالسازی تلگرام از طریق پیامک باید دستگاه هایی که اخیرا با آن وارد تلگرام شده اید را حذف کنید در غیر این صورت باید چن اکانت تلگرام خود را در دستگاهی که اخیرا به آن وارد شده اید را بررسی کنید.

توجه: اگر تایید دو مرحله ای اکانت تلگرام خود را فعال کرده اید، باید کدی را که از طریق تماس تلفنی دریافت می کنید را وارد کنید. اگر از تلگرام تماس دریافت می کنید آن را پاسخ دهید. ربات کدی که باید وارد کنید را برای شما می خواند.

عدم دریافت کد و حل مشکل ورود به تلگرام

رفع مشکل ورود تلگرام و ارور This phone number is banned

در هنگام تلاش برای ورود به اکانت تلگرام خود اگر با پیام This phone number is banned مواجه شدید نمی توانید وارد اکانت خود شوید. این می تواند بدان خاطر باشد که به طور اختیاری یا غیرارادی شرایط استفاده از تلگرام را نقض کرده باشید. اگر فکر می کنید که شماره تلفن شما بدون دلیل مسدود شده است می توانید این موضوع را به پشتیبان تلگرام اطلاع دهید. پیام شما باید حاوی توضیحات مرتبط به همراه شماره تلفن شما باشد.

رفع مشکل ورود تلگرام و ارور This phone number is banned

مشکل ورود به تلگرام بعد از دیلیت اکانت

اگر به تازگی برای حذف اکانت تلگرام خود اقدام کرده اید دیگر نمی توانید وارد حساب کاربری خود شوید چون بعد از تایید حذف اکانت، حساب کاربری شما برای همیشه پاک می شود و تمام اطلاعات ذخیره شده در اکانت تلگرام خود را از دست خواهید داد. در این شرایط باید یک اکانت تلگرام جدید بسازید.

مشکل ورود به تلگرام بعد از دیلیت اکانت

رفع ارور تلگرام Too Many Attempts با صبر کردن

هنگام رفع مشکل Too Many Attempts Please Try Again Later باید توجه داشته باشید که شما بارها اکانت تلگرام خود را حذف کرده اید به همین خاطر این ارور به شما نمایش داده می شود. به همین دلیل تا چند هفته دیگر نمی توانید به اکانت خود وارد شوید. این مشکل ورود به تلگرام بعد از مدت زمان تعیین شده خود به خود حل می شود و بعد از این زمان می توانید وارد اکانت خود شوید.

رفع مشکل ورود به تلگرام بیش از حد مجاز

حل مشکل ورود به تلگرام و فراموش کردن رمز عبور تایید دو مرحله ای

اگر تأیید دو مرحله‌ای را برای ورود به تلگرام خود فعال کرده‌ اید، پس هر بار که در یک دستگاه جدید وارد حساب تلگرام خود می‌شوید، باید رمز عبور را وارد کنید. اگر آن رمز عبور را فراموش کرده اید، هنگام ورود با مشکل مواجه می شوید و نمی توانید بدون آن رمز عبور وارد حساب خود شوید.

برای حل این مشکل با تایید دو مرحله ای تلگرام، باید رمز عبور را بازنشانی کنید، برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

بر روی گزینه Forgot Password کلیک کنید.

پس از آن، یک کد به آدرس ایمیل اضافه شده به حساب تلگرام خود دریافت خواهید کرد.

این کد را در پنجره مشخص شده تلگرام وارد کنید، پس از تایید آن می توانید رمز عبور خود را برای تایید دو مرحله ای تلگرام بازنشانی کنید .

پس از انجام این کار، از این رمز عبور جدید برای ورود به اکانت تلگرام خود استفاده کنید.

رفع مشکل ورود به اکانت تلگرام با شماره موبایل جدید

اگر می خواهید از اکانت تلگرام فعلی خود با شماره جدید استفاده کنید و نمی خواهید اطلاعات ذخیره شده در آن حساب را از دست بدهید، باید با مراجعه به تنظیمات تلگرام شماره تلفن خود را تغییر دهید.

برنامه تلگرام را باز کنید.

روی آیکن سه خط در گوشه سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید.

رفع مشکل ورود به اکانت تلگرام با شماره موبایل جدید

از منوی ظاهر شده تنظیمات یا Settings را انتخاب کنید.

رفع مشکل ورود به اکانت تلگرام با شماره موبایل جدید

روی Accounts ضربه بزنید.

رفع مشکل ورود به اکانت تلگرام با شماره موبایل جدید

روی دکمه Change Number ضربه بزنید.

رفع مشکل ورود به اکانت تلگرام با شماره موبایل جدید

شماره موبایل جدید را در صفحه بعدی وارد کنید.

کد تایید دریافتی برای شماره جدید را وارد کنید، شماره تلفن شما تغییر می کند و حالا می توانید با استفاده از آن بدون مشکل از دستگاه های مختلف وارد تلگرام شوید.

رفع ارور Verification Code Not Received

برای رفع ارور Verification Code Not Received می توانید وارد تنظیمات یا Settings گوشی خود شوید.

رفع ارور Verification Code Not Received

روی Apps یا Apps & Notification ضربه بزنید. بعد Manage Apps را انتخاب کنید.

رفع ارور Verification Code Not Received

Telegram را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید. بعد دکمه Force Stop را انتخاب کنید.

رفع ارور Verification Code Not Received

روی Storage یا Clear Data تپ کنید. برای پاک کردن کش تلگرام روی Clear Cache کلیک کنید. اکنون یک بار برگشت بزنید و روی Mobile Data ضربه بزنید. Data Usage را انتخاب کنید.

رفع ارور Verification Code Not Received

رفع ارور Verification Code Not Received

رفع ارور Verification Code Not Received

“Allow background data usage” را فعال کنید. روی “Apps Permissions” کلیک کنید و همه مجوزهای لازم را بدهید.

رفع ارور Verification Code Not Received

حالا به صفحه اصلی گوشی خود برگردید و هات اسپات را غیرفعال کنید. حالا یکبار گوشی خود را ریستارت کنید. سرعت اینترنت گوشی خود را به دقت بررسی کنید.

رفع ارور Verification Code Not Received

تلگرام را باز کنید و روی Start Messaging ضربه بزنید. شماره تلفن خود را وارد کنید و روی Next تپ کنید.

رفع ارور Verification Code Not Received

رفع ارور Verification Code Not Received

۳ دقیقه صبر کنید. تلگرام برای تایید شماره تلفن با شما تماس می گیرد. شما مجبور نیستید تماس را بپذیرید. گاهی اوقات تماس از طریق تلگرام با ۲ تا ۳ تاخیر دریافت می شود پس صبر کنید. شماره شما با یک تماس از دست رفته از تلگرام تایید می شود و تلگرام به طور خودکار اجرا می شود.

رفع ارور Verification Code Not Received

رفع ارور Verification Code Not Received

حالا اگر دوباره مشکل تایید کد پیش آمد، به صفحه اصلی گوشی خود برگردید و برنامه تلگرام را به صورت طولانی مدت فشار دهید و روی App info ضربه بزنید. روی Clear Data تپ کنید. حالا روی Manage Space ضربه بزنید. روی Clear Local Database ضربه بزنید.

رفع ارور Verification Code Not Received

رفع ارور Verification Code Not Received

حالا برگردید و برنامه تلگرام را باز کنید و با شماره تلفن خود لاگین کنید. شماره تلفن شما با یک تماس از دست رفته از تلگرام تایید می شود و تلگرام به طور خودکار شروع می شود.

رفع ارور Verification Code Not Received

تاریخ و زمان را جلو ببرید

یکی دیگر از کارهایی که برای حل مشکل ارور تلگرام Too Many Attempts می توانید انجام دهید این است که وارد تنظیمات گوشی خود شوید.

روی Data & Time ضربه بزنید.

حالا تاریخ و زمان را به ۲ تا ۳ روز آینده تغییر دهید.

حالا تلگرام را باز کنید و شماره همراه خود را وارد کنید و کد تایید تلگرام را دریافت کنید.

مشکل Internal Server Error در تلگرام حل نشد؟ با پشتیبان تلگرام تماس بگیرید

اگر هیچ یک از راه حل های پیشنهادی در بالا جواب نداد، اخرین راه حلی که دارید این است که با پشتیبانی تماس بگیرید. از صفحه پشتیبانی تلگرام دیدن کنید و گزارشی را ارسال کنید و در مورد مشکل اکانت خود کمک بخواهید. تمام جزئیات لازم را در مورد گزارش خود از جمله اطلاعات حساب خود ارائه دهید تا به تلگرام کمک کنید مشکل را سریعتر حل کند.

رفع مشکل ورود به تلگرام با پاک کردن کش

نظرات و پیشنهادات شما؟

امیدواریم که با یکی از راهکارهای آموزش ۱۷ روش حل مشکل ورود به تلگرام : Internal Server Error ، Too Many Attempts و.. امروز انزل وب توانسته باشید مشکل ورود مجدد به تلگرام خود را حل کنید. رفع مشکل Internal Server Error تلگرام گاهی اوقات به سادگی انجام می شود اما در برخی موارد تا با قسمت پشتیبانی تماس نگیرید مشکل حل نمی شود. در این زمینه شما چه تجربه ای دارید؟ آیا راه حل دیگری سراغ دارید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

بررسی: چرا تلگرام من قابلیت استوری ندارد؟ (تنها راه حل کاربران ایرانی)
بررسی: چرا تلگرام من قابلیت استوری ندارد؟ (تنها راه حل کاربران ایرانی)
آموزش تصویری گذاشتن نظرسنجی در تلگرام ( 2 روش ساده و سریع)
آموزش تصویری گذاشتن نظرسنجی در تلگرام (۲ روش ساده و سریع)
آموزش کامل فعال سازی و تنظیم پروکسی تلگرام (اندروید ، آیفون و دسکتاپ)
آموزش کامل فعال سازی و تنظیم پروکسی تلگرام (اندروید ، آیفون و دسکتاپ)
آموزش 5 روش ارسال عکس با کیفیت اصلی در تلگرام
آموزش ۵ روش ارسال عکس با کیفیت اصلی در تلگرام

نظرات