کمیاب ترین آیتم درون بازی پابجی موبایل

کمیاب‌ ترین آیتم‌ های درون بازی پابجی موبایل Pubg را می شناسید؟

برای خرید یوسی ارزان می‌توانید به فروشگاه آنلاین ایران موجو که از باسابقه‌ترین پلتفرم‌های موجود برای خرید واحدهای پولی بازی‌های آنلاین و همینطور بازی پابجی محسوب می‌شود، مراجعه نمایید. مجموعه ایران موجو موفق شده تاکنون اعتماد بیش از ۳۰۰ هزار نفر را به دست آورد و فضای امن و بدون قرار گرفتن در برابر تحریم‌ها را برای خرید یوسی پابجی موبایل فراهم کند.

زمانی که شرکت بلوهول بازی پابجی را منتشر کرد، این گیم با استقبال گسترده‌ای از سوی کاربران روبه‌رو شد. پس از آن سازندگان تصمیم گرفتند تا پابجی را برای گوشی‌های هوشمند نیز طراحی نمایند. پابجی به علت تنوع و ویژگی‌های جذابی که ارائه می‌دهد توانسته تاکنون محبوبیت خود را حفظ کند. بازی پابجی نخستین بازی است که در سبک بتل رویال و بقا طراحی شد و بازیکنان برای زنده ماندن باید تمامی تلاش خود را انجام دهند.

در بازی پابجی تجهیزات و آیتم‌های مختلفی وجود دارند که بازیکنان می‌توانند در مکان‌های مختلف به این لوازم دسترسی پیدا کرده یا از طریق خرید یوسی پابجی (ارز رایج بازی) به آنها دست یابند. علاوه بر آن یک سری آیتم‌های کمیاب نیز در بازی پابجی موجود است که برای گیمرهای این بازی جذابیت زیادی دارد. در این قسمت می‌خواهیم به معرفی کمیاب‌ترین آیتم‌های درون این بازی بپردازیم.

معرفی بازی محبوب پابجی

در بازی پابجی امکان بازی در حالت تک نفره و چند نفره وجود دارد. بنابراین بازیکنان می‌توانند در این بازی آنلاین حالت مناسب خود را انتخاب کنند. در بازی پابجی شما به همراه ۹۹ نفر دیگر به صورت همزمان وارد این بازی می‌شوید و به حالت پروازکنان بر روی جزیره این بازی قرار می‌گیرید. در ادامه باید منطقه‌ی مناسبی را برای فرود انتخاب کنید.

شما با دستان خالی به این جزیره وارد می‌شوید و باید به دنبال جمع‌آوری انواع سلاح‌ها و تجهیزات در ساختمان‌های نزدیک خود باشید. در اختیار داشتن سلاح‌های قدرتمند به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید در این بازی زنده بمانید و دشمنان بیشتری را از میان بردارید. خرید uc پابجی موبایل امکان برخورداری از سلاح‌های قوی را برای شما فراهم می‌کند.

همانطور که گفته شد در بازی پابجی آیتم‌های ویژه‌ای موجود است که گیمرهای این بازی به دنبال آن‌ها هستند. بنابراین پیدا کردن این وسایل منجر به تجربه لذت بیشتر در این بازی خواهد شد.

کمیاب ترین آیتم درون بازی پابجی موبایل

کمیاب‌ترین آیتم درون بازی پابجی، دستمال گردن قرمز رنگ یا The Virtual Red Bandana بوده که در سال ۲۰۱۷ امکان یافتن آن در لوت باکس‌ها وجود داشت. پس از مدتی این آیتم درون لوت باکس‌ها موجود نبود و برای به دست آوردن آن نیاز به خوش شانسی بود. این موضوع باعث شد تا جذاب بودن دستمال گردن معروف چندین برابر شود. محبوبیت این دستمال گردن به اندازه‌ای است که بازیکنی برای به دست آوردن آن حاضر شده بالغ بر هزار دلار آمریکا هزینه نماید.

کمیاب ترین پوسته های تفنگ در بازی پابجی

کمیاب ترین پوسته های تفنگ در بازی پابجی

اگر از بازیکنان بازی پابجی باشید، احتمالا می‌دانید که در این بازی اسکین‌های متنوعی وجود دارد که دارای جذابیت زیادی برای بازیکنان هستند. همچنین برخی از این اسکین‌ها بسیار کمیاب بوده و به ندرت می‌توان به آن‌ها دسترسی پیدا کرد.

Gilded Jade Dragon DP28 در سال ۲۰۲۱ وارد بازی پابجی شد. این پوسته قابل ارتقا بوده و به عنوان پوسته نادر DP 28 در این بازی شناخته می‌شود. این پوسته که تا سطح ۵ قابل ارتقا می‌باشد، در انتها شکلی شبیه به اختاپوس پیدا خواهد کرد.

 

یکی دیگر از پوسته‌های کمیاب در بازی پابجی Golden Prince Kar 98K بوده و در پابجی موبایل لایت موجود است. این پوسته به اندازه‌ای جذاب است که بازیکنان زیادی به دنبال آن هستند. همانطور که اشاره شد، پیدا کردن موارد نادر و کمیاب در بازی پابجی منجر به تجربه هیجان بیشتر خواهد شد.

در نسخه پابجی موبایل لایت، Eventide Aria Groza به عنوان یکی از کمیاب‌ترین پوسته‌های اسلحه شناخته می‌شود. این پوسته که تا سطح ۵ قابل ارتقا می‌باشد، شیک‌ترین پوسته موجود برای سلاح airdrop محسوب می‌گردد.

برداشتن خودکار آیتم‌ ها در بازی پابجی

در بازی‌های بتل رویال زنده ماندن و لوت کردن از کارهای مهمی است که باید توسط بازیکنان انجام شود. بازی پابجی نیز بر همین اصل ساخته شده و یک گزینه برای لوت کردن خودکار در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. درنتیجه تنها کاری که باید انجام دهید این است که به کنار آیتم‌ها بروید تا به صورت خودکار این آیتم‌ها برای شما جمع‌آوری شوند. این موارد به صورت هوشمند برداشته شده و هوش مصنوعی بهترین حالت را برای شما در نظر می‌گیرد. با استفاده از این قابلیت سرعت شما در بازی پابجی بیشتر خواهد شد.

Golden Prince Kar 98K در پابجی

اهمیت استفاده از یوسی در بازی پابجی موبایل

همانطور که اشاره شد در بازی پابجی امکانات زیادی وجود دارد که امکان ارتقا و پیشرفت را برای شما فراهم می‌کند. بنابراین می‌توانید با خرید uc پابجی شانس خود را برای برنده شدن در این بازی افزایش دهید و هیجان و لذت بیشتری را نیز تجربه نمایید. برای خرید یوسی ارزان می‌توانید به فروشگاه آنلاین ایران موجو که از باسابقه‌ترین پلتفرم‌های موجود برای خرید واحدهای پولی بازی‌های آنلاین و همینطور بازی پابجی محسوب می‌شود، مراجعه نمایید. مجموعه ایران موجو موفق شده تاکنون اعتماد بیش از ۳۰۰ هزار نفر را به دست آورد و فضای امن و بدون قرار گرفتن در برابر تحریم‌ها را برای خرید یوسی پابجی موبایل فراهم کند.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات