آموزش روش فهمیدن کسی که گروه واتساپ ترک یا حذف کرده است

آموزش نحوه فهمیدن فردی که گروه واتساپ ترک یا حذف کرده است

کاربران WhatsApp می توانند در این پیام رسان اجتماعی گروه بزنند یا در گروه‌های مختلفی عضو شوند. علاوه بر این، اعضا می توانند هر زمان که خواستند از گروه لفت بدهند 🚪 یا ادمین‌های گروه برخی از آنان را حذف کنند. اگر برای شما این سوال پیش آمده است که چه کسی گروه را ترک کرده یا حذف شده است، ما قصد داریم در این مطلب از انزل وب به آموزش نحوه فهمیدن فردی که گروه واتساپ ترک یا حذف کرده است، بپردازیم.

دیدن چه کسی از گروه واتساپ لفت داده است؟

?How to Find Out If Someone Left or Was Removed from a WhatsApp Group

پیشتر وقتی کسی گروه واتساپ را ترک می کرد یا از گروه حذف می‌شد، پیامی در میان چت ها نمایان می‌شد که اطلاع می‌داد یکی از اعضا گروه را ترک کرده یا توسط ادمین‌ها حذف شده است. گم کردن پیام خروج از گروه واتساپ بسیار ساده است، مخصوصا زمانی که گروه اعضای زیادی داشته باشد و پیام‌ها زیاد باشد. در این مطلب از انزل وب نحوه فهمیدن لفت دادن اعضا از گروه در واتساپ را آموزش می‌دهیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

قبل از انجام مراحل زیر حتما واتساپ خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید تا گزینه های مدنظر برای شما نمایش داده شود. قابلیت فهمیدن شخصی که گروه واتساپ ترک یا حذف کرده است، فعلا برای آیفون منتشر شده است اما به زودی برای اندروید نیز فعال می شود.

چگونه متوجه شویم چه کسی از گروه واتساپ لفت داده است؟

وارد واتساپ شوید و روی نام گروه موردنظر بزنید. سپس روی نام گروه در بالای صفحه بزنید. به پایین صفحه بروید، یعنی جایی که نام اعضا در آن بخش وجود دارد. اگر تعداد اعضا خیلی زیاد باشد، ممکن است عبارت View all را ببینید. روی آن بزنید تا لیست کامل نمایش داده شود.

فهمیدن لفت دادن اعضا از گروه در واتساپ

اگر کسی لفت داده شده باشد یا حذف شده باشد، در بخش View past participants قرار خواهد داشت.

فهمیدن لفت دادن اعضا از گروه در واتساپ

روی آن بزنید تا لیست اعضای لفت داده یا حذف شده در ۶۰ روز گذشته را بتوانید مشاهده کنید. در نتیجه، نمی‌توانید اطلاعات اعضایی را که قبل از این قابلیت از گروه لفت داده‌اند یا بیشتر از ۶۰ روز پیش از گروه حذف شده‌اند، مشاهده کنید.

پیدا کردن شخص لفت داده از گروه در واتساپ

این اطلاعات هم برای ادمین ها و هم برای اعضا قابل نمایش است. اما پیام لفت یا حذف درون چت را فقط ادمین‌ها دریافت خواهند کرد.

برای یادگیری نحوه خروج از گروه در واتساپ مطلب روش پاک کردن و حذف گروه واتس اپ را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب روش‌های پیدا کردن شخص لفت داده از گروه در واتساپ را آموزش دادیم. آیا موفق به پیدا کردن عضو مورد نظر شدید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

راهنما تست شده حل مشکل وصل نشدن واتساپ در آیفون
راهنما تست شده حل مشکل وصل نشدن واتساپ در آیفون
آموزش جدید 9 روش بکاپ واتساپ و برگرداندن آن در دستگاه ها
آموزش جدید ۹ روش بکاپ واتساپ و برگرداندن آن در دستگاه های مختلف
آموزش جدید نحوه قفل یا مخفی کردن چت ها در واتساپ بدون برنامه جانبی
آموزش جدید نحوه قفل یا مخفی کردن چت ها در واتساپ بدون برنامه جانبی
آموزش جدید گذاشتن ویس و پیام صوتی در استاتوس و استوری واتساپ
آموزش جدید گذاشتن ویس و پیام صوتی در استاتوس یا استوری واتساپ

نظرات