معرفی و دانلود 10 تا از بهترین برنامه های رژیم غذایی فارسی اندروید

معرفی و دانلود ۱۰ تا از بهترین برنامه های رژیم غذایی فارسی اندروید

یکی از مهمترین قدم ها برای حفظ تناسب اندام مصرف غذاهای کم کالری است. 🥦 برای شناخت این غذاها و برنامه ریزی برای استفاده از این غذا ها میتوانید از اپلیکیشن های اندرویدی استفاده کنید. در این مطلب از انزل وب به معرفی و دانلود ۱۰ تا از بهترین برنامه های رژیم غذایی فارسی اندروید میپردازیم.

دانلود برنامه رژیم غذایی لاغری اندورید

Download Best Persian Diet App for Android

اپلیکیشن های مختلفی برای گوشی های اندروید وجود دارد که در کار های مختلفی به شما کمک میکنند. یکی از برنامه هایی که میتوانید از آن در گوشی اندرویدی خود استفاده کنید برنامه های رژیم غذایی برای لاغری است. این برنامه ها با محاسبه میزان کالری مورد نیاز شما در روز، برنامه رژیم غذایی در اختیار شما قرار میدهند. این غذاها باعث میشود شما بر اساس برنامه کالری دریافت کنید و تناسب اندام خود را حفظ کنید. در ادامه به معرفی برنامه های رژیم غذایی میپردازیم.

دانلود برنامه رژیم غذایی برای اندروید زیره

اپلیکیشن زیره یکی از برنامه هایی است که شما میتوانید برای رژیم غذایی استفاده کنید. این برنامه قابلیت های مختلفی دارد و در عین حال کار با آن پیچیدگی خاصی ندارد. زیره با توجه به خواسته شما یک برنامه رژیم غذایی مناسب در اختیار شما قرار میدهد. این یعنی شما به محض ورود در برنامه زیره میتوانید مشخص کنید که میخواهید برای افزایش وزن، کاهش وزن یا تثبیت وزن از آن استفاده کنید. سپس برنامه با توجه به هدف شما یک برنامه غذایی مناسب در اختیار شما قرار میدهد.

دانلود برنامه رژیم غذایی زیره

برای استفاده از این برنامه پس از دانلود برنامه رژیم غذایی زیره و نصب آن، با ایمیل و یا شماره تماس خود وارد شوید. سپس از شما یکسری اطلاعات راجع به قد، وزن، جنسیت و… میپرسد. سوالات را با دقت و به درستی پاسخ دهید. برای اینکه برنامه بتواند کارایی مناسبی داشته باشد باید اطلاعات درستی از شما دریافت کند. این برنامه به شما غذاهای کم کالری که میتوانید از آن استفاده کنید را معرفی میکند. به غیر از آن غذاهای دلخواه خود را میتوانید وارد برنامه کنید تا کالری آن را محاسبه و به شما اعلام کند.

دانلود نرم افزار رژیم غذایی برای اندروید کرفس

برنامه رژیم غذایی لاغری کرفس نیز مانند برنامه قبل ابتدا از شما اطلاعات شخصی مانند قد، وزن و… را دریافت میکند تا بتواند بهترین رژیم غذایی را در اختیار شما قرار دهد. این برنامه با توجه به برنامه ریزی هایی که شده است قادر است تا میزان کالری که در بازه زمان معین کم یا اضافه میکنید را به شما نشان دهد. بنابر این شما میتوانید با توجه به این اطلاعات تناسب اندام خود را حفظ کنید. این ویژگی کرفس باعث میشود تا از دریافت کاری بیش از حد جلوگیری کنید.

برنامه رژیم غذایی رایگان

کرفس، برای برنامه ریزی غذای شما کالری غذا ها را مبنی قرار میدهد. یعنی با شمارش کاری به شما میگوید چه غذاهایی مصرف کنید و شما با تلاش میتوانید به هدف خود برسید. بعد از دانلود برنامه رژیم غذایی رایگان کرفس شما میتوانید غذاهای مورد علاقه خود را وارد کنید. برنامه کرفس با شمارش کالری غذاهای وارد شده میگوید چگونه میتوانید آن ها را مصرف کنید. در نهایت اگر دوست دارید خودتان غذاهایتان را درست کنید میتوانید از دستور آشپزی این برنامه نیز استفاده کنید. کرفس دستور پخت غذاهای مختلفی را در برنامه خود قرار داده تا شما بتوانید از آن استفاده کنید.

مانکن بهترین برنامه های رژیم غذایی

برنامه مانکن به شما برای رسیدن به اندام ایده آل خود کمک میکند و تا گرفتن نتیجه کنارتان خواهد بود. این برنامه پیچیدگی خاصی ندارد و به راحتی میتوانید با آن کار کنید. در کنار سادگی برنامه طراحی جذابی دارد. مانکن با شمردن کالری غذا ها به شما کمک میکند تا الگوی مصرفی خود را اصلاح کنید و از غذاهای کم کالری برای تناسب اندام خود استفاده کنید. پس از دانلود و نصب برنامه، از شما میخواهد تا هدف خود را مشخص کنید. برخی از کاربران برای کاهش وزن نیاز به برنامه رژیم غذایی دارند و برخی دیگر برای افزایش وزن یا تثبیت وزن خود به این برنامه نیاز دارند.

دانلود برنامه رژیم غذایی رایگان

پس از تعیین هدف خود، مانکن برنامه هایی به شما ارائه میدهد که میتوانید از آن برای حفظ تانسب اندام خود استفاده کنید. این برنامه قابلیتی به نام چربی‌ سوزی دارد. در صورتی که این ویژگی را فعال کنید روند لاغری شما سریعتر طی میشود. همچنین این برنامه بخشی دارد که برای شما تمرینات ورزشی نیز قرار داده است. این تمرینات از مبتدی تا حرفه ای برای سریعتر رسیدن به اندام ایده آل شما است.

دانلود برنامه رژیم غذایی فارسی برای اندروید رژیم سالما

یکی دیگر از برنامه هایی که شما میتوانید از آن برای رسیدن به اندام ایده آل استفاده کنید رژیم سالما است. رژیم سالما با توجه به اطلاعاتی که از خود به آن میدهید به شما برنامه رژیم غذایی مناسبی ارائه میکند تا تناسب اندام خود را حفظ کنید. ابن برنامه به غیر از اینکه به شما رژیم غذایی میدهد، بلکه بیش از ۲۰۰ دستور آشپزی نیز قرار میدهد. این باعث میشود تا راحت تر غذاهایی که برنامه معرفی میکند را آماده و میل کنید. به غیر از دستور پخت رژیم سالما، برای یادگری آشپزی میتوانید از دیگر برنامه های آشپزی مبتدی تا حرفه ای فارسی اندروید استفاده کنید.

برنامه رژیم غذایی لاغری سریع

بعد از دستور آشپزی رژیم سالما بیش از ۲۰۰۰ تمرین ورزشی دارد که با توجه به شرایط خود میتوانید از این حرکات ورزشی استفاده کنید و کالری بیشتری بسوزانید. رژیم سالما بعد از دریافت اطلاعات شما، به شما لیستی از غذاهایی که میتوانید میل کنید را پیشنهاد میکند. شما از بین لیست غذاها میتوانید مشخص کنید کدام غذا را بیشتر دوست دارید و میخواهید آن را میل کنید. سپس این برنامه به شما زمان و مقدار غذایی که باید مصرف کنید را یادآوری میکند. در آخر درصورتی که نیاز دارید با یک مشاوره صحبت کنید میتوانید از مشاوره های برنامه که به صورت تمام وقت در دسترس هستند استفاده کنید.

کالری شمار جزیره اپلیکیشن رژیم لاغری رایگان بر اساس قد و وزن

برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن کالری شمار جزیره برای شما میزان کالری های غذاهایی که میخورید را محاسبه میکند. با این محاسبه شما میتوانید به راحتی متوجه شوید که چه میزان کالری مصرف کردید. در صورتی که این میزان بیشتر از میزان مورد نیاز باشد باید باقی آن را بسوزانید و سعی کنید غذاهای کم کالری تر میل کنید. این برنامه ویژگی های مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار میدهد تا راحت تر از برنامه استفاده کنند. برخی از این ویژگی ها شامل از گام شمار، باشگاه، رژیم و… است.

برنامه های رژیم غذایی

این برنامه برای افرادی که دارو مصرف میکنند نیز کاربرد دارد. این برنامه رژیم غذایی هفتگی بخشی دارد که در آن میتوانید اطلاعات مفیدی راجع به دارو های مختلف مشاهده کنید. همچنین میتوانید برنامه را طوری تنظیم کنید تا زمان مصرف دارو را به شما یادآوری کند.

دریافت برنامه هفتگی رژیم غذایی کبد چرب با فیتو

فیتو برنامه ای است که میتوانید در آن نوع رژیم خود را مشخص کنید و با توجه به نوع رژیم برنامه غذایی در اختیار شما قرار میدهد. به عنوان مثال قبل از شروع برنامه ریزی میتوانید برای آن مشخص کنید که میخواهید رژیم کتوژنیک بگیرید یا با رژیم فستینگ به اندام ایده آل خود برسید. پس ابتدا نوع رژیم دلخواه خود را مشخص کنید. سپس اطلاعات خود مانند وزن، قد و… را مشخص کنید تا با توجه به اطلاعات فردی برنامه رژیم غذایی مناسبی در اختیار شما قرار دهد.

دانلود برنامه رژیم غذایی برای اندروید

برای اپلیکیشن فیتو تفاوتی ندارد که هدف شما از رژیم غذایی چیست در هر حال به شما کمک میکند. شما میتوانید از این برنامه برای افزایش وزن، کاهش وزن و تثبیت وزن استفاده کنید. حتی شما میتوانید از رژیم غذایی این برنامه برای آوردن عضله استفاده کنید.

دانلود برنامه رژیم غذایی لاغری دوپامین

تفاوتی که برنامه رژیم غذایی برای افراد چاق دوپامین با سایر برنامه های معرفی شده دارد این است که این برنامه به غیر از بررسی کالری غذا سایر جزئیات غذا مانند پروتئین، کربوهیدرات، چربی و… را بررسی میکند. این باعث میشود تا غذاهای شما تکراری نشود و غذاهای مختلفی به شما معرفی میکند که میتوانید میل کنید.

دانلود نرم افزار رژیم غذایی برای اندروید

دانلود برنامه رژیم غذایی برای لاغری شکم و پهلو بنتو

برنامه رژیم غذایی لاغری سریع بنتو از شما میزان فعالتی که در روز دارید را دریافت میکند. با این اطلاعات میتواند دریافت کند که میزان کالری مورد نیاز شما در روز چقدر است. بنابر این انواع برنامه های رژیم غذایی مناسب، با توجه به میزان کالری مورد نیاز را به شما ارائه میکند. در بنتو خانم های شیرده و باردار میتوانند برای خود برنامه اختصاصی دریافت کنند تا آسیب نبینند. زمانی که این برنامه غذایی را به شما معرفی میکند اطلاعاتی مانند کالری، پروتئین، کربوهیدرات، چربی، شکر، فیبر، سدیم و… را نیز در اختیار شما قرار میدهد تا جزئیات غذایی که میخورید بدانید.

دانلود برنامه رژیم غذایی فارسی برای اندروید

بنتو به غیر از معرفی غذا، دستور پخت برخی از غذا ها را در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید آن ها را تهیه کنید. اگر از برنامه بنتو استفاده کنید میتوانید دو روز در ماه به عنوان روز آزاد انتخاب کنید. در این روز نیازی به رعایت رژیم غذایی نیست.

اکسیژن فیت برنامه رژیم غذایی برای افراد دیابتی

اپلیکیشن اکسیژن فیت متناسب با اطلاعات فردی که در آن مشخص میکنید برنامه رژیم غذایی ۳۰ روزه در اختیار شما قرار میدهد. به غیر از این روز ها میتوانید روز های آزاد خود که نیازی به رعایت رژیم غذایی نیست را مدیریت و تنظیم کنید. اگر شما به غذایی حساسیت داشته باشید میتوانید آن را در برنامه اکسیژن فیت مشخص کنید تا در برنامه غذایی شما قرار نگیرد. همچنین اگر از برنامه ای که به شما میدهد ناراضی باشید میتوانید آن را لغو کنید و یک برنامه جدید برای کاهش وزن خود دریافت کنید.

دانلود برنامه رژیم غذایی لاغری

اکسیژن فیت با توجه به برنامه ریزی که شده باعث میشود تا شما در روز های هفته چهار روز را مقدار ثابت و دو روز آخر را کالری بیشتری دریافت کنید. این لیست برنامه غذایی برای لاغری باعث جلوگیری از استپ وزنی میشود. غذایی که در این اپلیکیشن جست جو میکنید و یا به شما معرفی میکند به همراه مواد لازم برای پخت آن و مدت زمان مورد نیاز برای پخت آن به شما نمایش داده میشود.

دانلود برنامه رژیم غذایی سالم بشقاب

برنامه رژیم غذایی رایگان بشقاب میتواند به لاغر شدن و لاغر ماندن شما کمک زیادی کند. این اپ وزنی که هدف شما است و میخواهید به آن برسید را از شما دریافت میکند. بنابر این با توجه به کالری غذاها برنامه ای میچیند که به وزن دلخواه خود برسید. این برنامه میزان کالری مصرفی در روز و میزان باقی مانده را به شما نشان میدهد. شما میتوانید غذاهای مورد علاقه و یا فعالیت های روزانه خود را به برنامه اضافه کنید. به غیر از این امکان یادداشت نویسی برای هر روز وجود دارد. برخی از قابلیت های دیگر این برنامه شامل مقالات آموزشی، آشپزی رژیمی، تمرینات ورزشی و تناسب اندام است که میتوانید از آن ها استفاده کنید.

برنامه رژیم غذایی برای افراد چاق

همچنین مطلب معرفی و بررسی نرم افزار های فارسی افزایش و کاهش وزن میتواند برای شما مفید باشد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز به معرفی و دانلود برنامه های رژیم غذایی پرداختیم. به غیر از برنامه های معرفی شده شما چه برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن رایگان دیگری میشناسید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن بانوان در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

بهترین برنامه بدنسازی اندروید
با ۹ مورد از بهترین برنامه بدنسازی اندروید ، مربی بدنسازی خود شوید!

نظرات