معرفی سایت ، برنامه امور مشترکین و شماره های پیگیری قطعی گاز در استان ها

معرفی سایت ، برنامه امور مشترکین و شماره های پیگیری قطعی گاز در استان ها

اگر گاز منطقه شما قطع می شود 🔥 و نمی دانید برنامه قطعی گاز چگونه است، می توانید از سایت ها، برنامه ها و شماره های مختلف برای پیگیری قطعی گاز استفاده کنید. در این مطلب از انزل وب به معرفی سایت ، برنامه امور مشترکین و شماره های پیگیری قطعی گاز در استان ها میپردازیم.

معرفی شماره های اعلام قطعی گاز

How to Follow Up Gas Cut in Iran

قطعی گاز می تواند بسیار اذیت کننده باشد. قطعی به دلایل مختلف رخ می دهد. شما می توانید با استفاده از روش های مختلف خرابی گاز و قطعی آن را اعلام و پیگیری کنید. در این مطلب از انزل وب قص داریم تلفن گویای شرکت گاز تهران و… را به همراه برنامه ها و سایت های استانی شرکت گاز معرفی کنیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

شماره اطلاعات گاز ۱۹۴

در صورت بروز مشکلات زیر می توانید با سامانه فوریت ۱۹۴ تماس حاصل کنید و مشکلات خود را در کمترین زمان اعلام کنید:

  • قطعی گاز
  • نشت گاز
  • برخورد و صدای رگلاتور
  • خرابی علمک گاز

در صورت داشتن سوال می توانید با اپراتورها صحبت کنید و پاسخ خود را به صورت شفاهی دریافت کنید. در صورت بروزی حادثه و مشکلات فوری هم می توانید آدرس کامل را اعلام کنید تا نزدیک ترین نیروهای خدماتی به محل حادثه اعزام شوند. امکان تماس در طول شبانه روز وجود دارد. در صورت وجود شکایت نسبت به عملکرد نیروها و شرکت گاز هم می توانید با همین شماره تماس بگیرید. تمامی تماس ها محرمانه خواهند بود.

اعلام قطعی گاز تهران با برنامه سامانه ارتباطی گاز استان تهران

با نصب برنامه سامانه ارتباطی گاز استان تهران هم می توانید شکایات خود و خرابی ها و مشکلات را به صورت آنلاین ثبت کنید. برای استفاده از این برنامه باید شماره خود را وارد کنید تا کدی به آن ارسال شود. سپس کد را وارد برنامه می کنید و درخواست خود را ثبت کنید. با این کار می توانید بعدا درخواست های خود را به راحتی پیگیری کنید. خدمات این برنامه شامل موارد زیر می شود:

  • دریافت آخرین صورتحساب و پرداخت آنلاین آن
  • اعلام غیرحضوری رقم کنتور
  • مشاهده صورتحساب های قبلی
  • اعلام قطعی گاز
  • انتقاد، پیشنهاد و شکایت
  • پیگیری درخواست‌ها و مشاهده سوابق

قطعی گاز تهران

برای دانلود برنامه های پرداخت قبض گاز، مطلب ۶ تا از بهترین برنامه و سرویس های آنلاین استعلام و پرداخت قبض گاز را مطالعه کنید.

پیدا کردن راه های ارتباطی برای اعلام شکایت ، قطعی گاز و.. در سایت شرکت گاز

برای اعلام قطعی گاز در ایران می توانید از سامانه شرکت ملی گاز ایران استفاده کنید. برای پیدا کردن سایت شرکت گاز استان خود به پایین صفحه بروید. روی سربرگ شرکت های گاز استانی کلیک کنید. سپس استان موردنظر را انتخاب کنید.

سایت شرکت گاز

سایت موردنظر در صفحه ای جدید باز می شود.

سایت شرکت گاز

در این صفحه می توانید خدمات موردنظر را انتخاب کنید و کارهای خود را به صورت آنلاین رسیدگی کنید. علاوه بر این با کلیک روی شماره های تلفن های موردنیاز یا سربرگ «راه های ارتباطی» یا «تماس با ما» کلیک کنید. در صفحه ای جدید می توانید شماره‌های مختلف مربوط به شرکت گاز را مشاهده کنید.

سایت شرکت گاز

با کلیک روی شماره های داخلی ستاد هم می توانید فایل پی دی اف شماره های داخلی را با نام مسئول ذخیره کنید.

سایت شرکت گاز

در پایین صفحه هم لیستی از اداره های گاز استان موردنظر وجود دارد که تمامی اطلاعات تماس در آن درج شده است.

سایت شرکت گاز

بسیاری از کارهای مربوط به گاز را در این سایت ها می توانید انجام دهید.

سایت های استان های مختلف ممکن است کمی با هم تفاوت داشته باشد اما می توانید اطلاعات تماس و امور مشترکین شرکت گاز را در بخش تماس با ما پیدا کنید. به عنوان مثال با کلیک روی بخش تماس با ما و انتخاب گزینه «ارتباط با شرکت گاز استان» در سایت استان خراسان جنوبی تمامی اطلاعات ارتباطی را به شکل زیر می توانید دریافت کنید.

اعلام قطعی گاز

امور مشترکین شرکت گاز

رفع قطعی گاز و اطلاع دادن اتفاقات گاز با اپلیکیشن گاز من

تمامی استان ها دارای سامانه گاز من و برنامه ای مخصوص هستند که می توانید روی گوشی خود نصب کنید و کارهای مربوط به گاز و قطعی آن را در این برنامه ها انجام دهید. با این برنامه ها می توانید قبض ها را پرداخت کنید، قبض های پیشین را مشاهده کنید و… .

کافی است وارد کافه بازار شوید و در بخش جستجو، عبارت سامانه ارتباطی گاز یا گاز من را سرچ کنید. در نتایج می توانید برنامه های مربوط به خدمات گاز کلی و استانی را مشاهده کنید.

قطعی گاز در استان ها

علاوه بر این می توانید عبارت سامانه ارتباطی گاز را به همراه نام استان خود سرچ کنید تا برنامه مخصوص استان شما بیاید. سپس برنامه را دانلود کنید. تمامی استان های گیلان، همدان، مازندران، کرمان و… دارای این برنامه هستند.

قطعی گاز در استان ها

قطعی گاز در استان ها

با این برنامه ها می توانید کارهای زیر را انجام دهید:

  • اطلاع از آخرین بدهی
  • پرداخت آنلاین بدهی
  • لیست قبض های صادره
  • فهرست پرداخت های انجام شده
  • ارسال پیام زمان تولید قبض یا پرداخت جدید
  • اعلام کارکرد کنتور
  • نمایش اعلانات و اطلاعیه های شرکت گاز
  • امکان مدیریت چندین اشتراک در یک برنامه
  • نمودار مصرف

قطعی گاز در استان ها

در صورتی که با خرابی تلفن مواجه شده اید، مطلب سایت و شماره اعلام خرابی تلفن ثابت را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب سایت ها، شماره ها و سامانه قطعی گاز شیراز ، یزد ، کرج ، زنجان ، ارومیه ، تبریز ، مشهد ، مازنداران ، اصفهان ، رشت و… را معرفی کردیم. شما از کدام روش برای پیگیری قطعی گاز استفاده کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات