آموزش 4 روش تبدیل ویدیو و فیلم به گیف در تلگرام

آموزش ۴ روش تبدیل ویدیو و فیلم به گیف در تلگرام

شما میتوانید فیلم هایی 🎞️ که در گوشی خود دارید را به گیف تبدیل کنید و از گیف در تلگرام استفاده کنید. برای این کار روش های متنوعی وجود دارد. در این مطلب از انزل وب به آموزش ۴ روش تبدیل ویدیو و فیلم به گیف در تلگرام میپردازیم.

آموزش تبدیل ویدیو به گیف در تلگرام

?How to Convert Telegram Video to GIF

امکان ارسال GIF در تلگرام یکی از قابلیت های جذاب تلگرام است که کاربران میتوانند از آن استفاده کنند. در صورتی که شما GIF ندارید میتوانید خودتان یکی بسازید. برای ساخت GIF فقط نیاز به یک فیلم دارید که آن را به گیف تبدیل کنید. در ادامه روش های تبدیل ویدیو به گیف در تلگرام را بررسی میکنیم. اگر میخواهید در واتساپ گیف درست کنید میتوانید مطلب آموزش ۵ روش ساخت گیف در واتساپ را مطالعه کنید.

آموزش تبدیل ویدیو به گیف در تلگرام با بیصدا کردن فیلم موقع ارسال

یکی از راحت ترین کار هایی که میتوانید برای تبدیل ویدئو به گیف در تلگرام انجام دهید این است که فیلم را موقع ارسال بیصدا کنید. برای تبدیل کلیپ به گیف در تلگرام وارد برنامه تلگرام شوید. سپس مخاطبی که میخواهید گیف را برای او ارسال کنید انتخاب کنید. در صفحه گفت گو با مخاطب از پایین صفحه روی آیکن گیره ضربه بزنید. این آیکن پایین صفحه سمت راست کنار قسمت تایپ پیام است.

توجه کنید این روش برای تبدیل ویدیو و فیلم های بلند به گیف خیلی موثر نیست و برای ارسال سریعتر و تبدیل راحت تر یک بخش از فیلم را انتخاب کنید.

آموزش تبدیل ویدیو به گیف در تلگرام

سپس به تمام فیلم های خود در گالری تلگرام دسترسی دارید. از بین فیلم های گالری خود فیلم مورد نظر را که میخواهید به گیف تبدیل کنید پیدا کنید. روی آن ضربه بزنید تا باز شود. پس از باز شدن فیلم از آیکن های پایین صفحه روی آیکن بلندگو ضربه بزنید. با این کار فیلم بی صدا میشود. بعد از بی صدا کردن فیلم روی دکمه ارسال در پایین صفحه سمت راست ضربه بزنید.

تبدیل فیلم به گیف در تلگرام دسکتاپ

صبر کنید تا آپلود فیلم کامل شود. بعد از اینکه فیلم به صورت کامل آپلود و ارسال شد میتوانید ببینید که فیلم به صورت بی صدا و خودکار پخش میشود. این یعنی ویدیو به صورت گیف ارسال شده و فیلم شما با موفقیت به گیف تبدیل شده است.

سایت تبدیل فیلم به گیف تلگرام

Vgifbot ربات تبدیل ویدیو به گیف در تلگرام

شما از ربات Vgifbot میتوانید برای ساخت گیف تلگرام استفاده کنید. برای استفاده از ربات تبدیل فیلم به گیف تلگرام روی لینک ضربه بزنید تا ربات Vgifbot در تلگرام برای شما باز شود. سپس روی Start ضربه بزنید. بعد از آن ربات یک پیام برای شما ارسال میکند مبنی بر اینکه ویدیو خود را ارسال کنید. ویدیو را برای ربات بفرستید.

آموزش تبدیل ویدیو به گیف در تلگرام

سپس اگر میخواهید کل ویدیو به گیف تبدیل شود روی I want full duration of this video ضربه بزنید. اگر میخواهید قسمتی از ویدیو را ببرید Lets cut a certain piece را انتخاب کنید.

ربات تبدیل ویدیو به گیف در تلگرام

در مرحله بعد Yes, Sure را انتخاب کنید.

تبدیل ویدئو به گیف در تلگرام

در آخر  Download GIF را انتخاب کنید تا گیف تبدیل شده از طریق ربات ساخت گیف تلگرام دانلود شود.

تبدیل ویدیو به گیف در تلگرام

چگونگی تبدیل فیلم به گیف در تلگرام با ابزار Ezgif

شما از ابزار های آنلاین نیز میتوانید برای ساخت گیف تلگرام استفاده کنید. ابزار های آنلاین مختلفی وجود دارند که ویدیو های شما را تبدیل به گیف میکنند. یکی از این سایت ها Ezgif است. برای تبدیل ویدیو به گیف ابتدا وارد تلگرام شوید. سپس فیلم مورد نظر که میخواهید به گیف تبدیل کنید را دانلود کنید و در سیستم خود ذخیره کنید. بعد از آن وارد سایت Ezgif شوید. بعد از وارد شدن به سایت در زیر بخش Upload video file روی Choose file برای آپلود ویدیو کلیک کنید.

چگونگی تبدیل فیلم به گیف در تلگرام

در کادر باز شده وارد پوشه ای که ویدیو را در آن جا ذخیره کردید شوید و ویدیو را انتخاب کنید. بعد از انتخاب ویدیو خود روی Open کلیک کنید تا در سایت آپلود شود. همچنین میتوانید ویدیو را با موس بکشید و در صفحه سایت رها کنید. بعد از آن روی Upload Video کلیک کنید.

ساخت گیف تلگرام

سپس ابزار Ezgif فیلم شما را به گیف تبدیل میکند و شما میتوانید آن را دانلود کنید. پس از دانلود گیف مجددا وارد تلگرام شوید و آن را برای مخاطب مورد نظر خود ارسال کنید.

نحوه تبدیل ویدیو به گیف در تلگرام با استفاده از ابزار Giphy

سایت تبدیل فیلم به گیف تلگرام Giphy یکی دیگر از سایت هایی است که میتوانید از آن برای ساخت گیف تلگرام استفاده کنید. تنها کاری که باید بکنید این است که ابتدا فیلم را در یوتیوب آپلود کنید چون Giphy لینک فیلم هایی که از یوتیوب دریافت میکند را فقط دانلود میکند. بنابر این ابتدا وارد تلگرام شوید و فیلم مورد نظر را ذخیره کنید. سپس وارد یوتیوب شوید و فیلم را در یوتیوب آپلود کنید. برای این کار میتوانید مطلب آموزش تصویری آپلود ویدیو در یوتیوب با کامپیوتر و گوشی را مطالعه کنید. بعد از آن لینک ویدیو را کپی کرده و وارد سایت Giphy شوید. در بالای صفحه روی Upload کلیک کنید.

تبدیل فیلم به گیف در تلگرام دسکتاپ

در قسمت Enter any media or Gif URL آدرس URL ویدیو یوتیوب را وارد کنید. در آخر برای تبدیل فیلم به گیف در تلگرام دسکتاپ Convert را انتخاب کنید تا ویدیو به گیف تبدیل شود. بعد از تبدیل گیف میتوانید آن را در تلگرام برای افراد مورد نظر ارسال کنید.

تبدیل کلیپ به گیف در تلگرام

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز به آموزش تبدیل فیلم به گیف در تلگرام پرداختیم. آیا شما توانستید با استفاده از روش های بالا ویدیو های خود را به گیف تبدیل کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه نحوه تبدیل فیلم به گیف در تلگرام در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش قدم به قدم ساخت گیف در نسخه جدید فتوشاپ
آموزش قدم به قدم ساخت گیف در نسخه جدید فتوشاپ (متن و تصویر)
آموزش نحوه ارسال گیف در کامنت اینستاگرام
آموزش 5 روش ساخت گیف در واتساپ
آموزش ۵ روش ساخت گیف در واتساپ
آموزش 11 روش متحرک ‌سازی عکس در اندروید، آیفون و آنلاین
آموزش ۱۱ روش متحرک ‌سازی عکس در اندروید، آیفون و آنلاین

نظرات