آموزش 14 روش رسم و ساخت نمودار آنلاین

معرفی ۱۴ سرویس برتر رسم و ساخت نمودار آنلاین

اگر عجله دارید و می خواهید خیلی سریع نمودار 📈 بسازید ابزارهای آنلاین می تواند به کمک شما بیایند. برای انتخاب گزینه مناسب خود در ادامه به معرفی ۱۴ سرویس برتر رسم و ساخت نمودار آنلاین در انزل وب میپردازیم.

ساخت نمودار دایره ای ، خطی ، میله ای و.. آنلاین

Best Free Online Graph Makers

برای رسم و ساخت نیازی نیست حتما به مهارت خاصی نیاز داشته باشید. رسم نمودار دایره ای، خطی، میله ای و غیره با استفاده از نرم افزارهای آفلاین مانند اکسل ممکن است به دانش پیش زمینه نیاز داشته باشد و برخی از کاربران حتی با مشکلاتی مواجه می شوند. خوشبختانه طیف گسترده ای از نرم افزارهای رسم و ساخت نمودار آنلاین وجود دارد که می تواند به کاهش این مشکلات کمک کند. در صورتی که نیاز به نمودار ۳D دارید می توانید مطلب آموزش رسم نمودار سه بعدی، خطی، قطبی، توابع ریاضی و.. آنلاین را دنبال کنید.

نرم افزار رسم نمودار آنلاین Canva

اولین نرم افزار رسم نمودار آنلاین که امروز به شما معرفی می کنیم Canva است که یک سرویس وب آنلاین است که به شما امکان می دهد چیزهای مختلفی ایجاد کنید که یکی از آنها نمودارها است. شروع کار با Canva فوق العاده شده است. هنگامی که برای اولین بار شروع به کار می کنید Canva از شما می پرسد که به دنبال چه نوع نموداری هستید. Canva از انواع مختلف نمودارها پشتیبانی می کند. در اینجا می توانید یک الگوی موجود را برای کار انتخاب کنید یا می توانید الگوی خود را طراحی کنید. اگر می خواهید چیزی مختص به خود بسازید این سرویس آنلاین به شما اجازه این کار را می دهد.

فرایند واقعی ساخت نمودار هم کاملا ساده است. می توانید روی خود نمودار کلیک کنید تا به صفحه گسترده ای کوچک برای کار دسترسی داشته باشید می توانید همه عناصر را خودتان به راحتی تنظیم کنید. حتی می توانید داده های خود را از یک منبع خارجی ایمپورت کنید که بسیار مفید است.

نرم افزار رسم نمودار آنلاین Canva

ساخت گراف آنلاین با PhotoADKing

گزینه بعدی، PhotoADKing است که دارای ویژگی های فوق العاده مفیدی است. PhotoADKing به شما اجازه می دهد تا به سرعت و به راحتی نموداری ایجاد کنید این در حالی است که تنها به چند کلیک ساده نیاز دارید. اگر در حال حاضر داده هایی دارید که می خواهید استفاده کنید می توانید به راحتی آنها را در PhotoADKing ایمپورت و استفاده کنید. نتیجه نهایی ممکن اس به اندازه برخی از گزینه های موجود در این لیست از نظر زیبایی شناسی زیبا نباشد اما مطمئنا کار شما را راه خواهد انداخت.

ساخت گراف آنلاین با PhotoADKing

ساخت نمودار دایره ای آنلاین Visme

برای رسم نمودار خطی آنلاین یا هر نوع دیگری از نمودارها می توانید از Visme استفاده کنید. این نمودارها دارای ظاهری عالی برای طیف وسیعی از اهداف مختلف می باشد. استفاده از Visme یک فرایند واقعا شهودی است و می توانید نتایج خود را با چند کلیک ساده مشاهده کنید. طیف خوبی از انواع نمودارهای مختلف در دسترس است و حتی می توانید از الگوهای موجود برای متمایز کردن نمودار خود استفاده کنید.

اگر در حال حاضر داده هایی دارید می توانید آنها را در جداول ایمپورت کنید. اگر نظرتان در مورد نوع نمودار عوض شد به سرعت بین نمودارها می توانید سوئیچ کنید و گزینه ای را پیدا کنید که مناسب شماست.

ساخت نمودار دایره ای آنلاین Visme

رسم نمودار میله ای آنلاین با Google Sheets

به دنبال رسم نمودار آنلاین با نقطه هستید؟ می توانید به جای وارد کردن داده های خود از یک سند به یک ابزار گراف ساز، از گوگل شیت استفاده کنید. Google Sheets یک سرویس صفحه گسترده آنلاین است که بدون شک نام آن را شنیده اید. اگر نحوه کار با اکسل مایکروسافت را می دانید پس کم و بیش می دانید که چگونه با گوگل شیت کار کنید.

تنها کاری که باید در Google Sheets انجام دهید این است به منوی Insert بالای صفحه بروید و بعد روی Chart کلیک کنید. در اینجا می توانید بین تعداد قابل توجهی از انواع نمودارها و گزینه های مختلف انتخاب داشته باشید. حتی می توانید نمودار خود را سفارشی کنید تا آن را متمایز کنید.

رسم نمودار میله ای آنلاین با Google Sheets

رسم نمودار خطی آنلاین TinyWow Chart Creator

اگر به دنبال ابزاری سرع و ساده هستید که نیاز به ثبت نام نداشته باشد، TinyWow Chart Creator یک ابزار کوچک عالی است که شما را از هرگونه دردسری رها می کند. در TinyWow یک جدول ساده وجود دارد که می توانید داده های خود را در آن وارد کنید و از ۵ نمودار مختلف استفاده کنید. می توانید رنگ ها و تنظیمات نمودار را تنظیم کنید و بعد از اتمام کار خود ان را دانلود کنید. زمانی که عجله دارید این سرویس آنلاین گزینه ای عالی محسوب می شود. برای ساخت فلوچارت از ۸ سرویس برتر طراحی و ساخت چارت و فلوچارت آنلاین استفاده کنید.

رسم نمودار خطی آنلاین TinyWow Chart Creator

رسم نمودار دو متغیره آنلاین با Image Online.co Graph Maker

اگر تنوع نمودارهای TinyWow شما را راضی نگه نمی دارد می توانید از Image Online.co Graph Maker استفاده کنید که به راحتی حداکثر ۱۳ نوع مختلف نمودار را تنها با چند کلیک ساده در اختیار شما قرار می دهد. هنگامی که نمودار خود را انتخاب کردید تنوع زیادی از پارامترهای مختلف را خواهید داشت که می توانید آزادانه آنها را تنظیم کنید. جالب است بدانید که Image Online.co صفحه گسترده ای را برای وارد کردن اطلاعات در اختیار شما قرار نمی دهد و در عوض پارامترهای نمودار مختلفی را می توانید انتخاب کنید.

رسم نمودار دو متغیره آنلاین با Image Online.co Graph Maker

نرم افزار رسم نمودار آنلاین NCES Kids’ Zone Create a Graph

نرم افزار رسم نمودار آنلاین NCES Kids’ Zone Create a Graph گزینه دیگری است که می توانید در نظر داشته باشید. اگر به دنبال ساخت نمودار با فرزند خود هستید این سرویس آنلاین می تواند کمک کننده باشد. NCES Kids’ Zone به شما امکان می دهد از بین ۵ نوع مختلف نمودار انتخاب داشته باشید. استفاده از این ابزار کاملا بصری است و شامل تصاویری می شود که به شما کمک می کند دقیقا متوجه شوید که در حال ساخت چه چیزی هستید. حتی آموزش هایی وجود دارد که می تواند مراحل ساخت نمودار را به شما یا فرزندتان آموزش دهد.

نرم افزار رسم نمودار آنلاین NCES Kids’ Zone Create a Graph

ساخت گراف آنلاین با LucidChart

LucidChart یک فضای کاری بصری آنلاین است که گردش کار و مدیریت را با کمک نمودارها و تجسم داده ها ساده می کند. رویکرد منحصر به فرد این نمودار آنلاین خاص چیزی است که به رشد بهتر و محبوبیت پلت فرم کمک می کند. این نمودارساز آنلاین به شما کمک می‌کند تا بینش‌ های عملی را پیگیری کنید تا کیفیت کار و کارایی را بهبود دهید. نمایش گرافیکی آن یک رویکرد تعاملی برای درک موضوع را تضمین می کند که اغلب پایه و اساس رشد بهتر کسب و کار شما است. این سرویس آنلاین رایگان است و دسترسی رایگان به قالب ها را فراهم می آورد اما می توانید برای استفاده از تمام ویژگی ها نسخه حرفه ای را با ۹.۹۵ دلار در ماه با پرداخت سالانه استفاده کنید.

ساخت گراف آنلاین با LucidChart

رسم نمودار چند ضابطه ای آنلاین با Edraw Max Online

برای رسم نمودار رایگان می توانید از ابزار Edraw Max Online استفاده کنید. با توجه به اینکه این نرم افزار حدود ۲۸۰ نوع نمودار ارائه می دهد تقریبا هر نوع نیاز بصری را ارائه می دهد. این ابزار به غیر از داشتن یک رابط تعاملی، پیمایش ساده ای را در فرایند ساخت نمودار ارائه می دهد. چیزی که Edraw Max Online را متمایز می کنید این است که کاربران به صورت تکی یا گروهی می توانند با آن کار کنند و همکاری متقابل داشته باشند.

رسم نمودار چند ضابطه ای آنلاین با Edraw Max Online

رسم نمودار تابع با Moqups

Moqups یک نرم افزار رسم نمودار آنلاین است که عمدتا توسط برندهای بزرگ مانند سونی، سیسکو و بسیاری دیگر پذیرفته شده است. این ابزار به کاربران خود که به بیش از ۶ میلیون نفر در جهان رسیده است کمک می کند تا داده های خام را به نمودارهای جذاب تبدیل کنید. این پورتال آنلاین به شما امکان می دهد مجموعه ای گسترده از نمودارهای آنلاین را با بیش از صدها الگوی نموداری که برند و مخاطب شما را مورد هدف قرار می دهد تنظیم و سفارشی کنید.

از طریق Moqups هر فردی در تیم می تواند داده ها را تجسم کند و با انتخاب یکی از ۱۰۰ الگوی حرفه ای طراحی شده در فضای کاری، ظرف چند دقیقه به نمودار خود دست پیدا کنید. این گراف ساز همچنین به تولید نمودارها به صورت آنلاین در حین همکاری زنده با تیم کمک می کند. هنگامی که نمودارها آماده شدند می توان با توجه به نیازهای خود آنها را سفارشی سازی کنید.

رسم نمودار تابع با Moqups

ساخت نمودار دایره ای ، خطی، میله ای و.. آنلاین با Adobe Spark

Adobe Spark یک برنامه رایگان و آنلاین است که توسط میلیون ها کاربر در سراسر جهان استفاده می شود. کار با اسپارک ساده است و شما می توانید از آن برای ساخت نمودارهای دایره ای، میله ای و خطی استفاده کنید. یکی از ضروری ترین ویژگی های این پلتفرم این است که به پروژه اجازه می دهد تا با ارائه نمودارهایی که منحصر به فرد و چشم نواز هستند و در عین حال آنها را به مشتریان و مشتریان بالقوه تحویل می دهد، بدرخشد.

ساخت نمودار دایره ای ، خطی، میله ای و.. آنلاین با Adobe Spark

رسم نمودار میله ای آنلاین با Vizzlo

Vizzlo یکی از پرکاربردترین نمودارسازهای آنلاین است که دارای فضای کاری بصری است این نرم افزار به شما کمک می کند تا در زمان کمتری برخی از نمودارهای طراحی شده کلاس جهانی را استفاده کنید.

Vizzlo از طریق هر مرورگری قابل دسترسی است. بعد از ورود به برنامه، کاربران می توانند استفاده از نسخه رایگان را شروع کنند و بعد از آن می توانند برای تهیه پلن های اشتراک ماهانه و سالانه اقدام کنند. Vizzlo بیش از ۱۰۰ نمونه نمودار را ارائه می دهد. طیف وسیعی از نمودارهای میله ای، ستونی، دایره ای، خطی، پراکنده و غیره را شامل می شود. همچنین می توانید نمودارهای مبتنی بر زمان مانند جدول های زمانی و نمودارهای وضعیت را استفاده کنید. توجه داشته باشید که نسخه رایگان امکانات محدودی دارد برای نسخه حرفه ای باید ۱۱ دلار در ماه با پرداخت سالانه را در نظر داشته باشید.

رسم نمودار میله ای آنلاین با Vizzlo

ساخت گراف آنلاین Infogram

همانطور که از نام پلتفرم پیداست، Infogram یک پلت فرم توسعه اینفوگرافیک بسیار محبوب و جذاب است که اینفوگرافیک ها و نمودارها را ارائه می دهد. اینفوگرام به عنوان یک ابزار بصری در نظر گرفته می شود که فرایند یادگیری را برای اجرای بهتر ساده تر می کند. شما می توانید به صورت تیمی یا تکی با این ابزار کار کنید. نسخه پایه برنامه رایگان است اما برای نسخه حرفه ای باید ۱۹ دلار درماه با پرداخت سالانه و برای نسخه تجاری ۶۷ دلار در ماه با پرداخت سالانه و نسخه تیمی از ۱۴۹ دلار در ماه با پرداخت سالانه شروع می شود.

ساخت گراف آنلاین Infogram

نرم افزار رسم نمودار آنلاین Creately

Creately به شما در ایجاد، برنامه ریزی و همکاری در پلت فرم کمک می کند. این ابزار با برخی از محبوب ترین ابزارهای ترسیم بصری ادغام شده است که بیشترین انگیزه را برای رسد کسب و کار تضمین می کند. یک پایگاه مشتری وفادار که بالغ بر ۳ میلیون نفر است را به همراه دارد و به شما کمک می کند تا از بین بیش ز ۱۰۰۰ تمپلت انتخاب داشته باشید. نسخه عمومی برنامه رایگان است اما برای نسخه شخصی باید ۵ دلار در ماه به صورت سالانه و برای نسخه تیمی از ۲۵ دلار در ماه به صورت سالانه پرداخت کنید.

نرم افزار رسم نمودار آنلاین Creately

نظرات و پیشنهادات شما؟

با ۱۴ روش رسم و ساخت نمودار آنلاین امروز انزل وب شما می توانید برای ساخت انواع نمودارهای دایره ای، خطی، میله ای و غیره اقدام کنید. شما برای رسم نمودار سه بعدی آنلاین از چه ابزاری استفاده می کنید؟ تجربیات، نظرات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نحوه کشیدن جدول و چارت در فتوشاپ (Photoshop)
آموزش کامل تصویری نحوه کشیدن جدول و چارت در فتوشاپ
رسم نمودار سه بعدی، خطی، قطبی و.. آنلاین
آموزش رسم نمودار سه بعدی، خطی، قطبی، توابع ریاضی و.. آنلاین
آموزش کامل نحوه رسم نمودار خطی، ستونی و تابع در اکسل با فرمول و..
آموزش کامل نحوه رسم نمودار خطی، ستونی و تابع در اکسل با فرمول و..
انزل وب
معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۲۲

نظرات