آموزش نحوه تغییر آیدی انی دسک (AnyDesk)

آموزش نحوه تغییر آیدی انی دسک (AnyDesk)

انی دسک برنامه ای است که می‌توان با آن کامپیوتر را به دستگاه های دیگر متصل کرد. 🌐 با این برنامه می توانید دستگاه های دیگر، فایل‌ ها و برنامه ها را مدیریت کنید. به هر کاربر برای استفاده از برنامه یک آیدی اختصاص داده میشود. حال ممکن است بخواهید آیدی خود را تغییر دهید. در این مطلب از انزل وب به آموزش نحوه تغییر آیدی انی دسک (AnyDesk) میپردازیم.

نحوه تغییر آی دی انی دسک

?How to Change and Reset AnyDesk Address and ID

وقتی برای اولین بار برنامه انی دسک را روی کامپیوتر خود نصب می‌کنید، یک کد ID به شما داده می شود که مختص به دستگاه شما است. در واقع آن آیدی، آدرس دستگاه شما است. کاربران می توانند آیدی خود را تغییر دهند. در این مطلب از انزل وب نحوه تغییر رمز انی دسک را آموزش می دهیم.

نحوه تغییر آیدی در انی دسک

برای تغییر ایدی انی دسک باید به انتخاب کارکترها توجه کنید. آیدی می تواند شامل اعداد ۰ الی ۹، خط تیره، حروف بزرگ و کوچک، آندرلاین باشد.

نکته: تغییر ID انی دسک در دو زمان قابل تغییر است:

  • خرید اشتراک انی دسک
  • وقتی برای اولین بار برنامه را نصب می کنید.

در صورتی که از برنامه به صورت رایگان بهره می‌برید، تنها در زمان نصب می‌توانید آیدی را تغییر دهید و پس از آن دیگر امکان تغییر رمز انی دسک وجود ندارد. اگر هم اشتراک خریده باشید، تا سه بار می‌توانید آیدی را عوض کنید.

برای تغییر کد انی دسک این برنامه را باز کنید. روی Settings بزنید. سپس در پنجره جدید می توانید تنظیمات ID and Alias را ببینید. روی Choose Alias یا Change License بزنید.

تغییر آیدی anydesk

پنجره جدیدی باز می شود. در این بخش کادری وجود دارد که می توانید آیدی یا آدرس جدید را وارد کنید. این آیدی نباید تکراری باشد و توسط افراد دیگری انتخاب شده باشد. آیدی باید منحصر به فرد باشد.

تغییر آیدی در انی دسک

پس از تغییر روی Save یا Register کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شود.

روش دوم تغییر نام انی دسک

در روش دوم Reset AnyDesk ID، باید ابتدا انی دسک را ببندید. سپس به C:\ProgramData\Anydesk بروید. آیدی شما در service.conf قرار دارد. ابتدا از آن بکاپ بگیرید و نامش service_backup.conf بگذارید. سپس service.conf را پاک کنید. حال انی دسک را دوباره باز کنید تا بتوانید service.conf جدیدی ایجاد شود. اکنون به بخش آیدی نگاه کنید. ID شما عوض شده است.

برای یادگیری کار با ریموت دسکتاپ در ویندوز ۱۱، مطلب آموزش کامل تصویری استفاده از ریموت دسکتاپ ویندوز ۱۱ را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب نحوه تغییر آیدی AnyDesk را آموزش دادیم. آیا موفق به تغییر آدرس انی دسک شدید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

17 روش حل مشکل قطعی و اتصال برنامه AnyDesk در ویندوز 10 و ویندوز 11
۱۷ روش حل مشکل قطعی و اتصال برنامه AnyDesk در ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱
آموزش کامل نصب، تنظیمات و کار با نرم افزار AnyDesk جایگزین برنامه TeamViewer
آموزش کامل نصب، تنظیمات و کار با نرم افزار AnyDesk جایگزین برنامه TeamViewer
آموزش اتصال و استفاده همزمان از دو موس و کیبورد در کامپیوتر ، مزایا این کار چیست؟
آموزش اتصال و استفاده همزمان از دو موس و کیبورد در کامپیوتر ، مزایا این کار چیست؟

نظرات