گوشی های شیائومی ارزش خرید دارند؟

گوشی های شیائومی ارزش خرید دارند؟

حتما نام گوشی های برند شیائومی حداقل یکبار در طی سال های اخیر به گوشتان خورده است و با آن ها آشنا شدید. این تلفن های هوشمندی که در حال رقابتی سنگین و پرحاشیه با سایر برندهای موبایل هستند، در مدت کوتاهی توانسته اند به گزینه محبوبی برای خرید گوشی بین مردم تبدیل شوند.

داستان شیائومی از کجا شروع شد؟

برند شیائومی در ایران مسیر جویای نام شدن و شناساندن خود به مردم را گذرانده و حالا سعی دارد تا با نقاط قوت و ویژگی های منحصر به فردی که دارد، خود را جایگزین بزرگان صنعت موبایل و تکنولوژی سازد. شیائومی برندی چینی است که به طور رسمی و توسط لی جون Lei Jun در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد و با پیشرفت و رشد چشمگیر خود در مدتی کوتاه تبدیل به گزینه عاقلانه‌ای برای خرید گوشی های هوشمند باکیفیت و ارزان قیمت تبدیل شد.

اولین گوشی شیائومی در سال ۲۰۱۱ میلادی و با عنوان mi1 عرضه شد و تولید محصولات شیائومی به سرعت برق و باد افزایش یافت. دلیل اصلی موفقیت و رشد انفجاری موبایل های این مجموعه قیمت و بودجه اقتصادی آن است. همچنین شیائومی محبوب ترین نوع رابط کاربری اختصاصی یعنی MIUI را در میان سایر سیستم عامل های موجود در بازار طراحی کرده است.

قیمت پایین نشانه بی کیفیتی نیست!

برند شیائومی به عنوان برند اقتصادی فروش تلفن همراه در ایران شناخته می‌شود. چرا که بودجه لازم برای خریداری گوشی های هوشمند آن پایین بوده و اغلب افراد جامعه با درآمدهای متوسط هم می‌توانند یک موبال کارآمد برای خود بخرند. در ضمن با وجود قیمت های مقرون به صرفه محصولات هوشمندش، هیچ تغییری در کیفیت و کارایی آن اعمال نشده است.

بیاید و آن تفکر قدیمی را کنار بگذاریم که برندهای چینی هر چه که تولید کنند بی کیفیت بوده و ارزش هزینه کردن را ندارد. شیائومی کاری کرده تا حس نکنید کالایی که در دست دارید متعلق به یک تولید کننده چینی است. کمپانی می نهایت تلاش خود را کرده تا با ارتقاء سطح رابط کاربری و ایجاد ظاهری جذاب برای موبایل های خود، تجربه‌ای هیجان انگیز را برای کاربران خود رقم بزند.

قدرتمندترین زیربرندهای شیائومی کدام ها هستند؟

گسترش و پیشرفت محبوبیت شیائومی بین طرفداران تکنولوژی سبب شد تا محصولاتشان را در خطوط تولیدی جدید و متنوعی به بازار عرضه کنند. هر کدام آن ها نیز ویژگی منحصر به فرد خود را داشته و برای کاربری خاصی طراحی شده است. البته زیر برند داشتن مختص به شیائومی نیست و اکثر قدرتمندان و تولید کنندگان مانند سامسونگ و اپل نیز خطوط تولیدی متنوعی را برای خود به وجود آورده‌اند.

قدرتمندترین زیربرندهای شیائومی کدام ها هستند؟

شناخته شده ترین لاین های تولیدی حال حاضر شیائومی عبارتند از:

  • خط تولید pocco: عرضه کننده محصولاتی پرقدرت برای بازی
  • خط تولید mi: برترین تولید کننده و سردمدار گوشی های بالارده
  • خط تولید ردمی redmi: تولید کننده محصولات میان رده شیائومی
  • خط تولید blackshark: تولید محصولاتی مناسب برای بازی و گیمینگ

خصوصیات منحصر به فرد شیائومی در یک نگاه

دلیل آنکه شیائومی توانسته به برندی پرطرفدار تبدیل شود و همه نظرها را به سوی خود جذب کند لزوما کیفیت و قیمت نیست! بلکه مجموعه ای از ویژگی هاست که در کنار یکدیگر امکان قوی تر دیده شدن شیائومی را به وجود آورده است. در ادامه به بررسی برخی از وجوه تمایزی که شیائومی را از دیگر برندها متفاوت می‌سازد خواهیم پرداخت:

  1. طیف گسترده تولیدات مقرون به صرفه:

شیائومی جز معدود برندهایی است که در سرعت تولید محصولاتش بسیار بالاست و در عین حال کیفیت همیشگی خود را حفظ می‌کند. در ضمن با استفاده از تجهیزات مناسب، عملکرد خود را به بهترین شکل ممکن حفظ کرده‌ تا رضایت کاربران را جلب کنند.

  1. طراحی دلربا و شیک گوشی های شیائومی:

شیائومی جز آن دسته از برندهایی است که ظاهر کالاهایش در فروش آن بسیار تاثیر گذار است. قاب پشت شیشه ای و آینه ای و رنگ هایی هیجان انگیز مانند آبی کمرنگ و سبز و صورتی از طراحی های جذاب گوشی های شیائومی است. ظاهر این موبایل ها به قدری زیبا ساخته شده که حتی اگر در کنار بزرگان بازار موبایل ایران مانند سامسونگ و یا آیفون گذاشته شود، نمی‌توان تشخیص داد که قیمت و هزینه ی خرید کدام یک از آن ها کمتر از دیگری است.

  1. رابط کاربری جذاب و با امکاناتی غیر قابل باور:

از یک برند تولید کننده گوشی هوشمند چینی انتظار می‌رود تا محصولاتی با رابط کاربری فاقد کیفیت و بدون امکانات تولید کند. اما شیائومی این طور نیست! رابط کاربری اختصاصی MIUI با هدف متفاوت بودن از سایر رابط های کاربری طراحی شده است. مدیران شیائومی سعی داشتند تا با در نظر گرفتن تمام نیازهای مخاطبان خود بهترین رابط را برای آن ها طراحی کنند.

  1. باتری و سخت افزارهای پرتوان:

با وجود قیمت پایینی که موبایل های شیائومی در بازار موبایل چین، هند و ایران دارند فکرها به سمت عدم استفاده از قطعات و تجهیزات با کیفیت سوق داده می‌شود. برخلاف تصورها نه تنها کیفیت قطعات سخت افزاری شیائومی پایین نیست بلکه توان و کارکردی نظیر به محصولات سایر رقبای هوشمند خود دارند.

  1. محصولات اقتصادی و پرکاربرد:

گوشی های شیائومی گوشی هایی پرکاربرد و با رنگ و طرح های متنوعی هستند که تمام نیازهای روزمره شما را رفع می‌کنند. این دستگاه ها با داشتن امکانات متعددی مانند دوربین های قدرتمند برای عکاسی و فیلمبرداری، توانسته اند به یکی از پرطرفدارترین‌های بازار تبدیل شوند.

خرید گوشی شیائومی؛ چرا و چگونه؟

تا به اینجا با ویژگی هایی که شیائومی را از سایر برندها متمایز می‌سازند آشنا شدیم و میتوانیم بگوییم که این برند پرچمدار چینی با داشتن قابلیت های متنوع به گزینه مناسبی برای خرید و فروش تبدیل شده است.

برای خرید محصولات شیائومی در ایران بهتر است تا از نمایندگی های معتبر و شناخته شده ای استفاده کنیم که نام آشنا بوده و با فروش بی‌نظیرش به مورد اعتماد ترین گزینه خرید گوشی تبدیل شده باشد. تسک میران ارائه دهنده گارانتی و ضمانت خدمات پس از فروش محصولات شیائومی به مردم کشور ایران است.

تسک میران؛ ‌تضمین کیفیت و اصالت

تسک میران فروشنده ای معتبر در ایران است که محصولات شیائومی را به روش های متنوعی از جمله راه دریایی و زمینی و حتی با راه های هوایی آن ها را وارد کشور می‌کند. سپس با خدمات و ضمانت پس از فروش محصول آن را در دسترس افرادی قرار می‌دهد که به دنبال گوشی های شیائومی هستند.

تسک میران؛ ‌تضمین کیفیت و اصالت

تسک میران به طور تخصصی به تعویض قطعات معیوب با تجهیزات اورجینال شیائومی می‌پردازد و با داشتن کادری مجرب و با تمام تلاش و توانایی های خود برای جلب رضایت و برقراری رفاه حال مشتریان خود فعالیت می‌کند.

منبع : (نمایندگی شیائومی در ایران)

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات