آموزش 6 روش دانلود رایگان عکس از شاتراستوک (Shutterstock)

آموزش ۷ روش دانلود رایگان عکس از شاتراستوک (Shutterstock)

سایت های مختلفی برای دانلود عکس وجود دارد. یکی از این سایت ها Shutterstock 📷 نام دارد. دانلود عکس از Shutterstock رایگان نیست و واترمارک آن روی تصاویر موجود است. حال اگر بخواهید تصاویر را بدون واترمارک دانلود کنید باید از روش های کمکی استفاده کنید. در این مطلب از انزل وب به آموزش ۷ روش دانلود رایگان عکس از شاتراستوک (Shutterstock) میپردازیم.

آموزش دانلود تصاویر از شاتر استوک به صورت رایگان

?How to Download Shutterstock Images Without a Watermark

شاتراستوک سایتی برای دانلود تصاویر باکیفیت است. برای دانلود تصاویر بدون واترمارک باید اشتراک آن را خریداری کنید. در نتیجه دانلود رایگان با واترمارک همراه خواهد بود. در این مطلب از انزل وب نحوه دانلود رایگان عکس های شاتر استوک با کیفیت اصلی و بدون واترمارک را آموزش می دهیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

دانلود عکس شاتر استوک رایگان توسط سرویس های واسط

برای دانلود رایگان تصاویر سایت شاتر استوک وارد این سایت شوید و تصویر موردنظر را انتخاب کنید.

دانلود عکس شاتر استوک رایگان

حال URL تصویر را کپی کنید.

دانلود عکس شاتر استوک رایگان

سپس به سایت Nohat بروید.

دانلود عکس شاتر استوک رایگان

URL عکس را در کادر سرچ این سایت وارد کنید. کمی صبر کنید تا تصویر موردنظر به صورت خودکار دانلود شود.

از سایت Sharedvn هم می‌توانید تقریبا به همین شکل استفاده کنید.

دانلود رایگان عکس از شاتراستوک از خود سایت

برای دانلود رایگان وکتور از شاتر استوک می توانید از ده عکس رایگانی که هر کاربر می تواند دانلود کند، استفاده کنید. به این سایت بروید. روی دکمه Signup بزنید. سپس اطلاعات لازم را وارد کنید. با ساخت کاربری می‌توانید ده عکس را به صورت رایگان و بدون واترمارک دانلود کنید. کافی است روی تصویر کلیک کنید. سپس عکس دانلود می شود.

دانلود رایگان عکس از شاتراستوک

روش دانلود عکس از شاتر استوک با فیس بوک

برای دانلود رایگان فوتیج از شاتر استوک مرورگر موزیلا را باز کنید. حال وارد اکانت فیس بوک خود شوید. حال به بخش Facebook ads بروید. در گوشه بالا و سمت راست روی گزینه Create بزنید و Single image را انتخاب کنید. در سمت چپ روی گزینه انتخاب عکس بزنید. پنجره ای باز می شود. روی Stock image بزنید. کیورد تصویر را وارد کنید. باید تصویر خود را از میان عکس ها پیدا کنید. سپس روی Enter بزنید.

در پایین و سمت چپ بخشی برای ورود URL وجود دارد. می توانید هر آدرسی را خواستید وارد کنید. حال همه چیز را SAVE کنید. اکنون باید روی آیکون چشم در کنار SAVE بزنید. با این کار پیش نمایشی از آن را می توانید مشاهده کنید. لینک آن را کپی و در پنجره دیگری باز کنید. روی تصویر باز شده راست کلیک کنید و View page را بزنید. در پنجره جدید روی آیکون مدیا بزنید. در اینجا لینک تمامی تصاویر ADها را می‌توانید مشاهده کنید. باید تمامی تصاویر را در حالت پیش نمایش باز کنید. حال SAVE AS را بزنید و تصویر را ذخیره کنید.

دانلود رایگان عکس از شاتراستوک

نحوه دانلود عکس از شاتر استوک: استفاده از ابزارهای حذف واترمارک

برنامه های مختلفی برای حذف واترمارک عکس وجود دارد. اکثر ابزارهای آنلاین حذف واترمارک رایگان هستند. این ابزارها شرایط مختلفی دارند و برخی از آن‌ها کیفیت های مختلفی را ارائه می دهند.

برای یادگیری حذف واترمارک مطلب ۶ روش حذف لوگو و متن از روی عکس و فیلم در اندروید را مطالعه کنید.

سایت دانلود عکس از شاتر استوک: Getpaidstock

برای دانلود عکس از شاتر استوک وارد این سایت شوید. روی عکس موردنظر کلیک کنید. سپس لینک آن را کپی کنید.

دانلود رایگان عکس از شاتراستوک

حال به سایت Getpaidstock بروید. لینک را وارد کادر کنید و روی دکمه Download بزنید.

دانلود رایگان عکس از شاتراستوک

روی عکس راست کلیک کنید و Open link in new tab را انتخاب کنید.

دانلود رایگان عکس از شاتراستوک

حال روی عکس راست کلیک کنید و Save image as را انتخاب کنید.

دانلود رایگان عکس از شاتراستوک

استفاده از سایت های جایگزین شاتراستوک

درست است که عکس مدنظر شما در سایت شاتر استوک قرار دارد اما سایت های دانلود عکس خوب دیگری هم وجود دارد:

استفاده از تصاویر این سایت ها رایگان است. با این حال میزان تصاویر آن ها به اندازه شاتر استوک نمی شود. اما می توانید در آن ها تصاویر باکیفیت و خوبی را بدون واترمارک پیدا کنید.

همچنین میتوانید توسط بهترین ترفندهای جستجو عکس در گوگل عکس مدنظر خود ر بدون واترمارک و با کیفیت اصلی پیدا و دانلود کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب به آموزش دانلود عکس از شاتر استوک پرداختیم. شما از کدام روش برای دانلود عکس شاتر استوک استفاده می کنید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات