معرفی و دانلود 10 تا از بهترین بازی حدس کلمات بهم ریخته فارسی اندروید

معرفی و دانلود ۱۰ تا از بهترین بازی حدس کلمات بهم ریخته فارسی اندروید

بازی های مختلفی برای گوشی های اندرویدی وجود دارد که شما میتوانید آن ها را برای سرگرمی نصب کنید. یکی از این بازی های جذاب بازی کلمات است. 🤔 در این مطلب از انزل وب به معرفی و دانلود ۱۰ بهترین بازی حدس کلمات بهم ریخته فارسی اندروید میپردازیم.

دانلود بازی کلمات رایگان اندروید

Download Best Free Android Persian Word Game

پیش از این در انزل وب به معرفی ۱۵ تا از بهترین بازی فکری اندروید برای بزرگسالان و کودکان پرداختیم. یکی از این مدل بازی های فکری که باعث سرگرم شدن و تقویت حافظه میشوند، بازی کلمات است. بازی حدس کلمات بازی است که شما باید از بین حروف به هم ریخته کلمات معنادار پیدا کنید. در ادامه به معرفی بازی کلمات بهم ریخته میپردازیم.

آمیرزا بازی کلمات تصویری

آمیرزا یکی از بهترین بازی های اندرویدی است که شما میتوانید آن را در گوشی خود نصب کنید و خود را سرگرم کنید. در بازی آمیرزا شما باید با استفاده از حروف کلمات معنادار برای خود بسازید. این بازی حجم کمی دارد، اما با همین حجم دارای بیش از ۱۵۰۰ مرحله است. این بازی با مراحل زیاد و مختلفی که دارد برای مدت طولانی میتواند شما را سرگرم کند. این بازی بخشی دارد که در آن میتوانید با سایر کاربران رقابت کنید. همچنین این رقابت آنلاین با کاربران واقعی رده بندی دارد و به شما رتبه ای تعلق میگیرد.

بازی کلمات آمیرزا

بازی کلمات آمیرزا انیمیشن های جالبی نیز دارد که شما را حین بازی سرگرم نیز میکند. موسیقی که برای پس زمینه بازی استفاده شده است تماما موسیقی های ایرانی و اصیل هستند. به غیر از موسیقی محیط هایی که عکس آن ها به عنوان پس زمینه استفاده میشود محیطی ایرانی و زیبا است. این بازی به دلیل اینکه ذهن شما را به چالش میکشد باعث تقویت هوش، حافظه و سطح معلومات شما نیز میشود.

فندق بهترین بازی کلمات

در بازی فندق شما فقط با کشیدن انگشت خود روی حروف میتوانید کلمات معنا دار بسازید و ساعت ها خود را سرگرم کنید. این بازی رابط کاربری آسانی دارد. این یعنی محیطی که بازی را انجام میدهید ساختاری ساده دارد و پیچیدگی ندارد. بازی فندق بالای ۹۰۰ مرحله متنوع دارد که در آن ها شما باید جمعا هزاران کلمه مخفی را حدس بزنید. در این بازی شما میتوانید مراحل قبل را مجددا مشاهده کنید.  همچنین در صورتی که یک مرحله خیلی سخت بود و شما نمی توانستید آن را حل کنید، گزینه ای وجود دارد که با استفاده از آن گزینه میتوانید از دوستان خود سوال را بپرسید و از آن ها کمک بخواهید.

بازی کلمات فندق

بازی کلمات فندق ظاهری جذاب و گرافیکی زیبا دارد، به صورتی که حین بازی از آن خسته نمیشوید. موسیقی نیز مانند آمیرزا از موسیقی ایرانی در آن استفاده شده است و میتوانید از موسیقی های آن نیز لذت ببرید. این بازی در تمامی گوشی و تبلت های اندرویدی قابل استفاده است و میتوانید آن را دانلود و نصب کنید.

بازی کلمات اندروید هزار داستان

هزار داستان یکی دیگر از بازی با کلماتی است که شما میتوانید آن را در گوشی اندرویدی خود نصب کنید و ساعت ها از بازی کلمات لذت ببرید. این بازی دارای داستان است و شما با حدس کلمات میتوانید داستان شهرزاد را نیز بشنوید. این بازی اندرویدی دارای بیش از ۱۱۰۰ مرحله است که هرکدام درجه سختی مختلفی دارد. این بازی را شما هم میتوانید به صورت آنلاین انجام دهید هم به صورت آفلاین وارد بازی شوید و مراحل آن را رد کنید.

بازی فکری کلمه برای بزرگسالان

این بازی قابلیت چت با سایر بازیکنان را نیز دارد. همانطور که گفته شد بازی به صورت روایت داستان است و شما میتوانید در این بازی داستان های هزار و یک شب را مطالعه کنید. بازی هزار داستان گرافیک و موسیقی جذابی دارد. بهتر است حین بازی برای شنیدن بهتر موسیقی از هدست استفاده کنید.

بازی کلمات فارسی سماور

در بازی سماور شما میتوانید با کشیدن انگشت خود بین حروف و انتخاب آن ها کلمات معناداری که مشخص شده اند را حدس بزنید. این بازی بسیار ساده و آسان است. در عین سادگی بازی به خاطر روند جذابی که دارد باعث میشود کنار گذاشتن آن سخت شود. سماور بیش از ۱۰۰۰ مرحله جذاب و متنوع دارد که هر مرحله درجه سختی متفاوتی دارد. این مراحل از دسته بندی های مختلفی ساخته شده اند. رد کردن مراحل این بازی باعث میشود اطلاعات عمومی شما بیشتر شود. به غیر از اطلاعات عمومی باعث میشود تا با مشاهیر جهان نیز آشنا شوید.

بازی حدس کلمه با حروف

همچنین مطلب ۸ تا از بهترین بازی های پانتومیم یا ادا بازی فارسی برای اندروید میتواند برای شما مفید باشد.

مرشد بهترین بازی کلمات

در بازی مرشد یک صفحه چوبی در اختیار دارید. شما باید از این صفحه چوبی حروف مناسب را انتخاب کنید و با استفاده از حروف کلمات معناداری بسازید. به غیر از کلمات اصلی برنامه یکسری کلمات مخفی هستند که با پیدا کردن آن ها میتوانید امتیاز اضافی بگیرید. این بازی دارای سه بازی مختلف درون خود هست و به دلخواه خود میتوانید یکی را انتخاب و بازی کنید. مرشد مراحل زیاد و مختلفی دارد به صورتی که برای مدت طولانی میتوانید با آن خود را سرگرم کنید. همچنین این مراحل به صورت مداوم بروز میشود و به مراحل آن اضافه میشود.

بازی حدس کلمه گروهی

محیط بازی، محیطی سنتی است که پس زمینه آن موسیقی ایرانی نیز پخش میشود که لذت بازی را چندین برابر میکند. این بازی دارای پشتیبانی است و زمانی که با مشکلی مواجه شوید میتوانید با پشتیبانی آن ارتباط برقرار کنید.

بازی حدس کلمات حاجی بادوم

بازی فکری حدس کلمات حاجی بادوم به شما کمک میکند تا با شخصیت های بامزه بازی هوش خود را تقویت کنید و لحظات خود را سپری کنید. این بازی صد ها مرحله جذاب و متنوع دارد. حاجی بادوم به صورت روزانه برای شما چالش هایی قرار میدهد. شما میتوانید به صورت روزانه در این چالش ها شرکت کنید و امتیاز جمع کنید. این بازی گرافیک بسیار زیبا و جذابی دارد همینطور روی شخصیت ها صداگذاری شده است که به همراه موسیقی حین بازی پخش میشود.

بازی حدس کلمات با حروف

همانطور که گفته شد طی کردن مراحل بازی با کلمات حاجی بادوم باعث میشود حافظه شما تقویت پیدا کند و همینطور دایره لغات شما را زیاد میکند. بنابراین اگر به دنبال یک بازی کلمات جذاب هستید میتوانید حاجی بادوم را در گوشی خود دانلود و نصب کنید و با خانواده خود لحظات شیرینی را سپری کنید.

بازی آنلاین واژه ها بازی با کلمات برای بزرگسالان

بازی آنلاین واژه ها به صورت رقابتی با یک حریف انجام میشود. این بازی به این صورت است که شما در وسط یک جدول هفت در هفت یک کلمه قرار میدهید، بعد از آن شما و حریف خود باید به صورت تصادفی کلمات معناداری را بسازید و در جدول قرار دهید تا یکی از شما ها برنده مسابقه شود. این مدل بازی نسبت به سایر مدل های بازی کلمات اندروید کمی متفاوت است و این جذابیت بازی را افزایش میدهد.

بازی حدس کلمات آنلاین

همانطور که گفته شد این بازی به صورت رقابتی با یک فرد دیگر انجام میشود. بنابر این، این بازی آنلاین است و به صورت آفلاین نیمتوانید از این برنامه استفاده کنید. این بازی قابلیت چت روم نیز دارد. یعنی شما حین بازی میتوانید با رقیب خود به صورت پیام گفت گو کنید. یکی دیگر از قابلیت های این برنامه امکان بازی با چند نفر است.

دانلود بازی کلمات فارسی اندروید قرقره

قرقره یکی دیگر از برنامه هایی است که میتوانید آن را نصب کنید و از آن استفاده کنید. در این برنامه شما باید حروف را بهم بچسبانید و از طریق حروف کلمات معنی دار درست کنید. اگر شما طرفدار بازی کلمات هستید بازی قرقره میتواند برای شما جذاب باشد. قرقره بازی ساده است که همه میتوانند آن را نصب کنند و بازی کنند. این برنامه گرافیک مناسبی دارد و فضای بازی جذاب است. همچنین این بازی یکسری راهنما دارد که میتوانید طی بازی در صورتی که در مرحله ای گیر کردید از راهنما استفاده کنید.

دانلود بازی کلمات

در ابتدا زمانی که برنامه را نصب میکنید، برنامه به صورت خودکار آموزش استفاده از برنامه و نحوه بازی کردن را به شما یاد میدهد تا راحت تر بتوانید از ویژگی های این بازی مانند راهنما استفاده کنید.

دانلود بازی کلمات مسترمخ

بازی مسترمخ یک چالش جذاب برای کسانی که بازی کلمات دوست دارند است. این بازی بیش از ۱۰۰۰ مرحله جذاب دارد که برای مدت ها شما را سرگرم میکند. این مراحل در دسته بندی های مختلفی قرار دارند. دسته بندی های مراحل شامل عمومی، ترانه، مذهبی، ورزشی، ایران گردی، ضرب المثل، زبان انگلیسی، سینما و دانشگاه میشود. در مستر مخ شما باید از بین حروف که به صورت مخلوط و نامرتب قرار دارند کلمات معنی داری پیدا کنید. با پیدا کردن کلمات معنی دار شما امتیاز دریافت میکنید. این بازی بخشی به نام رتبه بندی دارد که امتیاز و رتبه خود را در آن جا میتوانید مشاهده کنید.

دانلود بازی کلمات فارسی اندروید

در بخش رتبه بندی شما میتوانید امتیاز سایر کاربران را مشاهده کنید و اینگونه با کاربران دیگر بازی رقابت کنید. ابن برنامه در بخش مرحله روز، هر روز چالش های جدیدی برای شما قرار میدهد که میتوانید با انجام چالش ها امتیاز دریافت کنید و از امتیاز ها در گرفتن راهنمایی استفاده کنید. بازی مستر مخ به صورت هفتگی به صورت خودکار آپدیت میشود و مراحلی به آن اضافه میشود.

بازی حدس کلمات آنلاین نوقا

بازی حدس کلمات با حروف نوقا بهترین بازی حدس کلمات است که به صورت دو نفره قابل انجام است. به دلیل اینکه باید به صورت همزمان باید با یک کاربر دیگر بازی کنید این بازی آنلاین است. در این بازی شما و رقیب خود باید از بین حروف که صورت نامرتب قرار داده شدند کلمات معنی داری پیدا کنید تا امتیاز بگیرید. این بازی استیکر هایی برای شما قرار داده تا حین بازی بتوانید برای رقیب خود استیکر ارسال کنید. به غیر از استیکر صداهایی وجود دارد که میتوانید آن را انتخاب کنید تا برای حریف شما پخش شود و لذت بازی چندین برابر شود.

بازی کلمات بهم ریخته

بازی کلمات آنلاین نوقا در سه راند انجام میشود. بازیکن ها باید در این سه راند کلمات معنا دار را بسازند. هر بازیکنی که زودتر سه راند را تمام کند برنده این بازی میشود. هر بازیکن درجه ای در این بازی دارد و با گرفتن امتیاز این درجه افزایش پیدا میکند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز به معرفی چند بازی حدس کلمه گروهی و تکی فارسی پرداختیم. شما چه بازی حدس کلمه با حروف دیگری میشناسید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه بازی فکری کلمه برای بزرگسالان در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

منظور از نسخه مود شده بازی یا برنامه چیست؟ (راهنما کامل به زبان ساده)
منظور از نسخه مود شده بازی یا برنامه چیست؟ (راهنما کامل به زبان ساده)
معرفی و دانلود 15 تا از بهترین بازی کلمات انگلیسی اندروید و آیفون
معرفی و دانلود ۱۵ تا از بهترین بازی کلمات انگلیسی اندروید و آیفون
معرفی و دانلود 40 تا از بهترین بازی های استراتژیک اندروید جدید
معرفی و دانلود ۴۰ تا از بهترین بازی های استراتژیک اندروید جدید
معرفی و دانلود 14 تا از بهترین بازی ماشین اندروید جدید
معرفی و دانلود ۱۸ تا از بهترین بازی ماشین اندروید جدید

نظرات