بررسی 8 تا از بهترین سایت های معرفی جاذبه های گردشگری ایران

بررسی ۸ تا از بهترین سایت های معرفی جاذبه های گردشگری ایران

کشور ما پر از جاذبه های تاریخی و طبیعی است و مکان های دیدنی برای گردشگران وجود دارد. 🏞️ اگر اهل سفر هستید و می خواهید اطلاعات مفید سفر را یک جا پیدا کنید، می توانید از سایت های مختلفی استفاده کنید که در این زمینه فعالیت می کنند. در این مطلب از انزل وب به بررسی ۸ تا از بهترین سایت های معرفی جاذبه های گردشگری ایران میپردازیم.

سایت معرفی جاذبه های گردشگری استان های ایران

Best Websites for Iran Travel Information

برای کسب اطلاعات کامل درباره گردشگری در ایران می توانید از سایت های گوناگونی بهره ببرید. سایت هایی که اطلاعات خوبی به شما می دهند. در این مطلب از انزل وب قصد داریم بهترین سایت های معرفی جاذبه های گردشگری ایران را معرفی کنیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

سایت گردشگری ایران

سایت گردشگری ایران قابلیت های زیادی دارد. برای استفاده بهتر می تانید در سایت ثبت نام کنید. کافی است روی «ثبت نام کنید» بزنید و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. سپس می توانید با استفاده از سربرگ های زیر اطلاعات مختلفی دریافت کنید:

  • گردشگری: مقالاتی مختلف با موضوعات گردشگری
  • هتل: معرفی برترین هتل‌ها با اطالاعات لازم
  • فعالان گردشگری: معرفی فعالان گردشگری
  • ایران: معرفی جاذبه‌های گردشگری بر اساس استان ها. با کلیک روی نام هر استان می توانید مکان هتل هاف جاذبه های تاریخی و طبیعی و… را روی نقشه مشاهده کنید. هتل ها با قیمت های آنان درج شده اند و نقشه استان نیز در همان بخش قرار دارد.
  • آذربایجان: معرفی جاذیه های گردشگری کشور آذربایجان
  • تورها: معرفی تورها و اطلاعات آن‌ها
  • فروشگاه: امکان خرید لوازم سفر از فروشندگان معتبر

جاذبه های گردشگری ایران

کافی است روی بخش‌های مختلف کلیک کنید و اطلاعات لازم را پیدا کنید.

در پایین صفحه نیز نقشه کشور وجود دارد که با کلیک روی نام هر استان می‌توانید اطلاعات مختلف مربوط به آن را دریافت کنید. وقتی روی نام هر استان بزنید، نام شهرهای آن نیز نمایان میشود. با کلیک روی نام شهر هم می توانید اطلاعات کامل آن اعم از هتل، مناطق گردشگری و… را مشاهده کنید.

جاذبه های گردشگری ایران

سایت گردشگری گیلان و… سیری در ایران

در سایت سیری در ایران می توانید اطلاعاتی درباره جاهای بکر و دیدنی ایران به دست آورید. برای دیدن ناشناخته ترین مکان های ایران روی سربرگ ایران کلیک کنید و اطلاعات مختلف این سربرگ را که بر اساس استان دسته بندی شده مطالعه کنید. برای دین جاذیه های ایران به صورت دسته بندی شده، روی این سربرگ کلیک کنید. در بخش شهرهای ایران هم می توانید اطلاعات استان ها را به صورت دسته بندی شده مطالعه کنید.

سایت گردشگری گیلان

با کلیک روی سربرگ شهر به شهر می توانید مکان، شهر و… خاصی را در کادر وارد کنید و اطلاعات آن را مشاهده کنید.

سایت گردشگری گیلان

سایت جاهای دیدنی و سرسبز ایران: کارنوال

سایت کارنوال نیز از کامل ترین سایت ها در زمینه معرفی جاهای دیده نشده ایران است. در عین حال می توانید از خدمات عالی این سایت استفاده کنید و سفر خود را تنها با استفاده از یک سایت تکمیل کنید. کافی است در کادر نام شهر، استان و … را وارد کنید تا بتوانید اطلاعات کاملی را از آن به دست آورید. پیشنهاد می کنیم برای استفاده راحت تر از سایت، در آن ثبت نام کنید. کافی است روی آیکون آدمک در گوشه سمت چپ و بالا بزنید.

سایت جاهای دیدنی و سرسبز ایران

در بخش «کنترل سفر دست شماست» می توانید اطلاعاتی کامل درباره هتل‌ها، نقشه و مسیر مکان های دیدنی، تورهای مسافرتی، ویلا و اقامتگاه ها، پروازهای داخلی، اتوبوس ها و… پیدا کنید. کافی است روی آیکون مدنظر کلیک کنید. سپس صفحه ای باز می شود که اطلاعات کاملی را از موضوع موردنظر ارائه می دهد. به عنوان مثال، اگر روی تور مسافرتی کلیک کنید، می‌توانید اطلاعات تورهای موجود را بررسی کنید و در هر کدام که می خواهید ثبت نام کنید.

سایت جاهای دیدنی و سرسبز ایران

این سایت دارای برنامه ای برای اندروید و iOS است که می توانید روی گوشی خود نصب کنید. برای نصب برنامه به پایین صفحه بروید.

اگر به دنبال کار و اطلاعاتی در این زمینه هستید، مطلب بررسی ۶ تا از بهترین سایت های استخدام و کاریابی فارسی در ایران را مطالعه کنید.

رویایی ترین مکان های ایران در کجارو

کجارو سایت گردشگری بوشهر، تهران و… است که امکانات و خدمات زیادی دارد. برای استفاده بهتر از سایت می توانید روی آیکون آدمک آبی بزنید و در آن ثبت نام کنید. در این سایت می توانید نام شهر، جاذبه و… را در کادر جستجو کنید و اطلاعات مربوط به آن را مطالعه کنید. از بخش سربرگ ها هم می توانید جاذبه های گردشگری شهرهای مختلف، هتل های شهرها، راهنمای سفر از بخش مقاصد، رستوران های خوب شهرها و… را مشاهده کنید.

سایت جاهای دیدنی و سرسبز ایران

در پایین صفحه هم می توانید مطالب بلاگ را مطالعه کنید.

سایت گردشگری کرمانشاه، مازندران و… ویزیت ایران

سایت ویزیت ایران نیز از سایت های خوب در زمینه گردشگری است. با کلیک روی سربرگ مقصدها می توانید اطلاعاتی را در زمینه استان ها، شهرها، روستاهای گردشگری و ده شهر برتر برای سفر کردن مشاهده کنید. به عنوان مثال با کلیک روی استان ها، صفحه جدیدی باز میشود که نام استان های کشور در آن وجود دارد. با کلیک روی هر کدام می توانید اطلاعات مربوط به آن را مطالعه کنید.

در بخش جاذبه ها می توانید اطلاعاتی را در زمینه گردشگری زیارتی، تفریحی، تاریخی فرهنگی، ورزشی و… مطالعه کنید.

سایت جاهای دیدنی و سرسبز ایران

جالب ترین خدمات این سایت، بخش نقشه گردشگری ایران است. با کلیک روی این بخش وارد صفحه دیگری می شوید. سپس می توانید روی استان های مختلف کلیک کنید و تعداد جاذبه های گردشگری آن را در زمینه های مختلف زیارتی، طبیعی و… مشاهده کنید.

سایت جاهای دیدنی و سرسبز ایران

در بخش مراسم ها و مناسبت ها هم می توانید این موارد را در استان های مختلف مشاهده کنید و اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید. در قسمت اطلاعات کاربردی هم می توانید راجع به ویزا، آب و هوای هر استان و… مطالعه کنید.

سایت گردشگری ارومیه و… همگردی

سایت همگردی هم گزینه مناسبی برای آشنایی با شهرهای تفریحی ایران است. بهتر است در سایت عضو شوید تا بهتر بتوانید از خدمات استفاده کنید. با کلیک روی هر یک سربرگهای گردشگری، تور مسافرتی، سفرگردی، رستوران گردی، تفریح گردی و… می توانید اطلاعاتی را در این زمینه ها پیدا کنید. با وارد کردن نام مکان، شهر و… در کادر هم می توانید اطلاعات کاملی از هتل ها، مکان های دیدنی و… آن به دست آورید.

سایت گردشگری ارومیه

برای دیدن اطلاعات کامل تورها، هتل ها و… کافی است روی گزینه مورد نظرتان کلیک کنید. در پایین صفحه و بخش مجله نیز اخبار و اطلاعات به روزی وجود دارد.

در بخش پایینی صفحه اول، سربرگ های زیر وجود دارد:

  • گردش و سفر
  • رستوران و کافه
  • خرید و مد
  • ورزش و بازی
  • خدمات شهری، فرهنگ و هنر
  • ایرانگردی
  • جهان گردی
  • تخفیف ها
  • و…

با کلیک روی هر بخش می‌توانید اطلاعاتی را در آن زمینه پیدا کنید. به عنوان مثال با کلیک روی بخش رستوران و کافه می توانید رستوران ها و کافه های برتر را به همراه اطلاعات و نظر دیگران مشاهده کنید.

جاذبه های گردشگری ایران

همگردی دارای برنامه ای برای گوشی های اندروید است. به راحتی می توانید برنامه را در سمت چپ و پایین سایت پیدا کنید و نصب کنید.

اگر می خواهید هتل، ویلا و… اجاره کنید، پیشنهاد می کنیم مطلب معرفی و بررسی ۸ سایت برتر اجاره روزانه ویلا و خانه در ایران را مطالعه کنید.

پیدا کردن جاهای دیدنی ایران در بهار و… با Iran travel

سایت ایران تراول هم اطلاعات خوبی را در اختیار عاشقان سفر می گذارد. برای به دست آوردن اطلاعات کامل، کافی است نام مکان، شهر و… را در کادر وارد کنید و جستجو را آغاز کنید. علاوه بر این، می توانید با کلیک روی سربرگ های میراث ملی، این موارد را به صورت دسته بندی شده مشاهده کنید. در بخش مقاصد هم می توانید روی مقصد موردنظر کلیک کنید و اطلاعات کامل آن را پیدا کنید. این سایت اطلاعات خوبی را در زمینه اقامت، غذا، خرید و جاذبه های گردشگری هر شهر و استان فراهم می کند.

جاذبه های گردشگری ایران

با کلیک روی سربرگ «چیکار کنیم» چهار بخش باز می شود:

  • چی بخریم
  • چی بخوریم
  • کجا رو ببینیم
  • کجا اقامت کنیم

با کلیک روی هر بخش وارد صفحه دیگری می شوید که اطلاعات مفیدی را در مورد خرید سوغات، غذاهای محلی، بهترین هتل ها و اقامتگاه ها و… می توانید پیدا کنید.

در پایین صفحه هم می توانید مقالات و اخبار گردشگری را مطالعه کنید.

این سایت دارای بخشی به نام شخصیت شناسی سفر است. با کمک این آزمون می توانید ببینید چه نوع سفری برای شما بهتر است. در نهایت هم فهرستی از بهترین مکان های مناسب سفر با توجه به شخصیت شما ارائه می شود. برای استفاده از این تست کافی است روی شروع آزمون کلیک کنید و سپس به سوالات پاسخ دهید.

سایت گردشگری قزوین

اطلاعات اینستاگرام، فیس بوک و توییتر این سایت نیز در پایین صفحه و سمت چپ قرار دارد. با کلیک روی آیکون هر کدام می توانید وارد صفحه این سایت در شبکه های اجتماعی شوید.

اگر می خواهید کارهای تخصصی و فنی خود را به فردی کارآمد بسپارید، مطلب ۷ تا از بهترین برنامه و سایت های خدمات فنی و تخصصی فارسی در ایران را مطالعه کنید.

سایت جاذبه های گردشگری ایران و… گردشگری ۷۲۴

سایت گردشگری ۷۲۴ هم از سایت های خوب فعال در زمینه ایران گردی است. برای استفاده بهتر از این سایت می توانید با کلیک روی بخش ورود و ثبت نام، در سایت ثبت نام کنید. سربرگ های مختلفی در سایت وجود دارد که با کمک آن ها می توانید جاهای دیدنی ایران را ببینید و اطلاعات آن‌ها را مطالعه کنید. علاوه بر این بخشی برای معرفی اقامتگاه ها هم وجود دارد. در بخش غذاهای محلی هم می توانید ببینید هر استان چه غذای مخصوصی دارد که در سفر به آن مکان می‌توانید میل کنید.

در بخش سوغات هم اطلاعاتی درباره سوغات هر شهر و استان وجود دارد. این گونه هر زمان که به مکان موردنظر سفر کردید، می توانید به راحتی سوغات اصلی را تهیه کنید. در بخش مشاهیر هم اطلاعاتی درباره مشاهیر هر شهر و استان وجود دارد.

سایت گردشگری قزوین

با کلیک روی بخش مسیریابی سفر می‌توانید مبدا و مقصد را وارد کنید و بهترین مسیر برای سفر را مشاهده کنید. این سایت نیز دارای برنامه ای برای اندروید و iOS است که از پایین صفحه می توانید آن را پیدا کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب بهترین سایت های گردشگری و معرفی لوکیشن های خاص ایران و جاذبه های گردشگری ایران را معرفی کردیم. شما از کدام یک از این سایت ها استفاده می کنید و از خدمات کدام راضی تر هستید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

7 تا از بهترین برنامه و سایت های خدمات فنی و تخصصی فارسی در ایران
۷ تا از بهترین برنامه و سایت های خدمات فنی و تخصصی فارسی در ایران
معرفی و بررسی 8 تا از سایت های اجاره روزانه ویلا و خانه فارسی
معرفی و بررسی ۸ سایت برتر اجاره روزانه ویلا و خانه در ایران
5 تا از بهترین سایت های دریافت کد تخفیف فارسی
معرفی ۵ تا از بهترین سایت های دریافت کد تخفیف فارسی
بهترین سایت سوال و جواب فارسی و انگلیسی
معرفی ۱۳ تا از بهترین سایت سوال و جواب فارسی و انگلیسی

نظرات