آموزش استفاده از هوش مصنوعی ChatGPT در بینگ و مایکروساف ادج

آموزش استفاده از هوش مصنوعی ChatGPT در بینگ و مایکروسافت اج

بعد از موفقیت سریع چت ربات هوش مصنوعی ChatGPT 🤖 بسیاری از رقبا شروع به تبلیغ ابزارهای هوش مصنوعی خود در پلتفرم های شبکه اجتماعی کردند و شرکت هایی مانند مایکروسافت بعد از بررسی تقاضای رو به رشد یک بینگ جدید معرفی کرد که توسط Open AI ChatGPT طراحی شده است. در آموزش استفاده از هوش مصنوعی ChatGPT در بینگ و مایکروسافت اج امروز انزل وب ما می خواهیم به سوال چگونه از ChatGPT استفاده کنیم؟ به صورت ساده و خلاصه پاسخ دهیم، با ما همراه باشید.

استفاده از چت جی پی تی در موتور جستجو بینگ و مرورگر مایکروسافت ادج

How to Use ChatGPT on Microsoft Edge & Bing

ChatGPT برنامه چت و جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی است که به بحث داغ روز تبدیل شده است. امروز در انزل وب ما می خواهیم نحوه استفاده از چت جی پی تی در موتور جستجو بینگ و مایکروسافت اج را به شما آموزش دهیم اما قبل از آن باید به چند مورد توجه داشته باشید:

شما باید به لیست انتظار ملحق شوید تا موتور جستجوی کاملا جدید Bing را در اختیار داشته باشید. طبق گفته مایکروسافت در ۴۸ سال اول بیش از ۱ میلیون نفر برای دریافت بینگ جدید ثبت نام کرده اند.

در حالی که می توانید برای دسترسی سریع تر به بینگ جدید کارهای زیادی انجام دهید، هیچ تضمینی وجود ندارد که فورا به ChatGPT دسترسی پیدا کنید.

همچنین وقتی که در مورد استفاده از ChatGPT در مایکروسافت اج صحبت می کنیم باید از از بیلد Canary یا Dev Microsoft Edge استفاده کنید.

نحوه استفاده از چت جی پی تی در بینگ

قبلا در انزل وب نحوه اضافه کردن هوش مصنوعی ChatGPT به ورد را توضیح دادیم اما اگر تصمیم به استفاده از چت جی پی تی در بینگ گرفته اید در ادامه مراحلی وجود دارد که می توانید دنبال کنید:

مرورگر Microsoft Edge را باز کنید.

به آدرس bing.com/new بروید.

نحوه استفاده از چت جی پی تی در بینگ

حالا صفحه ای مانند عکس زیر مشاهده خواهید کرد. روی دکمه Join the Waitlist کلیک کنید.

نحوه استفاده از چت جی پی تی در بینگ

قبل از پیوستن به لیست انتظار مطمئن شوید که با اکانت مایکروسافت خود لاگین کرده اید. در مرحله بعد روی Access the new Bing faster کلیک کنید.

نحوه استفاده از چت جی پی تی در بینگ

حالا مایکروسافت از شما می خواهد که تنظیمات پیش فرض مایکروسافت را روی سیستم خود تنظیم کنید و برنامه مایکروسافت بینگ را نصب کنید. شما باید این کارهای را انجام دهید زیرا به شما کمک می کند تا نسخه جدید را سریعتر دریافت کنید. توجه داشته باشید که با انجام این کار باز هم یک دوره انتظار را باید پشت سر بگذارید.  کد QR را اسکن کنید و Microsoft Bing App را نصب کنید. حتما با اکانت مایکروسافت خود لاگین کنید.

نحوه استفاده از چت جی پی تی در بینگ

در همین حال می توانید چند نمونه که قبلا برای کاربران ارائه شده است را امتحان کنید. چند نمونه از پیش تعریف شده در Bing جدید وجود دارد که به شما امکان می دهد ChatGPT را تست کنید.

نحوه استفاده از چت جی پی تی در بینگ

برای تست چت جی پی تی به bing.com/new و بخش Ask anything بروید. حالا در اینجا چند نمونه از پیش تعیین شده را پیدا خواهید کرد. با کلیک روی به عنوان مثال نمونه Help me find a pet جستجوی بینگ در یک سربرگ جدید باز می شود و پاسخ ChatGPT را در سمت راست جستجو پیدا خواهید کرد.

 

نحوه استفاده از چت جی پی تی در بینگ

نحوه استفاده از چت جی پی تی در مایکروسافت اج

همانطور که در بالا توضیح دادیم تنها در صورتی می توانید از ChatGPT برای اندروید و سیستم خود استفاده کنید که یک دوره انتظار را پشت سر گذاشته باشید. اگر مایکروسافت به شما امکان دسترسی به ChatGPT را می دهد می توانید بلافاصله آن را در مرورگر اج استفاده کنید. تنها چیزی که باید توجه داشته باشید این است که باید از بیلد Canary یا Dev Microsoft Edge استفاده کنید.

نحوه استفاده از چت جی پی تی در مایکروسافت اج

بیلد Microsoft Edge Canary یا Dev را از صفحه Microsoft Edge Insider دانلود کنید و آن را روی دستگاه خود نصب کنید. پس از نصب، برنامه را باز کنید و وارد اکانت مایکروسافت خود شوید. برای دسترسی به ChatGPT، روی آیکن Discover در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.

حالا می‌توانید از چت مبتنی بر Bing ChatGPT مستقیماً از برگه Discover استفاده کنید. با این حال، اگر هنوز در لیست انتظار هستید، نمی‌توانید از جستجوی Bing (ChatGPT) در برگه Discover Microsoft Edge استفاده کنید.

نحوه استفاده از چت جی پی تی در مایکروسافت اج

حالا می توانید برای استفاده از ۸ تا از بهترین ترفند های مرورگر اج (Microsoft Edge) هم اقدام کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

اگر جزو کاربرانی بودید که برای نحوه استفاده از ChatGPT در ایران سرچ کردید امیدواریم با آموزش استفاده از هوش مصنوعی ChatGPT در بینگ و مایکروسافت اج امروز انزل وب توانسته باشید اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنید. تجربیات استفاده از چت هوش مصنوعی ChatGPT خود را در بخش نظرات این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

8 روش دسترسی به چت جی پی تی 4
۸ روش دسترسی به چت جی پی تی ۴ (GPT-4) رایگان
آموزش نحوه ترجمه در چت جی پی تی (ChatGPT)
آموزش نحوه ترجمه در چت جی پی تی (ChatGPT)
17 ابزار و سایت تولید محتوا با هوش مصنوعی به زبان فارسی ، انگلیسی و..
۱۷ ابزار و سایت تولید محتوا با هوش مصنوعی به زبان فارسی ، انگلیسی و..
آموزش کامل 12 روش استفاده از چت جی بی تی ChatGPT در اندروید و آیفون
آموزش کامل ۱۲ روش استفاده از چت جی بی تی ChatGPT در اندروید و آیفون

نظرات