آموزش روش حذف کلی پیام های دایرکت اینستاگرام

آموزش ۲ روش حذف کلی پیام های دایرکت اینستاگرام

در حال حاضر افراد بسیاری در برنامه اینستاگرام عضو هستند. همان طور که می دانید، اینستاگرام برنامه‌ای برای به اشتراک گذاری ویدیوها و تصاویر است. اما قابلیت دایرکت 💬 این برنامه که برای مبادله پست، پیام، تصاویر و … مورد استفاده قرار می‌گیرد، طرفداران زیادی دارد. در این مطلب از انزل وب به آموزش روش حذف کلی پیام های دایرکت اینستاگرام می‌پردازیم. پس اگر دایرکت های قدیمی زیادی دارید و می‌خواهید حذف کلی دایرکت اینستاگرام را یاد بگیرد، با ما همراه باشید.

نحوه حذف دسته جمعی دایرکت اینستاگرام

How to Entirely Delete Your Instagram Direct Messages

گاهی اوقات برای فروش یک صفحه اینستاگرامی به افراد دیگر نیاز به حذف کامل پیام های دایرکت اینستاگرام دارید. یا پیام‌های تبلیغاتی بسیاری دریافت کرده‌اید و تمایل دارید همه آن‌ها را به یک‌باره حذف کنید. البته بسیاری از دلایل دیگر نیز وجود داشته که سبب می‌شود شما به حذف کلی دایرکت اینستاگرام بپردازید.

آیا می‌توانید همه پیام‌های دایرکت اینستاگرام یکجا حذف کنید؟

متأسفانه این برنامه به خودی خود از قابلیت حذف کلی دایرکت های اینستاگرام پشتیبانی نمی‌کند. برای انجام این کار شما باید به صورت دستی همه چت‌ها را انتخاب کرده و سپس آنان را حذف کنید. اما خوشبختانه روش‌هایی وجود داشته که شما با استفاده از برنامه‌ای دیگر می‌توانید این کار را انجام دهید. در ادامه روش استفاده از برنامه‌های دیگر و سایر روش‌های خود اینستاگرام آموزش داده خواهد شد.

روش اول حذف یکجا دایرکت اینستاگرام در صفحات تجاری یا بیزنسی

برای اینکار باید صفحه شما تجاری باشد اگر صفحه شما تجاری نیست باید آن را به حالت تجاری تبدیل کنید. برنامه اینستاگرام خود را باز کرده و در گوشه سمت راست و بالا روی نماد دایرکت که شبیه به هواپیمای کاغذی است، ضربه بزنید.

حذف کلی دایرکت اینستاگرام در اپل

پس از باز کردن دایرکت، در بالای همه پیام‌ها شما با سه دسته بندی مختلف روبرو خواهید شد. این سه دسته بندی شامل: Primary، General و Requests است. حالا باید انتخاب کنید که می‌خواهید پیام‌های مربوط به کدام بخش را حذف کنید.

حذف کلی دایرکت اینستاگرام ایفون

با باز شدن دایرکت، روی نماد سمت راست بالا که شبیه به لیست بولت دار است، ضربه بزنید.

حذف یکجا دایرکت اینستاگرام تجاری یا بیزنسی

حالا باید همه مکالمه‌های را که می‌خواهید حذف شوند انتخاب کرده و سپس در گوشه پایین سمت راست روی گزینه Delete ضربه بزنید.

حذف یکجا پیام های دایرکت اینستاگرام

پس از انتخاب این گزینه باید تأیید کنید که می‌خواهید پیام‌هایتان حذف شوند. توجه داشته باشید که این روش همانند روش حذف دوطرفه پیام در اینستاگرام نیست. با انجام این عمل افراد مقابل همچنان می‌توانند پیام‌ها را در دایرکت خود داشته باشند.

حذف کلی پیام های دایرکت اینستاگرام

روش دوم حذف کل دایرکت اینستاگرام با استفاده از برنامه AutoClicker

AutoClicker آیفون و AutoClicker اندروید را می‌توانید از سایت‌های معتبر ایرانی دانلود کنید. این برنامه سبب می‌شود که ما دیگر نیازی به اسکرول صفحه به پایین و انتخاب گزینه‌های بسیار نداشته باشیم. اگر بخواهید از این برنامه استفاده کنید، قابلیت‌های جذاب آن شما را شگفت زده خواهد کرد. پس بیاید یکی از قابلیت‌های این برنامه حذف کلی دایرکت اینستاگرام را یاد بگیریم.

برنامه اینستاگرام و سپس برنامه AutoClicker را اجرا کنید.

حذف کلی دایرکت های اینستاگرام با برنامه AutoClicker

حالا در بخش Multi Targets Mode روی Enable ضرب بزنید. این کار به شما کمک می‌کند که به چندین نقطه مختلف با تأخیر ضربه بزنید.

برنامه حذف کلی دایرکت اینستاگرام

به صفحه پیام‌های دایرکت خود بروید. ابزارهای برنامه AutoClicker در سمت چپ صفحه نمایش فعال شده‌اند. روی نماد مثبت (+) سبز رنگ ضربه زده و نگهدارید. با این کار دایره‌ای با عدد ۱ در داخل آن برای کشیدن سریع ایجاد می‌شود. حالا این دایره را از روی اولین چت موجود به سمت پایین بکشید.

حذف یکجا پیام های دایرکت اینستاگرام با AutoClicker

در این مرحله دایره دومی را که در دایره اول قرار دارد، حرکت دهید. سپس روی دایره ضربه زده و منتظر بمانید که کادر تنظیمات برای کشیدن صفحه به پایین باز شود. کادر تأخیر یا delay و کادر زمان کشیدن یا swipe time را روی ۱۰۰۰ میلی‌ثانیه تنظیم کنید. حالا با ضربه زدن روی OK تنظیمات را ذخیره کنید.

حذف کامل پیام های دایرکت اینستاگرام

در اینستاگرام روی اولین چت دایرکت ضربه‌ای طولانی زده که بتوانید متوجه شوید ضربه‌های بعدی را باید در کجا اعمال کنید. پس از ظاهر شدن منوی زمینه برنامه، دوباره روی علامت مثبت سبز برای افزودن نقطه کشیده شدن، ضربه بزنید. حالا این نقطه را باید به محلی که در منوی برنامه گزینه Delete اضافه می‌شود، بکشید. با این کار این نقطه تبدیل به شماره ۲ شده و عدد ۲ در دایره نمایان خواهد شد.

در اینستاگرام روی خط Delete ضربه زده که دوباره حرکت رو به جلو آغاز شود. بار دیگر می‌توانید روی نماد مثبت سبز ضربه بزنید که نقطه کشیده شدن سوم نیز مشخص شود. حالا باید از منوی برنامه که در سمت چپ گوشی شما ظاهر شده است، روی نماد چرخ دنده یا تنظیمات ضربه بزنید و یک نام برای این خط انتخاب کنید. این خط را ذخیره کنید که هر زمان که بخواهید بتوانید از آن استفاده کنید.

حذف همه پیام های دایرکت اینستاگرام با استفاده از برنامه ای دیگر

برای اجرای این خطی که نام گذاری کرده‌اید، باید در منوی سمت چپ روی فلش آبی یا Run ضربه بزنید. هر زمان که بخواهید می‌توانید منوی موجود در سمت چپ را با غیرفعال کردن آن در صفحه اصلی برنامه AutoClicker خاموش کنید.

حذف یکجا پیام های دایرکت اینستاگرام در صفحات شخصی بدون ابزار جانبی؟

متأسفانه باید به شما بگوییم که امکان حذف کلی پیام‌های دایرکت در صفحات شخصی با برنامه خود اینستاگرام وجود ندارد. احتمالاً سازندگان اینستاگرام باور دارند که این قابلیت حذف کلی تنها برای صفحات تجاری مناسب است. با این حال ممکن است امکان حذف دایرکت اینستاگرام در آپدیت جدید این برنامه افزوده شود.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب سعی شد روش‌های حذف کلی دایرکت مورد بررسی قرار گیرند. با این که هنوز روشی کامل برای حذف دایرکت ها در برنامه اینستاگرام وجود ندارد، اما ما سعی کردیم که بهترین روش‌های ممکن را گرد هم آوریم. اگر تا به حال از این روش‌ها برای حذف کلی پیام‌هایتان استفاده کرده‌اید، می‌توانید تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

چرا نوت اینستاگرام نمیاد؟ روش های فعال سازی این قابلیت اینستاگرام
چرا نوت اینستاگرام نمیاد؟ روش های فعال سازی این قابلیت اینستاگرام
حل مشکل گیر کردن در حالت Posting یا Sending استوری یا پست اینستاگرام
حل مشکل گیر کردن در حالت Posting یا Sending استوری یا پست اینستاگرام
آرشیو اینستاگرام کجاست و چه کاربردی دارد؟ (پست و استوری در نسخه جدید)
آرشیو اینستاگرام کجاست و چه کاربردی دارد؟ (پست و استوری در نسخه جدید)
آموزش ۴ روش سریع سرچ اینستاگرام بدون عضویت

نظرات