دانلود آرشیو بهترین عناوین بازی فارکرای

دانلود آرشیو بهترین عناوین بازی فارکرای

بازی فارکرای یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تیراندازی اول‌شخص است که توسط کمپانی یو بی سافت در سال ۲۰۰۴ ارائه شده است. تاکنون نسخه‌های زیادی برای فار کرای ارائه‌ شده‌است که همگی آن‌ها را می‌توانید از سایت اینترنتی Bosgame.ir دانلود کنید. با ما همراه باشید تا در جریان داستان بازی‌های جذاب Farcry قرار بگیرید.

فارکرای ۱

فارکرای-۱ اولین سری از بازی‌های فار کرای است که در سال ۲۰۰۴ توسط استودیو Crytek آلمان توسعه داده شده‌است. داستان این بازی در مجمع‌الجزایر استوایی اتفاق می‌افتد. شخصیت اصلی این بازی یک کماندوی بازنشسته به نام جک کارور است که در جست‌وجوی روزنامه‌نگار زنی به نام والری کنستاین است. درواقع بازی از جایی شروع می‌شود که جک متوجه می‌شود والری توسط مزدوران ناپدید شده‌است. او به‌دنبال والری وارد جزیره می‌شود و اتفاقات جالب و هیجان‌انگیز در مسیر پیدا کردن والری برای او می‌افتد که باید در مقابل همهٔ آن اتفاقات، مبارزه‌گر خوبی باشد و زنده بماند.

کمپانی یو بی سافت به جهت گسترش فارکرای-۱ به کنسول‌های بازی، نسخهٔ Instincts بازی را در سال‌های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ ارائه داد. این نسخه‌ها کیفیت و وضوح تصویر را در سری اول بازی نداشتند، اما اضافه‌شدن سلاح‌ها و حالت‌های دونفره و چندنفره آنلاین یکی از ویژگی‌های خوب این سری ارائه‌شده از بازی فارکرای بود. دانلود بازی Farcry فارکرای

فارکرای ۲

نسخهٔ بازی فارکرای ۲ در سال ۲۰۰۸ ارائه شده‌است. قبل از شروع بازی، شما با ۸ کاراکتر روبه‌رو هستید که بر احساس شاخصه‌های بدنی می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. بعد از انتخاب شخصیت موردنظر، داستان بازی از فرودگاهی در آفریقا شروع می‌شود. مأموریت شما در این بازی این است که به‌دنبال شخصیتی به نام The Jackal بگردید و او را متوقف کنید. برای شروع به هتلی می‌روید و به‌دلیل بیماری بی‌هوش می‌شوید. قسمت هیجان‌انگیز بازی و شروع مأموریت‌ها از زمان به هوش آمدن شما آغاز می‌شود.

Far Cry 3

بازی فارکرای ۳ در سال ۲۰۱۲ توسط استودیو یو بی سافت منتشر شد. داستان این بازی فوق‌العاده جذاب و هیجان‌انگیز است و دربارهٔ چند دوست است که در جزیره‌ای گیر افتادند و هیچ راه نجاتی ندارند. شخصیت اصلی این بازی جیسون برودی است که به‌همراه دوستانش در حال برگزاری جشن کسب مجوز خلبانی رایلی، برادر کوچک‌ترش، هستند. دوستان جیسون تصمیم می‌گیرند که به چتربازی بروند، اما موقع فرود در جزیره‌ای اشغال‌شده به‌وسیلهٔ دزدان دریایی اسیر می‌شوند. جیسون در طی این بازی مأموریت دارد که دوستانش را از دست این دزدان دریایی آزاد کند.

Far Cry 3: Blood Dragon

بازی فارکرای-۳ نسخهٔ BD در آوریل ۲۰۱۳ ارائه شد. این بازی بانام فارکرای خون اژدها نیز شناخته می‌شود. در طی داستان بازی، زندگی رکس در سال ۲۰۰۷ بعد از یک جنگ هسته‌ای دنبال می‌شود. پس‌ازاین جنگ، زمین به وضع نابودی درآمده است و تلاش‌ها برای احیای آن ادامه دارد. در همین حین شخص خطرناکی به نام اسلون، در حال ساخت سلاحی به نام اژدهای سرخ است که توسط آن بتواند دنیا را از آن خود کند. ارتش آمریکا دو سرباز را برای نابودی نقشه‌های اسلون وارد جزیره می‌کند و قسمت هیجان‌انگیز بازی از اینجا شروع می‌شود.

Far Cry 3: Blood Dragon

Farcry 4

محبوبیت زیاد بازی فارکرای-۳ در بین گیمرها، کمپانی یو بی استودیو را به فکر انداخت که سری ۴ از این بازی جذاب را تولید کنند. این بازی در سال ۲۰۱۴ عرضه و ارائه شده‌است. داستان این بازی دربارهٔ شخصیتی به نام آجای است که طی اتفاقاتی مجبور به سفر به کشور کیرات می‌شود که درگیر جنگ داخلی است. در طی سفر، آجای با افرادی آشنا می‌شود که قصد کمک به او را دارند، اما طی اتفاقی توسط ظالم‌ترین پادشاه منطقه اسیر می‌شوند و تلاش‌ها برای رهایی از چنگال این مزدور ادامه دارد. داستان سری ۴ بازی فارکرای آن‌قدر جذاب است که برخی از گیمرها آن را به‌عنوان بهترین بازی بعد از سری ‌ ۳ Farcry می‌دانند. جهت دانلود این بازی هیجان‌انگیز می‌توانید به سایت Bosgame.ir مراجعه کنید.

نسخهٔ جدیدی از این بازی به نام Primal در سال ۲۰۱۶ تولید شد که تا حدی توانست ایرادات نسخه‌های قبلی را جبران کند. این بازی دربارهٔ شخصیتی به نام تاکار (Takkar) تنها بازمانده از قبیلهٔ Wanja است. تاکار درواقع شخصیت اصلی این بازی است که قصد دارد قدرت ازدست‌رفتهٔ قبیلهٔ خود را احیا کند.

فارکرای ۵

فارکرای-۵، پنجمین بازی اصلی از مجموعهٔ فار کرای است که در سال ۲۰۱۸ منتشر شده‌است. داستان این بازی در شهر خیالی هوپ کانتی (Hope Conty) در ایالت مونتانا آمریکا اتفاق می‌افتد. بازی دربارهٔ فرقه‌ای افراطی اتفاق می‌افتد که رهبر آن، جوزف سید، قصد دارد افکار و عقاید این فرقه را بازور و تهدید به مردم القا کند. شما در این بازی به‌عنوان معاون کلانتر شهر وظیفهٔ دستگیری جوزف سید را برعهده دارید. این بازی دارای ۳ پایان جذاب است که نتیجهٔ همهٔ آن‌ها شکست شماست.

بازی فارکرای New Dawn در ادامهٔ فارکرای-۵ تولید شده‌است. این بازی یکی از سه پایان بازی فارکرای-۵ را به ۱۷ سال بعد می‌برد. این بازی در فضای شهر هوپ کانتی اتفاق می‌افتد و شما را به‌عنوان شخصیت بازی در مقابل دو خواهر دوقلوی آدم‌کش قرار می‌دهد.

فارکرای ۶

بازی فارکرای ۶ توسط یو بی سافت در سال ۲۰۲۱ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس سری XS، ایکس باکس ۱ و رایانه شخصی منتشر شد. داستان این بازی دربارهٔ کشوری به نام یارا در جزیرهٔ کارائیب و مقابله با دیکتاتوری به نام آنتون کاستی لو است. آنتوان رهبر دیکتاتوری است که به‌شدت مردم یارا را تحت نظر دارد و آن‌ها را آزار می‌دهد. دراین‌بین، شخصیتی به نام دانی که از دست قوانین سخت‌گیرانهٔ آنتوان به ستوه آمده‌است، در حال تلاش برای فرار از یارا و پناهنده‌شدن به کشور آمریکاست. اتفاقاتی که در طی بازی برای دانی می‌افتد، آن را به یک جنبش مردمی علیه دیکتاتور پیوند می‌دهد.

فارکرای 6

سخن پایانی

بازی فارکرای یکی از جذاب‌ترین بازی‌ها در بین گیمرهاست که تاکنون نسخه‌های اصلی و فرعی جذابی برای آن تولید شده‌است. اگر شما هم با خواندن داستان جذاب بازی‌ها برای اجرای آن ترغیب شده‌اید، می‌توانید نسخه‌های آن را از سایت اینترنتی Bosgame.ir دانلود کنید و از انجام مأموریت‌های جذاب آن‌ها لذت ببرید. به نظر شما کدام نسخه از بازی Far Cry از همه جذاب‌تر است؟

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

  • ارشیا says:

    از بعد فارکرای ۳ دیگه سری بازی های فارکرای همش تکراری شد . فارکرای ۴ و ۵ که کلا تکراری بودن فقط پیشرفت گرافیکی و گیم پلی داشتن . تشکر بابت این مقاله

  • امیر says:

    عجب بازی های ، واقعا چندتاش نوستالژیکه