معرفی 11 تا از بهترین ویرایشگر صدا آنلاین

معرفی ۱۱ تا از بهترین ویرایشگر صدا آنلاین

اگر تا به حال برایتان پیش آمده است که به دنبال راهی سریع برای ویرایش صدا بگردید، ویرایشگر صدا آنلاین 🎵 می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما محسوب شود. با کمک این ویرایشگرها شما به راحتی و به صورت رایگان می‌توانید ویرایش‌های اولیه یا پیشرفته را روی موزیک یا صداهای ضبط شده انجام دهید. در این مطلب از انزل وب به معرفی ۱۱ تا از بهترین ویرایشگر صدا آنلاین خواهیم پرداخت.

سایت ویرایش صدا آنلاین

Websites to Edit Music , Voices and Audio Files Online

سایت‌های مختلفی وجود داشته که شما می‌توانید از آنان به عنوان ویرایشگر صدا آنلاین استفاده کنید. هر یک از آنان دارای ابزارها و ویژگی‌های منحصر به فرد بود که سبب تمایز آن با دیگری می‌شود. با استفاده از اطلاعات زیر می‌توانید مناسب‌ترین ویرایشگر را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

ویرایشگر صدا حرفه ای Soundation Studio

Soundation Studio ابزاری برای ویرایش موسیقی به صورت آنلاین با ویژگی‌های قدرتمند است. با کمک این سایت می‌توانید صدای خود را به همراه جلوه‌های صوتی، صدای سازهای مختلف و … ترکیب کنید. حتی می‌توانید آهنگ خود را ساخته و آن را منتشر سازید. از ویژگی‌های قابل توجه این سایت می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. آسان بودن کار با آن
  2. امکان به اشتراک گذاری موسیقی به صورت لینک
  3. برخورداری از منبع غنی صداهای مختلف و قابل استفاده

ویرایشگر صدا حرفه ای Soundation Studio

ویرایشگر موزیک حرفه‌ ای آنلاین Audio Tool

با کمک Audio Tool شما به راحتی و تنها با استفاده از مرورگر سیستم خود می‌توانید موسیقی خود را تولید کنید. این ابزار آنلاین دارای صدای سازهای موسیقی، پنلی برای میکس آهنگ و پنلی برای اضافه کردن جلوه‌های صوتی است. همچنین دارای ۲۵۰ هزار نمونه رایگان بوده که شما می‌توانید به راحتی به آنان دسترسی داشته باشید. ویژگی‌های قابل توجه این ویرایشگر صدا آنلاین شامل موارد زیر است:

  1. ساخت موسیقی تنها با استفاده از مرورگر سیستم
  2. منتشر شدن موسیقی ایجاد شده مستقیماً به سایر سایت‌های رسانه‌های اجتماعی
  3. برخورداری از آموزش‌های بسیار برای نحوه انجام کار با آن

ویرایشگر موزیک حرفه‌ ای آنلاین Audio Tool

ویرایشگر صدا آهنگ Twisted Wafe

Twisted Wafe سایتی برای ویرایش صدا بوده که برای ضبط، مسترینگ و کانورت صدا عالی خواهد بود. با کمک این سایت شما می‌توانید صدا را ضبط کرده، جلوه‌های VST اضافه کنید و آن را تقویت، عادی سازی یا محو کنید. ویژگی‌های زیر از سایت Twisted Wafe بسیار قابل توجه است:

  1. امکان ویرایش فایل‌های مونو تا طول ۵ دقیقه
  2. ذخیره کردن صدا در حافظه سرور و امکان شروع مجدد بدون ذخیره کردن فایل
  3. ضبط صدا به صورت مستقیم از طریق مرورگر وب

ویرایشگر صدا آهنگ Twisted Wafe

سایت Beautiful Audio Editor

Beautiful Audio Editor ابزاری برای تقویت و باکیفیت‌تر کردن موسیقی شما محسوب می‌شود. با کمک این ویرایشگر می‌توانید به موسیقی خود جلوه‌های صوتی اضافه کنید. این سایت همچنین دارای قابلیت تنظیم سرعت صدا بوده و کمک می‌کند که میزان صدا را به طوری منعطف در قطعه تولیدی خود کم کنید.

ویرایش آنلاین mp3 Beautiful Audio Editor

ویرایشگر صدا آنلاین Audio Joiner

Audio Joiner ابزاری عالی برای ترکیب صدا آنلاین است. با کمک این سایت می‌توانید چند آهنگ یا فایل موسیقی با فرمت‌های mp3، m4a، wav، و … را با یکدیگر ادغام کنید. با قابلیت Crossfade این سایت به راحتی می‌توانید آهنگ‌ها را با یکدیگر میکس کرده و کاملاً حرفه‌ای عمل کنید. از ویژگی‌های مهم این سایت می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. ویرایش تعداد نامحدودی از آهنگ‌ها و میکس آن‌ها با یکدیگر
  2. پشتیبانی از ۳۰۰ فرمت فایل صوتی

ویرایشگر صدا آنلاین Audio Joiner

سایت ویرایش صوتی Bear Audio

Bear Audio ابزار برش آنلاین صدا و آهنگ بوده که از هر نوع فرمت فایل صوتی پشتیبانی می‌کند. با کمک مرورگر خود و این سایت می‌توانید صداهای خود ویرایش کرده و نتیجه را با انجام مراحلی در فرمت‌های مختلف ذخیره کنید. Bear Audio می‌تواند صداها را برش داده، با یکدیگر ترکیب کند، به آنان جلوه‌ها و افکت‌های مختلف اضافه کند. مهم‌ترین ویژگی این سایت آن بوده که مبتنی بر HTML5 است و شما بدون نیاز به آپلود فایل روی سرور، می‌توانید آنان را ویرایش و ذخیره کنید. همین امر سبب افزایش سرعت کاربران می‌شود.

سایت ویرایش صوتی Bear Audio

ویرایشگر صدا حرفه ای Sodaphonic

Sodaphonic ابزاری عالی برای ویرایش صداهای ضبط شده یا هر فایل صوتی دیگر است. با کمک این سایت تنها کافی است فایل مورد نظرتان را در هر فرمتی که دارد از قبیل MP3، OGG یا WAV کشیده و در فضای سایت رها کنید. در این زمان شما می‌توانید به آسانی فایل را برش داده، بخشی از آن را حذف کرده یا با فایلی دیگر میکس کنید. از سایت Sodaphonic می‌توان برای ضبط صدا نیز استفاده کرد. این سایت تمام ویژگی‌های مورد نیاز برای ضبط صدا را داشته و شما می‌توانید به سرعت و تنها با کمک مرورگر سیستم خود اقدام به ضبط صدا کنید.

ویرایشگر صدا حرفه‌ای Sodaphonic

سایت ویرایشگر AudioTrimmer

AudioTrimmer ابزار ویرایشگر MP3 آنلاین است. اگر بخواهید قسمتی از فایل صوتی خود را برش دهید یا با دیگری ادغام کنید، به راحتی و به کمک این سایت می‌توانید آن را در چند مرحله انجام دهید. برای ساخت زنگ تماس خود می‌توانید از این ویرایشگر صدا آنلاین استفاده کرده و سپس آن را با فرمتی که برای گوشی شما مناسب است، دانلود کنید. این سایت دسترسی بالایی داشته و روی اکثر دستگاه‌ها از جمله تبلت و تلفن همراه کار می‌کند.

سایت ویرایشگر AudioTrimmer

ویرایشگر موزیک حرفه ای آنلاین Amped Studio

Amped Studio دارای ویژگی‌های واقعاً جالبی بوده که موسیقی سازان آماتور و حتی حرفه‌ای آنان را تحسین می‌کنند. این سایت دارای منبعی غنی از نمونه‌های موسیقی از پیش ساخته شده بوده و دارای تعداد بسیار زیادی جلوه‌های صوتی حرفه‌ای است. با کمک این سایت به طور مستقیم می‌توانید با سایر افراد روی پروژه‌ای همکاری کنید و با دوستان خود موسیقی بسازید. Amped Studio سایتی حرفه‌ای بوده و به شما امکان می‌دهد که ابزارهایی مثل میکروفون، گیتار و کیبورد را با استفاده از فناوری VST به آن متصل کنید.

ویرایشگر موزیک حرفه ای آنلاین Amped Studio

برش آنلاین صدا و آهنگ با CutMP3

اگر قصد شما تنها حذف بخشی از آهنگ یا صدا است، سایت CutMP3 گزینه‌ای خوب برای شماست. CutMP3 به شما امکان می‌دهد فایل‌های موسیقی MP3 خود را برش دهید. در این سایت نیازی به آپلود موسیقی نیست، تنها کافی است که در این سایت آهنگ خود را باز کرده و آن را برش دهید.

برش آنلاین صدا و آهنگ با CutMP3

سایت تبدیل صدای مرد به زن Metavoice

اگر تولید محتوا انجام می‌دهید و به دنبال سایت تغییر صدا به زن هستید، Metavoice گزینه‌ای عالی برای شماست. این سایت از هوش مصنوعی برای تبدیل صدای مرد به زن آنلاین استفاده کرده و صدای ضبط شده شما را به صدای مرد و زن تغییر می‌دهد. این تغییر صدا کاملاً احساسات انسانی موجود در آن را حفظ کرده و صدا را تبدیل به صدایی شبیه به ربات‌ها نخواهد کرد. (بدون تغییر لحن صدا) پس از ضبط صدا با این سایت ، گزینه‌های مختلفی از صدای زن و مرد وجود داشته که شما می‌توانید صدایتان را به آنان تغییر دهید.

سایت تبدیل صدای مرد به زن Metavoice

نظرات و پیشنهادات شما؟

همان‌طور که مشاهده شد سایت‌های مختلفی برای ویرایش صدا و تبدیل صدای مرد به زن و بالعکس وجود دارد. بنابراین ویرایش برای ویرایش موسیقی و صدا حتماً نیاز به نصب برنامه‌های حرفه‌ای نیست. شما می‌توانید تجربیات خود از استفاده از این سایت‌های ویرایشگر صدا آنلاین در قسمت نظرات با ما به اشتراک گذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بهترین سرویس های ساخت ویدیو کلیپ آنلاین رایگان
۱۶ تا از بهترین سرویس های ساخت ویدیو کلیپ آنلاین رایگان
حذف صدای فیلم آنلاین
آموزش تصویری ۲ روش حذف صدای فیلم آنلاین
باز كردن فايل اتوكد آنلاین
۵ روش مشاهده و باز کردن فایل اتوکد به صورت آنلاین
بهترین برنامه و سرویس های اصلاح غلط املایی فارسی آنلاین و آفلاین
۵ تا بهترین برنامه و سرویس های اصلاح غلط املایی فارسی آنلاین و آفلاین

نظرات