معرفی بهترین سرویس های تحریم شکن

معرفی ۸ تا از بهترین سرویس های تحریم شکن (DNS)

آیا نیاز به سایت هایی دارید که به دلیل تحریم باز نمیشوند و نمیتوانید از خدمات آن ها استفاده کنید؟ 🌐 در این شرایط برخی سرویس های قانونی وجود دارند که این تحریم ها را بی اثر میکنند. در این مطلب از انزل وب به معرفی بهترین سرویس های تحریم شکن توسط DNS میپردازیم.

سرویس های برای دور زدن تحریم های اینترنتی

 Best Services for Bypass Iran Internet Sanctions 

برخی از سایت های خارجی به دلایل مختلفی برخی از مناطق را تحریم میکنند. در نتیجه دسترسی افراد آن منطقه به سایت بسته میشود. این باعث میشود شما دسترسی به سایت مورد نظر نداشته باشید. با این حال برخی از سرویس ها هستند که با استفاده از آدرس IP آن ها و تغییر DNS در ویندوز خود میتوانید این تحریم ها را بی اثر کنید. در ادامه به معرفی چند DNS تحریم شکن میپردازیم.

هنگام استفاده از آدرس دی ان اس ها به جای / از . استفاده کنید.

سرویس شکن تحریم شکن برای اندروید و…

شکن یک نرم افزار برای دور زدن تحریم های اینترنتی است. برای استفاده از این ابزار هم میتوانید برنامه آن را نصب کنید هم میتوانید بدون نصب برنامه از آن استفاده کنید. شکن به راحتی با استفاده از تکنولوژی DNS میتواند تحریم های سایت های خارجی را در صورت فیلتر نبودن بی اثر کند. برای استفاده از این ابزار کافیست DNS دستگاه خود را به آدرس های گفته شده در سایت شکن تغییر دهید. این آدرس ها ۱۷۸.۲۲.۱۲۲.۱۰۰ و ۱۸۵.۵۱.۲۰۰.۲ هستند. بعد از تغییر DNS خود میتوانید وارد سایت های تحریم شده شوید.

تغییر ای پی برای دور زدن تحریم

تحریم شکن اینترنت Server.ir

سرویس پروکسی برای دور زدن تحریم Server.ir امکان ورود به سایت هایی که ایران را تحریم کردن را برای شما بوجود میاورد. این سرویس امکان دور زدن تحریم بازی ها و سایت های خارجی را با استفاده از دی ان اس های رفع تحریم بوجود میاورد. به غیر از ورود به اینگونه سایت ها شما میتوانید از خدمات آن ها نیز استفاده کنید. آی پی های این سرویس ۱۹۴.۱۰۴.۱۵۸.۴۸ و ۱۹۴.۱۰۴.۱۵۸.۷۸ هستند.

DNS برای دور زدن تحریم

تحریم شکن گوگل پلی و.. هاست ایران

با فعالسازی آنتی تحریم هاست ایران دیگر لازم نیست نگران تحریم های سایت ها باشید. با استفاده از این ابزار آنلاین به راحتی میتوانید تحریم ها را دور بزنید و از خدمات سایت ها و برنامه های خارجی استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آدرس های IP این سایت را روی DNS برای دور زدن تحریم تنظیم کنید. آی پی های این سرویس شامل ۱۷۲.۲۹.۰.۱۰۰ و ۱۷۲.۲۹.۲.۱۰۰ میشوند. با این کار دیگر حین ورود به سایت های خارجی با مشکلی مواجه نمیشوید.

پروکسی برای دور زدن تحریم

دانلود برنامه گذر از تحریم با لینک مستقیم برای رفع تحریم سایت های خارجی

سرویس بگذر یکی دیگر از ابزار هایی است که میتوانید از آن به عنوان تحریم شکن استفاده کنید و محدودیت سایت خارجی را بی اثر کنید. همچنین قبل از استفاده از آدرس های IP این سایت به عنوان DNS خود میتوانید آدرس سایت را در کادر این سایت وارد کنید و ببینید تحریم شکن روی آن اثر دارد یا خیر. در صورت اثر داشتن میتوانید از سرویس تحریم شکن بگذر استفاده کنید. آی پی های سرویس بگذر که با تغییر ای پی برای دور زدن تحریم میتوانید از آن استفاده کنید ۱۸۵.۵۵.۲۲۶.۲۶ و ۱۸۵.۵۵.۲۲۵.۲۵ هستند.

بهترین DNS برای دور زدن تحریم

تحریم شکن بازی وانیلا

تحریم شکن بازی وانیلا یک ابزار تحریم شکن ویژه و کامل است که میتوانید برای بازی ولورانت میتوانید استفاده کنید. به دلیل اینکه این تحریم شکن برای بازی ولورانت ساخته شده سرعت بالایی نسبت به سایر تحریم شکن ها دارد. این ابزار دارای هفت سرور از لوکیشن های مختلف با قابلیت اتصال هوشمند است. این باعث میشود در هر جایی سرعت مناسبی داشته باشید. برای استفاده از DNS برای دور زدن تحریم ها، وارد سایت شوید و برنامه آن را دانلود کنید. پس از دانلود برنامه آن و تغییر ای پی برای دور زدن تحریم میتوانید از خدمات این سرویس استفاده کنید.

دانلود تحریم شکن

دانلود تحریم شکن الکترو

پروکسی برای دور زدن تحریم الکترو به شما کمک میکند تا با بی اثر کردن تحریم سایت ها از خدمات سایت های خارجی استفاده کنید. این سرویس یکی از سرویس هایی است که بهترین DNS برای دور زدن تحریم را در اختیار شما قرار میدهد. برای استفاده از خدمات این سایت کافیست آدرس IP این سایت که شامل ۷۸.۱۵۷.۴۲.۱۰۱ و ۷۸.۱۵۷.۴۲.۱۰۰ میشود را به عنوان DNS خود تنظیم کنید.

تحریم شکن بازی

۴۰۳ آنلاین بهترین DNS برای دور زدن تحریم

۴۰۳ آنلاین سرویسی است که به کاربرانی که با تحریم های مختلفی در سایت ها خارجی مواجه میشوند کمک میکند. با تغییر دی ان اس های خود به آدرس آی پی این سرویس میتوانید به راحتی تمام سایت هایی که تحریم شده اند را باز کنید. آدرس های آی پی این سایت که میتوانید برای تغییر DNS برای عبور از تحریم استفاده کنید شامل ۱۰.۲۰۲.۱۰.۲۰۲ و ۱۰.۲۰۲.۱۰.۱۰۲ میشود.

دور زدن تحریم بازی ها

تحریم شکن قوی شاتل

شاتل یکی دیگر از سرویس هایی است که میتوانید از آدرس IP آن برای رفع تحریم سایت های خارجی استفاده کنید. آدرس های آی پی این سایت برای افرادی مناسب است که از اینترنت ADSL استفاده میکنند. در صورتی که از کاربران ADSL نباشید نمیتوانید از این سرویس استفاده کنید. برای استفاده از تحریم شکن شاتل و تغییر IP برای دور زدن تحریم از آدرس های آی پی ۸۵.۱۵.۱.۱۴ و ۸۵.۱۵.۱.۱۵ استفاده کنید.

عبور از تحریم با DNS در اندروید

اگر میخواهید بدون تحریم از گوگل پلی برنامه دانلود کنید میتوانید مطلب روش های دانلود مستقیم و بدون تحریم از گوگل پلی را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امنروز به معرفی و دانلود نرم افزار عبور از تحریم برای کامپیوتر و… پرداختیم. آیا شما به غیر از موارد گفته شده، با تحریم شکن لینوکس، ویندوز و… دیگری آشنایی دارید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه عبور از تحریم با DNS در اندروید در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

لیست کامل و تست شده بهترین DNS بازی آنلاین ، موبایل ، PS و..
لیست کامل و تست شده بهترین DNS بازی آنلاین ، موبایل ، PS و..
20 روش حل مشکل ارور DNS Server Is Not Responding ویندوز 11 ، 10 و..
۲۰ روش حل مشکل ارور DNS Server Is Not Responding ویندوز ۱۱ ، ۱۰ و..
آموزش جدید روش رفع ارور ریجن ایکس باکس
آموزش جدید نحوه رفع ارور ریجن ایکس باکس
آموزش 6 روش تست امنیت VPN و نشت DNS برای کارکرد صحیح آن
آموزش ۶ روش تست امنیت VPN و نشت DNS برای کارکرد صحیح آن

نظرات

  • ali says:

    کار نمی کنه

  • وحید says:

    با سلام.دوستان من سرویس وانیلا رو خریدم اما بدرد هیچی نمیخوره. الکی فقط پول و از اون مهمتر وقتت رو حروم میکنین.هر بازی رو من زدم نتونستم به واسطه این برنامه بدردنخورشون باز کنم بتونم پلی بدم.به پشتیبانیشونم که فقط تو دیسکورده پیام دادم بعد از حدود ۵ روز جوابمو دادن.اونم گفتن که ما اون بازی های تو رو نمیتونیم ساپورت کنیم.گفتم پس پولمو برگشت بزنین دیگه ازشون جوابی نیومد.دوستان نخرید همش کلاهبرداریه

  • مهدی says:

    وانیلا کلاه برداریه وقتی اکانت می خرید کار نمی کنه و اصلا راه پشتیبانی و شماره تماسی هم نداره

  • پارسا says:

    سرویس شکن و الکترو عالیست بقیشو کار نگیرید افرادی که با سایت ادوبی سر کار دارند حتما شکن رو نصب کنند و افرادی که مثل من دوست دارن داخل بازی هایی مثل cs:goپینگ خوب بگیرند الکترو رو نصب کنند واقعا چیز خوبین

  • حمیدقدیری says:

    هنوزاستفادهنکردم ولی بایدخوب باشه ممنون

  • mahyar says:

    اون برنامه وانیلا رسما کلاه برداریه و از همه کلاهبردار شمایید که تبلیغش میکنید کل اون برنامه که بابتش پول میدید یه دی ان اس عمومی قدیمیه که زیر گذاشتم و خیلی وقته کار نمیکنه.
    ۱۲۷.۰.۰.۱
    ۱۲۷.۰.۰.۲

    • احسان says:

      آدرس
      ۱۲۷.۰.۰.۱
      اشاره به سیستم خود شما داره
      این ای پی بله هیچ جایی اشاره نمیکنه

  • رضا says:

    هیچکدام کار نمیکنه.و اگر هم کار میکنه برا عموم نیست و فقط تبلیغه.

  • مینو says:

    برای آبدیت برنامه هامون که حق مسلم ماست بایدگدائی کنیم ؟لطف کنیدگوگل پلی رابازکنیدتابرنامه هارابه روزرسانی کنیم مایکت وبازاربه توانمندی کامل نرسیدنداصلاکار ، کار اونانیست ممنون

    • Hale says:

      منتظر بودن بگی

      • unknown error says:

        هاله‌ی نامسلمون… چیکارش داری؟ بزار اعتراضشو بکنه
        مینو عزیزم اعتراض کن ببینم به کجا میرسی خخخخخخخ

      • Artan says:

        داداش دستت میرسه و بالایی ها دست ب دست کن به اینو از طرف من برسه به آقا . شماها هیچ کدومتون اهل دور زدن تحریم نیستید ب چند دلیل . میگم ، شرکت ها بدنبال باز کردن تحریم ها نیستن چون اصولاً دست اون نیست و با دی آن اس ای پی اکسترنال شما عوض میشه ؟ نه . آیا ای پیتون رزیدنشال میشه ؟ نه . آیا ای آس پی پراکسی میشه ؟ نه . آیا موبایل پراکسی روتنشنال میشه ؟ نه . دی آن اس اصولاً ی ترجمه کنندست و دفتر تلفنه و کارش اینه که دامنه هارو که به هر ای پی پوینت شده می‌شناسه و فراخوانی میشه و اینکه فقط ی ۴۷ کروموزومی می‌تونه ب دی آن اس ایران و شرکت های اعتماد کنه چون تمام زندگیتون لاگ میشه و بیگ دیتاها اطلاعاتی به شرکت های تبلیغی و یا امنیتی فروخته میشه با قیمت های نگم براتون . وی پی آن کارش دور زدن تحریم نیست . فیک کردن هویت و موقعیت جغرافیایی نیست . هیچ متدی . هیچ پروتکلی از هیچ دیتاسنتری . این آقایی هم ک خودش کارشناس و تحصیل کرده معرفی کرده و این مقاله رو نوشته زنده می‌خوامش . دوستای گلم . تنها راه فیک کردن ۱۰۰ ٪ و واقعی هویتتون پراکسی . آره پراکسی همون پراکسی راحت و دم دست …‌فقط با اجازتون اولا غیر قانونی این متد از پراکسی ها ک گفتم . خوشبختانه روسیه و اروپای شرقی و اسراییل هستن خوشگل ساپورتمون میکنن . متاسفانه بشدت بشدت گرون حتی واس خودشون چ برسه ما . معمولیش و داغونش از روزی ۱۰ دلار شروع میشه . تایم هاش ی هفته و ۱۵ روز و ۳۰ روز . مدل دیکش کیکی هست حجمی خودمون هرکیگ از ۵،۶ دلار ، یورو شروع میشه بدون تاریخ انقضا . خودشون اکستنشن دارن . داخل گوشی نمیشه مگ روت باشه . باید از مرورگرهای بشدت خاصی استفاده میکنه ک باید خوده شرکت یا کانفیگ بزنه یا معرفی کنه و همخوانی داشته باشه . وصل شدنش کاره خداست واقعا کاره خداست ولی پشتیبانی ها محشرن . سره چیزی ک اصلا کاربردی ندارن دعوا نکنید زنک زدم ب شاتل و شکن و یکی دیگه حتی نمیتونستند دی آن اس تعریف لغوی درستی بدند و وقتی گفتم چرا دروغ میکنید چ ا شر و ور تحویل مردمم میدید قطع کرد ! هیچ آموزش و آشنایی تو محتوای فارسی نیست ازش چون قانونی هم نیست کشورهای سخت گیر مث آلمان و غرب اروپا و …‌ اصلا نه اجازه میدن همچین سایتی بالا باشه و کاربراشونو بشدت جریمه میکنن . چون واقعا راهی نیست برای لو رفتن . هیچی . تصور کن انتخاب میکنی با https وصل ای پی خارجیت بشی به کشور هند ، ایالت مومبای . شهر پراداش . منطقه ی غربی . خ گاندی . ک‌ ۶۷ پلاک صفر . طبقه ی زیر زمین . میتونی انتخاب کنی آس آس پی باشه مث پارس آنلاین یا آسیا تک یا پیشگامان و … و متد دی آس ال و ای پی ثابت . یا انتخاب کنی همین حالت رو فقط دیگه آدرس و رزیدنشال نداری چون موبایله و اپراتوری میشه انتخاب ایرانسل همراه یا شاتل و براتون ی دنیا سوال بوجود اومده . نه جابشون اشتباهه فوت پرینت و فینکر پرینت فیک نمیتونه ای پی تو رو رئال کنه . ای پیتون واقعا متعلق به این اپراتورها یا ای آس پی ها میشه . با کمک روت و دیتا فورواردینگ . و دیگه اطلاعات شما کثیف و فینکرپرنتی نمیشه چون اطلاعاتتان از تانلی رد نمیشه نه دست نمیخوره فقط رکوئست شما میدید می‌ره به اون شرکت خدمات دهنده اونجا اطلاعات بر اساس مقصد باز روت میشه یا اصلا نمیره و مستقیم می‌ره ب سمت دیوایسی که ای پی و دوتا پورت و یوزر و پسش دادن بهتون گاهی API هم میدن راحت شین . راحتش کنم . من لندن هستم . شما بهم میگی برو واسم تو آمازون کلاد یا aws رجیستر ولید کن . ک کارت ولید هم میخواد . حالا دوستانی ک اکانت های شرکت های حساسی مثل هتزنر . دیجی اشن . آلفا . ای او نوس و … میفروشن و میگن فعال سازی با ایمیل اختصاصی خودمون . ه ه . حق ندارید میل و پسسورد و ریکاوری میل هیچ وقت عوض کنید . ضمانتش در حد لاگین . لاگین بزنی بره تمامه . خب تابلو طرف اگر لاگ این نوتیف فعال کرده باشه سریع حساب ساسپند می‌کنه یا پس عوض می‌کنه . راحب ی سری حساب ولید می وایز و … اونارو هم کراک میکنن با کانفیگ مخصوص خودش و یا ویندوز سرور پراکسی پول های( استخر پراکسی ) رایگان چند صد هزار تایی‌ .فک کنم تا اینجا کافی بود هم دوستان آشنا بشن با کار هم دوست جوون مقاله نویسمون بیشتر تلاش کنند و تخصص و دانش و تجربه و اطلاعات و مطالعه بیشتر و بحق و بروز تر کسب کنند . ! راستی من کارشناس نرم افزارم حدود ۱۳ ساله و آکادمیک ک اصن قبولش ندارم غیر دانشگاه شریف و امیرکبیر . و حدود دو سالم کارم فقط دور تحریم ها و دادن خدمات و آیتم به مردم برای تبلیغ نمیومدم . چون اصولاً وقتی ای دی و اطلاعاتی ازم نباشه براتون چ تبلیغی . دلم خواست روشنتون کنم . بچه ها ی وی پی آس ۵ دلاری بخرید خوب . خودتون دی آن آسای کلادفلر ست کنید روش و دیتاسنترتون ای پیش رنتال و اجاره ای نباشه مثل p. Q . Aeza . Vps 2day . Bluevps یا کلا شرکت هایی ک از رایپ ای پی میخرن تازه ی ماه طول می‌کشه تمام دنیا و آس ای پی ها با دی انس بتونن این ای پی ها رو انشکلی ک دیتاسنترش میخواد نشون بدن . سخت داره میشه میدونم بخوام بگم اذیت میشید . منم ساده گویی بیشتر ازین بلد نیستم تبدیل ب سر گویی میشه . موفق باشید عزیزای من . یادتون نره تنها استاد و دوست و دانشگاه و معلم و … شما خودتون و گوگل و بینک و فروم های خارجی و محتوای خارجی یوتیوب هستند . هوش مصنوعی هم ک دیگه بهترین رفیقتونه فقط بیلط الکی نسوزونید پیشش . چون محاسبات هوش بشدت برق مصرف می‌کنه ۱۰۰ برابر ی سرچ ساده ی گوگل پس الکی باهاش لاس نزنید ب فمره کره زمین ک مال ما نیست از اولم نبوده باشید ما مهمونیم ک فاز آناناس برداشتیم شدیم صاب خونه .