آموزش 6 روش گذاشتن آهنگ روی عکس آنلاین

آموزش ۶ روش گذاشتن آهنگ روی عکس آنلاین

آیا تا به حال سعی کرده اید عکس و موسیقی را با هم ترکیب کنید؟ 🎶 اگر به این کار علاقمند هستید ما در آموزش ۶ روش گذاشتن آهنگ روی عکس آنلاین امروز انزل وب به شما نحوه انجام این کار را یاد خواهیم داد. با یاد گرفتن این کار می توانید بدون نصب نرم افزار جانبی موسیقی های مورد علاقه خود را با یک عکس زیبا ترکیب کنید و در صفحه اینستاگرام، فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی خود قرار دهید.

نحوه قرار دادن موزیک روی عکس آنلاین

How to Add Music to a Picture Online

یک فایل عکس معمولی وقتی فایل صوتی به آن اضافه می شود می تواند به یک ویدیوی جذاب تبدیل شود. کاربران اینستاگرام، فیس بوک، اسنپ چت و سایر شبکه های اجتماعی انواع محتوای ترکیبی را به دلیل سرگرم کننده بودن و جذاب بودن آنها دوست دارند. شما به هیچ چیز خاصی نیاز ندارید، فقط  به یک عکس، یک فایل موسیقی و مرورگر مورد علاقه خود را با کمی خلاقیت نیاز دارید.

Clideo بهترین سایت گذاشتن آهنگ روی عکس

گذاشتن آهنگ روی یک عکس ثابت آنلاین با ابزار آنلاین Clideo به سادگی امکان پذیر است. با استفاده از این برنامه آنلاین می توانید به تولید یک فیلم کوتاه از یک تصویر در ویندوز، مک، اندروید و آیفون بپردازید. شما نیاز به نصب هیچ برنامه ای ندارید و اگر با یک واترمارک کوچک در فایل نهایی مشکلی ندارید می توانید بدون صرف هزینه از Clideo استفاده کنید. رابط کاربری بسیار ساده است و برای استفاده از آن نیاز به مهارت خاصی ندارید. بنابراین بیایید مراحل انجام کار را در ادامه با هم بررسی کنیم:

اول از همه فایل عکس و موسیقی مورد نظر خود را آماده کنید، بعد لینک Video Maker را در مرورگر خود باز کنید و روی دکمه آبی Choose files کلیک کنید تا فایل عکس را از دستگاه خود آپلود کنید.

Clideo  بهترین سایت گذاشتن آهنگ روی عکس

یا روی فلش کنار این دکمه کلیک کنید تا بتوانید فایل ها را از فضای ذخیره سازی Google Drive یا Dropbox انتخاب کنید.

Clideo  بهترین سایت گذاشتن آهنگ روی عکس

وقتی که عکس پردازش شد، پیش نمایش آن و یک رابط بسیار ساده را با تایم لاین و چند گزینه در سمت راست مشاهده خواهید کرد.

Clideo  بهترین سایت گذاشتن آهنگ روی عکس

برای آپلود آهنگ خود، روی دکمه Add audio در پایین صفحه سمت راست کلیک کنید. درست مانند مرحله اول، می توانید در صورت لزوم از فلش کناری برای آپلود فایل از فضای ذخیره سازی ابری خود استفاده کنید. هنگامی که موسیقی آپلود شد می توانید تنظیمات طول و حجم آن را در صورت نیاز تنظیم کنید.

سپس به بخش Crop options درسمت راست بروید تا نسبت تصویر و طرح بندی تصویر خود را تنظیم کنید. به طور پیش فرض نسبت تصویر روی ۱۶:۹ تنظیم شده است. با این حال، اگر می خواهید از این فایل در اینستاگرام یا فیس بوک استفاده کنید می توانید از گزینه دیگری استفاده کنید.

در مرحله بعد، انتخاب کنید که آیا می خواهید تصویر شما زوم یا برش داده شود تا نسبت تصویر انتخاب شده را پر کند یا نیاز دارید که با حاشیه ها مطابقت داشته باشد.

در نهایت کنترل Image Duration به شما امکان می دهد مدت زمان ویدیوی نهایی را انتخاب کنید. As audio را در پایین لیست انتخاب کنید تا ویدیوی شما به اندازه فایل موسیقی شود.

در پایین صفحه، می توانید برخی از آمارهای مفید را مشاهده کنید که شامل اندازه ویدیو، فرمت نهایی و مدت زمان می شود. اگر فرمت MP4 پیش فرض چیزی نیست که می خواهید می توانید گزینه بعدی را انتخاب کنید.

Clideo  بهترین سایت گذاشتن آهنگ روی عکس

در نهایت برای اینکه موسیقی به عکس اضافه شود روی دکمه Export کلیک کنید و فایل نهایی خود را ذخیره کنید. اگر می خواهید چیزی را تغییر دهید همیشه می توانید با کلیک کردن روی دکمه Edit به صفحه قبلی بازگردید. در غیر این صورت می توانید فایل را روی دستگاه خود یا در Google Drive / Dropbox ذخیره کنید.

چگونه روی یک عکس اهنگ بزاریم؟ با Addmusictophoto

میکس عکس با اهنگ آنلاین با استفاده از ابزار آنلاین Addmusictophoto هم امکان پذیر است. برای استفاده از این ابزار رایگان به یک آهنگ MP3 یک عکس نیاز دارید. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، در کادر بالا شما می توانید فایل تصویری حداکثر ۲۵ مگابیتی را انتخاب کنید، در کادر پایین فایل صوتی MP3 حداکثر ۱۰۰ مگابیتی را می توانید انتخاب کنید و در نهایت روی دکمه Create Video کلیک کنید. بسته به مدت زمان فایل صوتی ممکن است این کار کمی طول بکشد. اگر قصد دارید روی استوری واتساپ خود آهنگ بگذارید می توانید از ۲ روشی که قبلا آموزش دادیم استفاده کنید.

چگونه روی یک عکس اهنگ بزاریم؟

میکس عکس با آهنگ در Lightxeditor

قبلا در انزل وب ۳ روش پیدا کردن و گذاشتن عکس کاور برای آهنگ به صورت آنلاین در کامپیوتر را به شما آموزش دادیم اما برای گذاشتن اهنگ روی عکس تکی می توانید از سایت Lightxeditor استفاده کنید. نحوه کار با این ابزار هم بسیار ساده است. در تصویر زیر همانطور که نشان داده شده است شما باید روی دکمه آبی رنگ Upload Image کلیک کنید و یا عکسی که دارید بکشید و در زیر دکمه آبی رها کنید.

میکس عکس با آهنگ در Lightxeditor

بعد از آپلود شدن عکس شما وارد صفحه ای می شوید که در سمت چپ یک سری آهنگ وجود دارد می توانید از بین این آهنگ ها انتخاب داشته باشید و یا روی سربرگ Upload کلیک کنید و موسیقی خود را از سیستم انتخاب کنید.

میکس عکس با آهنگ در Lightxeditor

همانطور که از پنل سمت چپ می توانید مشاهده کنید شما می توانید به فایل نهایی خود متن، استیکر، انیمیشن اضافه کنید. با کلیک کردن روی آیکن Play پایین صفحه می توانید به موسیقی انتخابی خود گوش دهید.

با کلیک کردن روی آیکن چشم در بالای صفحه می توانید پیش نمایش ویدیو خود را مشاهده کنید. برای ذخیره کردن فایل نهایی هم می توانید روی دکمه آبی Export کلیک کنید.

میکس عکس با آهنگ در Lightxeditor

میکس حرفه ای عکس با آهنگ و موزیک در Keevi

Keevi یک سایت میکس عکس با آهنگ حرفه ای است که نیازی به دانلود و نصب ندارد. شما می توانید مانند یک حرفه ای عکس ها و فایل های موسیقی خود را با هم ادغام کنید. در پنل آپلود Keevi گزینه هایی برای تصاویر خود از سیستم یا انتخاب عکس از هزاران عکس استوک بدون حق امتیاز وجود دارد.

میکس حرفه ای عکس با آهنگ و موزیک در keevi

اگر نیاز به استفاده از بیش از یک عکس را دارید روی Add Media کلیک کنید و Add Picture را انتخاب کنید. این روند را آنقدر تکرار کنید تا تمام عکس های شما در Keevi آپلود می شود. با کشیدن ترک های فرعی مربوطه در تایم لاین زمان شروع و توقف عکس ها را تغییر دهید.

میکس حرفه ای عکس با آهنگ و موزیک در keevi

 

به عنوان مثال یک عکس می تواند در ۱۰ ثانیه اول ظاهر شود و عکس دوم می تواند در ۱۰ ثانیه بعدی ظاهر شود. اگر می خواهید مدت زمان نمایش عکس را کاهش یا افزایش دهید روی دستگیره های روی لبه ها کلیک کنید و آن را بکشید.

میکس حرفه ای عکس با آهنگ و موزیک در keevi

وقتی نحوه چینش عکس های خود را آماده کردید وقت ان است که فایل صوتی خود را اضافه کنید. دوباره به Add Media بروید و Add Audio را انتخاب کنید. شما می توانید فایل صوتی خود را از سیستم انتخاب کنید و یا از لینک فایل های صوتی استفاده کنید. هنگامی که فایل صوتی خود را آپلود کردید می توانید با گرفتن دستگیره های موجود در لبه ها صدا را با عکس ها هماهنگ کنید.

اگر می خواهید بیش از یک فایل صوتی را آپلود کنید به Add Media بروید و Add Audio را انتخاب کنید و فایل صوتی خود را آپلود کنید. شما می تواید به تعداد مورد نیاز فایل های صوتی را اضافه کنید.

هنگامی که کارتان تمام شد می توانید روی Export کلیک کنید تا Keevi فرایند رندر را شروع کند.

میکس حرفه ای عکس با آهنگ و موزیک در keevi

می توانید فایل عکس و موسیقی خود را در قالب یک فایل دانلود کنید و یا آن را به عنوان GIF ذخیره کنید.

میکس آهنگ و عکس حرفه ای با VEED

با ویرایشگر ویدیوی قدرتمند VEED، می توانید موزیک ویدیوهای خود را تنها با استفاده از یک فایل MP3 یا هر نوع فایل صوتی و افزودن تصاویر به آن بسازید. می توانید از یک تصویر یا چند تصویر استفاده کنید. در پایان، همچنان یک موزیک ویدیو خواهید داشت که به صورت فایل MP4 اکسپورت شده است. به این ترتیب، با VLC Media Player، Real Player و سایر پخش کننده های رسانه محبوب سازگار خواهد بود. VEED نرم افزار رایگانی است که می توانید موزیک ویدیو خود را به صورت رایگان با آن بسازید. برای استفاده از این ابزار:

فایل MP3 خود را آپلود کنید بر روی Choose MP3 File کلیک کنید و فایل صوتی خود را از پوشه مد نظر خود انتخاب کنید و یا آن را بکشید و در ویرایشگر رها کنید.

میکس آهنگ و عکس حرفه ای با VEED

یک یا چند عکس را به فایل صوتی خود اضافه کنید. فقط روی Upload در منوی سمت چپ کلیک کنید و یا روی آیکن + در سمت راست کلیک کنید. شما می توانید هر تعداد عکسی که می خواهید را اضافه کنید.

میکس آهنگ و عکس حرفه ای با VEED

روی Export کلیک کنید. ویدیوی شما به صورت فایل MP4 در دستگاه شما دانلود می شود.

VEED به شما امکان می دهد یک عکس یا چند عکس را به فایل MP3 خود اضافه کنید و آنها را به یک موزیک ویدیو تبدیل کنید. عکس می تواند به عنوان هنر آلبوم عمل کند یا می توانید یک اسلاید عکس با موسیقی ایجاد کنید. نکته مهم این است که می توانید همه این کارها را به صورت آنلاین و مستقیما از مرورگر خود انجام دهید. نیازی به نصب اپلیکیشن نیست. ایجاد یک حساب کاربری رایگان است یا می توانید موزیک ویدیوی خود را به عنوان مهمان ایجاد کنید.

همچنین می توانید کلیپ صوتی MP3 خود را در تایم لاین ویرایش و تنظیم مجدد کنید. برای تقسیم آن، به سادگی نوار لغزنده را به مکان دلخواه خود بکشید و رها کنید و بر روی ابزار Split در بالای تایم لاین کلیک کنید. سپس می‌توانید هر کلیپ صوتی را بکشید و رها کنید تا آنها را دوباره مرتب کنید.

گذاشتن آهنگ روی یک عکس متحرک در Kapwing

برای گذاشتن آهنگ روی عکس آنلاین با استفاده از برنامه Kapwing ابتدا رسانه ای که دارید را آپلود کنید. اگر هم عکس دارید و هم موزیک آنها را مستقیما از دستگاه خود آپلود کنید و یا آدرس URL آن را در Kapwing وارد کنید.

گذاشتن آهنگ روی یک عکس متحرک در Kapwing

شما می توانید آهنگ یا عکس را از کتابخانه Kapwing انتخاب کنید و یا آنها را آپلود کنید. وقتی که آهنگ خود را آپلود کردید یک تایم لاین ایجاد می شود که در آن هم موزیک و هم عکس خود را مشاهده خواهید کرد. هر گونه ویرایشی که می خواهید روی پروژه خود انجام دهید.

گذاشتن آهنگ روی یک عکس متحرک در Kapwing

وقتی پروژه آماده شد روی Export کلیک کنید تا Kapwing پروژه شما را پردازش کند و بتوانید آن را در اینستاگرام، فیس بوک، توییتر و سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید آن را روی دستگاه خود ذخیره کنید و یا لینک فایل خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

گذاشتن آهنگ روی یک عکس متحرک در Kapwing

ویرایشگر ویدیوی آنلاین Kapwing کتابخانه وسیعی از موسیقی، افکت های صوتی و سایر آهنگ ‌های صوتی را در اختیار شما قرار می ‌دهد تا بتوانید آن را به هر عکسی که می خواهید اضافه کنید. همچنین می‌توانید صدا و تصویر خود را آپلود کنید، حجم فایل را می توانید بسته به رسانه اجتماعی که استفاده می کنید تغییر دهید. Kapwing صرفا مبتنی بر مرورگر است، بنابراین شما نیازی به دانلود یک برنامه یا نصب نرم افزار سنگین ندارید.

اگر کاربر اندروید هستید علاوه بر روش های بالا می توانید از ۱۱ روش گذاشتن آهنگ روی عکس که قبلا آموزش دادیم استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در آموزش ۶ روش گذاشتن آهنگ روی عکس آنلاین امروز انزل وب ما سرویس های آنلاین متنوعی را به شما معرفی کردیم. اگر شما سایت آنلاین دیگری برای ادغام آهنگ و عکس می شناسید و یا پیشنهادی دارید می توانید در بخش نظرات این مطلب با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات