آموزش 3 روش باز کردن بست کمربندی بدون بریدن و پاره کردن آن

آموزش ۳ روش باز کردن بست کمربندی بدون بریدن و پاره کردن آن

بست های کمربندی ➰ کاربرد های مختلفی دارند و برای بستن وسایل های گوناگون از آن ها استفاده میشود. خیلی از افرادی که از این بست ها استفاده میکنند به دلیل این که نمیدانند چگونه بست ها را باز کنند آن ها را با قیچی میبرند. در این مطلب از انزل وب به آموزش ۳ روش باز کردن بست کمربندی بدون بریدن و پاره کردن آن میپردازیم.

چگونه بست کمربندی را باز کنیم؟

?How to Open Cable Ties

بستن بست های کمربندی راحت است، اما باز کردن آن ها کمی پیچیدگی دارد. به همین دلیل اکثر افراد سعی میکنند که بست ها را پاره کنند. در صورتی که شما میتوانید این بست ها را به سادگی باز کنید و مجدد از آن ها استفاده کنید. در ادامه نحوه باز کردن بست کمربندی را بررسی میکنیم.

نحوه باز کردن بست کمربندی بدون پاره کردن آن و با باز کردن قفل بست

برای باز کردن بست کمربندی ابتدا باید قفل آن را پیدا کنید. اینگونه بست ها دو طرف دارند. یک طرف آن ها نوک تیز دارد. سر دیگر یک تیکه مکعبی دارد. این تیکه مکعبی قفل بست کمربندی است.

نحوه باز کردن بست کمربندی

بعد از مشاهده قفل بست، سر نوک تیز بست که از داخل قفل رد شده تا بسته شود را به سمت عقب خم کنید. با این کار قفل بست بیشتر مشخص میشود و راحت تر میتوانید ادامه کار را انجام دهید.

چگونه بست کمربندی را باز کنیم؟

سپس با استفاده از یک وسیله تیز مانند ناخن، میله و… قفل بست را به سمت بالا فشار دهید. با این کار قفل بست آزاد میشود و بعد از آن میتوانید با کشیدن سر دیگر بست کمربندی به سمت عقب آن را باز کنید.

باز کردن بست پلاستیکی از دور مچ

با این کار به راحتی میتوانید بست کمربندی را باز کنید. برای اینکه دقیقتر متوجه شوید چگونه میتوان قفل بست کمربندی را باز کرد میتوانید ویدیو زیر را مشاهده کنید.

باز کردن بست کمربندی از دور دست ها

برای باز کردن بست پلاستیکی از دور مچ در حین بسته شدن دست ها ابتدا باید دست های خود را مشت کنید. این کار باعث میشود بعد از بسته شدن بست کمربندی زمانی که مشت خود را باز میکنید و کف های دست خود را روی هم میگذارید بست کمربندی روی دستان شما کمی شل شود. همچنین برای شل شدن بست میتوانید دست های خود را در خلاف جهت یکدیگر کمی فشار دهید.

باز کردن بست پلاستیکی از دور مچ

سپس با استفاده از روش قبل قفل بست کمربندی را باز کنید. این کار را خودتان با استفاده از یک تیکه میله میتوانید انجام دهید. در صورتی که بست کمی سفت بسته شده و خودتان نمیتوانید این کار را انجام دهید میتوانید از شخص دیگری بخواهید تا قفل بست را باز کند.

نحوه باز کردن بست کمربندی بدون پاره کردن آن

همچنین شما میتوانید قفل بست کمربندی را باید بین دو دست خود قرار دهید. برای این کار میتوانید از دندان های خود کمک بگیرید و قفل بست را بین دو دست خود قرار دهید. بعد از قرار گرفتن قفل بین دستان خود با دندان بست کمربندی را تا حد امکان سفت کنید. بعد از آن دستان خود را بالای سر خود ببرید. سپس تا حد امکان با سرعت زیاد دستان خود را به سمت پایین و به سمت شکم خود بیاورید. هنگامی که دست های خود را به سمت پایین میاورید سعی کنید شانه هایتان را به سمت عقب هل دهید و دستان خود را از هم دور کنید. با این کار قفل بست کمربندی باز میشود.

نحوه باز کردن بست کمربندی

در صورتی که باز کردن بست کمربندی از دور دست موفقیت آمیز نبود، این کار را چند بار دیگر انجام دهید.

استفاده مجدد از بست ها به جای باز کردن آن ها

هر بار که شما بست های پلاستیکی را باز و بسته میکنید باعث میشود تا دندانه های آن به مرور زمان فرسوده شود و بعد از مدتی نتوانید از آن استفاده کنید. زمانی که متوجه شدید بست پلاستیکی دیگر باز نمیشود میتوانید به جای پاره کردن آن از بست قفل شده برای چیز های کوچک تر استفاده کنید و وسیله های کوچک تر را با آن ببیندید.

باز کردن بست کمربندی از دور دست

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به نحوه باز کردن بست کمربندی بدون پاره کردن آن صحبت کردیم. آیا شما توانستید از روش های بالا برای باز کردن بست پلاستیکی از دور مچ استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه نحوه باز کردن بست کمربندی در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات