آموزش اشتراک گذاری VPN اندروید به آیفون ، ویندوز و مک

آموزش اشتراک گذاری VPN اندروید به اندروید ، آیفون ، ویندوز و مک

در صورتی که شما در گوشی اندرویدی خود VPN داشته باشید، میتوانید به راحتی آن را با سایر دستگاه های خود مانند گوشی اندرویدی دیگر، آیفون، ویندوز و یا مک به اشتراک بگذارید. 🌐 اینگونه در دستگاه دوم نیز میتوانید از VPN استفاده کنید. در این مطلب از انزل وب به آموزش اشتراک گذاری VPN اندروید به اندروید ، آیفون ، ویندوز و مک میپردازیم.

آموزش اشتراک VPN گوشی با گوشی دیگر ، کامپیوتر ، آیفون و..

?How to Share a VPN Connection on Android

به دلایل مختلفی ممکن است شما نیاز داشته باشید تا VPN گوشی اندرویدی خود را با سایر دستگاه ها به اشتراک بگذارید. در این صورت شما میتوانید با نصب برنامه و روشن کردن هات اسپات گوشی اندرویدی خود VPN را به اشتراک بگذارید و در سایر دستگاه ها از VPN استفاده کنید. در ادامه نحوه اشتراک VPN از طریق Hotspot را بررسی میکنیم.

نحوه اشتراک گذاری VPN در اندروید با Every proxy

قبل از هر کاری برای اشتراک گذاری وی پی ان در اندروید از طریق برنامه Every proxy، باید شماره Host و Port وی پی انی خود را پیدا کنید. برای این کار ابتدا Every Proxy را دانلود و نصب کنید. وارد برنامه VPN خود شوید و آن را فعال کنید. سپس به برنامه Every Proxy بازگردید و گزینه HTTP/HTTPS را فعال کنید. شماره های Host و Port را یادداشت کنید.

اشتراک گذاری VPN از اندروید به ایفون

سپس تنظمیات سریع گوشی را با کشیدن انگشت از بالای صفحه به سمت پایین باز کنید. روی Mobile hotspot ضربه بزنید تا فعال شود. همچنین به جای تنظمیات سریع میتوانید مسیر Settings > Connections > Mobile Hotspot and Tethering را طی کنید و هات اسپات گوشی اندرویدی خود را فعال کنید.

اشتراک گذاری وی پی ان اندروید

اشتراک گذاری وی پی ان اندروید با گوشی اندرویدی دیگر

پس از تنظیم کردن هات اسپات گوشی خود در گوشی دوم، Settings را باز کنید. وارد بخش Connections شوید. سپس روی Wi-Fi ضربه بزنید و آن را فعال کنید. در لیست وای فای نام هات اسپات مورد نظر را پیدا کنید و آن را انتخاب کنید.

اشتراک گذاری VPN اندروید به کامپیوتر

در قسمت Password، پسورد وای فای را وارد کنید. روی Advanced ضربه بزنید. در منو Advanced گزینه Proxy را انتخاب کنید و از منو باز شده Manual را انتخاب کنید. سپس در بخش Proxy host name شماره Host که در قسمت قبل یادداشت کردید را وارد کنید. در قسمت Proxy port نیز شماره Port را تایپ کنید.

آموزش اشتراک گذاری VPN اندروید به آیفون ، ویندوز و مک

نحوه اشتراک گذاری VPN اندروید به آیفون

در صورتی که از گوشی iOS استفاده میکنید برای اشتراک گذاری VPN از اندروید به آیفون Settings گوشی آیفون را باز کنید. وارد بخش Wi-Fi شوید. وای فای خود را روشن کنید و نام هات اسپات گوشی خود را انتخاب کنید. سپس، صفحه را به سمت پاییت بکشید و روی Configure Proxy ضربه بزنید.

اشتراک گذاری VPN در اندروید Every proxy

حالا گزینه Manual را فعال کنید. سپس شماره های Host و Port را در قسمت های مختص به آن وارد کنید. در آخر برای اشتراک گذاری VPN اندروید با هات اسپات روی Save ضربه بزنید.

اشتراک گذاری وی پی ان در اندروید

نحوه اشتراک VPN گوشی با کامپیوتر

برای اشتراک گذاری VPN اندروید با ویندوز  پس از اتصال به هات اسپات اندروید در بخش وای فای در بخش جست جو ویندوز کلمه Proxy را تایپ کنید. سپس روی Change proxy settings در بخش نتایج کلیک کنید.

اشتراک گذاری VPN در اندروید با کامپیوتر

سپس در پایین بخش Manual proxy setup، گزینه Use a proxy server را فعال کنید. اکنون میتوانید برای اشتراک گذاری VPN اندروید به کامپیوتر شماره Host و Port را وارد کنید.

اشتراک گذاری VPN در اندروید

اشتراک گذاری VPN در اندروید با مک

برای اشتراک گذاری VPN موبایل در مک پس از اتصال به شبکه هات اسپات اندروید، روی لوگو اپل در مک کلیک کنید. از منو باز شده System Preferences را انتخاب کنید.

اشتراک گذاری VPN اندروید با ویندوز

روی Network کلیک کنید.

اشتراک گذاری VPN اندروید با هات اسپات

نام وای فای مورد نظر را پیدا کنید و آن را انتخاب کنید. سپس در پایین صفحه روی …Advanced کلیک کنید.

به اشتراک گذاشتن VPN گوشی از طریق Wifi بدون روت

از طریق منو بالا وارد تب Proxies شوید. زیر منو Select a protocol to configure تیک گزینه Web Proxy (HTTP) را بزنید. شماره هاست و پورت یادداشت شده را وارد کنید.

اشتراک گذاری VPN موبایل

اکنون تیک گزینهSecure Web Proxy (HTTPS) را بزنید. مجددا شماره هاست و پورت را وارد کنید.

اشتراک گذاری وی پی ان

در آخر برای اشتراک گذاری وی پی ان روی OK و بعد Apply کلیک کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به نحوه اشتراک گذاری VPN گوشی با گوشی دیگر ، کامپیوتر، مک، آیفون و… صحبت کردیم. آیا شما توانستید از روش های بالا برای اشتراک گذاری VPN در اندروید با کامپیوتر و… استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه به اشتراک گذاشتن VPN گوشی از طریق WIFI بدون روت در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

راهنما چاره ساز و تست شده حل مشکل کار نکردن VPN در اندروید
راهنما چاره ساز و تست شده حل مشکل کار نکردن VPN در اندروید
راهنما کامل و چاره ساز حل مشکل v2ray اندروید (اپراتورها و وای فای)
راهنما کامل و چاره ساز حل مشکل v2ray اندروید (اپراتورها و وای فای)
4 تا از بهترین برنامه V2RAY برای آیفون با مصرف کم باتری
۵ تا از بهترین برنامه V2Ray برای آیفون با مصرف کم باتری
آموزش 26 روش موثر برای رفع مشکل VPN در آیفون
آموزش ۲۶ روش موثر برای رفع مشکل VPN در آیفون

نظرات

  • محسن خالصی says:

    ببینم استاد بزرگ پروفسور بالتازار ، دکتر ووپی عزیز اگه هات اسپات گوشی مبدا روشن بشه یعنی وای فای خاموش بشه . اونموقع گوشی مقصد به نت …. س عمه ی من وصل بشه ؟ یعنی اگه دری وری ننویسید صبحتون شب نمیشه ؟!!!!

    • پدرام says:

      منم میخواستم بگم 😂
      حالا اینا به کنار یه راه بگید که هم آیفون هم اندروید از کامپیوتر ویندوزی که هر سه روی یک شبکه هستند فیلتر شکن بگیرن ، کامپیوتر هم با کابل وصله دانگل وایفای هم دارم ! ببینم کی میتونه راهنمایی کنه از اساتید🙏🏻

  • مولود says:

    نحوه اشتراک آیفون با مک بوک پرو؟

  • Mehrshad says:

    سلام به محض اینکه vpn گوشی روشن میکنم کامل ارتباط قطع میشه ممنون میشم راهنمایی کنید

  • حسین says:

    بسیار عالی بود ممنون از شما

  • کاربر says:

    میخوام ویندوزمو بروزرسانی کنم ولی گویا فیلتر شده/ وی پی ان لپ تا پ که کار نمیکنه. چطور میتونم وی پd ان ایفون رو با ویندوز مشترک بشم.

  • alex says:

    Thanks a million bro! you saved me

  • Who Cares says:

    به نظر من این برنامه یک شاهکار نرم افزاری کوچک است که به داد ما در ایران خصوصاً در این روزها رسیده است

  • Hadi says:

    واقعاً عالی بود..دمتون گرم..😜