طراحی سربرگ

طراحی سربرگ حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟

شرکت های مختلف اداری، تجاری و صنعتی به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی کسب و کارشان، از استفاده کنندگان خدمات طراحی سربرگ به حساب می آیند. استفاده از خدمات طراحی سربرگ در جهت ایجاد یک ست اداری به کار می رود‌. در ادارات و فروشگاه های مختلف از این برگه ها برای نگارش اطلاعات مورد نیاز مشتریان استفاده می شود. با این برگه ها دیگر نیازی به نگارش شماره تلفن و آدرس محل کسب و کارمان جهت ارائهبه مشتریان نخواهیم داشت.

اصول طراحی سربرگ

در صورتی که نیاز به خدمات طراحی سربرگ داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم تا با اصول طراحی حرفه ای سربرگ آشنا شوید. در زیر به برخی از مهمترین اصول طراحی یک سربرگ حرفه ای که در بزرگترین مرکز تخصصی طراحی سربرگ های اداری و تجاری رعایت می شوند، خواهیم پرداخت.

  • انتخاب سربرگ مناسب برای کسب و کار شما: یکی از نکات مهم که به هنگام طراحی سربرگ برای کسب و کار شما، باید مد نظر قرار بگیرد، بحث انتخاب سربرگ مناسب برای کسب و کار شماست. در طراحی یک سربرگ باید به اندازه برگه ای که برای شما انتخاب می شود، دقت شود. اگر حجم نگارش در برگه ها بالا باشد، برگه با سایز A5 یا کوچکتر برای کسب و کار شما مناسب نخواهد بود. برعکس اگر حجم صورت حساب هایی که برای مشتریانتان می نویسید، کم باشد، استفاده از برگ های سایز بزرگ جهت طراحی سربرگ مناسب نخواهد بود.
  • درج کامل اطلاعات مورد نیاز: در طراحی سربرگ باید دقت شود که تمامی اطلاعات مورد نیاز کسب و کار، در آن درج شده باشد. از جمله این اطلاعات می توان به لوگوی شرکت، نام شرکت، شماره ثبت، محلی برای درج تاریخ و پیوست اشاره نمود. در اکثر سربرگ های حرفه‌ای که در کسب و کارهای مختلف مشاهده کرده اید، به احتمال زیاد با این اطلاعات مواجه خواهید شده اید.
  • انتخاب بهترین سایز فونت برای طراحی سربرگ: سایز فونت انتخابی برای سربرگ بایستی متناسب با اندازه برگه انتخاب شده باشد. اگر در هنگام سفارش طراحی یک سربرگ، اندازه های مختلف قالب را سفارش می دهید، اندازه فونت بایستی متناسب با اندازه برگ تنظیم شود.
  • استفاده مناسب از جلوه های بصری: استفاده از جلوه های بصری، یکی دیگر از اصول طراحی سربرگ حرفه‌ای است. استفاده از طراحی های زیبا در سربرگ ها باعث جلوه نمایی بیشتر برگه شده و می‌تواند حس خوبی را به مخاطبان القا کند.
  • دوری از شلوغی بیش از اندازه در طراحی سربرگ: در کنار اینکه توصیه می کنیم تا در طراحی یک سربرگ از جلوه‌های بصری زیبا استفاده شود، علاوه بر آن بهتر است تا این طراحی به گونه‌ای باشد که سربرگ را بیش از اندازه شلوغ نکند. طرح های شلوغ و بزرگ به هنگام طراحی یک سربرگ، باعث می شود تا جا برای نگارش اطلاعاتی همچون تاریخ و … محدود شود. از جنبه زیبایی شناختی نیز بخواهیم در نظر بگیریم، باید بگوییم که یک طرح شلوغ و درهم از زیبایی نهایی محصول کاهش میدهد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم تا از جلوه های بصری در حد معمول استفاده نمایید.
  • همخوانی بیشتر با سایر محصولات چاپی شرکت: گاهی شرکت و کسب و کار شما تمایل دارد تا از یک ست کامل اداری همچون سربرگ، پاکت، لیبل و فرم، کارت ویزیت، پوشه، سررسید و … استفاده کند. در این حالت پیشنهاد می‌شود تا از یک طرح یکسان برای تمامی این موارد استفاده شود. در این صورت اگر کسب و کار شما دارای چنین ست اداری است، به هنگام طراحی سربرگ از بخش طراحی بخواهید تا رعایت اصول طراحی ست شما را در نظر بگیرند.

نمونه سفارش سربرگ.

سایز مناسب جهت طراحی سربرگ

سایز مناسب برای طراحی گرافیکی حرفه ای سربرگ به نوع کسب و کار شما بستگی دارد. با این حال، چیزی که معمولاً رایج است، استفاده از اندازه های A4،A5  و A6 است. در کنار این ابعاد، شما می‌توانید در اندازه های خاص نیز سفارش خود را به ثبت برسانید. همچنین امکان سفارش مدل های مربع شکل نیز وجود دارد. در ضمن باید بدانید که در شرکت ما امکان سفارش سربرگ با لبه های منحنی نیز وجود دارد. انتشارات ما برای انتخاب ابعاد مورد نظر به هنگام طراحی سربرگ گزینه های مختلفی را ارائه می دهد.

از نظر اندازه قالب ابعادی این سربرگ ها باید بگوییم که سفارش اندازه های A4،A5  و A6، سایز قالب ها به شرح زیر خواهد بود.

  • A4: 21 در ۲۹.۷ سانتیمتر.
  • A5: 21 در ۱۴.۸ سانتیمتر.
  • A6: 5 در ۱۴.۸ سانتیمتر.

نمونه سربرگ شرکت حقوقی

منظور از تایپوگرافی در طراحی سربرگ چیست؟

یکی از بهترین ایده ها برای طراحی سربرگ حرفه ای، استفاده از جلوه های بصری همچون تایپوگرافی خواهد بود. برای آن دسته از افرادی که با تایپوگرافی آشنایی ندارند، باید بگوییم که تایپوگرافی هنر و حرفه زیبا سازی کلمات به صورت گرافیکی است. در این روش به کمک ابزار های طراحی گرافیکی کامپیوتری همچون فتوشاپ و ایلوستریتور به زیباسازی کلمات می پردازند.

ایده استفاده از تایپوگرافی در طراحی سربرگ باعث شده است که زیبایی و جلوه های بصری سربرگ طراحی شده افزایش یابد. شما میتوانید نام برند تجاری را در تایپوگرافی به طرز زیباتری طراحی کنید. تجربه و تحقیقات نشان داده‌اند که زیباسازی کلمات به کمک تایپوگرافی و کارهای مشابه می‌تواند در جلب توجه مخاطبان موثر باشد. نام یک برند تجاری به کمک طراحی های گرافیکی به شکل بهتری در ذهن مخاطب نقش خواهد بست. اگر می‌خواهید تا نام برند تجاری شما در ذهن مشاهده کنندگان برگه های تبلیغاتی شما باقی بماند، استفاده از این طرح های گرافیکی تایپوگرافی را در نظر داشته باشید.

تایپوگرافی در سربرگ

طراحی سربرگ اداری با مناسبترین قیمت

تا به اینجا با اصول طراحی سربرگ در سایزهای مناسب و استفاده از جلوه های گرافیکی همچون تایپوگرافی آشنا شدیم. نکته ای که باقی می ماند این است که اگر بخواهیم سفارش طراحی سربرگ را یک شرکت بسپاریم، چه قیمتی را باید در انتظار داشته باشیم. پارامتر قیمت از نظر بسیاری از مشتریان، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. همین امر باعث شده است که برخی افراد قید طراحی‌های زیبا و مدنظر خود را زده و به دنبال شرکتهایی که این کار را با هزینه های کمتر انجام می دهند، باشند. با این حال، می خواهیم بگوییم که با وجود شرکتی همچون ایران تایپیست به انجام چنین کاری اکیدا وجود نخواهد داشت. شما می‌توانید سفارش طراحی سربرگ را با کمترین قیمت در این شرکت انجام دهید.

البته سفارشی که تحویل میگیرید، از نظر کیفیتی، جزء برترین تجربه های طراحی سربرگ برای شما خواهد بود. امروزه شما می توانید سفارش طراحی یک سربرگ اداری را تنها با قیمت ۱۰۰ هزار تومان به این شرکت بسپارید. در ضمن، زمان صرف شده برای انجام سفارش های طراحی سربرگ پارامتر دیگری است که مورد اهمیت قرار می گیرد. تمامی سفارشات طراحی های سربرگ و بسیاری از امور مشابه در کمتر از ۴۸ ساعت به مشتری تحویل داده خواهند شد.

مرکز تخصصی طراحی سربرگ و لوگو

هلدینگ ایران تایپیست به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در حوزه خدمات مختلف گرافیکی و متنی شناخته می شود که خدمات تخصصی را با بهترین قیمت موجود در بازار ارائه می دهد. این شرکت با بیش از پانصد هزار مشتری در سال، به عنوان یکی از بهترین کسب و کار های دیجیتال در این حوزه شناخته می شود. این شرکت با بهره مندی از برترین طراحان و گرافیست های سطح کشور، توانسته یک شبکه کشوری از گرافیست های برتر ایجاد کند. قیمت خدمات انجام شده در ایران تایپیست در سطح کشور بی رقیب بوده و تنها کافی است تا با کمی جستجو در اینترنت به این امر پی ببرید. جهت ثبت سفارش تنها کافی است تا در وبسایت ایران تایپیست ثبت نام نموده و سفارش خود را به طور رایگان به ثبت برسانید.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات