آموزش 4 روش ساخت اکانت ChatGPT با شماره و بدون نیاز به شماره

آموزش ۴ روش ساخت اکانت ChatGPT با شماره و بدون نیاز به شماره

روش های مختلفی وجود دارد که شما میتوانید از ChatGPT استفاده کنید. 🤖 این یعنی شما هم میتوانید با ساخت اکانت از ChatGPT استفاده کنید و هم بدون ساخت اکانت سوالات خود را از ChatGPT بپرسید. در این مطلب از انزل وب به آموزش ۴ روش ساخت اکانت ChatGPT با شماره و بدون نیاز به شماره میپردازیم.

نحوه ساخت اکانت ChatGPT

?How to Create a ChatGPT Account without Phone Number

ChatGPT یک ربات چت است که با استفاده از هوش مصنوعی که دارد میتواند با ساخت جملات منطقی و دقیق به سوالات شما پاسخ دهد. شما میتوانید از طریق چت و ارسال پیام متنی با این ربات ارتباط برقرار کنید. این ربات راه های دسترسی مختلفی دارد، به صورتی که شما میتوانید با ساخت اکانت و یا بدون ساخت اکانت از آن استفاده کنید. در ادامه نحوه ساخت اکانت در ChatGPT را بررسی میکنیم.

برای ورود به ChatGPT شما نیاز به برنامه تغییر دهنده آی پی دارید. بنابر این قبل از هر کاری ابتدا یک برنامه تغییر دهنده آی پی روی دستگاه خود نصب کنید و بعد از آن برای ثبت نام وارد سایت ChatGPT شوید.

آموزش ساخت اکانت ChatGPT به صورت رایگان

برای ساخت اکانت چت جی پی تی ابتدا وارد سایت ChatGPT شوید. در صورتی که اکانت ندارید گزینه Sign up را انتخاب کنید.

آموزش ساخت اکانت ChatGPT

آدرس ایمیل خود را وارد کنید و روی Continue کلیک کنید.

ساخت اکانت در ChatGPT

در مرحله بعد رمز مورد نظر را برای اکانت خود انتخاب و وارد کنید.

شماره مجازی برای ChatGPT

ChatGPT یک ایمیل برای شما ارسال میکند تا از درست بودن ایمیلی که وارد کردید مطمئن شود. وارد ایمیل خود شوید و ایمیلی که از سمت OpenAI آمده را باز کنید. سپس روی گزینه Verify Email address کلیک کنید.

ساخت اکانت ChatGPT بدون نیاز به شماره

حالا نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید و روی Continue کلیک کنید.

نحوه ساخت اکانت ChatGPT

شماره خود را وارد کنید و گزینه Send code را انتخاب کنید. در این بخش شما به این دلیل که کاربران ایرانی امکان ساخت اکانت با شماره خود را ندارند، باید از شماره مجازی استفاده کنید. شما از سرویس های مختلفی میتوانید شماره مجازی تهیه کنید. یکی از سرویس های شماره مجازی برای ChatGPT نامبر لند است. همچنین شما میتوانید از Numbercall برای دریافت شماره مجازی استفاده کنید.

آموزش ساخت اکانت ChatGPT

در آخر برای اتمام مراحل کد ارسال شده به شماره مجازی خود را وارد کادر کنید و روی Continue کلیک کنید. دقت داشته باشید که شما فقط در این مرحله نیاز به شماره مجازی دارید. این یعنی بعد از وارد کردن کد ارسال شده، شماره مجازی برای ورود به حساب نیاز نیست و با ایمیل و پسورد میتوانید وارد اکانت خود شوید.

ساخت اکانت در ChatGPT

حالا با ساخته شدن اکانت خود میتوانید از ChatGPT استفاده کنید و سوالات خود را بپرسید.

ارتقا اکانت بعد از ساخت اکانت چت جی پی تی

شما میتوانید از ChatGPT به صورت رایگان استفاده کنید. در صورتی که بخواهید از ChatGPT با سرعت بیشتری در پاسخ دهی و یا دسترسی داشتن به قابلیت های جدید این سرویس استفاده کنید، باید آن را به نسخه غیر رایگان یعنی ChatGPT Plus ارتقا دهید. برای ارتقا به ChatGPT Plus وارد سایت شوید. روی Login کلیک کنید و اطلاعات ورود خود را وارد کنید.

شماره مجازی برای ChatGPT

از منو سمت چپ این سرویس روی Upgrade to Plus کلیک کنید.

ساخت اکانت ChatGPT بدون نیاز به شماره

در کادر باز شده Upgrade plan را انتخاب کنید.

نحوه ساخت اکانت ChatGPT

اطلاعات پرداخت را وارد کنید و روی Subscribe کلیک کنید. اکنون میتوانید از نسخه ChatGPT Plus استفاده کنید.

آموزش ساخت اکانت ChatGPT

ساخت اکانت ChatGPT بدون نیاز به شماره

همچنین ChatGPT نسخه های غیر رسمی دیگری دارد مانند Freegpt که در این نسخه شما نیازی به وارد کردن شماره ندارید. در این نسخه از ChatGPT کافیست وارد سایت شوید و سوال خود را در کادر مربوط به آن وارد کنید و ارسال کنید تا هوش مصنوعی ChatGPT به شما پاسخ دهد.

ساخت اکانت در ChatGPT

استفاده از چت جی بی تی بدون نیاز به ساخت اکانت با Freegpt.one

Freegpt.one (جایگزین https://poe.com) یکی دیگر از سایت هایی است که شما بدون نیاز به ساخت اکانت چت جی پی تی، میتوانید به هوش مصنوعی ChatGPT متصل شوید و از آن طریق از این ربات استفاده کنید. برای استفاده از این سایت کافیست مانند سایت قبلی وارد آن شوید و سوال خود را در کادر مربوط به آن وارد کنید.

شماره مجازی برای ChatGPT

چرا نمیتوان وارد ChatGPT شد؟

بعد از ثبت نام در سایت ChatGPT شما میتوانید با وارد کردن ایمیل و پسورد خود وارد این سایت شوید و از آن استفاده کنید. با این حال ChatGPT مانند هر سرویس دیگری ممکن است با مشکلات مختلفی مواجه شود و باعث شود شما نتوانید وارد این سایت شوید و یا ثبت نام کنید. برخی از دلایل وارد نشدن به ChatGPT و یا عدم امکان ثبت نام در سایت ChatGPT عبارتست از:

  • نام کاربری و یا پسورد اشتباه
  • مشکل داشتن سرور
  • مشکل داشتن مرورگر
  • اینترنت ضعیف

در ادامه روش های حل این مشکل را بررسی میکنیم. در صورتی که دلیل این مشکل را میدانید میتوانید مستقیما به روش حل آن بروید و مشکل خود را حل کنید در غیر اینصورت میتوانید روش های زیر را به ترتیب امتحان کنید.

بررسی اتصال اینترنت

همانطور که میدانید برای استفاده از ChatGPT شما نیاز به اینترنت دارید. بنابر این اولین چیزی که باید بررسی شود اینترنت شما است. در صورتی که کامپیوتر به اینترنت متصل نیست ابتدا وای فای را روشن کنید و بعد کامپیوتر را به اینترنت متصل کنید. به غیر از اتصال به اینترنت، اتصال شما باید قوی باشد. اینترنت ضعیف باعث میشود تا شما نتوانید وارد حساب کاربری خود در ChatGPT شوید. بنابر این بعد از روشن کردن اینترنت خود از طریق سایت های تست سرعت اینترنت، میزان سرعت اینترنت خود را پیدا کنید.

ساخت اکانت ChatGPT رایگان

در صورتی که متوجه شدید سرعت اینترنت شما ضعیف است و به همین دلیل نمیتوانید وارد اکانت ChatGPT خود شوید، باید سرعت اینترنت خود را افزایش دهید. همچنین میتوانید اینترنت خود را تغییر دهید. این یعنی در صورتی که از وای فای استفاده میکنید آن را خاموش کرده و به اینترنت گوشی و یا… متصل شوید و بعد وارد سایت ChatGPT شوید.

تغییر برنامه تغییر دهنده آی پی

همانطور که اول مطلب گفته شد شما برای استفاده از ChatGPT نیاز به برنامه تغییر دهنده آی پی دارید. این سرویس به دلایل مختلفی در بعضی از کشور ها قابلیت دسترسی ندارد. در نتیجه شما میتوانید از برنامه های تغییر دهنده آی پی استفاده کنید تا وارد سایت ChatGPT شوید. اگر برنامه تغییر دهنده آی پی شما به درستی کار نمیکند میتوانید یک برنامه دیگر دانلود کرده و بعد از فعال کردن آن وارد سایت ChatGPT شوید.

بررسی وضعیت سرور ChatGPT

زمانی که سرور های یک سرویس دچار مشکل شوند آن سرویس برای شما غیر فعال میشود و یا با مشکل کار میکند. در این زمان مشکل وارد نشدن به ChatGPT به دلیل دستگاه شما یا اکانت شما نیست. بنابر این باید صبر کنید تا پشتیبانی ChatGPT این مشکل را حل کند و بعد از آن شما از ChatGPT استفاده کنید. برای بررسی این موضوع که سرور هایChatGPT مشکل دارد یا خیر میتوانید از سایت OpenAI status استفاده کنید. این سایت میزان گزارش هایی که از خرابی سایت داده شده را به شما نشان میدهد.

ساخت اکانت چت جی پی تی

همچنین به غیر از سایت OpenAI status در صورتی که ChatGPT در سایر دستگاه ها و سایر اکانت ها نیز کار نکند و مشکل داشته باشد به معنی این است که سرور این سرویس مشکل دارد. پس صبر کنید تا مشکل ChatGPT حل شود و بعد وارد این سایت شوید.

راه اندازی مجدد ویندوز

گاهی سیستم عامل دستگاه شما به صورت درست راه اندازی نمیشود. راه اندازی نشدن کامل دستگاه باعث میشود مشکلات مختلفی برای شما بوجود بیاید. به عنوان مثال ممکن است شما نتوانید وارد ChatGPT شوید. بنابر این یکی دیگر از کار هایی که میتوانید در این زمان انجام دهید راه اندازی مجدد دستگاه خود است.

از اطلاعات ورود به حساب خود مطمئن شوید

در حین ثبت نام در ChatGPT شما یک ایمیل وارد میکنید و بعد از آن یک رمز عبور برای حساب خود قرار میدهید. بعد ها برای ورود باید ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید تا بتوانید وارد اکانت خود شوید. در صورتی که اطلاعات ورود به حساب خود مانند پسورد و ایمیل را فراموش کنید یا به اشتباه آن را وارد کنید نمیتوانید وارد اکانتChatGPT خود شوید. بنابر این بررسی کنید ایمیل و پسورد را درست وارد میکنید یا خیر. در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کردید حین ورود به حساب روی Reset password کلیک کنید.

ساخت اکانت ChatGPT بدون نیاز به شماره

در صفحه Reset password ابتدا باید ایمیل خود را وارد کنید تا یک لینک برای ایمیل شما ارسال شود. بعد از کلیک بر روی لینک و احراز هویت میتوانید در بخش New password یک پسورد جدید برای خود تنظیم کنید. در بخش پایین آن رمز عبور جدید را مجددا وارد کنید. اکنون با پسورد جدید میتوانید وارد اکانت خود شوید.

حذف حافظه کش و کوکی مرورگر

زمانی که شما از سایت ChatGPT استفاده میکنید مرورگر شما یکسری اطلاعات را به صورت فایل موقت در حافظه کش ذخیره میکند. این فایل ها باعث میشوند تا دفعه بعد که خواستید از ChatGPT استفاده کنید سرعت مرورگر سریعتر و بهتر شود. حافظه کش فقط مختص به سایت ChatGPT نیست و اطلاعات تمام سایت ها را ذخیره میکند. گاهی این فایل ها با مشکل مواجه میشوند و باعث میشوند شما با مشکل مواجه شوید. شما میتوانید کش مرورگر را به صورت کامل پاک کنید و یا فقط فایل های موقت ChatGPT را پاک کنید. برای حذف فایل های موقت ChatGPT روی سه نقطه بالای صفحه مرورگر کلیک کنید. از منو باز شده Settings را انتخاب کنید.

ساخت اکانت در ChatGPT

از منو سمت چپ Privacy and security را انتخاب کنید. در صفحه Privacy and security گزینه Cookies and other site data را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.

شماره مجازی برای ChatGPT

صفحه را به سمت پایین بکشید و بعد از پیدا کردن گزینه See all site data and permissions روی آن کلیک کنید.

ساخت اکانت ChatGPT بدون نیاز به شماره

اکنون در قسمت جست جو OpenAI را تایپ کنید تا فایل های مرتبط با این سایت به شما نشان داده شود. در آخر برای حذف فایل های این سایت از مرورگر روی آیکن حذف که با سطل آشغال نشان داده شده است کلیک کنید. برای تایید Clear را انتخاب کنید.

ساخت اکانت چت جی پی تی

در صورتی که حذف حافظه کش مرورگر کافی نبود و هنوز نمیتوانید وارد سایت ChatGPT شوید میتوانید کوکی های مرورگر خود را نیز حذف کنید.

غیر فعال کردن افزونه های مرورگر

شما ممکن است از افزونه های مختلفی بر روی مرورگر کروم یا… استفاده کنید. افزونه ها باعث میشوند شما راحت تر با مرورگر خود کار کنید و از ابزار های مختلف در سایت ها استفاده کنید. با این حال گاهی ممکن است افزونه ها مشکل پیدا کنند و این باعث میشود تا مرورگر شما نیز مشکل پیدا کند. یکی از مشکلاتی که ممکن است مرورگر شما پیدا کند این است که سایت ChatGPT را باز نکند. بنابر این باید افزونه مشکل ساز را غیر فعال کنید. برای این کار روی سه نقطه بالای صفحه مرورگر کلیک کنید. از منو باز شده Settings را انتخاب کنید.

ساخت اکانت ChatGPT رایگان

در تنظیمات مرورگر خود از طریق منو سمت چپ وارد بخش Extensions شوید. اکنون میتوانید لیست افزونه های مرورگر خود را مشاهده کنید. یکی از افزونه های مشکوک که آخرین بار نصب کردید و بعد از آن با مشکل مواجه شدید را غیر فعال کنید. در صورتی که هنوز سایت ChatGPT برای شما باز نمیشود میتوانید سایر افزونه ها را نیز یکی یکی غیر فعال کنید تا افزونه مشکل ساز را پیدا کنید.

ساخت اکانت در ChatGPT

استفاده از افزونه ChatGPT Sidebar

همانطور که گفته شد افزونه های مختلفی برای مرورگر وجود دارد که کار با مرورگر را برای شما راحت تر میکنند. ChatGPT Sidebar یکی از افزونه هایی است که میتوانید روی مرورگر کروم خود نصب کنید. این افزونه به ChatGPT متصل است و در صورتی که نتوانید به هر دلیلی وارد این سایت شوید میتوانید از افزونه آن برای پرسیدن سوالات خود استفاده کنید. برای استفاده از افزونه ChatGPT Sidebar ابتدا آن را دانلود و نصب کنید. بعد از آن روی آیکن پازل در بالای صفحه مرورگر خود کلیک کنید.

شماره مجازی برای ChatGPT

در منو باز شده ChatGPT Sidebar را انتخاب کنید.

ساخت اکانت ChatGPT بدون نیاز به شماره

اکنون هوش مصنوعی ChatGPT برای شما باز میشود و میتوانید سوال خود را وارد کنید. یکی از مزیت های این افزونه این است که در هر سایتی میتوانید از آن استفاده کنید.

ساخت اکانت چت جی پی تی

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به ساخت اکانت ChatGPT رایگان و حل مشکل وارد نشدن به اکانت ChatGPT بعد از ساخت آن صحبت کردیم. آیا شما توانستید از روش های بالا برای ساخت اکانت ChatGPT استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه ساخت اکانت در ChatGPT در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

8 روش دسترسی به چت جی پی تی 4
۸ روش دسترسی به چت جی پی تی ۴ (GPT-4) رایگان
آموزش نحوه ترجمه در چت جی پی تی (ChatGPT)
آموزش نحوه ترجمه در چت جی پی تی (ChatGPT)
17 ابزار و سایت تولید محتوا با هوش مصنوعی به زبان فارسی ، انگلیسی و..
۱۷ ابزار و سایت تولید محتوا با هوش مصنوعی به زبان فارسی ، انگلیسی و..
آموزش کامل 12 روش استفاده از چت جی بی تی ChatGPT در اندروید و آیفون
آموزش کامل ۱۲ روش استفاده از چت جی بی تی ChatGPT در اندروید و آیفون

نظرات