معرفی 17 تا از بهترین سایت دانلود و جستجوی فایل تورنت

معرفی ۱۷ تا از بهترین سایت دانلود و جستجوی فایل تورنت

سایت‌ های تورنت به کاربران کمک می کنند تا بتوانند فایل هایی را دانلود یا به اشتراک بگذارند. 📁 این فایل ها می توانند شامل فیلم، آهنگ، بازی و… شوند. در این مطلب از انزل وب قصد داریم به معرفی .۱۷ تا از بهترین سایت دانلود و جستجوی فایل تورنت بپردازیم.

بهترین سایت های تورنت

Best Torrent Sites

اگر می خواهید فایل هایی را به راحتی دانلود کنید یا با دیگران به اشتراک بگذارید، می توانید از سایت های به اشتراک گذاری فایل تورنت استفاده کنید. در این مطلب از انزل وب به معرفی بهترین سایت های دانلود و جستجوی فایل تورنت می پردازیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

سایت های دانلود فایل تورنت The Pirate Bay

فایل تورنت

The Pirate Bay بسیار محبوب است و جزء بهترین های دانلود فایل تورنت محسوب می شود. این سایت در ماه ماه حدود ۱۸ میلیون کاربر دارد و انتظار می رود که سرعت دانلود پنج تا ۶ مگابایت در ثانیه باشد. میزان نگهداری این سایت از فایل ها بسیار عالی است است و شما می توانید مواردی را در دامنه پابلیک دانلود کنید که بیش از یک دهه پیش در آن قرار داده شده اند. رابطه کاربری این سایت بسیار ساده است و شما می توانید با استفاده از تگ ها منابع قابل اطمینان را از موارد نامطمئن تشخیص دهید. این سایت تقریباً تبلیغی ندارد و استفاده از آن راحت است.

سایت تورنت برای دانلود فیلم و… RARBG‌

فایل تورنت

RARBG دایرکتوری بزرگی از تورنت هایی است که لینک های مختلفی را برای دانلود در اختیار شما می گذارند. تورنت ها کیفیت بالایی دارند ‌ این سایت از سال ۲۰۰۸ فعال است و هر ماه حدود ۴۰ میلیون بازدیدکننده دارد. دسته بندی های مختلفی در آن وجود دارد و شما می‌توانید در هر دسته ده مورد برتر را مشاهده کنید. اندازه لایبرری آن مناسب است و هر از گاهی آپدیت میشود. سرعت دانلود آن نیز همانند سایت قبلی است.

سایت سرچ تورنت ۱۳۳۷X

فایل تورنت

از بهترین سایت های تورنت دانلود فیلم و… ۱۳۳۷X است که از سال ۲۰۰۷ فعال است و منبع مطمئنی برای افرادی است که به دنبال دانلود فیلم و موزیک می گردند. این سایت حدود ۵۳ میلیون بازدید در ماه دارد و سرعت دانلود آن بین ۳ تا ۴ مگابایت در ثانیه است. سایت های مختلفی با استفاده از نام های سایت زده شده است. برای پیدا کردن مورد اصلی می‌توانید روی لینک قرار داده شده کلیک کنید یا سال شروع فعالیت سایت ها را چک کنید.

Torrentz2 قدیمی‌ترین سایت تورنت

فایل تورنت

Torrentz2 اولین بار در سال ۲۰۰۳ منتشر شد و ماشین جستجوی منحصر به فردی داشت. می توان گفت که این سایت ماشین جستجوی برای تورنت ها است و خودش یک سایت تورنت محسوب نمی شود. این سایت هر ماه حدود ۱۰ تا ۲۰ میلیون بازدید دارد. از آنجایی که این سایت ماشین جستجوی تورنت محسوب می شود،سرعت دانلود ای که به دست می آورید و ربطی به آن ندارد و مربوط به سایتی می شود که دارید از آن دانلود می کنید.

YTS سایت دانلود فیلم از تورنت

فایل تورنت

اگر به دنبال فیلمی خاص می‌گردید پیشنهاد می‌کنیم از YTS برای جستجو استفاده کنید. فرقی ندارد که از چه دستگاهی می خواهید استفاده کنید، شما می توانید در این سایت با کیفیت های مختلف کار کنید. رابط کاربری این سایت زیبایی و سادگی خاص خود را دارد و استفاده از آن ساده است. سرعت دانلود نیز بین ۳ تا ۴ مگابایت بر ثانیه است. این سایت مخصوص افرادی است که به دنبال فیلم های کلاسیک و در عین حال با کیفیت می گردند.

EZTV سایت دانلود سریال از تورنت

فایل تورنت

اگر می خواهید فیلم ها و سریال های خود را با کیفیت دانلود کنید پیشنهاد می کنیم از EZTV استفاده کنید. اندازه لایبرری اینسایت زیاد بزرگ نیست اما تمرکز اصلی آن روی سریال های تلویزیونی است. ساعت حدود ۲۰ میلیون ویزیتور در ماه دارد شما میتوانید بسیاری از سریال های قدیمی را در آن پیدا کنید. سرعت دانلود بین دو تا سه مگابایت بر ثانیه است.

LimeTorrents

فایل تورنت

LimeTorrents یکی از بهترین سایت های تورنت برای دانلود موارد جدیدتر است. رابطه کاربری آن ساده است و از سال ۲۰۰۹ تاکنون فعال است. میانگین سرعت بین ۳ تا ۴ مگابایت بر ثانیه است و در ماه حدود ۲۰ میلیون بازدید کننده دارد.

سایت جستجوی تورنت Torrentz2

فایل تورنت

Torrentz2 نیز تورنت های سایت های محبوب را پیدا می کند و ماشین جستجوی برای تورنت است. سرعت دانلود آن نیز به سایت اصلی تورنت بستگی دارد و این سایت تنها داده های سایت اصلی را نمایش میدهد. حدود ۵ میلیون بازدید کننده در ماه از این ماشین جستجو استفاده می کنند.

TorrentDownloads سایت تورنت برای دانلود کتاب و…

فایل تورنت

TorrentDownloads نیز حدود ۵ میلیون کاربر در ماه دارد و سرعت دانلود آن بین ۲ تا ۳ مگابایت بر ثانیه است. این سایت دارای تبلیغات است و هر زمان که وارد آن شوید تبی با تبلیغات باز می شود. دسته بندی های مختلفی در آن وجود دارد و شما می توانید کتاب های نایاب یا بازی های قدیمی را به راحتی در آن پیدا کنید.

IPTorrents

فایل تورنت

IPTorrents جزء سایت‌های خصوصی تورنت محسوب می شود. یعنی برای استفاده از آن نیاز به دعوت نامه دارید. لایبرری این سایز بزرگ است و اجتماع فعالی دارد. علاوه بر این تبلیغاتی ندارد. امنیت آن بسیار بالاتر است زیرا دسترسی به این سایت برای بسیاری از کاربران دشوار است. سرعت آن هم معمولاً بیشتر از موارد پابلیک است زیرا تعداد اعضای آن کمتر است.

سایت تورنت برای دانلود کتاب Bibliotik

سایت تورنت برای دانلود کتاب

Bibliotik بزرگترین سایت خصوصی تورنت است که از آن میتوانید برای دانلود کتاب های الکترونیک استفاده کنیم. عضو شدن در آن کمی دشوار است اما اگر دسترسی پیدا کنید میتوانید بسیاری از موارد مورد نظر خود را در آن پیدا کنید.

سایت تورنت TorrentFunk

سایت تورنت

TorrentFunk بیش از ۱۰ سال است که فعال است. در سال های اولیه استفاده از آن دشوار بود زیرا تبلیغات زیادی داشت اما با توجه به تغییراتی که اخیراً در آن ایجاد شده ،میزان تبلیغات بسیار کم شده است. تمامی فایل ها بر اساس دسته بندی های مختلف مرتب شده اند و شما می توانید به راحتی موارد مد نظر خود را پیدا کنید.

سایت دانلود فیلم از تورنت ‌ NYAA.si

بهترین سایت های تورنت

NYAA.si از دیگر بهترین سایت های دانلود تورنت است. علاقه مندان به انیمه می توانند از این سایت برای دانلود ژانر محبوب خود استفاده کنند. برخی معتقد هستند این سایت با سایت اول این لیست می تواند رقابت کند!

آموزش دانلود از تورنت FitGirl Repacks

بهترین سایت های تورنت

در FitGirl Repacks می توانید بازی‌هایی را که توسط FitGirl کرک می شود، پیدا کنید. فایل های FitGirl در سایت های دیگر هم وجود دارد اما این سایت بهترین است.

دانلود فایل تورنت از Skidrow and RELOADED

بهترین سایت های تورنت

Skidrow and RELOADED هم برای افرادی مناسب است که می خواهند بازی های محبوب خود را دانلود کنند. این دو گروه بازی ها را کرک می‌کنند. این سایت حالت بلاگ گونه دارد و استفاده از آن ساده است.

سایت دانلود بازی از تورنت IGG-Games

بهترین سایت های تورنت

IGG-Games هم دیگر سایتی است که برای بازی می توانید از آن استفاده کنید. این سایت قدمت زیادی دارد و با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید.

سایت تورنت TorrentGalaxy

بهترین سایت های تورنت

سایت تورنت TorrentGalaxy هم می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این سایت حدود ۴ سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است و اجتماع فعالی دارد. همچنین شما می توانید فایل های زیادی را در آن پیدا کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب بهترین سایت های دانلود فایل تورنت را معرفی کردیم. شما از کدام سایت استفاده می کنید؟ لطفا نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

فایل تورنت چیست؟ چگونه فایل های تورنت را دانلود و استفاده کنیم
فایل تورنت چیست؟ چگونه فایل های تورنت را دانلود و استفاده کنیم؟
آموزش 2 روش استفاده و دانلود فایل از تورنت و بیت تورنت اندروید
آموزش ۲ روش استفاده و دانلود فایل از تورنت و بیت تورنت در اندروید

نظرات