معرفی 18 سرویس برتر بهینه ساز عکس آنلاین با هوش مصنوعی

معرفی ۱۸ سرویس برتر بهینه ساز عکس آنلاین با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی 🤖 نه تنها در نحوه خلق آثار هنری، بلکه در نحوه ویرایش و بهبود عکس ها تحولاتی را ایجاد کرده است. این فناوری به قدری پیشرفته شده است که حالا می توانید کیفیت و وضوح عکس ها را با استفاده از برنامه های مبتنی بر هوش مصنوعی بهبود بخشد. در معرفی ۱۸ سرویس برتر بهینه ساز عکس آنلاین با هوش مصنوعی امروز انزل وب ما قصد داریم چند مورد از محبوب ترین گزینه ها را به شما معرفی کنیم تا عکس های با کیفیتی برای سایت و پروژه های خود داشته باشید.

سایت بهینه ساز عکس آنلاین

Best AI Image Enhancing Tools

برنامه بهینه ساز عکس آنلاین با هوش مصنوعی به عنوان تقویت کننده عکس هوش مصنوعی یا ارتقای تصویر با هوش مصنوعی شناخته می شود. شما می توانید از این برنامه ها برای رفع مشکلات رایج مانند تار شدن عکس ها، نویزهای ناخاسته، نور ضعیف، لرزش دوربین و تصاویر با وضوج پایین استفاده کنید.

HitPaw Photo Enhancer بهترین بهینه ساز عکس با هوش مصنوعی

HitPaw Photo Enhancer یک برنامه بهینه ساز عکس مبتنی بر هوش مصنوعی است که برای سیستم های ویندوز و مک ساخته شده است. این برنامه از تکنیک های مشتق شده از هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت و وضوح تصاویر دیجیتال استفاده می کند. این نرم افزار قادر به رفع تاری و حذف نویز از عکس ها بدون افت کیفیت است. برنامه اندروید آن دارای ویژگی های اضافی است که از این بین می توان به روتوش کردن عکس ها با هوش مصنوعی اشاره کرد که لکه ها، چین و چروک ها و غیره را تنها با یک کلیک از بین می برد. تبدیل کردن عکس ها به سبک کارتون / انیمیشن، رنگی کردن عکس های قدیمی از امکانات دیگر این برنامه می باشد.

HitPaw Photo Enhancer بهترین بهینه ساز عکس با هوش مصنوعی

بهینه ساز عکس Fotor’s Photo Enhancer

Fotor’s Photo Enhancer یک بهینه ساز عکس با هوش مصنوعی مبتنی بر وب است که طیف گسترده یا از ویژگی ها را برای بهبود کیفیت عکس های شما ارائه می دهد. این برنامه از الگوریتم های تقویت هوش مصنوعی قدرتمند برای تشخیص و تصحیح نور و رنگ، وضوح تصاویر، تصاویر با کیفت بالا و بهبود عکس های تار استفاده می کند.

بهینه ساز عکس Fotor's Photo Enhancer

بهینه سازی تصاویر برای وب با Zyro’s Image Upscaler

با Zyro’s Image Upscaler می توانید به راحتی وضوح و کیفیت عکس های خود را افزایش دهید. این ابزار مبتنی بر وب از یک ارتقاء دهنده هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می کند که به شما امکان می دهد عکس های خود را با حداقل تلاش و بدون کیفیت ارتقاء دهید و بزرگ کنید. این برنامه از فرمت های عکس JPG و PNG پشتیبانی می کند و بهترین گزینه برای تهیه عکس وب سایت ها و فروشگاه های آنلاین می باشد.

بهینه سازی تصاویر برای وب با Zyro’s Image Upscaler

بهینه سازی عکس برای وب سایت با Smart Upscaler by Icons8

Smart Upscaler by Icons8 دارای یک بهینه ساز عکس مبتنی بر هوش مصنوعی است که می تواند عکس های با رزولوشن پایین شما را تا ۸ برابر بهبود دهد. بدون نیاز به ورود به سیستم یم توانید به سادگی عکس های را بکشید و رها کنید و یا در سایت آپلود کنید تا بهبود پیدا کنند. تصاویر بهبود یافته در سایت ذخیره می شود و به علاوه یک API برای بهبود دسته ای تصاویر و یا افزودن برنامه به محصولات شما در دسترس است. برای استفاده از این سایت نیازی به لاگین کردن یا ثبت نام ندارید. این سایت از حریم خصوصی کاربران حمایت می کند و از تصاویر برای یادگیری ماشینی استفاده نمی کند.

بهینه سازی عکس برای وب سایت با Smart Upscaler by Icons8

DeepImage AI یکی از روش های بهینه سازی تصاویر گرافیکی

روش های بهینه سازی تصاویر گرافیکی متعددی وجود دارد اما یکی از آنها DeepImage AI است که یک ابزار قدرتمند است که برای کمک به شما در بهبود کیفیت عکس ها طراحی شده است. این برنامه طیف گسترده ای از ویژگی ها را ارائه می دهد که می توانند به شما کمک کنند عکس های خود را بهبود دهید، کیفیت را افزایش دهید و مصنوعات را حذف کنید، نور و رنگ را تصحیح کنید و پس زمینه را حذف کنید.

DeepImage AI یکی از روش های بهینه سازی تصاویر گرافیکی

VanceAI بهینه ساز عکس AI

VanceAI یک بهینه ساز عکس قدرتمند مبتنی بر هوش مصنوعی است که طیف گسترده ای از ویژگی ها را برای بهبود کیفیت عکس های شما ارائه می دهد. این می تواند شامل افزایش بهره وری در پردازش عکس مانند طراحی گرافیکی و پردازش دسته ای عکس ها برای صنایعی مانند عکاسی، چاپ، تجارت الکترونیک و غیره باشد.

ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای بهبود تصاویر شامل پرتره انیمه، حذف پس‌زمینه، رتوش و رنگی کردن عکس‌های قدیمی ، بهبود تصویر، شفاف‌سازی، رنگی کردن عکس‌های سیاه و سفید، حذف نویز تصویر، روتوش پرتره و حذف مصنوعات  و غیره می باشد. شما می توانید از این برنامه در ویندوز، مک، آیفون و اندروید استفاده کنید.

VanceAI بهینه ساز عکس AI

فشرده سازی عکس با AVC AI

AVC AI یک ابزار بهبود عکس است که از الگوریتم های یادگیری عمیق برای بهبود و بازیابی کیفیت عکس به صورت خودکار استفاده می کند. می توانید وضوح عکس را بهبود دهید، نویزها را حذف کند، رنگ ها را بهبود دهد، چهره را روتوش کند، عکس های سیاه و سفید را رنگی کند و غیره. فناوری Super Resolution برای افزایش وضوح تصویر و افزایش کیفیت تنها با یک کلیک ساده قابل استفاده است. ویژگی تشخیص سریع چهره به بهبود جزئیات صورت در عکس ها کمک می کند. ویژگی های اضافی مانند حذف پس زمینه، رنگی کردن عکس های قدیمی و کالیبراسیون تصویر و غیره را ارائه می دهد.

فشرده سازی عکس با AVC AI

بهینه ساز تصویر LetsEnhance

LetsEnhance یک سرویس بهینه ساز تصویر آنلاین است که از فناوری هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت عکس ها استفاده می کند. می توان از این سایت برای افزایش وضوح عکس ها، حذف نویز و مصنوعات و بهبود جزئیات عکس ها استفاده کرد.

این سرویس به عنوان یک ابزار مبتنی بر وب در دسترس است و همچنین یک API برای توسعه دهندگان ارائه می دهد تا آن را در برنامه های خود ادغام کنند. LetsEnhance.io می تواند برای بهبود تصاویر برای اهداف مختلف مانند تجارت الکترونیک، عکاسی و طراحی گرافیکی استفاده شود. این سرویس می تواند عکس ها را ۲، ۴ و یا حتی ۸ برابر بهبود دهد و همچنین امکان استفاده از آن برای پردازش دسته ای عکس ها وجود دارد.

بهینه ساز تصویر LetsEnhance

بهینه سازی عکس برای سایت با Cutout.pro

Cutout Pro’s AI Image Enlarger & Enhancer یکی از بهترین ابزارهای آنلاین و قدرتمندی است که می تواند به شما در بهبود کیفیت عکس ها کمک کند. از فناوری پیشرفته هوش مصنوعی برای بزرگ نمایی فوق العاده (تا ۲۰۰%)، واضح کردن عکس های تار، حذف نویز از عکس های پیکسل شده، بهبود پرتره ها با تشخیص چهره هوش مصنوعی، بهبود تصاویر گرفته شده در نور کم، رنگی کردن عکس های سیاه و سفید قدیمی استفاده می کند.

بهینه سازی عکس برای سایت با Cutout.pro

بهینه سازی عکس با Adobe Express

Adobe Express یک برنامه آنلاین رایگان ویرایش عکس است که توسط شرکت Adobe طراحی شده است و طیف وسیعی از ویژگی ها را برای بهبود و ویرایش عکس های شما ارائه می دهد. یکی از ویژگی های برجسته این برنامه، تقویت کننده عکس آن است که از فناوری پیشرفته هوش مصنوعی برای بهبود خودکار کیفیت عکس های شما استفاده می کند. تنها با چند کلیک می توانید نور، رنگ، وضوح عکس های خود را طوری تنظیم کنید که به بهترین شکل ظاهر شوند. مانند فتوشاپ، می توانید اشکال، متن و سایر آیتم های طراحی را اضافه کنید.

بهینه سازی عکس با Adobe Express

بهینه ساز عکس AVCLabs Photo Enhancer AI

AVCLabs Photo Enhancer AI ابزار قدرتمندی است که به کاربران امکان می دهد عکس های خود را با فناوری پیشرفته هوش مصنوعی بهبود بخشند. این ابزار با قابلیت بالا بردن وضوح، حذف نویز و پیکسل شدگی ها، روتوش چهره، حذف پس زمینه و کالیبره کردن رنگ ها می تواند به شما کمک کند عکس های خود را بهبود دهید. این برنامه برای مک و ویندوز در دسترس است.

بهینه ساز عکس AVCLabs Photo Enhancer AI

VanceAI Image Upscaler

یکی دیگر از برنامه های بهینه ساز عکسی که باید به شما معرفی کنیم VanceAI Image Upscaler است که چند ویژگی عالی را ارائه می دهد. می توانید از این برنامه برای بهبود کیفیت عکس تا ۸ برابر استفاده کنید بدون اینکه از دست دادن کیفیت را تجربه کنید. این ابزار همچنین شامل یک ارتقاء دهنده انیمه هوش مصنوعی اختصاصی است که برای بهبود عکس های انیمیشن کوچک تا ۱۶ برابر طراحی شده است. VanceAI Image Upscaler همچنین برخی از ویژگی های امنیتی را ارائه می دهد. به عنوان مثال، تصاویر پردازش شده شما بعد از ۲۴ ساعت حذف می کند.

نحوه کار با این سرویس ساده است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک عکس آپلود کنید، مدل مناسب هوش مصنوعی و بزرگنمایی را انتخاب کنید و شروع به ارتقاء کیفیت عکس به ۲x، ۴x یا ۸x کنید. سپس می توانید تصویر ارتقا یافته با وضوح بالای خود را دانلود کنید.

VanceAI Image Upscaler

Waifu2x بهینه سازی عکس انیمیشن

اگر به دنبال یک برنامه هستید که روی بهینه سازی عکس های انیمیشن متمرکز شده باشد، Waifu2x انتخاب ایده آل است. این ابزار برای بهبود تصاویر روی شبکه های عصبی متکی است. Waifu2x هنگام بهبود کیفیت عکس ها نویزها را از بین می برد و همچنین می توانید URL عکسی که می خواهید فشرده کنید را در آن وارد کنید. نیازی به دانلود یا کشیدن و رها کردن فایل در این برنامه نیست. Waifu2x می تواند پس زمینه را حذف کند، استفاده ساده ای دارد و می تواند هر نوع عکسی را بهبود دهد.

Waifu2x بهینه سازی عکس انیمیشن

Cre8tiveAI و بهینه سازی عکس برای سایت

با Cre8tiveAI می توانید عکس ها را تا ۱۶ برابر ارتقاء دهید. این برنامه یک انتخاب عالی برای عکس های کوچکی است که می خواهید قبل از چاپ آنها را بهبود دهید. این ابزار برای ارتقای کیفیت تصاویر بدون از دست دادن کیفیت به یادگیری عمیق متکی است.

Cre8tiveAI و بهینه سازی عکس برای سایت

BigJPG بهینه ساز عکس AI

BigJPG یک ابزار عالی است که برای کمک به حل مشکل عکس های شما طراحی شده است. این یکی دیگر از برنامه های بهینه سازی عکس های انیمه هوش مصنوعی است که می توانید عکس ها و تصاویر انیمه را بدون از دست دادن کیفیت با آن پردازش کنید. این برنامه رنگ ها، جزئیات، لبه ها و موارد دیگر را بهبود می دهد اما دارای محدودیت وضوح ۳۰۰۰×۳۰۰۰ پیکسل است.

BigJPG بهینه ساز عکس AI

Pixbim Enlarge AI بهینه سازی عکس بدون از دست دادن کیفیت

Pixbim Enlarge AI بر اساس تکنیک های یادگیری ماشین می تواند عکس ها را بدون از دست دادن کیفیت بهبود دهد. این برنامه با ویندوز، مک، لینوکس و سایر سیستم عامل ها سازگار است. Pixbim به طور خودکار پیکسل های از دست رفته را از طریق تجزیه و تحلیل هوشمند و پیش بینی دقیق بازسازی می کند. در حالی که عکس را بزرگ می کنید می توانید جزئیات مختلف را به صورت خودکار بهبود دهید.

Pixbim Enlarge AI بهینه سازی عکس بدون از دست دادن کیفیت

AI Sharpener Scaling بهینه ساز عکس برای ویندوز

در اینجا جا دارد برنامه بهینه ساز عکس AI Sharpener Scaling را هم به شما معرفی کنیم. یک نرم افزار ارتقاء دهنده عکس رایگان که از فناوری Scaling با کیفیت بالا استفاده می کند. می توانید از این ابزار برای زوم کردن عکس تا ۴۰۰ درصد و در عین حال حفظ کیفیت عکس استفاده کنید. فرآیند AI Sharper Scaling همچنین به حفظ کیفیت در حین چرخش، تصحیح پرسپکتیو و اصلاح اعوجاج لنز کمک می‌کند. یک نکته مهم این است که AI Sharpener Scaling فقط برای ویندوز در دسترس است.

AI Sharpener Scaling بهینه ساز عکس برای ویندوز

Upscaleics بهینه ساز عکس آنلاین با هوش مصنوعی

آخرین برنامه ای که در این بخش باید به شما معرفی کنیم، برنامه Upscaleics است که یکی دیگر از بهینه سازهای عکس AI است که استفاده ساده ای دارد. به سادگی عکس خود را آپلود کنید، تغییراتی که می خواهید را ایجاد کنید و اجازه دهید هوش مصنوعی کار خود را انجام دهد. باز هم مزیت اصلی Upscaleics راحتی استفاده است. اگر چند عکس برای ویرایش دارید استفاده از آن سریع و ساده است و نتایج معقولی را در اختیار شما قرار می دهد.

همچنین کنترل بیشتری بر روی تغییراتی که در تصاویر ایجاد می کنید خواهید داشت. شما می توانید انتخاب کنید که به چه وضوحی می خواهید برسید و حتی امکان فشرده سازی عکس را فراهم می آورد.

Upscaleics بهینه ساز عکس آنلاین با هوش مصنوعی

نظرات و پیشنهادات شما؟

در معرفی ۱۸ سرویس برتر بهینه ساز عکس آنلاین با هوش مصنوعی امروز انزل وب ما برنامه های تحت وبی که برای بهبود کیفیت عکس های خود می توانید استفاده کنید را به شما معرفی کردیم. اگر شما سرویس دیگری می شناسید، یا نظر یا پیشنهادی دارید می توانید در بخش نظرات این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بررسی 7 تا از بهترین سایت چت با هوش مصنوعی به فارسی و انگلیسی
بررسی ۷ تا از بهترین سایت چت با هوش مصنوعی به فارسی و انگلیسی
معرفی 14 ابزار جادویی ساخت عکس با هوش مصنوعی (رایگان و حرفه ای)
معرفی ۱۵ ابزار جادویی ساخت عکس با هوش مصنوعی (رایگان و حرفه ای)
معرفی و دانلود 15 تا از بهترین برنامه مشابه فیس اپ (FaceApp)
معرفی و دانلود ۱۵ تا از بهترین برنامه مشابه فیس اپ (FaceApp)
آموزش تبدیل عکس به عکس تاریخی و قدیمی با هوش مصنوعی
آموزش تبدیل عکس به عکس تاریخی و قدیمی با هوش مصنوعی

نظرات