سرور مجازی ارزان

چرا هر فریلنسر ایرانی باید از سرور مجازی استفاده کند: مزیت های توضیح داده شده

آیا شما یک فریلنسر هستید که به دنبال بهترین راه برای مدیریت حجم کاری خود و رسیدگی به چندین مشتری هستید؟ اگر چنین است، یک سرور مجازی ممکن است راه حل مناسبی برای شما باشد. سرور مجازی نه تنها مدیریت چندین پروژه را به طور همزمان آسان می کند، بلکه مزایای متعدد دیگری نیز ارائه می دهد که می تواند به شما به عنوان یک فریلنسر کمک کند.

اگر داخل ایران زندگی میکنید و دنبال درآمد دلاری و یا یوریی هستید شما بایستی فریلنسر سایت های خارجی را امتحان کنید ، به احتمال زیاد نام سرورهای مجازی را شنیده اید – اما آیا واقعاً می دانید که چگونه می توانند برای کسب درآمد از فریلنسری شما مفید باشند؟ در این پست وبلاگ، ما مزیت برتر استفاده از سرور مجازی وی پی اس یار را برای فریلنسینگ را بررسی خواهیم کرد و توضیح خواهیم داد که چرا هر فریلنسر باید از آن استفاده کند. از مقیاس پذیری و عملکرد بهبود یافته تا صرفه جویی در هزینه و امنیت، دلایل بی شماری وجود دارد که چرا استفاده از سرور مجازی بهترین انتخاب برای هر فریلنسر ایرانی است.

تحریم های سایتی

برای دسترسی به سایت‌هایی که ایران را تحریم کرده اند همچون Upwork , Freelancer , Fiverr , پی پال و… باید از یک سرور مجازی خارجی استفاده کنید. برای این کار، ابتدا باید یک سرویس سرور مجازی خریداری کنید. سپس با استفاده از دسترسی ها ، از طریق ( Remote Desktop Connection ) به سرور مجازی متصل شوید. با اتصال به سرور مجازی، شما می‌توانید به عنوان یک کاربر خارجی به سایت‌هایی که  ایران تحریم کرده اند دسترسی پیدا کنید. سرور مجازی آی پی اختصاص و ثابت به شما میدهد که بسیار مفید برای فغالیت در چنین سایت هایی میباشد.

هزینه

یکی از دلایل اصلی اینکه سرورهای مجازی وی پی اس یار برای فریلنسرها عالی هستند، مقرون به صرفه بودن است. به عنوان یک فریلنسر، هزینه های شما باید به حداقل برسد. با یک سرور مجازی که از وی پی اس یار تهیه میکنید، شما مجبور نیستید روی سخت افزار فیزیکی مانند سرورها و سایر زیرساخت های محاسباتی سرمایه گذاری کنید. شما فقط باید برای منابع مجازی که نیاز دارید هزینه کنید. سرورهای مجازی نیز فوق العاده مقرون به صرفه و قابل تنظیم هستند. می‌توانید بسته‌های سرور مجازی ارزان وی پی اس یار را انتخاب کنید که دقیقاً نیازهای شما را برآورده کند، بدون اینکه مجبور باشید برای ویژگی‌هایی که نیاز ندارید هزینه کنید. این مقیاس‌پذیری آن را به یک راه‌حل مقرون‌به‌صرفه برای فریلنسرهایی تبدیل می‌کند که تازه شروع به کار کرده‌اند و باید هزینه‌ها را پایین نگه دارند و در عین حال فضایی را برای رشد ارائه می‌دهند.

قابلیت اطمینان

به عنوان یک فریلنسر، برای انجام کار خود به شدت به فناوری تکیه می کنید. آخرین چیزی که نیاز دارید این است که رایانه شما از کار بیفتد یا اطلاعات شما به دلیل نقص سخت افزاری ناپدید شوند. اینجاست که یک سرور مجازی می تواند نجات دهنده باشد.
هنگامی که از یک سرور مجازی استفاده می کنید، داده های شما در چندین سرور ذخیره می شود، بنابراین حتی اگر یک سرور از کار بیفتد، اطلاعات شما همچنان از سرور دیگری قابل دسترسی است. این افزونگی تضمین می کند که داده های شما همیشه در صورت نیاز در دسترس باشد.
علاوه بر این، سرورهای مجازی در دسترس بودن بالایی دارند، به این معنی که در ۹۹.۹٪ مواقع فعال و فعال هستند. این سطح از آپتایم تضمین می کند که شما همیشه می توانید به فایل ها و برنامه های خود دسترسی داشته باشید، صرف نظر از اینکه در کجای جهان هستید.
علاوه بر این، سرورهای مجازی معمولاً توسط متخصصان با تجربه مدیریت می شوند که سرورها را به صورت ۲۴/۷ نظارت می کنند. این بدان معنی است که در صورت وجود هر گونه مشکل، می توان آنها را به سرعت و کارآمد حل کرد و زمان خرابی را به حداقل رساند.

قابلیت اطمینان

 امنیت

به عنوان یک فریلنسر، یکی از حیاتی ترین جنبه های کار شما تضمین امنیت داده های مشتریانتان است. استفاده از سرور مجازی طیف وسیعی از ویژگی های امنیتی را ارائه می دهد که از داده های شما و مشتریان شما محافظت می کند. سرورهای مجازی رمزگذاری سرتاسری را ارائه می‌کنند و اطمینان می‌دهند که تمام داده‌های منتقل شده بین سرور و مشتریان شما ایمن و خصوصی باقی می‌مانند.
علاوه بر این، سرورهای مجازی اغلب با اقدامات امنیتی پیشرفته مانند فایروال، سیستم‌های تشخیص نفوذ و نرم‌افزار آنتی ویروس ارائه می‌شوند که در برابر تلاش‌های هک و بدافزار محافظت می‌کنند.

پشتیبانی

هنگام استفاده از سرور مجازی برای فریلنسینگ، می توانید از پشتیبانی عالی بهره مند شوید. ارائه دهنده سرور مجازی  vpsyar.com پشتیبانی ۲۴/۷ مشتری را ارائه می دهد، به این معنی که هر زمان که به کمک نیاز داشتید می توانید با تیم آنها تماس بگیرید.
داشتن پشتیبانی قابل اعتماد مشتری به این معنی است که هرگونه مشکل فنی که ممکن است با آن روبرو شوید را می توان به سرعت حل کرد و از هرگونه خرابی قابل توجهی که ممکن است بر کار شما تأثیر بگذارد جلوگیری می کند. علاوه بر این، می‌توانید با حل مشکلات فنی از شخص دیگری در زمان صرفه‌جویی کنید و شما را آزاد بگذارید تا روی کار خود تمرکز کنید.

سرعت

به عنوان یک فریلنسر، زمان بسیار مهم است و تاخیر می تواند به معنای از دست دادن مشتریان و درآمد باشد. یک سرور مجازی دسترسی سریع به برنامه ها و داده های شما را فراهم می کند و به شما امکان می دهد سریعتر و کارآمدتر کار کنید. با یک سرور مجازی، لازم نیست نگران سرعت پایین اینترنت باشید، زیرا سرعت سرور مستقل از اتصال محلی شما است. علاوه بر این، سرورهای مجازی بر روی سخت افزار قدرتمند با پردازنده های با کارایی بالا میزبانی می شوندمانند سرور مجازی سوئیس ، بنابراین می توانید انتظار سرعت پردازش بسیار بالایی داشته باشید. در مقایسه با سرورهای سنتی، سرورهای مجازی برای رسیدگی به اوج بار کاری طراحی شده‌اند که آنها را برای رسیدگی به درخواست‌های متعدد از مشتریان مختلف ایده‌آل می‌کند.

سایت فریلنسر خارجی

دسترسی

یکی از مزایای اصلی استفاده از سرور مجازی پرسرعت همچون سرور مجازی ویندوز ترکیه برای فریلنسینگ، سهولت دسترسی آن است. به عنوان یک فریلنسر، احتمالاً در حین حرکت، از مکان‌ها و دستگاه‌های مختلف کار می‌کنید. با یک سرور مجازی، تا زمانی که به اینترنت متصل باشید، می توانید از هر کجا به فایل های کاری و برنامه های خود دسترسی داشته باشید.
این به این معنی است که شما می توانید از یک کافی شاپ، یک فضای کار مشترک یا حتی در هنگام سفر کار کنید. لازم نیست نگران حمل لپ تاپ یا هارد اکسترنال خود باشید. در عوض، می‌توانید از تبلت یا گوشی هوشمند خود به کار خود دسترسی داشته باشید.
علاوه بر این، سرورهای مجازی دسترسی دسکتاپ از راه دور را ارائه می دهند، به این معنی که می توانید ماشین مجازی خود را از هر دستگاهی کنترل کنید. این به ویژه در صورتی مفید است که نیاز به دسترسی به برنامه‌ها یا فایل‌هایی داشته باشید که در دستگاه محلی شما در دسترس نیستند. با دسترسی از راه دور دسکتاپ، می توانید بدون هیچ وقفه ای کار کنید.
یکی دیگر از مزایای استفاده از سرور مجازی این است که می توانید به راحتی فایل ها را با مشتریان و همکاران خود به اشتراک بگذارید. به جای ارسال فایل های بزرگ از طریق ایمیل یا فضای ذخیره سازی ابری، می توانید به سادگی به آنها اجازه دسترسی به ماشین مجازی خود را بدهید. این باعث صرفه جویی در زمان می شود و تضمین می کند که همه روی فایل ها و نسخه های مشابه کار می کنند.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات