آموزش نحوه فهمیدن Restricted یا محدود شدن توسط دیگران در اینستاگرام

آموزش نحوه فهمیدن Restricted یا محدود شدن توسط دیگران در اینستاگرام

آیا میخواهید متوجه شوید که شخصی شما را در اینستاگرام با قابلیت Restrict محدود کرده است یا خیر؟ 🚫 شما با روش های مختلفی میتوانید این کار را انجام دهید. در این مطلب از انزل وب به آموزش نحوه فهمیدن Restricted یا محدود شدن توسط دیگران در اینستاگرام میپردازیم.

فهمیدن Restricted شدن در اینستاگرام

?How to Know if Someone Restricted You on Instagram

زمانی که کاربری در اینستاگرام شما را محدود کند شما نمیتوانید با فرد مورد نظر تعامل برقرار کنید. این یعنی شما از کامنت گذاشتن برای کاربر و یا پیام دادن در دایرکت او منع میشوید. راه های متنوعی برای فهمیدن محدود شدن در اینستاگرام وجود دارد. در ادامه به بررسی چند روش فهمیدن Restricted شدن در اینستاگرام میپردازیم.

کامنت گذاشتن برای پیدا کردن کسانی که ما را در اینستاگرام محدود کرده اند

در صورتی که شما توسط شخصی Restricted شده باشید نمیتوانید برای پست های او کامنت بگذارید. بنابر این از این روش شما میتوانید متوجه شوید کسی شما را محدود کرده است یا خیر. برای بررسی این موضوع با اکانت خود زیر پست شخصی که فکر میکنید شما را محدود کرده کامنت بگذارید.

روش فهمیدن Restricted شدن در اینستاگرام

سپس وارد یکی دیگر از اکانت های خود شوید که مطمئن هستید محدود نشده است. با اکانت دوم شخص مورد نظر را Follow کنید. سپس زیر همان پستی که با اکانت اصلی خود کامنت گذاشتید را مشاهده کنید. در صورتی که کامنت شما نمایش داده شود یعنی شخص مورد نظر، اکانت اصلی شما را محدود نکرده است. در غیر اینصورت یعنی اگر کامنت شما نمایش داده نمیشود، اکانت شما محدود شده است.

محدود شدن در اینستاگرام توسط افراد

نحوه فهمیدن محدود شدن در اینستاگرام با پیام دادن در دایرکت

در صورت محدود شدن توسط دیگران در اینستاگرام به غیر از عدم امکان در کامنت گذاشتن در صورت پیام دادن پیام های شما در بخش Requests قرار میگیرد. برای انجام این کار با اکانتی که فکر میکنید آن را محدود کرده اند به شخص مورد نظر پیام دهید. در صورتی که شخص مورد نظر پیام شما را در بخش Requests مشاهده کند علامت Seen زیر پیام شما نشان داده نمیشود. بنابر این در صورتی که شما به شخص پیام دهید اما با وجود فعال بودن کاربر، پیام شما دیده نشود میتوانید متوجه شوید که شخص مورد نظر شما را محدود کرده است. از آنجایی که شخص آنلاین میشود و یا پست و استوری میگذارد میتوانید متوجه شوید که شخص فعال بوده است اما پیام شما را مشاهده نکرده است.

کسانی که ما را در اینستاگرام محدود کرده اند

طریقه فهمیدن محدود شدن در اینستاگرام با بررسی وضعیت فعالیت کاربر مورد نظر

تاثیر این روش ممکن است مانند سایر روش های گفته شده نباشد، اما با این حال از این روش میتوانید برای فهمیدن محدود شدن در اینستاگرام استفاده کنید. زمانی که شخصی شما را محدود میکند شما نمیتوانید زمان آخرین فعالیتش در دایرکت اینستاگرام را مشاهده کنید. برای مشاهده این مورد باید آن را در تنظیمات فعال کنید. برای فعال کردن مشاهده آخرین زمان فعال بودن وارد اکانت خود شوید. روی سه خط بالای صفحه سمت راست ضربه بزنید.

چگونه بفهمیم Restricted شدیم

در منو باز شده Settings را انتخاب کنید تا تنظمیات اینستاگرام برای شما باز شود.

محدود شدن در اینستاگرام توسط افراد

در تنظمیات گزینه Privacy را انتخاب کنید.

فهمیدن محدود شدن در اینستاگرام

در صفحه Privacy گزینه Activity Status را پیدا کنید. بعد از پیدا کردن Activity Status، روی آن ضربه بزنید.

فهمیدن Restricted شدن در اینستاگرام

حالا در صفحه باز شده Show Activity Status را فعال کنید.

طریقه فهمیدن محدود شدن در اینستاگرام

بعد از فعال کردن این گزینه وارد دایرکت شخص مورد نظر شوید. در صورتی که در دایرکت مخاطب خود، آخرین ساعت فعال بودن یا آنلاین بودن او را میتوانید مشاهده کنید یعنی مخاطب شما را محدود نکرده است در غیر اینصورت توسط مخاطب محدود شده اید.

نحوه فهمیدن محدود شدن در اینستاگرام

سوالات متداول

فرق بین Restricted و بلاک شدن چیست؟

زمانی که شخصی شما را در اینستاگرام بلاک میکند شما به پروفایل شخص دسترسی ندارید و نمیتوانید پست، استوری و… او را ببینید. با این حال بعد از Restricted یا محدود شدن در اینستاگرام توسط افراد شما باز هم میتوانید پست و استوری های پروفایل شخص مورد نظر را بببینید اما نمیتوانید کامنت بگذارید و یا در دایرکت به او پیام دهید.

چگونه بفهمیم Restricted شدیم؟

بعد از Restricted شدن، شما فقط از روش های بالا میتوانید برای فهمیدن Restricted شدن در اینستاگرام استفاده کنید. این یعنی اینستاگرام بعد از Restricted شدن برای شما نوتیفیکیشن ارسال نمیکند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز به بررسی چند روش فهمیدن Restricted شدن در اینستاگرام پرداختیم. آیا شما توانستید از روش های بالا متوجه شوید کسی شما را محدود کرده است یا خیر؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه روش های فهمیدن Restricted شدن در اینستاگرام در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

حل مشکل گیر کردن در حالت Posting یا Sending استوری یا پست اینستاگرام
حل مشکل گیر کردن در حالت Posting یا Sending استوری یا پست اینستاگرام
چگونه استوری دیگران را نبینیم؟ (راهکار ساده و فوری)
چگونه استوری دیگران را نبینیم؟ (راهکار ساده و فوری)
آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام

نظرات