4 روش حل ارور Your client does not have permission to get URL گوگل

۴ روش حل ارور Your client does not have permission to get URL گوگل

به تازگی با ارور Your client does not have permission to get URL در گوگل مواجه شده اید؟ 🛑 این خطا می تواند دلایل متعددی داشته باشد اما شما به عنوان یک کاربر می توانید از یکی از ۴ روش حل ارور Your client does not have permission to get URL گوگل استفاده کنید و به عملکرد معمول گوگل دست پیدا کنید.

رفع ارور Your client does not have permission to get URL گوگل

How to Fix Your client does not have permission to get URL Google

اگر از گوگل استفاده می کنید ممکن است در برخی مواقع با ارور Your client does not have permission to get URL / from this server. That’s all we know..یا Your Connection Is Not Private یا Error Code 105 ERR_NAME_NOT_RESOLVED و یا Unable to connect to the proxy server مواجه شده باشید. این ارورها از استفاده از موتور جستجو خودداری می کنند و اما معمولا ارور ۴۰۳ گوگل معمولا زمانی رخ می دهد که جستجوهای زیادی را در مدت زمان کوتاهی انجام داده باشید.

هر زمان که جستجو می کنید، درخواست به سرور گوگل ارسال می شود که به نوبه خود درخواست را از طریق میلیون ها سایت جستجو می کند و نتیجه را در  عرض چند میلی ثانیه به شما برمی گرداند. همه این محاسبات ممکن است بدون زحمت به نظر برسد، اما انرژی زیادی مصرف می کند. برای مقابله با حمله افراد به وب سایت (از طریق حملات DDOS یا اعمال فشار زیاد بر سرورها)، گوگل از مکانیزمی استفاده می کند که به طور خودکار دسترسی شما را به موتور جستجو مسدود می کند (زمانی که درخواست های زیادی را در عرض مدت زمان کوتاهی ارسال می کنید).

حل مشکل Your Client Does Not Have Permission To Get URL در ایران

اگر درخواست های زیادی را ارسال نکرده اید و از تغییر دهنده آی پی استفاده می کنید احتمالا از سرور پرکسی یا برنامه تغییر دهنده آی پی استفاده می کنید کاربران زیادی متصل می هستند و گوگل از ورود شما جلوگیری می کند. راه حل ساده ای که وجود دارد این است که از سرور دیگری استفاده کنید و یا برنامه تغییر دهنده آی پی دیگری را امتحان کنید. همچنین توصیه می کنیم که برای جلوگیری از خطرات امنیتی ناشی از نشت DNS میزان امنیتی که برنامه تغییر دهنده آی پی شما ارائه می دهد را تست کنید.

رفع مشکل URL با کمی صبر کردن

همانطور که قبلا اشاره شد، Your client does not have permission to get URL گوگل زمانی رخ می دهد که تعداد زیادی درخواست را در مدت زمان کوتاهی انجام داده باشید. اگر محدودیت زمانی خود را تمام کرده اید توصیه می شود یک لحظه صبر کنید و در حین انتظار از گوگل استفاده نکنید. گزارش های کمی وجود دارد که در آن کاربران نشان داده اند که حتی یک بار استفاده از گوگل در این بازه زمانی، تایمر را رفرش می کند و باید دوباره منتظر ماند.

هنگامی که سعی کردید ۲۰ تا ۳۰ دقیقه کنید، دوباره سعی کنید که به گوگل دسترسی پیدا کنید و درخواست خود را ارسال کنید. امیدواریم که ارور ۴۰۳ گوگل به طور کامل حل شده باشد.

رفع ارور Your Client Does Not Have Permission To Get URL با پاک کردن کش و کوکی

مرورگر شما ممکن است حاوی فایل های معیوب باشد که ممکن است باعث شود کروم بارها و بارها دسترسی شما را مسدود کند. وقتی داده های مرورگر را پاک می کنیم همه چیزی ریست می شود و مرورگر طوری رفتار می کند که شما برای اولین بار از وب سایت ها بازدید می کنید.

توجه: استفاده از این روش تمام اطلاعات مرور، حافظه کش، رمزهای عبور و غیره شما را پاک می کند. قبل از ادامه این راه حل مطمئن شوید که از این اطلاعات خود بکاپ گرفته اید.

در نوار آدرس گوگل کروم عبارت chrome://settings را وارد کنید و کلید اینتر را فشار دهید. با این کار وارد تنظیمات مرورگر خود می شوید.

رفع ارور Your Client Does Not Have Permission To Get URL با پاک کردن کش و کوکی

به پایین اسکرول کنید و روی Advanced کلیک کنید. بعد از توسعه منوی Advanced،  روی Privacy and Security کلیک کنید.در برخی از نسخه ها نیازی به کلیک کردن روی Advanced نیست و از سمت چپ مرورگر خود می توانید Privacy and Security را انتخاب کنید.

رفع ارور Your Client Does Not Have Permission To Get URL با پاک کردن کش و کوکی

روی Clear browsing data کلیک کنید.

رفع ارور Your Client Does Not Have Permission To Get URL با پاک کردن کش و کوکی

منوی دیگری ظاهر می شود که مواردی که می خواهید پاک کنید را نشان می دهد. در اینجا باید تعیین کنید که اطلاعات مربوط به چه زمانی را می خواهید پاک کنید. گزینه All time را انتخاب کنید. همه گزینه های تاریخچه و کوکی و کس را انتخاب کنید و روی Clear browsing data کلیک کنید.

رفع ارور Your Client Does Not Have Permission To Get URL با پاک کردن کش و کوکی

بعد از انجام تمام عملیات، مرورگر خود را ببندید و دوباره باز کنید. حالا بررسی کنید که ارور ۴۰۳ در گوگل حل شده است یا خیر.

از مرورگر دیگری استفاده کنید

اگر موفق به رفع خطای ۴۰۳ در گوگل نشدید می توانید مرورگر دیگری را امتحان کنید. البته قبل از آن می توانید مرورگر کروم خود را حذف و دوباره نصب کنید. شاید جدیدترین نسخه از مرورگر مشکل شما را رفع کند. برخی از ماژول های مرورگر ممکن است خراب شده باشند و یا به درستی پیکربندی نشده باشند. نصب مجدد می تواند این مشکلات را برای شما حل کند.

کلیدهای Win + R صفحه کلید را به طور همزمان فشار دهید تا پنجره Run باز شود. حالا عبارت appwiz.cpl را وارد کنید و کلید اینتر را فشار دهید.

از مرورگر دیگری استفاده کنید

در اینجا تمام برنامه های نصب شده روی سیستم شما لیست می شوند. روی Google Chrome کلیک راست کنید و Uninstall را انتخاب کنید. بعد از حذف نصب، با استفاده از مرورگر دیگری به وب سایت رسمی Google Chrome بروید و آن را نصب کنید.

از مرورگر دیگری استفاده کنید

اگر این کار جواب نداد می توانید مرورگر دیگری مانند فایرفاکس، اپرا و غیره را امتحان کنید.

توجه: همچنین سعی کنید شبکه خود را تغییر دهید و دوباره شانس خود را امتحان کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امیدواریم با ۴ روش حل ارور Your client does not have permission to get URL گوگل امروز انزل وب توانسته باشید مشکل خود را رفع کنید. اگر راه حل دیگری می شناسید، نظر یا پیشنهادی دارید می توانید در بخش نظرات این مطلب با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش کامل 18 روش حل مشکل ارور 403 Forbidden
آموزش کامل ۱۸ روش حل مشکل ارور ۴۰۳ Forbidden
آموزش 11 روش حل مشکل ارور 403 برنامه دانلود منیجر IDM
آموزش ۱۱ روش حل مشکل ارور ۴۰۳ برنامه دانلود منیجر IDM
آموزش 4 روش حل مشکل ارور 403 در اندروید
آموزش ۴ روش حل مشکل ارور ۴۰۳ در اندروید
رفع ارور 403 Forbidden سایت ها در مرورگر
آموزش ۹ روش رفع ارور ۴۰۳ Forbidden گوگل و سایر سایت ها در مرورگر

نظرات

  • اصغری says:

    اصلا راه نداره. بدلیل تحریم سرورهای ایرانی اجازه دسترسی به بعضی سایتا رو ندارن

  • toooraj says:

    خانم داسیان محترم سایت شما اگر هم برترین نباشد ،بهترین هست ،از فعالیت بیدریغ شما بسیار سپاسگذارم رفع ارور ۴۰۳ در بلو استکس کلافه ام کرده بود که با مدیریت خوبدشما حل شد ،بسیار ممنونم پاینده باشید.

  • حمزه says:

    فعلا نظری ندارم

  • سعید says:

    من الان هم نطر با لحن مودب با یک ایمیل دیگر براتون نوشتم فقط میخواستم ببینم آیا تمام مطالب راچاپ می کنید یا نهایی که بصرفه باشد.شما که به این زودی متوجه شدید چرا ما را با اشتباهات خود بیچاره کردید. البته مقصر شما نیستید من پوزش می خوام ولی مجازی کارش صر است وضرر.

  • سعید says:

    من الان هم نطر با لحن مودب با یک ایمیل دیگر براتون نوشتم فقط میخواستم ببینم آیا تمام مطالب راچاپ می کنید یا نهایی که بصرفه باشد

  • محسن says:

    باسلام خدمت شما. من نمیدونم شما دارید چکار میکنید. فقط هرچی هست دریک موردبازی آنلاین دریم لند مرا باکلی هزینه وقتی ومالی به۳ماه پیش برگردوندید. هرجاهم ایمیل میزنی کسی مسئولیت این کار را عهده نمی‌گیرد. ازضررزدنتون ممنونم

  • ارش.صادقی says:

    گوشی هک شده لطفان کمک کنید

  • mina says:

    سلام. من وقتی با وی پی ان روشن(v2ray) توی مرورگرهام مثل کروم یا فایرفاکس سرچ میکنم اصلا کار نمیکنن. توی کروم همین ارور ۴۰۳ میاد بعد از سرچ. باید چی کار کنم؟

    • حسن نخعی says:

      برنامه خیلی برای فلم

    • سالی says:

      سلام منم همین مشکل رو دارم البته وقتی از یه سری از کانفیگ ها استفاده میکنم اینطوری میشه اصلا نمیتونم سرچ کنم یه کانال تلگرامی هست کانفیگاش خوبه ولی مشکل سرچ تو گوگل دارن

  • محمدرضا هزاوایی says:

    بااستعداد دستگاه وسرورو۲۰ماه عدم تنظیم آتشباری روزی دستگاه ک عدمتوانایی تنظیم وسوتفاهم کمنجراعمال کدهای زیادی کنتیجش ۲۰ ماهه وچند ماه دیگرروانی شدن با۵۳سال سن …،،،؟!؟!¿¡؟…تنظیم خطا ھاوخطای۴۰۳ کھ پاک شدن مہندسی ایی تی مخا ۲۰ماہ ۲۰ سالم بشھ مٹل۲۰ ماھھ میسھ

  • محسن says:

    من فقط تو وارد شدن به یک سایت این مشمل را دارم تا هفته پیش وارد میشد ولی الان همه این کارها را کردم ای پی را هم با چند تا نرم افزار تغییر دادم نشد

  • علي المالكي says:

    سلام .

  • سینا says:

    سلام اسپاتیفای برای من هم همین مشکل رو داره و ارور ۴۰۳ رو میده
    خود اسپاتیفای آی پی های ایران رو کلا بسته یا از طرف ایران فیلتر شده و باید با VPN وصل بشم؟
    یا کلا مشکل دیگه ای هست؟

  • ارین says:

    سلام ، جدیدا این ارور برای اسپاتیفای برام میاد وقتی از طریق مرورگر وارد میشم ، خود برنامه همه متصل نمیشه به اینترنت ، راه حلی داره؟ وی پی ان های مختلفی رو امتحان کردم اسپاتیفای مسدود کردتشون

  • ashna says:

    با سلام
    بعضی مواقع هیچ کدام از دلایل بالا نیست،
    مثلاً هنگام ورود به آدرس
    https://cloud.google.com
    هم همین خطا می آید.
    مشکل چیست؟

    • saeid says:

      سلام
      مسدود بودن آی پی های ایرانی از طرف گوگل
      از فیلتر شکن و وی پی ان استفاده کنید

      • حمید says:

        لطفا فعال شود بروزرسانی شود تا دسترسی بهتری داشته باشم و هرچه زودتر دسترسی به دارایی خودم در کیف پولم را داشته باشم سپاسگذارم