آموزش جدید قدم به قدم بازیابی اکانت کلش اف کلنز (Clash of Clans)

آموزش جدید قدم به قدم بازیابی اکانت کلش اف کلنز (Clash of Clans)

گاهی ممکن است دسترسی به اکانتی را که در یک بازی مانند کلش اف کلنز ⚔️ ساختید، از دست بدهید. در این شرایط نمی توان وارد اکانت شد. روش های مختلفی برای بازیابی اکانت کلش اف کلنز وجود دارد. در این مطلب از انزل وب به آموزش جدید قدم به قدم بازیابی اکانت کلش اف کلنز (Clash of Clans) میپردازیم.

نحوه بازیابی اکانت کلش اف کلنز

?How to Recover Clash of Clans Account

اگر دسترسی خود را به اکانت کلش اف کلنز از دست داده اید، با چند روش می توانید آن را بازیابی کنید. در این مطلب از انزل وب قصد داریم روش های برگرداندن اکانت سیو شده کلش در ورژن جدید را آموزش دهیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

برگرداندن اکانت کلش با گوگل پلی

ابتدا وارد برنامه کلش اف کلنز شوید. اگر از قبل اکانت خود را با سوپرسل یا پلی گوگل لینک کرده باشید، کار راحت است. در اندروید ابتدا وارد تنظیمات بازی شوید. سپس روی Google Play بزنید.

بازیابی اکانت کلش

اگر ایمیل بازی ثبت شده باشد به صورت خودکار وارد اکانت می شوید. اگر نه، جیمیل خود را در تنظیمات گوشی با آن وارد شده اید، وارد کنید.

بازیابی اکانت کلش روی آیفون

برای بازیابی اکانت کلش رویال در ایفون باید از Game Center استفاده کنید. در این حالت باید اکانت کلش اف کلنز شما به Game Center ID باشد تا بتوانید به صورت خودکار و با انتخاب این گزینه وارد اکانت شوید. اگر آیدی متفاوتی را استفاده کردید، می توانید آن را از بخش تنظیمات اضافه کنید. سپس وارد تنظیمات گوشی شوید. روی Game Center بزنید. Use another Apple ID for the Game Center را انتخاب کنید. حال وارد ID شوید که به اکانت کلش اف کلنز متصل است. بازی را از اول شروع کنید و این بار اکانت درست را انتخاب کنید.

بازیابی اکانت کلش از سوپرسل

ابتدا وارد برنامه کلش اف کلنز شوید. اگر از قبل اکانت خود را با سوپرسل لینک کرده باشید، کار راحت است. در این روش باید گزینه SUPERCELL ID را از تنظیمات بازی انتخاب کنید.

بازیابی اکانت کلش

روی Continue بزنید.

بازیابی اکانت کلش

حال باید ایمیلی را که با آن آیدی سوپرسل دارید وارد کنید. بهتر است تیک Remember me on this device را بزنید.

بازیابی اکانت کلش

SUPERCELL security code را که در ایمیل برای شما ارسال شد، وارد کنید.

بازیابی اکانت کلش

بازیابی اکانت کلش بدون جیمیل و با کمک تیم پشتیبانی

اگر اکانت بازی کلش اف کلنز را با هیچ کدام از موارد ذکر شده لینک نکردید، باید وارد settings بازی شوید. سپس روی Help and support بزنید.

بازیابی اکانت کلش بدون جیمیل

سپس روی Account و Retrieve account بزنید.

بازیابی اکانت کلش بدون جیمیل

حال I’ve lost my account! را انتخاب کنید.

بازیابی اکانت کلش بدون جیمیل

روی Contact Us در بخش Still need help بزنید.

بازیابی اکانت کلش بدون جیمیل

روی Message us بزنید.

بازیابی اکانت کلش بدون جیمیل

سپس مشکل خود را به صورت کوتاه توضیح دهید و متظر جواب تیم پشتیبانی باشید. در این پیام سطح Village hall، نام کاربری، تاریخ تقریبی ساخت اکانت، نام کلن، تاریخ تقریبی آخرین بازی، آخرین ساختمان آپدیت شده، علت فراموشی و… را می توانید بیان کنید. اگر هم چیزی از پلی استور یا آی تونز خریداری کردید، رسید آن را ارسال کنید.

حتما ایمیلی را ثبت کنید تا جواب شما به آن ارسال شود.ممکن است در جواب خواسته شود اطلاعات دقیقتری را ارسال کنید. مثلا لول XP، لول تاون هال و… را ارسال کنید. برای همین بهتر است در همان پیام اول تمامی اطلاعات را ارسال کنید.

اگر اطلاعات شما درست باشد، معمولا Village Code برای شما ارسال می شود. اگر چنین چیزی برایتان ارسال شد باید وارد تنظیمات بازی شوید. سپس روی this is a new device بزنید. کد را وارد کنید.

بازیابی اکانت کلش آف کلنز با ارسال ایمیل

روش دیگر برای بازیابی اکانت Clash of clans این است که مستقیما ایمیلی به تیم پشتیبانی ارسال کنید.

اندروید : clashofclans@supercell.net

آیفون: clashofclans.feedback@supercell.net

سپس تمامی اطلاعاتی را که در مورد اکانت خود دارید در ایمیل وارد کنید و مشکل را مختصر توضیح دهید. سپس باید صبر کنید تا جواب و کد برای شما ارسال شود.

بازیابی اکانت کلش سوپرسل به روش دیگر

برای برگرداندن اکانت کلش از سوپرسل ابتدا وارد سایت آن شوید. از این روش وقتی استفاده کنید که امکان ورود به اکانت سوپرسل را ندارید. روی Recover your Supercell ID بزنید.

بازیابی اکانت کلش سوپرسل

حال باید دلیل عدم دسترسی را انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر فکر میکنید فرد دیگری دارد از اکانت استفاده می کند، گزینه Someone else playing my account را انتخاب کنید.

سپس ایمیلی شامل اطلاعات اکانت خود را به تیم پشتیبانی سوپرسل ارسال کنید.

اگر توانستید وارد اکانت سوپرسل شوید و در این زمینه مشکل نداشتید، روی تنظمیات بازی بزنید. سپس Connected را بزنید. حال روی Log In بزنید.

بازیابی اکانت کلش سوپرسل

حال روی آیکون چرخ دنده بزنید. Log Out را انتخاب کنید و آن را تایید کنید.

بازیابی اکانت کلش سوپرسل

Login with Supercell ID را انتخاب کنید و اکانت سوپرسل متصل به اکانت کلش اف کلنز را وارد کنید.

بازیابی اکانت کلش سوپرسل

حال کد ارسال شده به ایمیل خود را در کادر وارد کنید تا وارد اکانت شوید.

بازیابی اکانت کلش سوپرسل

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب سریع ترین روش برگرداندن اکانت کلش را آموزش دادیم. شما از کدام روش برای بازیابی اکانت کلش اف کلنز بدون جیمیل استفاده کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

راهنما کامل آموزش 13 روش رفع مشکل های آزاردهنده بازی کلش اف کلنز
آموزش ۱۳ روش رفع مشکل های آزاردهنده بازی کلش اف کلنز

نظرات

  • رضا says:

    سلام جناب وقتتون بخیر خسته نباشید من با سوپر که میخوام وارد شم میگه متاسفانه سوپرسل ایدی شما منقضی شده لطفا دوباره وارد شوید این به چه معناس لطفا راهنماییم کنید ممنون

  • Alireza tn says:

    داش من قفله دوتا اکانتام این گزینه ها اصلا نیست که بزنم باز کنم چه گوهی بخورم؟

  • علی says:

    سلام من گوشیم عوض کردم اکانت کلش چطوری بر گردنم لطفاً کمکم کنیدوروی سوپر سل وصل نکردم

  • Ahmad says:

    من اکانتم رو گوگل پلی بود سوپرسل نداره چطوری برگردونم

    • محمد says:

      اطلاعات اکانت مثل اسم قبلی یا گوشی های بازی شده رو بدونی میشه برش گردوند بازم کمک خواستی mohammaddel1386@gmail.comپیام بده کمکت کنم

      • پویا says:

        سلام من اکانتم رو سوپرسل بود حالا هرکاری میکنم کد تایید نمیاد برام. حتی وقتی وارد بازی میشم پیشرفت و نشون میده و میخوام واردش بشم کد نمیاد کسی میتونه کمک کنه؟ ی هدیه خوبم میدمش اگه برگرده

        • Hamed says:

          متاسفانه برنمیگرده چون جیمیلهای ایران فی لتر شدن روی اکانتهای سوپرسل، منم مشکل شمارو دارم هرچقدر هم ایمیل زدم جوابی نگرفتم یه سری وبسایتها و اپلیکیشن ها کلا ایمیل های محدوده ایران رو فیلتر کردن

        • سعید says:

          تل پیام بده
          @saeed28s

  • ضیاء says:

    باسلام من دوتا اکانت داشتم گوشیم رو عوض کردم ولی حالا هر کاری میکنم بالا نمیاد اکانت ها روی گوگل پلی بودن اون موقع سوپرسل نبود ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

  • Kamali says:

    سلام، ببخشید کلش من رو گوگل پلی سیو کردم ولی الان بالا نمیاد لطفا اگه راهی هست راهنمایی کنید ممنون میشم ولی سوپر سل سیو نکردم چیکار کنم رو گوگل پلی بالا بیاد

  • رضا زنگنه says:

    سلام من یه اکانت کلش دارم که روی گوشیم بود حالا گوشیم رو عوض کردم رو گوشی جدید جیمیلم رو که میزنم یه اکانت دیگم میاد نمیدونم به چه ایمیلی وصله کسی میتونه راهنمایی کنه ممنونم

  • تباد says:

    به شخصی سوپرسل آیدی خودم رو دادم . گیمیل متصل به سوپرسل رو عوض کرده و انتقال داده . چگوری پس بگیرم

  • رضا says:

    اگر یه اکانت خریده باشیم و طرف که فروخته دسترسی به ایمیل نداشته باشه ،امکانش هست از طریق آیدی سوپر سل برگردونه