آموزش 5 روش رفع ارور EOF در V2Ray

آموزش ۵ روش رفع ارور EOF در V2Ray

آیا شما حین متصل شدن به نرم افزار V2rayng با مشکل مواجه شدید و نمیتوانید به آن متصل شوید؟ ⚠️ این اتفاق به دلایل مختلفی ممکن است رخ دهد. در این مطلب از انزل وب به آموزش ۵ روش رفع ارور EOF در V2Ray میپردازیم.

رفع مشکل EOF در V2Ray

?How to Fix Eof Problem in V2Ray

V2rayng یکی از نرم افزار هایی است که میتوانید برای اتصال به V2Ray از آن استفاده کنید. گاهی این سرویس دچار مشکل میشود و شما را با ارور EOF مواجه میکند. این یعنی شما به V2Ray میتوانید متصل شوید اما در پایین صفحه زمانی که میخواهید پینگ V2Ray را مشاهده کنید کلمه EOF نشان داده میشود و نمیتوانید از آن استفاده کنید. در ادامه روش های رفع ارور EOF در V2Ray را بررسی میکنیم.

ارور های برنامه V2Rayng

مشکل داشتن اینترنت دلیل ارور EOF برنامه V2Ray

گاهی شما با اینترنت ضعیف سعی دارید تا به نرم افزار V2rayng متصل شوید. برای استفاده از V2Ray و مواجه نشدن با خطایی در برنامه آن شما نیاز به اینترنت با سرعت مناسب دارید. بنابر این قبل از هرکاری سعی کنید به یک اینترنت خوب متصل شوید. همچنین میتوانید اینترنت خود را تغییر دهید. یعنی اگر به اینترنت گوشی متصل هستید میتوانید آن را خاموش کنید و بعد اینترنت وای فای را روشن کنید.

رفع ارور Unexpected end of file

به غیر از تغییر اینترنت گاهی اینترنت به دلایل جزئی ضعیف است. شما میتوانید یک بار حالت هواپیما را روشن کرده و سپس آن را خاموش کنید. حالت هواپیما باعث میشود تا برخی از قابلیت های گوشی مانند اینترنت به صورت کامل قطع شود. با روشن و خاموش کردن این قابلیت اینترنت شما مجددا راه اندازی میشود و برخی از مشکلات آن حل میشود.

ارور V2Rayng

مشکل داشتن سرور علت ارور های برنامه V2Rayng

یکی از دلایلی که ممکن است باعث شود شما نتوانید به V2Ray متصل شوید مشکل داشتن سرور ها است. زمانی که سرور ها با مشکل مواجه میشوند شما نمیتوانید به صورت درست به این نرم افزار متصل شوید. در این شرایط باید یک سرور جدید تهیه کنید و با اضافه کردن آن به نرم افزار مجددا سعی کنید به V2Ray متصل شوید.

رفع ارور EOF در V2Ray با تنظیم ساعت گوشی

در صورتی که ساعت گوشی خود را تغییر دهید به احتمال زیاد در اتصال با V2Ray با مشکل مواجه میشوید. بنابر این باید تاریخ و ساعت گوشی خود را مجددا تغییر دهید تا ارور در V2Rayng رفع شود. برای این کار وارد Settings گوشی خود شوید. سپس گزینه Data & time را پیدا کنید و آن را انتخاب کنید.

رفع مشکل EOF در V2Ray

در صفحه باز شده شما میتوانید تنظمیات مربوط به ساعت و تاریخ گوشی خود را تغییر دهید. با فعال کردن گزینه Use network-provided time ساعت گوشی به صورت خودکار و با استفاده از اینترنت به روز میشود. در صورتی که تنظیم ساعت را خودکار کنید مشکل شما حل میشود. بنابر این توصیه میشود به جای تنظیم دستی ساعت گوشی این گزینه را فعال کنید. بعد از تنظیم تاریخ و ساعت گوشی خود، مجددا وارد برنامه V2Ray شوید و بررسی کنید مشکل شما حل شده است یا خیر.

ارور EOF در V2Ray

 

تغییر گزینه AllowInsecure برای رفع ارور EOF در V2Ray

در برنامه V2Ray گزینه AllowInsecure روی False قرار دارد. در صورتی که با مشکل EOF error v2ray مواجه هستید میتوانید این گزینه را تغییر دهید. برای این کار وارد برنامه V2Rayng شوید. سپس کنار کانفیگ مورد نظر روی آیکن مداد ضربه بزنید. این آیکن باعث میشود تا اطلاعات سروری که به آن متصل میشوید را مشاهده کنید.

رفع ارور EOF در V2Ray

صفحه را به سمت پایین بکشید تا گزینه AllowInsecure را مشاهده کنید. بعد از پیدا کردن AllowInsecure آن را روی True تنظیم کنید. دقت داشته باشید برای این کار نرم افزار باید غیر فعال باشد.

ارور EOF برنامه V2Ray

رفع ارور Unexpected end of file و… با نصب مجدد نرم افزار V2Rayng در گوشی

گاهی برخی از فایل های برنامه هایی که در گوشی خود دارید با مشکل مواجه میشوند و نمیتوانید به درستی با نرم افزار مورد نظر کار کنید. در این شرایط یکی از بهترین راه ها حذف برنامه و نصب مجدد آن است. این کار باعث میشود تا فایل های جدید جایگزین فایل های قدیمی شوند و برخی از مشکلات و باگ ها رفع شوند. برای حذف برنامه در گوشی خود روی برنامه مورد نظر ضربه بزنید و نگه دارید. سپس گزینه Uninstall را انتخاب کنید.

ارور در V2Rayng

بعد از حذف کامل برنامه V2Ray مجددا آن را دانلود کنید و به V2Ray متصل شوید. اکنون بررسی کنید ارور V2Rayng حل شده است یا خیر.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به روش های رفع ارور EOF در V2Rayng صحبت کردیم. آیا شما توانستید با استفاده از روش های بالا این ارور را رفع کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه حل مشکل EOF error v2ray در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

کامل ترین آموزش نصب و استفاده از V2Ray با v2rayN در ویندوز 11 و ویندوز 10
آموزش نصب و استفاده از V2Ray با v2rayN در ویندوز ۱۱ و ویندوز ۱۰
راهنما کامل و چاره ساز حل مشکل v2ray اندروید (اپراتورها و وای فای)
راهنما کامل و چاره ساز حل مشکل v2ray اندروید (اپراتورها و وای فای)
4 تا از بهترین برنامه V2RAY برای آیفون با مصرف کم باتری
۵ تا از بهترین برنامه V2Ray برای آیفون با مصرف کم باتری
بهترین کلاینت های V2Ray ویندوز ، جایگزین مناسب کلاینت فعلی V2Ray شما!
بهترین کلاینت های V2Ray ویندوز ، جایگزین مناسب کلاینت فعلی V2Ray شما!

نظرات

  • Yousef says:

    خیلی ممنونم، مشکل از ساعت گوشی بود، واقعا حتی یک درصد هم فکر نمیکردم بخاطر اون بوده که قطع شده. دمتون گرم

  • حسین says:

    سلام برایه من ارور درست شد ممنون ولی بازم عمل نمیکنه
    درکل ممنون از توضیحاتتون خوب بود

  • کاظمی says:

    ممنون بابت توضیح مفید ولی من تمام مراحل انجام دادم با نت سیم کارت و مودم هم تست کردم ولی خطای اتصال به اینترنت شناسایی نشد میدهد راه حلی برای حل این مشکل دارید. ممنون

    • عادل says:

      ممکنه مشکل از اکانت شما باشه، یا ورژن قدیمی v2rayNG یک سایت امروز دیدم تصادف که فیلتر شکن خیلی سریعی میده ولی حتما باید ورژن ۱.۸.۵ به بالا باشه v2rayng
      اونجا هم امتحان کنید

    • سعید says:

      منم این مشکل و دارم درست شد برات؟ اگه درست شده به منم یاد بدی ممنون میشم من همه چی و تست کردم ولی باز خطا اتصال میزنه

  • سجاد says:

    خیلی عالی بود

  • Marym says:

    مرسی ساعتو گذاشتم رو اتومات درست شد 😍😍