بررسی جدید 9 تا از بهترین پنل پیامکی ایران : کدام پنل مناسب شماست؟

بررسی جدید ۹ تا از بهترین پنل پیامکی ایران : کدام پنل مناسب شماست؟

زمانی که نیاز دارید برای کسب و کار خود و معرفی محصول خود به افراد بیشتر از پیامک های انبوه استفاده کنید، 💬 اولین سوالی که از خود میپرسید این است که بهترین پنل پیامکی کدام است و کدام پنل مناسب شماست؟ هر سرویس اس ام اس خدماتی ارائه میدهد و امکاناتی دارد. شما میتوانید با بررسی قیمت و امکانات آن ها، بهترین پنل ارسال SMS را پیدا کنید و از آن استفاده کنید. در این مطلب از انزل وب به بررسی جدید ۹ تا از بهترین پنل پیامکی ایران میپردازیم.

بهترین پنل اس ام اس کدام است؟

Best Bulk SMS Service Provider in Iran

همانطور که گفته شد سامانه های پنل پیامکی مختلفی وجود دارد و هر یک امکانات مختلفی در اختیار مخاطبین خود قرار میدهند. شما میتوانید با مقایسه پنل های پیامکی و با توجه نوع نیاز خود بهترین پنل ارسال پیامک تبلیغاتی را پیدا کنید و از آن برای ارسال پیامک انبوه رایگان و غیر رایگان استفاده کنید. در ادامه به معرفی و بررسی چند تا از بهترین پنل های پیامکی میپردازیم.

ملی پیامک یکی از بهترین پنل پیامکی

ملی پیامک یک سامانه پیامکی قدرتمند است برای آن که بتوانید مشتریان جدیدی جذب کنید و مهمتر از همه آن ها را نگه دارید.این سرویس بانک اطلاعاتی دقیقی دارد به صورتی که شما میتوانید مشخص کنید پیامک های شما به کدام شهر ها، کدام محله ها و کدام منطقه ها ارسال شود. همینطور به غیر از مکان ارسال پیامک ها، میتوانید مشخص کنید جنسیت تحویل گیرندگان چی باشد و چه حدود سنی داشته باشند. یکی از امکانت فوق العاده این سرویس امکان اتصال این سرویس به وبسایت و یا نرم افزار است. در صورتی که وبسایت دارید میتوانید پنل ملی پیامک را به آن متصل کنید و پیامک های خود را ارسال، دریافت و مدیریت کنید. این ویژگی ملی پیامک را میتواند به بهترین پنل پیامکی برای وردپرس تبدیل کند.

سرویس ملی پیامک چند بسته مختلف دارد که میتوانید با توجه به نیاز خود این بسته ها را تهیه کنید. بسته های ملی پیامک شامل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری است. به عنوان مثال پکیج پایه شامل یک خط اختصاصی به همراه ۱۰۰ پیامک میباشد. از بین پکیج های گفته شده پکیج تجاری دارای ۲ خط اختصاصی است و کامل ترین پکیجی است که میتوانید آن را تهیه کنید.

مزایا

  • تعامل با مشتری با برگزاری نظرسنجی، مسابقه و…
  • امکان ارسال پیام صوتی در صورت نرسیدن پیامک با قابلیت تبدیل خودکار متن به صوت
  • امکان ایجاد دفترچه تلفن و دسته بندی مخاطبین برای پیامک های هدفمند
  • بانک اطلاعاتی طبقه بندی شده خوب برای دسترسی بهتر به مشتریان هدف

ملی پیامک یکی از بهترین پنل پیامکی

امکانات و هزینه پنل پیامکی SMS.ir چطور است؟

یکی از پنل هایی که میتوانید از آن برای ارسال اس ام اس انبوه استفاده کنید و کسب و کار خود را تبلیغ کنید سرویس SMS.ir است. این سرویس خدمات مختلفی را ارائه میدهد. این سرویس شماره های تبلیغاتی و خدماتی در اختیار شما قرار میدهد. شماره های تبلیغاتی همانگونه که از اسمشان پیداست برای تبلیغات است و امکان ارسال پیام به بلک لیست وجود ندارد. با این حال در صورتی که میخواهید به همه شماره ها پیام ارسال کنید، پیام هایی مانند پیام های اطلاع رسانی میتوانید از شماره های خدماتی این سرویس استفاده کنید. پشتیبانی این سرویس قبل از ثبت نام و بعد از آن به تمام سوالات شما پاسخ میدهند. تعرفه این سرویس بستگی به میزان شارژ شما دارد. به عنوان مثال اگر حساب خود را ۴۰۰,۰۰۰ ریال تا ۳,۹۹۹,۹۹۹ ریال شارژ کنید تعرفه هر پیامک ۱.۱۹۰ ریال است، اما اگر تا ۹,۰۰۰,۰۰۰ ریال شارژ کنید تعرفه هر پیامک ۱,۱۵۰ ریال محاسبه میشود.

مزایا

  • امکان استفاده از ارسال کد فعالسازی برای احراز هویت مشتریان
  • در صورتی که بعد از خرید کالا مشتریان نیاز به تایید کد گارانتی کالا دارند میتوانند از کدخوان و گارانتی چک استفاده کنند
  • پاسخگویی خودکار و ارسال پیامک هایی که حاوی پاسخ های از پیش تعیین شده هستند
  • دارای شماره های خدماتی و تبلیغاتی
  • پشتیبانی خوب و مناسب

بهترین پنل پیامکی کدام است؟

مزایا و تعرفه پیامک انبوه همراه اول و… در سایت یکتانت

یکتانت یکی از محبوب ترین و قرتمندترین سرویس هایی است که میتوانید برای تبلیغات کسب و کار خود از آن استفاده کنید. یکی از بخش های تبلیغاتی این سرویس پنل پیامکی آن است. در این سرویس شما به راحتی میتوانید پروسه ارسال پیامک خود را کنترل کنید. به عنوان مثال شما میتوانید تنظیم کنید چه روزی و چه ساعتی اس ام اس شما ارسال شود. همچنین موقعیت مکانی که میخواهید پیامک ارسال کنید را میتوانید مشخص کنید. تعرفه این سرویس بر مبنای میزان پیامی است که ارسال میکنید است و هزینه اس ام اس هایی که به دست گیرندگان نمیرسد و ارسال نمیشود به حساب شما برمیگردد.

مزایا

  • امکان ارسال لینک
  • اقتصادی بودن
  • ارسال پیامک به صورت لحظه ای و به تعداد زیادی مخاطب
  • پشتیبانی صفر تا صد برای ایجاد کمپین و اضافه کردن مخاطبین
  • امکان استفاده از خط اختصاصی
  • ارائه گزارش‌ های دقیق و تحلیلی از پیامک‌ های ارسال‌ شده، میزان به مقصد رسیدن پیامک‌ ها، کلیک روی لینک‌ ها و شمارش کلیک‌ ها و …

بهترین پنل اس ام اس کدام است؟

پنل پیامکی فراز اس ام اس

اگر برای رشد کسب و کار خود نیازمند به سرویس ارسال اس ام اس انبوه هستید میتوانید از فراز اس ام اس کمک بگیرید. با این سرویس میتوانید سایت و نرم افزار خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و با مشتریان خود در ارتباط باشید. شرکت های بزرگی به دلیل قابلیت های خوبی که این سرویس ارائه میکند با این سرویس همکاری میکنند. همچنین این سرویس قبل از خرید پنل پیامکی برای شما ۵ دقیقه مشاوره رایگان اختصاص میدهد تا راحت تر بتوانید پنل مناسب کسب و کار خود را تهیه کنید. پکیج های این سرویس مانند سرویس ملی پیامک شامل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری است که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارا هستند. پکیج پایه هزینه ای ندارد و به صورت رایگان میتوانید آن را تهیه و بعد از شارژ کردن حساب خود پیامک ارسال کنید. با این حال خدماتی که در این پکیج در اختیار شما قرار میگیرد بسیار محدود است. برای مشاهده هزینه پکیج ها و تفاوت آن ها با یکدیگر میتوانید سایت فراز اس ام اس را مشاهده کنید.

مزایا

  • ارائه خط خدماتی برای افراد حقیقی، وبسایت ها و اپلیکیشن ها
  • بعد از خرید پنل پیامکی نیاز به تمدید آن نیست و استفاده به صورت مادام العمر
  • گارانتی بازگشت وجه به مدت ۳۰ روز
  • مشاوره رایگان قبل از خرید پنل برای راهنمایی شما و پشتیبانی خوب بعد از تهیه پنل

بهترین پنل پیامکی برای سایت

امکانات پنل پیامکی وب وان

وب وان سرویسی است که شما میتوانید از آن برای ارسال پیام های انبوه تبلیغاتی استفاده کنید. همچنین شما میتوانید شماره مخاطبین مورد نظر خود را وارد کنید و پیامک های خدماتی ارسال کنید. این سرویس امکان ارسال پیاک به بلک لیست را نیز دارا است. بلک لیست افرادی هستند که دریافت پیامک از سر شماره های پیامک انبوه را غیر فعال کردند. وب وان گزارش دقیقی نیز از ارسال پیامک ها در اختیار شما قرار میدهد تا شما متوجه شوید چه میزان از پیامک های شما به دست مشتریان شما رسیده است. این سرویس دارای چهار نسخه است. این نسخه ها شامل نسخه پایه، نسخه استاندارد، نسخه پیشرفته و نسخه فول است که امکانات هر یک تفاوت دارد و میتوانید با توجه به نیاز خود یکی از نسخه ها را تهیه کنید.

مزایا

  • ارسال سریع پیامک ها به همراه ارائه گزارش از پیامک های ارسال شده و ارسال نشده
  • گارانتی بازگشت وجه به مدت ۷ روز
  • مادام العمر بودن تمام نسخه ها و بدون نیاز به تمدید
  • بانک شماره تلفن با تفکیک کامل
  • پاسخگو بودن پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته حتی در روز های تعطیل
  • دارا بودن انواع خطوط مانند خط های هدیه، خط ویژه خبری و خط عمومی

مقایسه با پنل های پیامکی

فراپیامک بهترین پنل پیامکی ایران

یکی دیگر از سرویس هایی که شما میتوانید برای ارسال اس ام اس انبوه و تبلیغات کسب و کار خود از آن استفاده کنید فراپیامک است. شما در این سرویس با هزینه ای مناسب میتوانید مشتریان جدیدی را با کسب و کار خود آشنا کنید. سرویس فراپیامک بسته های مختلفی دارد که افراد با توجه به نوع نیاز خود میتوانند یکی از بسته ها را انتخاب کنند و پیامک های مورد نظر خود را به شماره هایی که میخواهند ارسال کنند. این بسته ها شامل بسته صبا، بسته آسمان و بسته پرنیان است. از بین بسته های گفته شده بسته صبا پنل پیامکی ارزان قیمت است و با توجه به امکانات آن، برای صاحبین مشاغل مناسب است. بسته آسمان بیستر برای سازمان ها و شرکت ها است. بسته پرنیان نیز بیشترین امکانات را در اختیار شما قرار میدهد و از هر اپراتور یک شماره در اختیار شما قرار میدهد.

مزایا

  • امکان ارسال پیامک های زماندار
  • پاسخگویی خودکار و ارسال پیامک هایی که حاوی پاسخ های از پیش تعیین شده هستند
  • تعامل با مشتری با برگزاری نظرسنجی، مسابقه، مناسب، سر رسید و…
  • دارای دفترچه تلفن و دسته بندی افراد و شماره ها برای استفاده بهتر و هدفمند تر از پنل پیامکی
  • پشتیبانی نسبتا خوب
  • رابط کاربری آسان

بهترین پنل پیامکی برای سایت

پنل پیامکی مخابرات مدیانا

مدیانا به غیر از ارسال اس ام اس های انبوه برای تبلیغات تمرکز زیادی بر روی وفادارسازی مشتریان نیز دارد. یکی از ویژگی های خوب این سرویس ارسال اس ام اس بر اساس منطقه، محله، سن و حتی جنسیت افراد است. این ویژگی باعث میشود تا ارسال اس ام اس های شما بسیار هدفمند تر باشد و جذب مشتریان شما بیشتر شود. با این سرویس آسان، سریع و به صورت کم هزینه میتوانید برای شماره های خود پیام کوتاه ارسال کنید. این سروییس دارای چهار پلن است. پلن های مدیانا شامل پلن رایگان با امکانات محدود، پلن پایه، اقتصادی و حرفه ای است. هرچه پلنی که دریافت میکنید بالاتر باشد امکانات و قابلیت هایی که در اختیار شما قرار میگیرد بیشتر میشود و قیمت هر پیامک کمتر میشود.

مزایا

  • داشتن دسترسی به بیش از ۱۰۰ بانک مشاغل برای ارسال اس ام اس به شغل های خاص
  • دارای ۵ خط اشتراکی و ۲ خط اختصاصی
  • امکان فعالسازی پنل پیامکی تنها در ۱۰ دقیقه و رابط کاربری آسان
  • امکان ارسال پیامک بر اساس سن، چنسیت، شهر، منطقه و…
  • گارانتی بازگشت وجه به مدت ۳۰ روز

لیست سامانه های پیامکی

پنل پیامکی سحر

سامانه پیامکی سحر یکی از سامانه های محبوب و شناخته شده برای ارسال پیامک های انبوه و تبلیغاتی است. بسیاری از افراد برای معرفی برند خود و یا جذب مشتریان جدید و فروش بیشتر از این سرویس استفاده میکنند. سامانه پیامکی سحر قیمت های مناسبی را بدون هزینه جانبی در اختیار شما قرار میدهد. استفاده از محیط پنل پیامکی سحر بدون هزینه است و به صورت رایگان میتوانید ثبت نام کنید. بعد از آن برای استفاده از امکانات پنل پیامکی باید حساب خود را شارژ کنید که هزینه ارسال هر پیامک با توجه به میزانی که شارژ میکنید میتواند متفاوت باشد.

مزایا

  • رابط کاربری بسیار آسان
  •  ارسال سریع پیامک ها به شماره های مورد نظر
  • ارائه خط ۸ رقمی رند به صورت هدیه
  • در مقایسه با پنل های پیامکی دیگر ثبت نام ساده و با استفاده از شماره موبایل

بهترین پنل پیامکی برای وردپرس

خرید پنل پیامکی ایرانسل و… در سایت آموت

شما میتوانید به کمک پنل اس ام اس آموت در چند دقیقه کسب و کار و محصولات خود را به میلیون ها نفر معرفی کنید و مشتریان جدید جذب کنید. ثبت نام در سرویس آموت به صورت رایگان انجام میشود و همینطور میتوانید به سرعت ثبت نام کنید. یکی از امکانات این سرویس مشاوره تخصصی آن است که میتوانید برای استفاده بهتر از این سرویس ابتدا از مشاوره تخصصی آن کمک بگیرید. آموت امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار میدهد که باعث میشود بهتر با این سرویس کار کنید. این سرویس دارای چهار پنل است که شامل پایه، محبوبترین، سودمندترین و کاملترین است. همچینین در این سرویس امکان محاسبه آنی قیمت پنل اس ام اس را دارید که میتوانید متوجه شوید در تعداد پیامک هایی که میخواهید چه قیمت محاسبه میشود.

مزایا

  • ارسال پیامک به تمامی خطوط همراه
  • گزارش کامل و لحظه ای از پیامک های ارسال شده
  • امکان ارسال به لیست سیاه مخابرات
  • دارای بانک اطلاعاتی مشاغل به صورت کامل

تعرفه پیامک انبوه همراه اول

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز لیست سامانه های پیامکی و مزایای آن ها را بررسی کردیم تا شما بتوانید بهترین پنل پیامکی برای سایت خود و یا کسب و کار خود را پیدا کنید. با توجه به شرکت های پیامکی معرفی شده آیا توانستید ارزانترین پنل پیامکی را پیدا کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه خرید پنل پیامکی همراه اول، ایرانسل و… را در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

راهنما کامل قدم به قدم حل مشکل ارسال SMS اندروید (اکثر دستگاه ها)
راهنما کامل قدم به قدم حل مشکل ارسال SMS اندروید (اکثر دستگاه ها)
آموزش تنظیم برنامه پیامک پیش فرض گوشی اندروید سامسونگ ، شیائومی و..
آموزش تنظیم برنامه پیامک پیش فرض گوشی اندروید سامسونگ ، شیائومی و..
آموزش کامل 5 روش ارسال لوکیشن با پیامک در اندروید و آیفون
آموزش کامل ۵ روش ارسال لوکیشن با پیامک در اندروید و آیفون
آموزش 8 روش انتقال اس ام اس اندروید به گوشی دیگر
آموزش ۸ روش انتقال اس ام اس اندروید به گوشی دیگر

نظرات