9 تا از بهترین ویرایشگر صدا با هوش مصنوعی

۹ تا از بهترین ویرایشگر صدا با هوش مصنوعی

با کمک هوش مصنوعی می توانید صدا و آهنگ را نیز هوشمندانه و سریع ویرایش کنید. 🎛️ ابزارهای مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. در این مطلب از انزل وب به معرفی ۹ تا از بهترین ویرایشگر صدا با هوش مصنوعی میپردازیم.

ویرایشگر صدا با هوش مصنوعی

Best AI Tools for Audio Editing

اگر می خواهید یک فایل صوتی را در کمترین زمان ویرایش کنید، می توانید از هوش مصنوعی کمک بگیرید. ابزارهای مختلفی برای انجام این کار وجود دارد که نیاز به نصب آن ها نیست و میتوانید به صورت آنلاین از آن ها استفاده کنید. در این مطلب از انزل وب به معرفی بهترین ویرایشگر صدا با AI می پردازیم.

ویرایش موزیک با هوش مصنوعی AudioStrip

ویرایش موزیک با هوش مصنوعی

با ویرایشگر صدا با هوش مصنوعی AudioStrip می توانید موزیک های خود را به راحتی ادیت کنید. با این ابزار می توانید وکال را از روی صدای سازها حذف کنید. این ابزار رایگان است و استفاده از آن نیز ساده است. رعت عمل آن نیز بالا است.

ویرایش پادکست با هوش مصنوعی Cleanvoice

ویرایش موزیک با هوش مصنوعی

با ابزار Cleanvoice می توانید پادکست های خود را به سادگی ادیت کنید. این ابزار می تواند فیلتر صدا و هر گونه صدای اضافی را حذف کند. از این ابزار برای ویرایش صدای ویدئو هم می توانید استفاده کنید. امکان حذف فیلتر صدا در چندین زبان مثل آلمانی، فرانسوی، انگلیسی و… وجود دارد. شما می توانید تا سی دقیقه را با این ابزار به صورت رایگان ادیت کنید.

ویرایش آهنگ با هوش مصنوعی Altered

ویرایش صدا برای پادکست

Altered می تواند به شما کمک کند تا صدای خود را تغییر دهید. اگر ویدئو یا پادکستی دارید که چندین کرکتر در آن حضور دارند، می توانید با این روش برای همه آن ها صدا بسازید. حتی می توانید صدای خود را در لحظه تغییر دهید. این ابزار رایگان نیست اما امکان تست کردن آن به صورت رایگان وجود دارد.

ویرایش صدا برای پادکست با Adobe Podcast

ویرایش صدا برای پادکست

برای ساخت پادکست می توانید از Adobe Podcast استفاده کنید. این ابزار صدا را به متن تبدیل می کند و شما می توانید متن را به راحتی ویرایش کنید تا فایل صدا نیز ادیت شود. البته از این ابزار برای ویدئو هم می توانید استفاده کنید.

ویرایشگر صدا AI Podcastle

ویرایش صدا برای پادکست

با Podcastle هم می توان صدا را ویرایش کرد. با این ابزار می توان صدا را ضبط کرد، آن را ویرایش کرد و سپس سایر تغییرات را اعمال کرد. شما می توانید از این ابزار در مرورگر استفاده کنید یا برنامه آن را روی گوشی آیفون نصب کنید. حتی امکان تبدیل متن به صدا هم وجود دارد.

ویرایشگر صدا آنلاین Descript

ویرایش صدا برای پادکست

با کمک Descript می توانید صداها را به متن تبدیل کنید و سپس آنها را ویرایش کنید. امکان حذف صداهای پس زمینه و بالا بردن کیفیت نیز وجود دارد. حتی امکان تصحیح کردن کلماتی که اشتباه ادا شده اند هم وجود دارد. همچنین می توانید صداهایی مثل ام، آ و… را که در زمان فکر کردن ایجاد میشود، حذف کنید.

ویرایش صدا با Resound

ویرایش صدا برای پادکست

Resound می تواند صداهایی مثل آ، ام، هممم و… را شناسایی و از ویس حذف کند. میتوان ویس های یک ساعته را رایگان ادیت کرد اما برای موارد طولانی تر باشد اشتراک خریداری کنید.

ویراشگر هوش مصنوعی صدا Auphonic

ویراشگر هوش مصنوعی صدا

Auphonic به شما کمک می کند تا تنها با آپلود فایل، صدای دریافتی مرتب و باکیفیت شود. انتخاب این که چه ویرایشی روی صدا صورت بگیرید با شما است. حتی با آن می توانید چند فایل را به هم بچسبانید. در ماه میتوان تنها ۲ ساعت را رایگان ادیت کرد.

ویرایش صدا با هوش مصنوعی با Listnr

ویرایش صدا با هوش مصنوعی

Listnr نیز شبیه به ابزار قبلی است و می توان با کمک آن صداهای ناخواسته را حذف کرد. همچنین امکان تغییر یک صدا به خود ۶۰۰ صدای دیگر وجود دارد. این ابزار رایگان نیست و برای استفاده از آن باید اشتراک خریداری کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب معرفی ویرایشگر صدا حرفه ای پرداختیم. شما از کدام ابزار برای انجام این کار استفاده می کنید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

معرفی 14 ابزار جادویی ساخت عکس با هوش مصنوعی (رایگان و حرفه ای)
معرفی ۱۵ ابزار جادویی ساخت عکس با هوش مصنوعی (رایگان و حرفه ای)
معرفی و دانلود 15 تا از بهترین برنامه مشابه فیس اپ (FaceApp)
معرفی و دانلود ۱۵ تا از بهترین برنامه مشابه فیس اپ (FaceApp)
آموزش تبدیل عکس به عکس تاریخی و قدیمی با هوش مصنوعی
آموزش تبدیل عکس به عکس تاریخی و قدیمی با هوش مصنوعی
معرفی 9 ابزار و سایت ساخت لوگو با هوش مصنوعی رایگان
معرفی ۹ ابزار و سایت ساخت لوگو با هوش مصنوعی رایگان

نظرات