آموزش 20 ترفند موثر برای افزایش بازدید ریلز اینستاگرام

آموزش ۲۰ ترفند موثر برای افزایش بازدید ریلز اینستاگرام

ویژگی Reels (متفاوت از IGTV ) در اصل پاسخ اینستاگرام به TikTok است. ▶️ اینستاگرام با ساخت ریلز توانست که در رقابت با تیک تاک بماند. اما با توجه به تغییر علاقه مخاطبان به ویدیوهای کوتاه، برای تولید کنندگان محتوا بسیار مهم است که در صدر این رسانه باقی بمانند. اگر به دنبال افزایش بازدید ریلز اینستاگرام خود هستید ما چند ترفند سراغ داریم که فکر می کنیم به شما کمک می کند. با دنبال کردن آموزش ۲۰ ترفند موثر برای افزایش بازدید ریلز اینستاگرام امروز انزل وب می توانید آنها را به سادگی یاد بگیرید.

📖 در این مطلب می‌خوانید: نمایش

چگونه بازدید ریلز را بالا ببریم؟

Proven Hacks To Increase Views On Instagram Reels

ما در ادامه این مطلب نکاتی را به شما توضیح می دهیم که می توانید زمانی که محتوای اینستاگرام خود را ایجاد می کنید آنها را امتحان کنید. این نکات و ترفندها به شما کمک می کنند تا بازدید ریلز اینستاگرام خود را افزایش دهید و به رشد آمار بازدیدکنندگان اینستاگرام خود و افزایش نرخ تعامل کمک کنید.

افزایش بازدید ریلز با ایجاد محتوای ارشمند

یکی از روش های مطمئن برای افزایش اعتبار اکانت اینستاگرام شما در بین فالوورهایتان این است که محتوای ارزشمندی تولید کنید. اگر محتوای کهنه، تکراری یا بی معنا تولید کنید کاربران علاقه ای به تماشای ریلزهای شما نخواهند داشت. این بدان معنا نیست که همه ویدیوها باید دارای معنای عمیقی باشند یا اطلاعات تکان دهنده و جدیدی را افشا کنند. با این حال مطمئن شوید که محتوای جالب و کاربردی را ارائه می دهید. مشخص است که کاربران بیشتر به سمت محتواهایی که دارای موضوع جذابی هستند جذب می شوند. می توانید ایده های جدید برای خنداندن پیدا کنید و یا اطلاعاتی ارائه دهید که باعث افزایش آگاهی کاربران می شود.

افزایش بازدید ریلز با ایجاد محتوای ارشمند

ساخت ریلز اینستاگرام متقادعد کننده

مانند هر نوع محتوایی که ایجاد می کنید، باید در همان ابتدای ریلز اینستاگرام خود توجه کاربران را جذب کنید. ریلز شما می تواند خنده دار، تکان دهنده، غافلگیر کننده یا هر چیزی باشد. فقط مطمئن شوید که مخاطبان شما به اندازه کافی مجذوب می شوند تا بقیه ویدیو را تماشا کنند.

همچنین می توانید در انتهای ویدیو خود یک تیزر ارائه دهید تا توجه بینندگان را جلب کنید. اکثر کاربران منتظر هستند تا ببینند لحظه بعدی چه اتفاقی می افتد با این وجود ۳ ثانیه اول مهمترین بخش ریلز اینستاگرام شما است. توصیه ما این است که هر ویدیو حول یک موضوع متمرکز باقی بماند در غیر این صورت بیش از حد شلوغ می شود. بعد از اتمام ساخت ریلز خود از دیگران نظر خواهی کنید بنابراین می توانید نکاتی که از قلم افتاده اند را در ویدیوهای بعدی خود استفاده کنید.

برای افزایش ویو ریلز خود خلاقانه عمل کنید

روش های زیادی وجود دارد که تولیدکنندگان محتوا می توانند خلاقیت خود را در ریلزهای اینستاگرام شان به کار گیرند. هنگام ساخت و ویرایش ویدیوها، نحوه انتقال از یک صحنه به صحنه بعدی یکی از جاهایی است که می توانید خلاقیت خود را نشان دهید. ممکن است کمی تمرین نیاز باشد تا به یک نقطه تعادل از حرکت از یک صحنه به صحنه دیگر دست پیدا کنید همچنین می توانید فیلترهای سرگرم کننده را روی ویدیوهای خود اعمال کنید. برخی از فیلترها تن رنگ ویدیو را تغییر می دهند تا کمی زیباتر به نظر برسد در حالی که برخی دیگر انیمیشن های سرگم کننده را اعمال می کنند.

شما همچنین می توانید متن هایی را به ریلز خود اضافه کنید. به طور مثال می توانید برای ویدیویی که دارید زیرنویس بسازید و یا یک متن سرگرم کننده را برای ویدیوی صامت خود استفاده کنید. همچنین می توانید از فونت ها و رنگ های مختلف برای افزایش بازدید ویدیو خود استفاده کنید.

برای افزایش ویو ریلز خود خلاقانه عمل کنید

افزایش لایک ریلز اینستاگرام با انتخاب موزیک های ترند

ترندها بخش بزرگی از ریلزهای TikTok و Instagram هستند. این بدان معناست که انواع تولیدکنندگان محتوا ویدیوهایی را می‌سازند که از الگوی مشابهی پیروی می‌کنند. به طور معمول یک ترند با یک صدای خاص همراه است. بنابراین مهم است که مطمئن شوید که همیشه از موزیک های پرطرفدار استفاده می کنید. در هر صورت باید ترندها را در شبکه اجتماعی خود پیاده کنید تا شاهد افزایش لایک ریلز اینستاگرام خود باشید.

به خاطر داشته باشید که ترندها به سرعت می آیند و می روند. وقتی که یک ترند خنده دار در ریلز اینستاگرام به طور انفجاری پخش می شود مطمئن شوید که در اوج به آن ملحق می شوید نه زمانی که محبوبیت خود را از دست داد.

همچنین توجه داشته باشید که موزیک های متناسب با موضوع و پیام خود را انتخاب می کنید و برای افرادی که قادر به شنیدن نیستند زیرنویس تهیه کنید یا در کپشن توضیحات مفیدی بگذارید.

افزایش لایک ریلز اینستاگرام با انتخاب موزیک های ترند

حس فوریت ایجاد کنید

از نکات مهم افزایش بازدید ریلز این است که در پایان ریلزهای اینستاگرام خود حس فوریت ایجاد کنید. همه اینها بدان معناست که شما بینندگان ریلز را تشویق می کنید تا کار خاصی را انجام دهند. CTA شما می تواند بینندگان را دعوت کند تا شما را فالوو کنند، ویدیوی شما را لایک کنند یا در مورد آن نظر بدهند، یا ویدیو را به یک دوست خاص بفرستند. در واقع یک CTA می تواند هر چیزی باشد که شما به عنوان سازنده می خواهید اتفاق بیافتد البته به شرطی که منطقی باشد.

هنگامی که شما به طور خاص از بینندگان دعوت می کنید تا یک اقدام خاص را انجام دهند، به خصوص کاری که مربوط به محتوای ویدیوی شماست، به آنها کمک می کنید تا با محتوای شما و اکانت اینستاگرام شما ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این، به افزایش نرخ تعامل شما کمک می کند، تا شاهد رشد آمار اینستاگرام خود باشید.

چرا ریلز ویو نمیخورد؟ چون از هشتگ مناسب استفاده نمی کنید

هشتگ ها یکی از مهم ترین ابزارهایی هستند که برای رشد در هر پلتفرم رسانه اجتماعی، از جمله اینستاگرام، استفاده می شود. بنابراین، هنگامی که در تلاش برای افزایش بازدید ریلز اینستاگرام خود هستید، هشتگ‌های مرتبط باید در خط مقدم ذهن شما قرار بگیرند. همچنین ایده خوب این است که هشتگ های پرطرفدار اینستاگرام را زیرنویس کنید. برای هر پست هشتگ های خاص و مرتبط با برند خود را استفاده کنید.

هشتگ های شما باید نشان دهنده شخصیت و محتوای پست شما باشند تا کاربران بیشتری را درگیر کنند. اطمینان حاصل کنید که هشتگ‌های شما ماهیت پست و برند شما را به تصویر می‌کشند.

چرا ریلز ویو نمیخورد ؟ چون از هشتگ مناسب استفاده نمی کنید

برای بالا بردن بازدید ریلز خود یک داستان داشته باشید

مهم نیست چه نوع ریلزی می سازید مطمئنا نوعی داستان یا پیام باید در آن وجود داشته باشد. این داشتان ممکن است طولانی یا کوتاه، خنده دار یا جدی، واضح یا ظریف باشد اما به احتمال زیاد شما نکاتی را در ذهن دارید که باید در طول ویدیو به مخاطب برسانید. هنگامی که به پیامی که از طریق ریلز خود می خواهید انتقال دهید فکر می کنید به اینکه احساس سردرگمی یا نارضایتی را در مخاطبان ایجاد نکنید توجه داشته باشید تا نتیجه معکوس را دریافت نکنید.

برای بالا بردن بازدید ریلز خود یک داستان داشته باشید

افزایش بازدید Reels اینستاگرام با ساخت تصاویر بندانگشتی سفارشی

در حالی که بسیاری از بینندگان احتمالا ریلزهای اینستاگرام شما را در حین پیمایش فیدهایتان کشف می کنند، سایر کاربران به طور خاص از طریق اکانت شما ریلزها را تماشا می کنند. وقتی که این کار را انجام می دهند، می توانند به برگه Reels بروند و مجموعه ای از ویدیوهای شما را در قالب گرید یا شبکه مشاهده کنند.

وقتی کاربر از این منظر به ریلزهای شما نگاه می کند، شما می توانید او را درگیر کنید تا ریلزهای دیگر را مشاهده کند. برای این کار می توانید تصاویر بندانگشتی سفارشی ایجاد کنید و ظاهر شبک یا گرید خود را کنترل کنید. اطمینان حاصل کنید که ویدیوهایتان از همه جهات زیبایی شناختی توجه مخاطبان را جلب می کند.

افزایش تعداد بازدید ریلز با استفاده از پرسش و پاسخ

دنبال کنندگان شما می خواهند شما را بشناسند و اجازه دادن به آنها برای انجام این کار، خروجی عالی برای ایجاد انجمن و افزایش تعامل در حساب تان را به شما می دهد. همیشه می‌توانید برای یافتن سؤال‌های متداول، کامنت‌های روی ریلزهای خود را بررسی کنید، یا می‌توانید ویدیوهایی بسازید و از فالوورهای خود بخواهید که سوالاتی را از شما بپرسند.

این روش بسیار سرگرم کننده ای است که به بینندگان یک دید نسبت به اینکه شما یک تولیدکننده یا یک برند هستید، می دهد و به دنبال کنندگان شما کمک می کند تا احساس کنند با شما و اکانت شما ارتباط بیشتری دارند.

ایجاد این ارتباط با فالوورها یک راه عالی برای افزایش محبوبیت محتوای شما و بهبود حضور شما در رسانه های اجتماعی به طور کلی است. این کار افراد را به سمت حساب شما جذب می کند و در منجر به افزایش بازدید ریلز اینستاگرام شما می شود.

با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنید

در حالی که پاسخ دادن به سؤالات فالوورها راهی عالی برای کمک به آنها برای شناخت شما است، همچنین ایده خوبی است که آنها احساس کنند که می خواهید آنها را بشناسید. برای ارتباط با فالوورهای خود و تعامل با آنها باعث می شود که آنها از شما قدردانی کنند. شما می توانید یک ویدیو برای تشکر از حمایت و محبت فالوورهایتان  ایجاد کنید و آن را در پیج تان منتشرکنید.

با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنید

نوشتن عنوان جذاب برای افزایش لایک ریلز

یکی دیگر از بخش‌های مهم افزایش بازدید ریلز اینستاگرام این است که اطمینان حاصل کنید که کپشن‌های خوبی می نویسید. کپشن‌های اینستاگرام می‌توانند بسیار سرگرم‌کننده باشند و در عین حال برای اهداف رشد حساب شما بسیار مؤثر باشند. زیرنویس هایی که برای ریلز ایجاد می کنید می توانند کوتاه و شیرین باشند، می توانید موضوع خنده داری را به صورت طنز بیان کنید.

اگر ویدیوی خاصی را منتشر می کنید می توانید اطلاعات بیشتری را در کپشن وارد کنید تا کاربران بهتر درک بهتری از موضوع محتوای شما داشته باشند. همچنین در صورت لزوم می توانید ایموجی هایی را در زیرنویس های خود قرار دهید.

یکی از روش های افزایش تعامل این است که یک عنوان سوالی بپرسید. این باعث افزایش نظرات و تعاملات فالوورهای شما می شود که به نوبه خود باعث افزایش دیده شدن پست شما در فید سایر کاربران می شود. نظرات را لایک کنید و به آنها پاسخ دهید و پیشنهادات یا ایده های مخاطبان را برای ریلزهای بعدی خود استفاده کنید.

در مواقعی فالوورها بیشتر فعال هستند پست ارسال کنید

برای افزایش آمار بازدید ریلز و بهبود عملکرد خود در اینستاگرام، یکی از مهم ترین و ساده ترین نکاتی که باید در نظر داشته باشید بهینه سازی زمان ارسال پست ها می باشد. آیا می‌دانستید که اینستاگرام اطلاعاتی در مورد زمان فعال‌تر بودن فالوورها را در اختیارتان قرار می دهد. در تجزیه و تحلیل های ارائه شده توسط اینستاگرام، این برنامه زمان هایی را که فالوورهای شما در هر روز هفته بیشتر فعال هستند را به شما نشان می دهد.

شما باید این اطلاعات را تجزیه و تحلیل کنید و از آن استفاده کنید و بهترین زمان برای ارسال ریلزهای اینستاگرام را تعیین کنید. شما باید در زمان هایی که فالوورهایتان فعال تر هستند پست ارسال کنید. اگر اکانت بیزنسی دارید می توانید به راحتی از طریق ویژگی Insights برنامه به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.

به پروفایل خود بروید و روی آیکن نمودار میله ای کلیک کنید تا فعالیت فالوورهای خود را مشاهده کنید سپس پست های ریلز خود را بر اساس آن برنامه ریزی کنید. همچنین ایجاد محتوای جالب و جذاب، استفاده از هشتگ های مرتبط و به اشتراک گذاری ریلزها در چندین پلت فرم را هم مد نظر داشته باشید.

هدیه ویروسی را امتحان کنید

می توانید به فالوورهای خود بگویید که در صورت اشتراک گذاری، لایک یا کامنت گذاشتن به آنها هدیه می دهید. هدیه دادن یک روش فوق العاده سرگرم کننده برای جذب فالوورها و ایجاد جنبه اجتماعی پیج شما است. این شما هستید که تعیین می کنید که جایزه چه چیزی باشد می توانید یکی از محصولات خود، یک ساعت مشاوره رایگان یا محصولی از برندی که با شما همکاری می کند باشد. یک هدیه اینستاگرامی علاقه و توجه فالوورهای شما را جلب می کند و آنها به پیج شما باز می گردند تا شاهد برنده شدن خود و هدایای بعدی باشند.

ارسال منظم ریلزها در اینستاگرام

یکی از چیزهایی که کاربران اینستاگرام دوست دارند ثبات و پایداری است. اگر می خواهید اعتبار و ترافیک را در پیج اینستاگرام خود بدست آورید مهم است که مطمئن شوید پست های شما با سرعت ثابت و به طور مکرر منتشر می شوند. به طور مثال اگر فالوورهای شما بدانند که یک ریلز جدید را سه شنبه ها و پنج شنبه ها ساعت ۷ بعد از ظهر پست می کنید آنها برای مشاهده به سراغ شما می آیند تا مطمئن شوند چیزی را از دست نمی دهند.

برای افزایش بازدید ریلز اینستاگرام به مخاطبان خود پاسخ دهید

مخاطبان شما احساس شان را با شما در میان می گذارند. اگر آنها نوع خاصی از محتوا را دوست دارند، از برنامه پست کردن شما خوششان نمی آید، نظر شما را نسبت به یک ترند دوست دارند بدانند یا سوالی در مورد برند شما دارند به آنها پاسخ دهید. ما نمی گوییم که درگیر افراد مخالف خود باشید اما مهم است به بازخوردهایی که از مخاطبان خود دریافت می کنید گوش دهید و آن را در حین پیشرفت در تولید محتوا در نظر بگیرید.

اگر مخاطبان شما احساس کنند که به سوالات، نظرات و بازخوردهای آنها گوش می دهید و به آنها پاسخ می دهید احتمالا به تعامل شان ادامه خواهند داد. هر چه احساس کنند بیشتر شنیده می شوند، بازدیدهای بیشتری از ریلزهای اینستاگرام خود دریافت می کنید.

ریلزهای خودتان را تماشا نکنید

رایج ترین اشتباهی که کاربران مرتکب می شوند این است که ریلزهای خود را تماشا می کنند تا ببینند چقدر لایک گرفته اند، کامنت ها را می بینند یا از موسیقی لذت می برند. این باعث می شود که الگوریتم اینستاگرام فکر کند که با نگاه کردن ریلزهای خود قصد دارید بازدید را افزایش دهید. شما باید از این کار اجتناب کنید.

زمان مشاهده توجه کنید

اینستاگرام زمان کافی برای تماشای ریلزهای همه کاربران را ندارد. در الگوریتم اینستاگرام نکته مهم زمان مشاهده است. اگر کسی روی ریلز شما می آید تا چه مدت می ماند؟ باید به این نکته توجه کنید. تا زمانی که کاربران ریلزهای شما را مشاهده می کنند اینستاگرام آنها را تبلیغ می کند چون احساس می کند که کاربران ریلزهای شما را دوست دارند.

برای ساخت چنین ریلزهایی تعلیق ایجاد کنید. سعی کنید که ریلزهای بالاتر از ۱۵ ثانیه بسازید، اگر ریلزهای شما بیشتر از ۱۵ ثانیه باشند زمان مشاهده خوبی خواهید داشت و ممکن است این شانس را داشته باشید که ویروسی شود.

برای بالا بردن بازدید ریلز خود از Add topic استفاده کنید

تاپیک ها ایده ای جالب برای بالا بردن بازید ریلز شما می باشند  به اینستاگرام کمک می کنند تا ریلزهای شما به درستی دسته بندی شوند. شما فقط می توانید سه تایپیک را برای هر ریلز انتخاب کنید. صرف نظر از این محدودیت، اینستاگرام به طور قابل توجهی این تایپیک ها را در هنگام رتبه بندی محتوا در نظر می گیرد. بنابراین شما باید از آنها به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

برای اضافه کردن تایپیک ها، هنگام آپلود ریلز خود باید گزینه Add Topics را در صفحه ویرایش / Edit انتخاب کنید. بعد از اینکه عنوان و هشتگ را اضافه کردید به پایین صفحه اسکرول کنید و گزینه Add Topics را انتخاب کنید، سپس در لیست گزینه ها حرکت کنید و سه مورد را که بیشتر به تجارت، صنعت و موضوع ویدیوی شما مرتبط است را انتخاب کنید. بعد از انتخاب تاپیک ها روی Done در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید تا به صفحه آپلود برگردید و بارگذاری ریلز خود را به پایان برسانید.

برای بالا بردن بازدید ریلز خود از Add topic استفاده کنید

برای افزایش بازدید ریلز اینستاگرام کپشن های خود را سئو کنید

اینستاگرام اخیرا جستجوی کلمات کلیدی را در چند کشور راه اندازی کرده است و این بدان معناست که این برنامه اولین گام های خود را برای تبدیل شدن به یک موتور جستجوی قوی برداشته است. کپشن های شما مملو از کلمات کلیدی هستند بنابراین وقتی محتوای خود را برنامه ریزی می کنید عمدا از کلمات کلیدی استفاده می کنید که ویدیو شما را در رتبه بالاتری قرار می دهد.

به عنوان مثال اگر یک اکانت آشپزی و فروش مواد غذایی دارید باید از کلمات کلیدی مرتبط در کپشن های خود استفاده کنید. هر چه الگوریتم بهتر بتواند محتوا را به افراد مناسب توصیه کند بازدید های بیشتری خواهید داشت.

سایر ترفندهای ترفندهای موثر برای افزایش بازدید ریلز اینستاگرام

محتوای شما در اینستاگرام باید کیفیت داشته باشد و کمیت اهمیتی ندارد. ۳ پست در هفته کافی است.

بازدیدهای اینستاگرام در دستان شماست. برای افزایش بازدید، ویدیو خود را در استوری قرار دهید، لایک و اشتراک گذاری و کامنت را در نظر داشته باشید.

در قسمت کامنت از استفاده از هشتگ خودداری کنید. زیرا اینستاگرام اکانت شما را مسدود می کند و بعد از پس گرفتن افزایش بازدید کار سختی خواهد شد.

تجربه خود را در رابطه با هر چیزی به اشتراک بگذارید.

ریلزهای خود را در فید خود به اشتراک بگذارید.

از ویژگی ریمیکس ریلز استفاده کنید که روشی ساده برای افزایش تعداد فالوورها و بازدید ها است.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در آموزش ۲۰ ترفند موثر برای افزایش بازدید ریلز اینستاگرام امروز انزل وب ما سعی کردیم نکات مهمی که به شما کمک می کند تا فالوورها و بازدید بیشتری کسب کنید را بیان کنیم. شما به عنوان یک کاربر اینستاگرام چه ترفند دیگری سراغ دارید؟ آیا ترفندهای گفته شده در بالا به شما کمکی کردند؟ آیا پیشنهادهای بهتری سراغ دارید؟ پاسخ های خود را در بخش نظرات این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

چگونه در اینستاگرام ریلز طولانی بگذاریم؟ (آموزش تصویری مرحله به مرحله)
چگونه در اینستاگرام ریلز طولانی بگذاریم؟ (آموزش تصویری مرحله به مرحله)
آموزش قدم به قدم ساخت ریلز در اینستاگرام حرفه ای و ساده
آموزش قدم به قدم ساخت ریلز در اینستاگرام حرفه ای و ساده
آموزش 9 روش فعال کردن ریلز اینستاگرام در اندروید و آیفون
آموزش ۹ روش فعال کردن ریلز اینستاگرام در اندروید و آیفون
آموزش 6 روش دانلود ریلز از اینستاگرام اندروید و آیفون
آموزش ۶ روش دانلود ریلز از اینستاگرام اندروید و آیفون

نظرات