آموزش نحوه ارسال گیف در کامنت اینستاگرام

گیف ها یا عکس های متحرک در شبکه های اجتماعی کاربرد زیادی دارند. در بروز رسانی های جدید اینستاگرام قابلیت گذاشتن عکس در کامنت اینستاگرام به صورت گیف امکان پذیر شده است. 💬 در این مطلب از انزل وب به آموزش نحوه ارسال گیف در کامنت اینستاگرام میپردازیم.

روش فرستادن گیف در کامنت اینستاگرام

?How to Comment with GIFs on Instagram

تا مدتی پیش شما فقط در استوری ها و دایرکت ها میتوانستید از قابلیت گیف استفاده کنید، اما در آپدیت های اخیر اینستاگرام به غیر از امکان ارسال استیکر در کامنت اینستاگرام شما میتوانید گیف نیز ارسال کنید و نظر خود را نسبت به یک پست با گیف نشان دهید. نحوه ارسال گیف در کامنت اینستاگرام به سادگی قابل انجام است. در ادامه نحوه ارسال GIF در کامنت اینستاگرام را بررسی میکنیم.

چطور در کامنت اینستاگرام گیف بگذاریم؟ ارسال گیف در کامنت در گوشی های اندرویدی

در گوشی های اندرویدی، شما میتوانید به راحتی در بخش کامنت ها، گیف ارسال کنید. همانطور که بالاتر گفته شد باید مطمئن شوید اینستاگرامی که در حال استفاده از آن هستید آخرین نسخه است. بنابر این ابتدا از طریق گوگل پلی برنامه را آپدیت کنید. سپس برای ارسال GIF در کامنت اینستاگرام وارد برنامه اینستاگرام شوید و پست مورد نظری که میخواهید کامنت برای آن بگذارید را پیدا کنید. زیر پست مورد نظر روی آیکن کامنت ضربه بزنید.

ارسال عکس متحرک در کامنت اینستاگرام

سپس در سمت چپ بخشی که متن کامنت شما قرار میگیرد میتوانید آیکن GIF که درون یک مربع است را مشاهده کنید. روی آن ضربه بزنید.

روش گیف گذاشتن در کامنت اینستاگرام

در منو گیف های خود، گیف مورد نظر را پیدا کنید و آن را انتخاب کنید تا به صورت کامنت ارسال شود. در صورتی که گیف مورد نظر را پیدا نمیکنید میتوانید موضوع آن را در بخش جست جو وارد کنید تا اینستاگرام گیف های مرتبط را به شما نشان دهد.

آموزش نحوه ارسال گیف در کامنت اینستاگرام

روش گیف گذاشتن در کامنت اینستاگرام در گوشی های iOS

در صورتی که از دستگاه iOS استفاده میکنید میتوانید برای ارسال عکس متحرک در کامنت اینستاگرام ابتدا اینستاگرام خود را از طریق اپ استور بروز رسانی کنید. بعد از اتمام بروز رسانی برنامه اینستاگرام وارد برنامه شوید. در برنامه اینستاگرام پستی که میخواهید برای آن در بخش کامنت ها گیف ارسال کنید پیدا کنید. در پایین پست مورد نظر سمت چپ روی آیکن کامنت ها ضربه بزنید.

چطور در کامنت اینستاگرام گیف بگذاریم

حالا مانند گوشی های اندرویدی میتوانید کیبورد خود را باز کنید و در بالای کیبورد گوشی روی آیکن GIF ضربه بزنید. از بین گیف های خود بگردید و گیف مورد نظر را انتخاب کنید تا در بخش کامنت ها پست شود.

سوالات متداول

چرا آیکن GIF در بخش کامنت ها وجود ندارد؟

دلایل مختلفی وجود دارد که باعث میشوند برخی از قابلیت های جدید اینستاگرام برای شما فعال نشوند. در اینصورت میتوانید با بررسی علت عدم نمایش قابلیت و گزینه های جدید اینستاگرام علت آن را پیدا کنید و بعد مشکل خود را حل کنید. پس از حل مشکل خود میتوانید مجددا از روش های بالا برای گذاشتن عکس در کامنت اینستاگرام استفاده کنید.

چه نوع گیف هایی میتوانیم در کامنت ها ارسال کنیم؟

اینستاگرام برای ارسال گیف در بخش کامنت ها از کتابخانه بزرگی به نام Giphy استفاده میکند. در Giphy انواع مختلف گیف ها وجود دارند که برای حالت های مختلف میتوانید از آن ها استفاده کنید.

آیا میتوان گیف ارسال شده در بخش کامنت را حذف کرد؟

در صورتی که بعد از ارسال گیف خواستید آن را حذف کنید میتوانید مانند کامنت معمولی وارد بخش کامنت ها شوید. کامنت خود را پیدا کنید و روی گیف ارسال شده ضربه بزنید و نگه دارید. بعد از چند ثانیه آیکن سطل آشغال در بالای صفحه نشان داده میشود. روی آن ضربه بزنید تا گیف شما حذف شود.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز به این سوال پاسخ دادیم که چگونه در کامنت اینستاگرام گیف بگذاریم. آیا شما توانستید زیر پست مورد نظر خود از قابلیت گیف استفاده کنید و عکس متحرک ارسال کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه ارسال GIF در کامنت اینستاگرام در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش قدم به قدم ساخت گیف در نسخه جدید فتوشاپ
آموزش قدم به قدم ساخت گیف در نسخه جدید فتوشاپ (متن و تصویر)
آموزش 4 روش تبدیل ویدیو و فیلم به گیف در تلگرام
آموزش ۴ روش تبدیل ویدیو و فیلم به گیف در تلگرام
آموزش 5 روش ساخت گیف در واتساپ
آموزش ۵ روش ساخت گیف در واتساپ
آموزش 11 روش متحرک ‌سازی عکس در اندروید، آیفون و آنلاین
آموزش ۱۱ روش متحرک ‌سازی عکس در اندروید، آیفون و آنلاین

نظرات