معنی ضمیر یا Pronouns در بیو اینستاگرام چیست و چگونه آن را اضافه کنیم؟

معنی ضمیر یا Pronouns در بیو اینستاگرام چیست و چگونه آن را اضافه کنیم؟

یکی از قابلیت های جدید که بعد از آخرین آپدیت اینستاگرام، به این برنامه اضافه شده است، قابلیت Pronouns در اینستاگرام است. 👤 شما به راحتی میتوانید این قابلیت را در صفحه خود فعال کنید. در این مطلب از انزل وب به این سوال پاسخ میدیم که معنی ضمیر یا Pronouns در بیو اینستاگرام چیست و چگونه آن را اضافه کنیم؟ همچنین نحوه اضافه کردن ضمیر های بیشتر به اینستاگرام را بررسی میکنیم.

چجوری ضمایر یا ضمیر در بیو اینستاگرام بگذاریم؟

?How To Add Pronouns To Instagram

Pronouns در اینستاگرام یکی از قابلیت های این برنامه است که میتوانید در بیو پیج خود استفاده کنید تا اطلاعات هویت بیشتری از خودتان برای مخاطبین قرار دهید. در ادامه ابتدا معنی Pronouns در اینستاگرام سپس نحوه اضافه کردن Pronouns در بیو اینستاگرام را بررسی میکنیم.

Pronouns یا ضمیر در اینستاگرام چیست؟

برای اینکه بتوانید از قابلیت Pronouns استفاده کنید باید ابتدا معنی ضمایر اینستاگرام را بدانید. استفاده از ضمیر ها یکی از راه هایی است که افراد میتوانند هویت خود را بیان کنند. با گذاشتن Pronouns و استفاده از این قابلیت در صفحه خود افراد میتوانند از جنسیت شما مطلع شوند. اینگونه راحت تر میتوانند با شما ارتباط برقرار کنند. چند نمونه Pronouns در اینستاگرام عبارتست از:

  • She/Her/Hers
  • He/Him/His
  • They/Them/Theirs
  • It/Its

Add your pronouns چیست

همانطور که گفته شد Pronouns قابلیتی است که اخیرا به این برنامه اضافه شده است. بنابر این قبل از اینکه بخواهید از این ویژگی استفاده کنید باید اپلیکیشن اینستاگرام خود را به آخرین نسخه به روز کنید.

چجوری ضمیر در بیو اینستاگرام بگذاریم؟ اضافه کردن ضمیر در اینستاگرام اندروید

همانطور که گفته شد برای استفاده از این قابلیت اینستاگرام ابتدا باید اینستاگرام گوشی اندرویدی خود را آپدیت کنید. بعد از اتمام آپدیت این برنامه وارد آن شوید. وارد بخش پروفایل خود شوید. سپس روی Edit Profile ضربه بزنید.

نمونه Pronouns در اینستاگرام

Pronouns را انتخاب کنید.

ضمیر در اینستاگرام چیست

زبان پیشفرض ضمایر اینگلیسی است. در صورتی که میخواهید سایر زبان ها را انتخاب کنید، میتوانید در بالای صفحه زبان مورد نظر را انتخاب کنید.

معنی Pronouns در اینستاگرام

در بخش Add your pronouns ضمایر مورد نظر خود را میتوانید تایپ کنید. شما در این بخش میتوانید تا چهار ضمیر وارد کنید. در صورتی که میخواهید ضمیر های شما فقط به کسانی نمایش داده شود که شما را Follow کردند، گزینه Show to followers only را فعال کنید. در آخر روی تیک بالای صفحه سمت راست ضربه بزنید تا ذخیره شود.

نمونه Pronouns در اینستاگرام

اکنون میتوانید مشاهده کنید که ضمایر مورد نظر در پروفایل شما نشان داده میشود.

معنی ضمایر اینستاگرام

اضافه کردن نمونه ضمایر در اینستاگرام در گوشی های iPhone

اگر از دستگاه iOS استفاده میکنید ابتدا اینستاگرام خود را آپدیت کنید. سپس وارد پروفایل خود شوید و مانند دستگاه اندرویدی مسیر Edit Profile> Pronouns را طی کنید. در بخش Add your pronouns ضمایر مورد نظر را وارد کنید و در زیر آن میتوانید زبان مورد نظر را انتخاب کنید. همچنین در صورتی که بخواهید فقط به کسانی نمایش داده شود که شما را Follow کردند، گزینه Show to followers only را فعال کنید. در آخر بعد از وارد کردن ضمایر در بالای صفحه Done را انتخاب کنید تا تغییرات ذخیره شود.

نمونه ضمایر در اینستاگرام

حالا میتوانید مشاهده کنید که ضمایر مورد نظر در پروفایل شما نشان داده میشود.

نمونه Pronouns در اینستاگرام

نحوه اضافه کردن نمونه Pronouns در اینستاگرام

در زبان اینگلیسی ضمایر مختلف و متنوعی داریم که شما میتوانید از آن ها استفاده کنید. البته اینستاگرام از تعداد محدودی از آن ها پشتیبانی میکند. در صورتی که بخواهید از تعداد بیشتری استفاده کنید باید به اینستاگرام تیکت دهید تا ضمایر مورد نظر را به برنامه اضافه کنند. برای این کار در صفحه Pronouns در اینستاگرام روی نوشته آبی رنگ Learn more ضربه بزنید.

ضمیر در اینستاگرام چیست

با این کار شما به صفحه وب Pronouns اینستاگرام منتقل میشوید. روی Let us Know ضربه بزنید. در صفحه بعدی، ضمیر مورد نظر که میخواهید اضافه شود را در بخش Pronouns وارد کنید. در قسمت Languages، زبان مورد نظر را انتخاب کنید. در قسمت آخر نیز نام کاربری خود را وارد کنید و روی Send ضربه بزنید.

چجوری ضمایر یا ضمیر در بیو اینستاگرام بگذاریم؟

سوالات متداول

آیا میتوان از طریق نسخه وب اینستاگام ضمایر را اضافه کرد؟

متاسفانه، گزینه Pronouns در نسخه وب اینستاگرام فعال نیست و شما از طریق برنامه های اندرویدی و یا iOS میتوانید ضمایر را به اینستاگرام خود اضافه کنید.

چگونه میتوان Pronouns را از اینستاگرام حذف کرد؟

برای حذف Pronouns در اینستاگرام میتوانید مسیر Edit Profile> Pronouns را طی کنید. در بخش Add your pronouns کنار ضمایری که قبلا وارد کردید روی آیکن ضربدر یا X ضربه بزنید تا حذف شود.

معنی She/Her در بیو و سایر ضمیر ها چیست؟

She/Her ضمایری هستند که برای خانم ها و جنس مونث بکار میرود. کاربرانی که خانم هستند میتوانند از این ضمیر در اینستاگرام خود استفاده کنند. معنی They/Them در بیو برای سوم شخص به معنی آن ها است. همچنین اگر شما مرد هستید میتوانید از ضمیر He/Him استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز بررسی کردیم قابلیت Add your pronouns چیست و چگونه میتوان از آن استفاده کرد. آیا شما توانستید این قابلیت را در پروفایل خود فعال کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه استفاده از Pronouns در اینستاگرام در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات

  • salar says:

    اصلا چه فایده یا مزیتی داره وارد کردن اینکه من آقا هستم یا خانوم یا مال من و مال اون یا این اکانت معرف اشیاء هست ، یا انسان و… ؟؟؟؟؟
    him , his &…
    اگر برای معلوم کردن جنسیت برای دیگران هست
    زمان ساخت اکانت جنسیت رو میپرسه ، میتونه اعلام کنه مرد هست یا زن